Ik denk dat de jeugd hier wel op gaat stemmen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De acts die gisteren niet doorgingen maakten geen connectie met de kijker. Dat doet Miriana Conte wel, ze heeft wel een leuke uitstraling. Ik denk dat ze wel kwalificeert.
Ik hoor nu ook de mensen van Eirevision (Ierland) op hun livestream zeggen dat de “yum yum” na dequote:Op woensdag 14 mei 2025 23:06 schreef Greys het volgende:
Bij Malta waren kennelijk alle publieksmicrofoons uitgezet want op de stream hoorde je núl mensen KANT roepen na Serving. (Zo lees ik tenminste bij oa Dan en diverse anderen).
Ik zag een aantal mensen die de stream zagen schrijven dat het nogal rommelig was allemaal en het misschien weleens een België zou kunnen gaan doen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat de jeugd hier wel op gaat stemmen.
Kan me niet voorstellen dat het niet doorgaat. Tenzij het deelnemersveld veel beter is dan dinsdag.
Wat enorm kut!quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook de mensen van Eirevision (Ierland) op hun livestream zeggen dat de “yum yum” na de
Sweet sweet van Australië hierdoor amper tot niet te horen is.
Ja maar we kunnen natuurlijk niet hebben dat er straks wat boegeroep te horen is dus als de andere 36 landen daar nadeel van ondervinden DAN MOT DAT MAARquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat enorm kut!
Dat is nou net het leukste stuk aan het lied.
Lekkere sfeerkiller wel zo met dat weggedraaide publiek.
Enige land dat er geen nadeel van heeft ondervonden: Nederland. Het geklap en het meezingen was duidelijk te horen. Blijkbaar zijn ze bij ons niet bang voor een "Free Palestine" hier of daar.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar we kunnen natuurlijk niet hebben dat er straks wat boegeroep te horen is dus als de andere 36 landen daar nadeel van ondervinden DAN MOT DAT MAAR
Ze zijn gewoon bang voor spreekkoren, als de presentatrices spreken of tijdens iets onbenulligs als Georgië ofzo. Het verbaasde me eigenlijk sowieso dat dat vorig jaar tijdens de finale niet gebeurde.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar we kunnen natuurlijk niet hebben dat er straks wat boegeroep te horen is dus als de andere 36 landen daar nadeel van ondervinden DAN MOT DAT MAAR
Is ze live goed? België had potentie maar was helaas vals. En dit is mega catchy.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag een aantal mensen die de stream zagen schrijven dat het nogal rommelig was allemaal en het misschien weleens een België zou kunnen gaan doen.
Ben zo benieuwd!
Niet verbaasd maar wel erg flauw van ze.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:06 schreef Greys het volgende:
Bij Malta waren kennelijk alle publieksmicrofoons uitgezet want op de stream hoorde je núl mensen KANT roepen na Serving. (Zo lees ik tenminste bij oa Dan en diverse anderen).
Ik denk dat Spanje gaatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik appte dit net ook al aan Cee want ik moest grinniken om oa Polen.quote:
Dit zijn wel weinig artiesten uit 2020. Nu heeft Dadi Freyr waarschijnlijk Nee gezegd vanwege Israël.quote:
Ja ze kan normaal echt uitstekend live zingen! Las wel dat men de act enorm rommelig vindt en sommigen vonden het a bit much met veel benen wijd enzo. 😅 Ben heel benieuwd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is ze live goed? België had potentie maar was helaas vals. En dit is mega catchy.
Als je niet Cunt mag zingen, moet je het maar laten zienquote:Op woensdag 14 mei 2025 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ze kan normaal echt uitstekend live zingen! Las wel dat men de act enorm rommelig vindt en sommigen vonden het a bit much met veel benen wijd enzo. 😅 Ben heel benieuwd.
Het gaat wel kwalificeren maar om vervolgens in de finale in de onderste regionen te bungelen.quote:Op woensdag 14 mei 2025 21:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Semi moet wel lukken toch?
En dan 76 punten van de jury en 20 van het publiek in de ginaly.
Ik vind dit echt zo stom. Hele sfeer weg bij bijna alle nummers.quote:Op woensdag 14 mei 2025 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij zat voor de NPO radio 2 delegatie dus ben benieuwd of Bart er deze ochtend nog wat over zegtquote:Op donderdag 15 mei 2025 06:09 schreef Rebel- het volgende:
Käärijä die vanaf de tribune het optreden van Erika streamt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |