SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Gisteravond hadden we de eerste meltdown van het jaar.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:56 schreef Yesse het volgende:
Oja. Moet ik me zorgen maken over Claude? Ik heb het nogal druk gehad en heb alle ophef / zakken in de peilingen gemist. Dat stukje met die strijkers om hem heen vond ik eigenlijk best aardig maar blijkbaar is het niet spectaculair genoeg?
wel herkenbaar.quote:Op donderdag 8 mei 2025 10:48 schreef Yesse het volgende:
Ik moet voor een project veel mensen mailen. Ik heb inmiddels een fascinatie voor out-of-office replies. Wat een bizar verschil tussen mensen heb je hierin.
Mensen die gewoon GEEN info in hun out-of-office reply hebben:
[..]
OK leuk, maar wanneer ben je dan weer terug? Want dan zetten ze vaak wel: bij dringende vragen mail collega X of Y maar als je overmorgen weer terug bent dan wacht ik wel even![]()
Of mensen die zoveel info in hun mail zetten dat je een halve dag bezig bent met lezen. Ook mensen die hun werk helemaal wegdelegeren en voor elk taakje een ander contactpersoon hebben.
Mensen die 1 keer per week afwezig zijn en dan toch een out-of-office instellen voor die ene dag met iets als:
[..]Wel lekker vrolijk.
Dat is wel elk jaar toch?quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gisteravond hadden we de eerste meltdown van het jaar.
Oeh dat zou lekker zijnquote:Op donderdag 8 mei 2025 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wel herkenbaar.
Ik heb wel eens gehad dat ik voor de kerstvakantie mijn out-of-office had aangezet, maar dat ik vergeten was om de datum van terugkomst was vergeten aan te passen van de herstvakantie.Dus ik zou pas ergens in oktober terugkomen.
Via regels in Outlook kan je fixen dat zo'n mail alleen naar een selecte groep mensen gaatquote:Op donderdag 8 mei 2025 11:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb er ooit aan gedacht om een standaard out-of-office bericht in te stellen, speciaal voor externe mail. Iets van de strekking: "Bedankt voor je mail. Ondanks dat ik gewoon aanwezig ben, hoef je van mij geen reactie te verwachten. Ik krijg van jullie namelijk ook zelden tot nooit reactie op mail. Bellen hoef je ook niet te proberen, ik ben niet van plan om op te nemen."
Vanzelfsprekend heb ik dit nooit gedaan, maar de frustraties vanwege gebrekkig contact lagen redelijk hoog.
Klanten hadden blijkbaar in paniek een collega (mijn toenmalige leidinggevende) opgebeld daarover .quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oeh dat zou lekker zijnIk heb overigens wel eens zulke lange tijden echt voorbij zien komen. Toen ik nog werkte bij een bedrijf waar ik contact had met Finse inkopers die met zwangerschapsverlof gingen (daar is het een jaar ofzo).
Dat zou ik maar doen ja, anders moeten we je nog royerenquote:Op donderdag 8 mei 2025 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik zal het aan mijn moeder doorgeven dat ik er niet bij ben.
Bij ons hadden we een Italiaanse leverancier die zijn data vaak niet aanpaste. Dus dan kreeg je nu bijvoorbeeld een mail. 'Ik ben van 12 t/m 18 oktober afwezig.'quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wel herkenbaar.
Ik heb wel eens gehad dat ik voor de kerstvakantie mijn out-of-office had aangezet, maar dat ik vergeten was om de datum van terugkomst was vergeten aan te passen van de herstvakantie.Dus ik zou pas ergens in oktober terugkomen.
Ok, prima. Bedankt alvast voor het doorgeven. Tegen die tijd, weet ik dat niet meer hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij ons hadden we een Italiaanse leverancier die zijn data vaak niet aanpaste. Dus dan kreeg je nu bijvoorbeeld een mail. 'Ik ben van 12 t/m 18 oktober afwezig.'
Een Eurovisie jaar is niet compleet zonder een FOK! ESF meltdown.quote:
Dan heeft die ene kardinaal toch een meerderheid van stemmen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:53 schreef Strani het volgende:
Stemmen ging vandaag een stuk sneller. We hebben afgesproken dat alle kardinalen van boven de 70 gewoon op hun plek blijven zitten en hun stem hardop uitspreken. Dat scheelt ongeveer 2 uur in het proces.
We zijn het nog niet erg eens. Op dit moment zijn er 131 kardinalen met 1 stem en 1 kardinaal met 2 stemmen.
Ja dat wel maar hij heeft een tweederde meerderheid nodig dus het kan nog eventjes duren vrees ik.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heeft die ene kardinaal toch een meerderheid van stemmen.
Jij hebt twee stemmen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:53 schreef Strani het volgende:
Stemmen ging vandaag een stuk sneller. We hebben afgesproken dat alle kardinalen van boven de 70 gewoon op hun plek blijven zitten en hun stem hardop uitspreken. Dat scheelt ongeveer 2 uur in het proces.
We zijn het nog niet erg eens. Op dit moment zijn er 131 kardinalen met 1 stem en 1 kardinaal met 2 stemmen.
Ja, dan gaat het wel even duren.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat wel maar hij heeft een tweederde meerderheid nodig dus het kan nog eventjes duren vrees ik.
Nee, ik heb 1 stem. Die met 0 stemmen zit nu te huilen in een hoek dat 'ie per ongeluk verkeerd gestemd heeft.quote:
Die wilde op zichzelf stemmen, maar met een te onduidelijk handschrift dat het leek alsof ie op een andere gestemd had. Ja, dat is lulligquote:Op donderdag 8 mei 2025 12:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ik heb 1 stem. Die met 0 stemmen zit nu te huilen in een hoek dat 'ie per ongeluk verkeerd gestemd heeft.
Die heet Satriani wat slecht geschreven op Strani lijkt ja.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die wilde op zichzelf stemmen, maar met een te onduidelijk handschrift dat het leek alsof ie op een andere gestemd had. Ja, dat is lullig
Die had wel goed gestemd. Maar die kreeg daarna een bericht met 'Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge.'quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ik heb 1 stem. Die met 0 stemmen zit nu te huilen in een hoek dat 'ie per ongeluk verkeerd gestemd heeft.
Is het dan niet veel slimmer om die stemming met minder kardinalen te doen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat wel maar hij heeft een tweederde meerderheid nodig dus het kan nog eventjes duren vrees ik.
Ja dat vroeg ik dus ook maar men heeft mij uitgelegd dat een massale voedselvergiftiging in principe geen reden is om de ziekste kardinalen uit te sluiten.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het dan niet veel slimmer om die stemming met minder kardinalen te doen?
Is de ziekenbroeder van het Vaticaan een brancardinaal?quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik dus ook maar men heeft mij uitgelegd dat een massale voedselvergiftiging in principe geen reden is om de ziekste kardinalen uit te sluiten.
Gewoon met 3 of zo.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze laten deelnemen aan Squid Game en dan kijken wie er over blijft.quote:Op donderdag 8 mei 2025 14:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan hou ik me rustig. Zonder teveel te weten ben ik gewoon #teamkomt goed.quote:Op donderdag 8 mei 2025 11:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een Eurovisie jaar is niet compleet zonder een FOK! ESF meltdown.
Ik kan het wel waarderenquote:Op donderdag 8 mei 2025 15:51 schreef Meke het volgende:
Mijn leukste Out Of Office ooit was dit (wel voor mijn vrijwilligerswerk, ik weet niet zeker of ze het op werk zouden waarderen)
Meke is out of office. During this vacation, Meke has OutHorsed all work-related emails to an Icelandic horse called Hrímnir frá Hvammi to free up more time for adventure.
Here is Hrímnir frá Hvammi's response:
Qwsdcfrtgb fdfg jhlsajf vdpföð lkdsjahg bksdð adæfbnaqerbvui< i98oimdJVJ <0IÐ
KVWE krjgi1ÆIÆ qwiik+ð‘h as whbl ppppppppppp lh
An Icelandic horse really typed that!
https://www.visiticeland.com/outhorse-your-email/
HOU ONS NIET LANGER IN SPANNING!!quote:
Niet directquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:13 schreef H_T het volgende:
@:Strani er kwam hier net wat folklore langs met reuzenpoppen die een volksdansje deden en mensen met enorme maskers op die klappen uitdeelden met wat schuimrubber aan een touw. Enig idee wat dat is?
Nou, ik kan wel vast melden dat ik het niet ben geworden deze keerquote:
Dronk je toevallig cappuccino na het middaguur?quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik kan wel vast melden dat ik het niet ben geworden deze keerNa twee rondes stond ik er redelijk goed voor maar nadat ik een wat negatieve opmerking maakte over Italiaanse koffie ben ik flink wat stemmen verloren. Maar ik ben alsnog wel tevreden met wie het wel geworden is.
Mja en het was poedercappuccino... Ik dacht het is toch allemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dronk je toevallig cappuccino na het middaguur?
Mogelijk had het iets met een sint te maken, maar dan niet Erklaas. Voor de zekerheid heb ik ergens in de buurt een halve liter besteld (voor 2,50quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet directMaar klinkt als goed excuus voor een feestje!
Haha nicequote:Op donderdag 8 mei 2025 18:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Mogelijk had het iets met een sint te maken, maar dan niet Erklaas. Voor de zekerheid heb ik ergens in de buurt een halve liter besteld (voor 2,50)
Ik heb vertrouwen in paus Speklap I!quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:31 schreef NailQueen het volgende:
Zou wel lachen zijn als het een fout was en ze gewoon aan het bbqen waren
Is me niet opgevallen. De winkel vol kakkende poppetjes maakte meer indrukquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nice
Veel klokgelui nu net ook in Madrid zeker?
Oh ja, da's gek genoeg wel meer een Catalaans dingetje geloof ik.quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Is me niet opgevallen. De winkel vol kakkende poppetjes maakte meer indruk
Lekker belangrijk, als er maar toeristen zijn die het kopenquote:Op donderdag 8 mei 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, da's gek genoeg wel meer een Catalaans dingetje geloof ik.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:31 schreef NailQueen het volgende:
Zou wel lachen zijn als het een fout was en ze gewoon aan het bbqen waren
Goede hint, want pizza komt inderdaad uit de VS!quote:Op donderdag 8 mei 2025 18:18 schreef Strani het volgende:
We hebben eerst even pizza besteld want er was nogal veel honger inmiddels (of dit een hint is laat ik nog even in het midden).
Preciessssquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goede hint, want pizza komt inderdaad uit de VS!
We worden belazerd.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:29 schreef NailQueen het volgende:
En geen enkele keer dat ene Italiaans woordje. Hoe is het mogelijk.
Gods wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:29 schreef NailQueen het volgende:
Hoe kan het dat je eerst de luidsprekers hoort voordat hij in de microfoon praat?
Make Vatican City Great Againquote:Op donderdag 8 mei 2025 19:21 schreef Arizona het volgende:
Trump maakt van het Vaticaan de 51e staat, nu Canada zo hardnekkig weigert
Een snelle kijk op de lijst van pausen leert mij dat de 87e en 88e paus, Sisinnius en Constantijn I, allebei uit Syrie kwamen.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:40 schreef H_T het volgende:
Is dit de eerste keer dat we twee niet-Europese pausen op rij hebben gehad?
Nee. Sterker nog, de laatste van buiten Europa (voor Franciscus) stierf in 741.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:40 schreef H_T het volgende:
Is dit de eerste keer dat we twee niet-Europese pausen op rij hebben gehad?
Ah ja, weet niet zeker waarom dit niet is meegerekend. Misschien is er over Sisinnius te weinig bekend (in de zin van of hij daadwerkelijk in Syrië geboren is of dat zijn ouders daar vandaan kwamen).quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:45 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een snelle kijk op de lijst van pausen leert mij dat de 87e en 88e paus, Sisinnius en Constantijn I, allebei uit Syrie kwamen.
Maar dan hebben we het over de jaren 708 - 715.
Geweldige seriequote:Op donderdag 8 mei 2025 20:54 schreef Meke het volgende:
Wij zijn (een beetje late to the party) nu Dexter aan het kijken, wát een serie!
We hebben vorige week een aflevering gekeken waarvan ik even MOEST kijken wat er op FOK! destijds over gezegd werdIk vind dat altijd leuk om bekende namen te zien, @:egeltje1985 was een frequente meeposter destijds
Ja daar zijn we nu nog nietquote:Op donderdag 8 mei 2025 21:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geweldige serieals je de laatste afleveringen even vergeet
![]()
Ik had best een klein crushje op Dexter destijds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Dexter echt niet aantrekkelijk, volgens mij sowieso niet echt knappe mannen. Zou denk ik voor Batista gaan als ik moest kiezenOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja daar zijn we nu nog niet![]()
Dit was precies halverwege, de laatste aflevering van seizoen 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind Dexter echt niet aantrekkelijk, volgens mij sowieso niet echt knappe mannen. Zou denk ik voor Batista gaan als ik moest kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Batista vind ik dan weer totaal niks
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:05 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Batista vind ik dan weer totaal niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind hem vooral qua gedrag leuk, qua uiterlijk ook niet per sé geloof ikEn denk dat ik bij Dexter sowieso ook al op z'n innerlijk afgeknapt was voordat ik echt goed naar z'n uiterlijk had gekeken haha
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Kak!quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:45 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een snelle kijk op de lijst van pausen leert mij dat de 87e en 88e paus, Sisinnius en Constantijn I, allebei uit Syrie kwamen.
Maar dan hebben we het over de jaren 708 - 715.
Waar een klein land groot in kan zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2025 19:28 schreef Fred_B het volgende:
Vaticaanstad heeft gemiddeld 2.27 pausen per vierkante kilometer.
Nou Billy was leuk om je hier te hebben! Jammer dat je een tijdje pauze moet nemenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
Ik maak ruzie met een forum admin. En hij begint.
GGMM in F&S / [HBO] The Last of Us (2023) #8: Het is weer genietenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou Billy was leuk om je hier te hebben! Jammer dat je een tijdje pauze moet nemen
Ik was al aan het lezen. Oké het is nog niet écht ruzie maar wel een behoorlijk harde toon.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
GGMM in F&S / [HBO] The Last of Us (2023) #8: Het is weer genieten
Deze gast noemt mij dus onzeker en zielig omdat ik blij ben met een regenboogvlag en dat is een forum admin.Nou, misschien dat ik tijdens het songfestival forumvrij ben, maar ik kan dit niet negeren.
Ja, ok, ik overdrijf, maar ik vond zijn post onnodig, ook omdat het op de man gespeeld wordt, terwijl ik gewoon vriendelijk probeer te zijn. Ik ken die FA niet eens, volgens mij heb ik hem wel eens een like gegeven, maar voor de rest zitten we niet in dezelfde subforums...quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was al aan het lezen. Oké het is nog niet écht ruzie maar wel een behoorlijk harde toon.
Als ik me niet vergis heeft hij nogal een VBL-verleden dus dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ok, ik overdrijf, maar ik vond zijn post onnodig, ook omdat het op de man gespeeld wordt, terwijl ik gewoon vriendelijk probeer te zijn. Ik ken die FA niet eens, volgens mij heb ik hem wel eens een like gegeven, maar voor de rest zitten we niet in dezelfde subforums...
Owja, daar heb ik hem wel eens een like gegeven!quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft hij nogal een VBL-verleden dus dat zegt genoeg.
VBL-hooligan die je er bentquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owja, daar heb ik hem wel eens een like gegeven!
Zeker! Ik weet zelfs wie in de CL finale staanquote:
Daar vind ik heel weinig vanquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Ik weet zelfs wie in de CL finale staanEn ook dat Betis de finale wel eens kan halen. Wat vind jij van de wederopstanding van Anthony? Dat had niemand verwacht, toch?
Ik zie het! Heel goedquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:35 schreef BillDauterive het volgende:
Ow, de ruzie valt mee. Hij zegt sorryIk ga hem weer een like geven, jeej.
Eigenlijk kijk ik al jaren niet meer naar de kwart en halve finales in de CL. Ze waren altijd zo saai en het waren ook altijd dezelfde teams. Maar jullie waren vorige week en gisteren erg positief, dus misschien is er wat veranderd!quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:39 schreef Strani het volgende:
Wel een sfeerloos geheel zo na de wedstrijden in de CL...
Ik denk dat het verwijderen van de uitdoelpuntenregel een flinke verbetering is geweest.quote:Op donderdag 8 mei 2025 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eigenlijk kijk ik al jaren niet meer naar de kwart en halve finales in de CL. Ze waren altijd zo saai en het waren ook altijd dezelfde teams. Maar jullie waren vorige week en gisteren erg positief, dus misschien is er wat veranderd!Voorheen was de EL wel leuker. Wat is er sfeerlozer aan?
Ah ja, ik vond die uitdoelpunten altijd wel fijn, want dan had je minder kans op een verlenging en moest je meer rekenenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat het verwijderen van de uitdoelpuntenregel een flinke verbetering is geweest.
En met de sfeer bedoel ik nu in deze wedstrijd vooral het geluid, maar dat kan ook aan Ziggo liggen. De andere wedstrijden keek ik op de Spaanse en Britse TV.
Ja je ziet veel minder gereken door de ploegen dus het spel is aanvallender gewordenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah ja, ik vond die uitdoelpunten altijd wel fijn, want dan had je minder kans op een verlenging en moest je meer rekenenMaar op zich wel logisch dat dit beter is ja!
Tof! Ik heb de serie al gezien, dus voor mij een rewatch en voor meneer Gru is het de eerste keer..quote:Op donderdag 8 mei 2025 20:54 schreef Meke het volgende:
Wij zijn (een beetje late to the party) nu Dexter aan het kijken, wát een serie!
We hebben vorige week een aflevering gekeken waarvan ik even MOEST kijken wat er op FOK! destijds over gezegd werdIk vind dat altijd leuk om bekende namen te zien, @:egeltje1985 was een frequente meeposter destijds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op donderdag 8 mei 2025 21:05 schreef Arizona het volgende:
[..]La PassionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Batista vind ik dan weer totaal niks![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door AgnesGru op 09-05-2025 05:33:27 ]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Hahah diequote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 05:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Tof! Ik heb de serie al gezien, dus voor mij een rewatch en voor meneer Gru is het de eerste keer..
Het seizoen met Trinity was echt wel
Ohh dat hebben wij ook vaak, vind ik soms wel irritant. Nu kijken we samen voor het eerst, dat is veel leuker speculerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Hoewel het soms ook wel chill is, dan zegt m'n vriend; hier moet je even opletten dat komt later terugZonder al te veel te spoileren
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Zo, ik zit dit even terug te lezen en vind het zó bizar dat altijd als niet de hele cast cishet mannen zijn, dat mensen het policor gezeik vinden. Ja eh, ik weet niet, maar deze mensen bestáán gewoon in het dagelijks levenquote:Op donderdag 8 mei 2025 23:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ok, ik overdrijf, maar ik vond zijn post onnodig, ook omdat het op de man gespeeld wordt, terwijl ik gewoon vriendelijk probeer te zijn. Ik ken die FA niet eens, volgens mij heb ik hem wel eens een like gegeven, maar voor de rest zitten we niet in dezelfde subforums...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 08:51 schreef Arizona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:20 schreef Meke het volgende:
[..]Ik zie het wel, ik sta wel ingeschreven op diverse vacaturemeldingen en hou linkedin in de gaten. Ik heb daar snel wel uitgezet dat ik beschikbaar ben voor werk, ik kreeg veel te veel berichten van recruitersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over 2,5 week heb ik vakantieen daarna zie ik wel weer verder, überhaupt even loskomen van welk werk dan ook kan ik wel gebruiken
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Oja, snap ik wel. Gewoon kijken of er dan echt wat tofs langs komt, maar snap ook wel dat die berichten irritant zijn. Zodra ik mijn nieuwe baan had heb ik meteen alle vacaturemeldingen enzo uitgezetquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie het wel, ik sta wel ingeschreven op diverse vacaturemeldingen en hou linkedin in de gaten. Ik heb daar snel wel uitgezet dat ik beschikbaar ben voor werk, ik kreeg veel te veel berichten van recruiters![]()
Over 2,5 week heb ik vakantieen daarna zie ik wel weer verder, überhaupt even loskomen van welk werk dan ook kan ik wel gebruiken
Een week Cote d’Azurquote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, snap ik wel. Gewoon kijken of er dan echt wat tofs langs komt, maar snap ook wel dat die berichten irritant zijn. Zodra ik mijn nieuwe baan had heb ik meteen alle vacaturemeldingen enzo uitgezetVoordat je zo'n 'groener gras' bericht krijgt en gaat twijfelen
Er zijn inderdaad zooveel banen nu, haha.
Ohh mooi vooruitzichtGaan jullie nog ergens heen?
Ja luister, je leek me gewoon een goede toevoeging voor de KPD-SC. Als je geen interesse hebt kan je ook gewoon nee zeggen hè.quote:
De meesten wel jaquote:
En dat nadat ik jou vandaar uit heel erg geholpen heb jij jouw nieuwe baanquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:10 schreef Fred_B het volgende:
( @:redefine werkt nu zelf bij dat recruitersbureau, even als achtergrond)
Oh heerlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een week Cote d’Azur![]()
Nog nooit geweest, maar het lijkt me wel heel mooi daar. Het was een idee van dochter, zij gaat ook gezellig mee. Ze zag ons wel flaneren in Monaco enzo![]()
Daarna nog 3 dagen in het binnenland, NM gaat nog een col uit de Tour de France fietsen.
Ja, en Australië mag winnenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:04 schreef Viesdik het volgende:
Doet Rusland en Turkije niet mee en Israël en Australië wel?
Haha ja ditquote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:11 schreef Redefine het volgende:
Bij veel recruiters lijkt het vooral een schieten met hagel geval, waarbij ze zelf niet teveel moeite willen doen. Als ze maar genoeg mensen benaderen dan zal er vaak wel eentje happen. Ook al heeft die recruiter dan niet eens goed gekeken naar de werkervaring van al die mensen die ze benaderen![]()
Dat zijn ook de types die van die standaard copy paste berichten sturen 'Ik zag je profiel en je past precies bij een vacature die ik heb van een werkgever. Zullen we dit verder bespreken onder een bakje koffie.'
Hallo Meke,quote:
En vervolgens 'Ik zie dat je veel ervaring hebt met <iets wat je twaalf jaar geleden deed en je allang ontgroeid bent>, heb je interesse?'quote:
Je hoeft niet zo extreem met je domheid te koop te lopen hequote:Op vrijdag 9 mei 2025 09:04 schreef Viesdik het volgende:
Doet Rusland en Turkije niet mee en Israël en Australië wel?
Nee dat schijnt onder domme mensen een dingetje te zijn, dat dat juist wél moet.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo extreem met je domheid te koop te lopen he
Daar heb je een punt. Dat zie je onder PVV, BBB en FvD stemmers ook vaak.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat schijnt onder domme mensen een dingetje te zijn, dat dat juist wél moet.
Echt he. Maar dat komt ook omdat het allemaal externe bureau's zijn, die gaan vaak voor kwantiteit over kwaliteit.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:11 schreef Redefine het volgende:
Bij veel recruiters lijkt het vooral een schieten met hagel geval, waarbij ze zelf niet teveel moeite willen doen. Als ze maar genoeg mensen benaderen dan zal er vaak wel eentje happen. Ook al heeft die recruiter dan niet eens goed gekeken naar de werkervaring van al die mensen die ze benaderen![]()
Dat zijn ook de types die van die standaard copy paste berichten sturen 'Ik zag je profiel en je past precies bij een vacature die ik heb van een werkgever. Zullen we dit verder bespreken onder een bakje koffie.'
Ja, om makkelijker geld binnen te harken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Echt he. Maar dat komt ook omdat het allemaal externe bureau's zijn, die gaan vaak voor kwantiteit over kwaliteit.
Ja, dat. Heb er ook eens zo een gehad en daar ook mee gebeld en ze hadden een vacature voor me in Utrecht.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:11 schreef Redefine het volgende:
Allemaal naar down underquote:
Ik had me ooit aangemeld bij een studentenuitzendbureau, op zoek naar een vakantiebaantje.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
En vervolgens 'Ik zie dat je veel ervaring hebt met <iets wat je twaalf jaar geleden deed en je allang ontgroeid bent>, heb je interesse?'
Bij mij bijvoorbeeld voor een verkoopfunctie, terwijl ik al heel lang niet meer in de winkel sta en dat heel duidelijk een stap omlaag is in functie en salaris. Nee dan heb echt interesse hoor
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Vandaag komt als het goed is een pakketje voor mijn moeder.
quote:
Leuk dat je dat tegenwoordig ook alleen in de zomer kunt doenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had me ooit aangemeld bij een studentenuitzendbureau, op zoek naar een vakantiebaantje.
'Wil je misschien luchtverkeersleider worden?'
Je weet toch dat je niet mag protesteren tegen de beslissing van de scheidsrechter ?quote:
Wel logisch met al die vakantievluchten dat je meer uitzendkrachten best kunt gebruikenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Leuk dat je dat tegenwoordig ook alleen in de zomer kunt doen
Dan lopen ze flink achter! Hier is de Postbank al jaren afgeschaft!quote:
Onnodig benoemen van een pakketje zonder dat het om iets bijzonders gaatquote:
Tja er is wel meer luchtverkeer in de vakantiesquote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had me ooit aangemeld bij een studentenuitzendbureau, op zoek naar een vakantiebaantje.
Pakketje vor mijn moeder is wel bijzonder. Normaal is het alleen voor mezelf.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Onnodig benoemen van een pakketje zonder dat het om iets bijzonders gaat
Ik was helemaal niet aan het protesteren. Ik wilde alleen opheldering.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je weet toch dat je niet mag protesteren tegen de beslissing van de scheidsrechter ?
![]()
Helaas kunnen gele kaarten niet ingetrokken worden. Daar kijkt de VAR niet naar.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Pakketje vor mijn moeder is wel bijzonder. Normaal is het alleen voor mezelf.
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Helaas kunnen gele kaarten niet ingetrokken worden. Daar kijkt de VAR niet naar.
Ik werd benaderd of ik niet wilde babbelen over een vacature in Maassluisquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat. Heb er ook eens zo een gehad en daar ook mee gebeld en ze hadden een vacature voor me in Utrecht.
Ja, dat je merkt dat ze eigenlijk geen idee hebben van wat jouw huidige functietitel inhoudt (terwijl ik dat toch best uitgebreid op mijn profiel heb beschreven) en dat ze maar gewoon roepen met een vacaturetitel die er wat op lijkt, maar inhoudelijk ontzettend anders is.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 11:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
En vervolgens 'Ik zie dat je veel ervaring hebt met <iets wat je twaalf jaar geleden deed en je allang ontgroeid bent>, heb je interesse?'
Bij mij bijvoorbeeld voor een verkoopfunctie, terwijl ik al heel lang niet meer in de winkel sta en dat heel duidelijk een stap omlaag is in functie en salaris. Nee dan heb echt interesse hoor
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 13:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe bevalt je vakantie tot zover? Tot wanneer ben je nog op vakantie?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:10 schreef H_T het volgende:
@:Hamlapjes de Batman-Intamin in Parque Warner is erg leuk
Het is niet zozeer dat ze het niet weten, maar vooral dat het ze niet interesseert. Het is vooral dat ze denken, je weet maar nooit. Vooral dat je dan reageert met dit is niks voor mij maar ik sta open voor wat anders en ze dan hopen dat je hen inschakelt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik werd benaderd of ik niet wilde babbelen over een vacature in Maassluis
[..]
Ja, dat je merkt dat ze eigenlijk geen idee hebben van wat jouw huidige functietitel inhoudt (terwijl ik dat toch best uitgebreid op mijn profiel heb beschreven) en dat ze maar gewoon roepen met een vacaturetitel die er wat op lijkt, maar inhoudelijk ontzettend anders is.
[..]
Morgenavond vlieg ik terugquote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe bevalt je vakantie tot zover? Tot wanneer ben je nog op vakantie?
Je hebt 11 km gelopen met een rolkoffer?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Morgenavond vlieg ik terugEerste dag viel wat tegen. De shuttlebus naar PortAventura bleek niet te bestaan. Omdat ik geen haast had besloten niet 50 euro neer te tellen voor een taxi, maar met de gewone bussen te gaan. Duurt langer, maar wel veel goedkoper.
...alleen heb ik daarbij drie kwartier op een bus gewacht die ik nooit heb gezien. De eerste vervanger zou nog weer een uur op zich laten wachten. Toen was ik nijdig en heb ik ervoor gekozen om dan maar die 11 kilometer te lopen. Dat was niet mijn beste beslissing ooit zeg maar. De route liep voor een deel over een soort vluchtstrook langs een weg waar auto's 100 mogen en het is sowieso een best end om ook nog een rolkoffer mee te slepen. Dus op dag 1 had ik al meteen blaren onder de voeten. Mede daarom besloten woensdag tot reisdag te maken in plaats van te proberen Madrid te bereiken op dinsdagavond, waar ik dan rond half een in de nacht in zou kunnen checken.
Weer bevalt goed, het is niet overdreven warm dus da's lekker. Voor vanavond moet ik nog een hotel kiezen en dan morgen waarschijnlijk een aquarium bezoeken, misschien nog wat anders en dan pleitos
Ja. Ik kan het van harte afradenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je hebt 11 km gelopen met een rolkoffer?
Hoe is de staat van de wieltjes?quote:
De wieltjes lijken het nog goed genoeg te doenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe is de staat van de wieltjes?
Jammer van de eerste dag. Zo zie je maar, Spanjaarden zijn niet te vertrouwen! Fijn dat het niet zo heet is, dan kun je inderdaad mooi dingen ondernemen
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 16:10 schreef H_T het volgende:
[..]
...alleen heb ik daarbij drie kwartier op een bus gewacht die ik nooit heb gezien. De eerste vervanger zou nog weer een uur op zich laten wachten. Toen was ik nijdig en heb ik ervoor gekozen om dan maar die 11 kilometer te lopen. Dat was niet mijn beste beslissing ooit zeg maar. De route liep voor een deel over een soort vluchtstrook langs een weg waar auto's 100 mogen en het is sowieso een best end om ook nog een rolkoffer mee te slepen. Dus op dag 1 had ik al meteen blaren onder de voeten.
Ik vond dit zelfs dónkergeel, hij komt er nog goed mee weg.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Onnodig benoemen van een pakketje zonder dat het om iets bijzonders gaat
De wieltjes zijn in betere staat dan je voeten.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:06 schreef H_T het volgende:
[..]
De wieltjes lijken het nog goed genoeg te doenZe hebben aardig wat buitenkilometers gemaakt deze trip
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:55 schreef Strani het volgende:
Maar even serieus nu hè, we hebben hier zevenhonderdduizend mods en dan ís er eens een keer iets te doen...
Daar is een blauwe!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 18:56 schreef ijs_beer het volgende:
Wajoo, heftigste postings in een jaar hier.
Zijn rug is zo breed dat je hoofdletters hebt gebruikt.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar is een blauwe!
* gaat achter de brede rug van de IJs_beer staan
Bieden Redefine en ik niet genoeg bescherming of zoquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar is een blauwe!
* gaat achter de brede rug van de IJs_beer staan
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zijn rug is zo breed dat je hoofdletters hebt gebruikt.
Ik zou dan graag bij Meke willen schuilen voordat de pleuris hier losbarst.
Dan toch maar een paar mods erbij he.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:55 schreef Strani het volgende:
Maar even serieus nu hè, we hebben hier zevenhonderdduizend mods en dan ís er eens een keer iets te doen...
Maar als het écht moet, kunnen jullie ons wel beschermen en reddenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:54 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Wel leuk dat jullie vooral bij mods willen schuilen die hier geen mod zijn![]()
* Meke duikt weg achter @:cyan9
Als er écht geen énkele blauwe was verschenen, had ik uiteindelijk wel bij jullie bescherming gezocht.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 19:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Bieden Redefine en ik niet genoeg bescherming of zo
Nou ja, wij hebben vandaag meer gedaan voor de verdediging van deze SCquote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als er écht geen énkele blauwe was verschenen, had ik uiteindelijk wel bij jullie bescherming gezocht.
Soort burgerwacht zijn julliequote:Op vrijdag 9 mei 2025 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, wij hebben vandaag meer gedaan voor de verdediging van deze SC
Aaww wat lief!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij beschermen jou met liefdeOok als we gevaar lopen. Dan juist!
We bekijken het even per situatiequote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aaww wat lief!
In deze wetenschap kan ik nu rustig gaan slapen
Succes vannacht met de linies bewaken en patrouilleren enzoterwijl ik mijn schoonheidsslaapje doe!
Ps jullie beschermen de rest van de users hier ook toch?
Nee, @Redefine en ik blijven volledig nuchter als we de wacht houden!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 23:19 schreef NailQueen het volgende:
Voor de burgerwacht van vannacht zeg ik: Allora!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:15 schreef Strani het volgende:
@:Redefine jij nog soep om wakker te blijven?
Alleen een paar weerwolven. Jij?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker. Jij nog iets geks gezien tijdens je route?
Same shit, different day dus.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Luctor zat op een baksteen te kauwen in een lege kamer. Verder niks geks.
Ja ik hoor het ook. Heb mijn vlammenwerper maar weer uit het vet gehaald.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, ik heb 'm maar weer gelaten.
Hoor jij ook drumgeluiden?
* Pakt z'n vuurwapen erbij
Goed zo. Herrie op dit uur kan alleen met geweld worden aangepakt.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ik hoor het ook. Heb mijn vlammenwerper maar weer uit het vet gehaald.
Zeker als zelfs wij stokoude, dove mannen, het horen.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo. Herrie op dit uur kan alleen met geweld worden aangepakt.
Eigenlijk een schande dat ze ons op wacht laten staan. Terwijl wij juist onze rust zo nodig hebben.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker als zelfs wij stokoude, dove mannen, het horen.
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk een schande dat ze ons op wacht laten staan. Terwijl wij juist onze rust zo nodig hebben.
Nee die kaart hoef je niet te spelen. Je bent erbij, jongedame!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik deed helemaal niets. Hoe komen jullie in mijn kamer?!? Ik lag net zo lekker te slapen!
Waarbij? Bij mijn bed? Goed idee.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 01:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee die kaart hoef je niet te spelen. Je bent erbij, jongedame!
Misschien wordt de monteur meegeleverd.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 07:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Net weer bericht van postnl dat maandag wordt geleverd, maar ik heb geen zin in zelfmontage.
Dus straks de winkel bellen hierover.
Dat zou fantastisch zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2025 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien wordt de monteur meegeleverd.
Ik zou nog maar eens kijkenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:10 schreef heywoodu het volgende:
Gisteren op Spotify even de tekst van het superlekkere Bara Bada Bastu erbij gepakt en tot mijn verbazing zag ik dat dat Noors was
Ik was er van overtuigd dat dat Moldavië was ofzo(ik luister de nummers graag zonder vooraf het land al te weten, vandaar)
Nu toch maar even opgezocht, Zweedsquote:
Heeft de EBU al excuses gemaakt voor de onterechte DSQ?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:11 schreef Fred_B het volgende:
Precies een jaar terug stond de ESF-wereld nu in brand.
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Fuck de EBU.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:11 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Klimaatveranderingquote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:54 schreef H_T het volgende:
Ik heb geloof ik deze week in Spanje meer dagen regen gehad (al is het vaak niet veel) dan de hele vorige maand in Nederland
Een TR zou helpen, ik lees niet alles hier.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:55 schreef Strani het volgende:
HAHAHAHAHA. Hij is goed.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft de EBU al excuses gemaakt voor de onterechte DSQ?
De tijd gaat snel. Na de finale was ik er van overtuigd dat we dit jaar mee zouden doen in de rest of the world voting. Maar hier zijn we weer.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 10:11 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Met hooivorken en fakkels richting de EBU als dat gebeurt.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:47 schreef NailQueen het volgende:
Een jaar geleden met hoofdpijn gaan slapen om de Italiaanse televote en de 5de startplek van Joost. Om de volgende avond te gaan slapen met misselijkheid vanwege Joost.
Als er dit jaar Claude iets overkomt met dat lieve koppie van hem word ik helemaal gek.
full berserk modequote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met hooivorken en fakkels richting de EBU als dat gebeurt.
Geen hart voor de zaak, die jongenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een TR zou helpen, ik lees niet alles hier.
Wie wat waar?quote:
Ik had het wel gelezen, maar vond het niet de moeite om in te grijpen op eigen initiatiefquote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
quote:
Hagelquote:
Liever dat dan voor mijquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nou ja dat is inderdaad waarom een TR mij ook niet nodig leek, omdat er wel een mod aanwezig was.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had het wel gelezen, maar vond het niet de moeite om in te grijpen op eigen initiatief
Ik zat in het vliegtuig (nu niet zeggen: Kijk die gast eens bijzonder zijn) van Kopenhagen naar Brussel toen ik op zaterdagochtend het definitieve bericht kreeg dat Joost was gediskwalificeerdquote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:47 schreef NailQueen het volgende:
Een jaar geleden met hoofdpijn gaan slapen om de Italiaanse televote en de 5de startplek van Joost. Om de volgende avond te gaan slapen met misselijkheid vanwege Joost.
Als er dit jaar Claude iets overkomt met dat lieve koppie van hem word ik helemaal gek.
Ik zat in de auto, we waren naar Nordhorn geweestquote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zat in het vliegtuig (nu niet zeggen: Kijk die gast eens bijzonder zijn) van Kopenhagen naar Brussel toen ik op zaterdagochtend het definitieve bericht kreeg dat Joost was gediskwalificeerd
Jij bent dan ook op vakantie.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had het wel gelezen, maar vond het niet de moeite om in te grijpen op eigen initiatief
Ik stond klaar om naar Leeuwarden te gaan voor de Europaparty. Uiteindelijk hebben we daar nog een mooie feestje weten te bouwen. Stiekem wel jammer dat het feestje dit jaar niet meer terugkomt.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 12:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zat in het vliegtuig (nu niet zeggen: Kijk die gast eens bijzonder zijn) van Kopenhagen naar Brussel toen ik op zaterdagochtend het definitieve bericht kreeg dat Joost was gediskwalificeerd
Je moet je dromen niet verwarren met de werkelijkheid hequote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:29 schreef NailQueen het volgende:
Geen idee waarom Strani en Redefine vannacht in mijn bed hebben geslapen. Blijkbaar is de burgerwacht toch de zwaar voor ze.
Ik dacht nog wel aan een TR, maar werd zelf niet bepaald geraakt door de opmerking van die trol. Al horen dergelijke achterlijke opmerkingen niet thuis in de SC.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 11:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat ook! En er komt elk jaar wel iemand "whuwhuwhu sinds wanneer zij Australië en Israël Europa" posten. Die lijken het snelst weer te vertrekken als ze genegeerd worden. Dan is er ook geen reden om CENSUURquote:
Dat geldt dan helaas weer niet voor de poepende zor die jaarlijks weer de boel urenlang komt onderschijten...quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat ook! En er komt elk jaar wel iemand "whuwhuwhu sinds wanneer zij Australië en Israël Europa" posten. Die lijken het snelst weer te vertrekken als ze genegeerd worden. Dan is er ook geen reden om CENSUUR![]()
te roepen
Maar ik ben gek op censuur.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat ook! En er komt elk jaar wel iemand "whuwhuwhu sinds wanneer zij Australië en Israël Europa" posten. Die lijken het snelst weer te vertrekken als ze genegeerd worden. Dan is er ook geen reden om CENSUUR![]()
te roepen
Succes!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:31 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga het dateleven zometeen een tweede kans geven.
Van hem geloof ik wel dat hij het ESF echt leuk vindtquote:Op zaterdag 10 mei 2025 14:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat geldt dan helaas weer niet voor de poepende zor die jaarlijks weer de boel urenlang komt onderschijten...
En dus accepteren we dan maar dat die elk jaar weer meerdere achterlijke posts komt plaatsen in de SCquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Van hem geloof ik wel dat hij het ESF echt leuk vindt
Goede reis.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:38 schreef H_T het volgende:
Nou jongs, ik zit in het vliegtuig en ga straks weer richting Nederland
Ja boh vooral als er lekkere wijven meedoenquote:Op zaterdag 10 mei 2025 18:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Van hem geloof ik wel dat hij het ESF echt leuk vindt
SPOILER: date recensieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij mag je alsnog censurerenquote:
Tijdens de uitzendingen ben ik of afwezig of aan het modden in de livetopicsquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dus accepteren we dan maar dat die elk jaar weer meerdere achterlijke posts komt plaatsen in de SC
Nou ik vind dat ****** ***** *** en dus *** *****quote:
Goddomme alle proem'n in drek het wicht heeft een meningquote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou ik vind dat ****** ***** *** en dus *** *****
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 22:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Tijdens de uitzendingen ben ik of afwezig of aan het modden in de livetopics
De burgerwacht zal afwezig zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2025 23:25 schreef NailQueen het volgende:
Hoe zit het met de burgerwacht vannacht? Ik vraag dit uiteraard voor onze veiligheid
quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:57 schreef NailQueen het volgende:
Dat jullie geen dingen overeenkomen ,dat hebben jullie gemeen met elkaar.SPOILER: date recensieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ah, dat hoorde ik vannachtquote:
Dat krijgt ze op haar verjaardag. Wel goed dat je het zegt. Ik moet het nog inpakken.quote:Op zondag 11 mei 2025 11:08 schreef BillDauterive het volgende:
@:Luctor.et.emergo, was je moeder blij met haar pakketje voor moederdag?
Ik bedoelde ook niet julliequote:Op zondag 11 mei 2025 10:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat we dat op die toon geroepen hebben
Ahh oké, dank voor de verduidelijkingquote:Op zondag 11 mei 2025 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet jullieEen troll die ziet dat zijn post verwijderd wordt wil daarna nog wel eens klagen over censuur of uitleg eisen over waarom die post precies verwijderd is. Daar wordt het ook niet gezelliger door
Gewoon negen van de tien reacties weghalen zodat er lekker veel censuur geroepen wordt zekerquote:
Dat spel is leuk.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:13 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
Ik heb voor Moederdag een lekkere aardbeientaart gekregen en Hitster Guilty Pleasures
Zometeen gaan we nog een stukje wandelen en verder ga ik lekker relaxen in de tuin.
En vanavond eten we asperges en NM schilt ze
Jeetjequote:Op zondag 11 mei 2025 12:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb voor mijn moeder koekjes gemaakt. Mijn moeder heeft een gluten en chocolade allergie dus het was even puzzelen maar het is me gelukt
Ook met bloemen zou jij al jouw fouten weer goed kunnen maken Straan, hoeft niet altijd chocolade te zijn.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:46 schreef Strani het volgende:
[..]
JeetjeIk zou als man niet weten wat ik zou moeten doen als ik mijn vrouw niet op cruciale momenten chocola kan geven.
Chocola is er om te voorkomen dat mijn fouten te veel aandacht krijgen.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook met bloemen zou jij al jouw fouten weer goed kunnen maken Straan, hoeft niet altijd chocolade te zijn.
Gewoon het hele topic in de prullenbak als ze bezig blijven.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon negen van de tien reacties weghalen zodat er lekker veel censuur geroepen wordt zeker
Of door de shredder.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gewoon het hele topic in de prullenbak als ze bezig blijven.
Flauwe humor. Daar houden @Strani, @Fred_B en ik niet vanquote:Op zondag 11 mei 2025 13:41 schreef Cyan9 het volgende:
Voor de liefhebbers, over 5 minuten kunnen we genieten van prachtige outfits en ongemakkelijke interviews/humor op de turquoise carpet!
ESF / [2025] Turquoise Carpet + Openingsceremonie 14:00
Gelukkig zijn jullie enorme fasjooon liefhebbers.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Flauwe humor. Daar houden @:Strani, @:Fred_B en ik niet van
Ik kan er niet genoeg van krijgen!quote:Op zondag 11 mei 2025 13:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie enorme fasjooon liefhebbers.
Ik heb de serie nog niet gezienquote:Op zondag 11 mei 2025 12:40 schreef Strani het volgende:
Ik heb inmiddels de serie over de vuurwerkramp (deels vooruit-) gekeken. Wel heel interessant. Ik weet niet hoe het voor mensen is die het ook daadwerkelijk hebben meegemaakt en namen en zo zijn allemaal aangepast en deels fictief, maar ik vond in elk geval dat de impact op een heel voelbare manier werd getoond. Overmorgen alweer 25 jaar geleden. Absurd.
Pff wat heftigquote:Op zondag 11 mei 2025 15:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb de serie nog niet gezienIk was wel ramptoerist bij de vuurwerkramp zelf, dat is me genoeg. Wij waren net onderweg naar Enschede om nog wat voor moederdag te halen. Toen kwam de knal en de rook. Wij doorrijden naar Enschede, heel nieuwsgierig natuurlijk. We hadden nog totaal niet door hoe erg het was. Ook niet toen we in Lonneker al gesprongen ramen zagen. We stonden uiteindelijk aan het einde van de Roomweg. We zagen vlammen, rook, kapotte huizen, er kwamen mensen uit de Roomweg, sommigen met bloed. Eentje zei, er ligt daar een dooie op straat! (Dat hoor ik nog zo). We zagen brand in de buurt van de Grolsch en toen zei NM al, we gaan, als de Grolsch ploft is het niet best. Dus na een paar minuten zijn we al weggegaan, er kwam toen ook politie die de mensen wegstuurde, omdat er nog gevaar was, wij waren al vertrekkende.
‘S Avonds zagen we het vanuit onze flat nog smeulen.
Ik heb het dus van veraf meegemaakt en dat was al akelig genoeg. Kan me niet voorstellen hoe het moet zijn als je er woonde of hulpverlener was.
Je kijkt de hele show maarquote:Op zondag 11 mei 2025 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er al een planning hoe laat Nederland moet dinsdag?
Ja, dat sowieso. Maar iemand anders wil weten hoe laat Nederland moet.quote:
Grofweg tussen 21:00 en 23:30quote:Op zondag 11 mei 2025 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar iemand anders wil weten hoe laat Nederland moet.
Met wat ik nu weet, was ik natuurlijk nooit daar gaan kijken. Maar zoiets verwachtte niemand.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Pff wat heftigIk wilde je al vragen wat jij er van meekreeg waar jij woont maar je was er dus nog veel directer bij. Verstandig dat jullie snel zijn weggegaan, maar ik kan me voorstellen dat zulke beelden (en geluiden) je voor altijd bijblijven...
Ik weet nog dat ik boos was dat ze het wat ervoor hadden onderbroken.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:40 schreef Strani het volgende:
Ik heb inmiddels de serie over de vuurwerkramp (deels vooruit-) gekeken. Wel heel interessant. Ik weet niet hoe het voor mensen is die het ook daadwerkelijk hebben meegemaakt en namen en zo zijn allemaal aangepast en deels fictief, maar ik vond in elk geval dat de impact op een heel voelbare manier werd getoond. Overmorgen alweer 25 jaar geleden. Absurd.
Dat uiteraard wel.quote:Op zondag 11 mei 2025 13:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie enorme fasjooon liefhebbers.
Ik ben nog bij aflevering 2.quote:Op zondag 11 mei 2025 12:40 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Jammer dat er zo weinig wordt gescoord.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:14 schreef Strani het volgende:
Nou, maar weer eens een clásico kijken. Het werd weer tijd.
Ajax - NEC is idd episch.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:14 schreef Strani het volgende:
Nou, maar weer eens een clásico kijken. Het werd weer tijd.
NEC thuis altijd lastig.quote:
Het had zo mooi kunnen zijn, dat uitgerekend Feyenoord Ajax aan de titel had kunnen helpen.quote:
De stress slaat toe bij de ploegen in de top.quote:
En nu 3-0 achter. Go NECquote:Ajax speelde in haar historie maar liefst 88 duels tegen NEC. Daarvan won Ajax er 65 (73,9%) en gingen er 4 (4,5%) verloren. 19 (21,6%) Duels eindigden in een gelijk spel. Ajax scoorde in totaal 231 keer, een gemiddelde van 2,63 goals per wedstrijd. NEC stelde daar 51 doelpunten tegenover, gemiddeld 0,58 per wedstrijd.
https://ajax.supporters.nl/historie/tegenstander/19/NEC
Gelachenquote:
En deze ook.quote:Op zondag 11 mei 2025 18:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Deze doet het wel
Bekijk deze YouTube-video
Sequilhos! Altijd lekkerquote:Op zondag 11 mei 2025 12:44 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb voor mijn moeder koekjes gemaakt. Mijn moeder heeft een gluten en chocolade allergie dus het was even puzzelen maar het is me gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |