neequote:Op maandag 12 mei 2025 22:13 schreef molloot200 het volgende:
Ik zit nu te denken, zit Nederland nou weer na een reclameblok?
Die bevalt me ook steeds beter jaquote:
Oh jaaaquote:Op maandag 12 mei 2025 22:17 schreef Fred_B het volgende:
Zet hem op Claude! Doe het voor die vakjury van San Marino!
Zijn wel belangrijke puntjes, want ik heb het idee dat alles rechts van Polen niet zo van C'est La Vie gaat houden, beetje zoals Birds ook alleen voor W-Europa wasquote:Op maandag 12 mei 2025 22:17 schreef Fred_B het volgende:
Zet hem op Claude! Doe het voor die vakjury van San Marino!
Alles rechts van Polen is in dit geval alleen Azerbeidzjan, Oekraïne, Cyprus en Albanië. Bij Estland valt het wel mee denk ikquote:Op maandag 12 mei 2025 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn wel belangrijke puntjes, want ik heb het idee dat alles rechts van Polen niet zo van C'est La Vie gaat houden, beetje zoals Birds ook alleen voor W-Europa was
Ja vond je? Voor mij klonk ie er weer naast, maar geluidskwaliteit is via die stream ook niet topquote:
Je zou bijna denken dat het een van de betere liedjes dit jaar is.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:21 schreef molloot200 het volgende:
Wuuuut het publiek geeft echt een hard applaus.
Vlak er voor leek hij buiten adem. Maar volgens mij zat ie aardig in de buurt. Claude deed geen shangri laatje .quote:Op maandag 12 mei 2025 22:21 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja vond je? Voor mij klonk ie er weer naast, maar geluidskwaliteit is via die stream ook niet top
Ja maar Beer, ik heb de afgelopen dagen/uren bijna alleen maar negativiteit gelezenquote:Op maandag 12 mei 2025 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het een van de betere liedjes dit jaar is.
Oh deze vond het dus weer goed gezongen. Matt niet zo. Ja nou weet ik het niet meer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |