neequote:Op maandag 12 mei 2025 22:13 schreef molloot200 het volgende:
Ik zit nu te denken, zit Nederland nou weer na een reclameblok?
Die bevalt me ook steeds beter jaquote:
Oh jaaaquote:Op maandag 12 mei 2025 22:17 schreef Fred_B het volgende:
Zet hem op Claude! Doe het voor die vakjury van San Marino!
Zijn wel belangrijke puntjes, want ik heb het idee dat alles rechts van Polen niet zo van C'est La Vie gaat houden, beetje zoals Birds ook alleen voor W-Europa wasquote:Op maandag 12 mei 2025 22:17 schreef Fred_B het volgende:
Zet hem op Claude! Doe het voor die vakjury van San Marino!
Alles rechts van Polen is in dit geval alleen Azerbeidzjan, Oekraïne, Cyprus en Albanië. Bij Estland valt het wel mee denk ikquote:Op maandag 12 mei 2025 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zijn wel belangrijke puntjes, want ik heb het idee dat alles rechts van Polen niet zo van C'est La Vie gaat houden, beetje zoals Birds ook alleen voor W-Europa was
In Matt we trust!quote:
Ja vond je? Voor mij klonk ie er weer naast, maar geluidskwaliteit is via die stream ook niet topquote:
Je zou bijna denken dat het een van de betere liedjes dit jaar is.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:21 schreef molloot200 het volgende:
Wuuuut het publiek geeft echt een hard applaus.
Vlak er voor leek hij buiten adem. Maar volgens mij zat ie aardig in de buurt. Claude deed geen shangri laatje .quote:Op maandag 12 mei 2025 22:21 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ja vond je? Voor mij klonk ie er weer naast, maar geluidskwaliteit is via die stream ook niet top
Ja maar Beer, ik heb de afgelopen dagen/uren bijna alleen maar negativiteit gelezenquote:Op maandag 12 mei 2025 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het een van de betere liedjes dit jaar is.
Oh deze vond het dus weer goed gezongen. Matt niet zo. Ja nou weet ik het niet meer.quote:
Zoals alles werd ook dat in de eurovisiebubbel (niet per se hier) opgeblazen.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja maar Beer, ik heb de afgelopen dagen/uren bijna alleen maar negativiteit gelezen![]()
SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Volgens mij was een stuk beter dan in dat 30 seconden clipje maar het is niet "vrijwel gelijk aan studio take" perfect.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh deze vond het dus weer goed gezongen. Matt niet zo. Ja nou weet ik het niet meer.
Hoezo niet per se hier, we deden nog zo ons bestquote:Op maandag 12 mei 2025 22:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zoals alles werd ook dat in de eurovisiebubbel (niet per se hier) opgeblazen.![]()
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:25 schreef hole1988 het volgende:
Dit is wel mooiSPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ook.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:24 schreef molloot200 het volgende:
Zijn we niet altijd ook gewoon overdreven kritisch op onze eigen act?
Dat zijn twee hele sterke shots.SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Zal jou eens opblazen, ouwe relkoffert vammequote:Op maandag 12 mei 2025 22:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoezo niet per se hier, we deden nog zo ons best
PrachtigSPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik heb hem eventjes gesproken bij EIC. Leuke man is hetquote:Op maandag 12 mei 2025 22:29 schreef Greys het volgende:
Via appjes van Andy van Eurovoxx die daar zit! Mag het op forum zetten zet hij erbij haha.
[ afbeelding ]
Dát horen we graagquote:Op maandag 12 mei 2025 22:28 schreef grazz het volgende:
[ x ]
One of the loudest reaction in the hall so far.![]()
Als Nederland NQ’t nemen @NailQueen en ik een jaar een Ed Sheeran-UI.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:29 schreef molloot200 het volgende:
Ja, ik weet het niet maar ik kan Nederland echt niet zien NQ'en meer eigenlijk
En die lekt wel meer zo te zien.quote:
Dat was een heel hard gejuich iddquote:Op maandag 12 mei 2025 22:28 schreef grazz het volgende:
[ x ]
One of the loudest reaction in the hall so far.![]()
even quoten voor het nageslacht. Je weet het immers toch maar nooit.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Nederland NQ’t nemen @:nailqueen en ik een jaar een Ed Sheeran-UI.
Doe dan maar IJsland.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:30 schreef molloot200 het volgende:
En land nummer 10 gaat voor mijn gevoel tussen IJsland, San Marino en Slovenië.
Ik word hier tegen mij wil meegesleept. Maar als het moet dan moet het maarquote:Op maandag 12 mei 2025 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Nederland NQ’t nemen @:nailqueen en ik een jaar een Ed Sheeran-UI.
Ik heb ook nog enige twijfel of mensen ook echt de telefoon ervoor gaan pakken ook al is wel indrukwekkend qua staging etc.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:34 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind Cyprus echt zum kotzen zo pretentieus
SchitterendSPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is voor het algemeen belang!quote:Op maandag 12 mei 2025 22:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik word hier tegen mij wil meegesleept. Maar als het moet dan moet het maar
Als het de finale haalt, gaat het waarschijnlijk te veel jurypunten halenquote:Op maandag 12 mei 2025 22:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb ook nog enige twijfel of mensen ook echt de telefoon ervoor gaan pakken ook al is wel indrukwekkend qua staging etc.
Het is een schat!quote:Op maandag 12 mei 2025 22:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb hem eventjes gesproken bij EIC. Leuke man is het
Komt goed, de kans dat wij niet doorgaan is even groot als de kans dat Wilco Kelderman iets wint.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:36 schreef ijs_beer het volgende:
KORTOM HEBBEN WE EEN BEETJE ZIN IN MORGEN???!
Makkelijk naar de finale.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:36 schreef ijs_beer het volgende:
KORTOM HEBBEN WE EEN BEETJE ZIN IN MORGEN???!
Vraag mij af of dat meespeelt nog bij de mensuh thuis. Een aantal mensen die casual kijkers zijn zeiden al tegen mij als Zweden maar niet weer wint.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Makkelijk naar de finale.
En dan zaterdag juichen voor de winst van het land van Martin, Christer, Tobbe, Edward en al hun vriendjes.
Het slechtste stukje hahahaaquote:Op maandag 12 mei 2025 22:37 schreef molloot200 het volgende:
Oeee welk stukje zou Nederland kiezen voor de recap?
Dat lijkt me niet. En als het voor sommige kijkers zo is, maakt dat voor het resultaat ook weinig verschil.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Vraag mij af of dat meespeelt nog bij de mensuh thuis. Een aantal mensen die casual kijkers zijn zeiden al tegen mij als Zweden maar niet weer wint.
quote:Op maandag 12 mei 2025 22:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Komt goed, de kans dat wij niet doorgaan is even groot als de kans dat Wilco Kelderman iets wint.
Ergens voelt dit jaar ook wel als een jaar voor een shock-winner. Maar wie dan.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Makkelijk naar de finale.
En dan zaterdag juichen voor de winst van het land van Martin, Christer, Tobbe, Edward en al hun vriendjes.
Dit is ook niet mijn ding maar het is in elk geval authentiek en dat kan ik er dan wel aan waarderen. Dat mis ik dan bijvoorbeeld bij Cyprusquote:Op maandag 12 mei 2025 22:39 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat is het toch VEUUL in drie minuten
Je kunt immers niet tegen stemmen, alleen voor. Dat sentiment verzuipt wel in de massa ja.quote:Op maandag 12 mei 2025 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. En als het voor sommige kijkers zo is, maakt dat voor het resultaat ook weinig verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |