SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Verboden? De doodstraf is zelfs veel te zacht voor mensen die dat doen!quote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Deze vrouw hequote:
Heb het 1x gegeten op pizza, vond het niet persé héél vies maar de structuren paste niet
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja lijkt me wel emotioneelquote:Op donderdag 24 april 2025 18:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja het is dubbel, soms ineens weer een mooie herinnering aan vroeger, maar je kunt niet alles bewaren dus moet je ook veel weggooien of verkopen enz.
Steeds keuzes maken en afscheid nemenTrust nobody![]()
Spullen waar een herinnering aan zit bewaren of weggooien....in de loop der tijd ben ik er steeds makkelijker in geworden eigenlijk. Sommige spullen heb je op een gegeven moment wel zo vaak gezien dat het die herinneringen nauwelijks meer triggert, en je kunt er ook wel op andere manieren aan terug denken.![]()
Blijft t n gruwelijke opmerking vindenquote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verboden? De doodstraf is zelfs veel te zacht voor mensen die dat doen!![]()
Ook als grapjeTrust nobody![]()
Nee dusquote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Deze vrouw he
Heb het 1x gegeten op pizza, vond het niet persé héél vies maar de structuren paste niet![]()
Ananas op pizza
Trust nobody![]()
Dit idd.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Deze vrouw he
Heb het 1x gegeten op pizza, vond het niet persé héél vies maar de structuren paste niet
Net als die hamburger bij McDonalds met die taaie plak Old Amsterdam tussen zachte broodjes, op een relatief zachte schijf hamburger.![]()
Het is geen grapjequote:Op donderdag 24 april 2025 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blijft t n gruwelijke opmerking vinden
Ook als grapje![]()
Annanas op pizza is als spugen in het gezicht van de paus
op zich is er niks mis met ananas op pizzaReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Veel dingen van vroeger hoef ik ook niet persé meer te hebben nee.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef ToT het volgende:
Spullen waar een herinnering aan zit bewaren of weggooien....in de loop der tijd ben ik er steeds makkelijker in geworden eigenlijk. Sommige spullen heb je op een gegeven moment wel zo vaak gezien dat het die herinneringen nauwelijks meer triggert, en je kunt er ook wel op andere manieren aan terug denken.
Bepaalde dingen waar ik nog wél van baal zijn dat ik de Mini-DV Tapes die ik zelf vol gefilmd heb in de periode 2007-2009 1x heb gedigitaliseerd, daarna heb weggegooid. En 2 Weken later die harde schijf kapot ging
Well, life can be a riot
Heerlijkquote:Op donderdag 24 april 2025 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is geen grapje![]()
Annanas op pizza is als spugen in het gezicht van de paus![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ananas op pizza is echt totale matigheid.quote:Well, life can be a riot
Ananas op pizza? Ach, ik schiet niet gelijk in een stuip als iemand die maaltijd suggereert.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blijft t n gruwelijke opmerking vinden
Ook als grapje![]()
Zellufquote:Op donderdag 24 april 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ananas op pizza is echt totale matigheid.![]()
JA! Deze man weet hetquote:Op donderdag 24 april 2025 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd.
Net als die hamburger bij McDonalds met die taaie plak Old Amsterdam tussen zachte broodjes, op een relatief zachte schijf hamburger.Wat was dat goor zeg
Well, life can be a riot
De Maccie is per definitie dé definitie van pure goorheidquote:Op donderdag 24 april 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
JA! Deze man weet hetWat was dat goor zeg
hier heb je dan wel weer gelijk inquote:Op donderdag 24 april 2025 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd.
Net als die hamburger bij McDonalds met die taaie plak Old Amsterdam tussen zachte broodjes, op een relatief zachte schijf hamburger.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Eh, ja mhhh.... Hier kan ik het eigenlijk alleen maar mee eens zijnquote:
Well, life can be a riot
Ja dubbel is het. Soms ook gewoon mooi, weer even terugdenken aan je jeugd, maar ook realistisch zijn en toch maar wegdoen.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel emotioneel
Steeds keuzes maken en afscheid nemenIk denk inderdaad dat het soms lastig is om weg te doen, maar op een gegeven moment wel makkelijker wordt. Nog even een nachtje over nadenken, maar de volgende dag denk ik dan, nou toch maar weg... En inderdaad de herinnering blijft.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef ToT het volgende:
Spullen waar een herinnering aan zit bewaren of weggooien....in de loop der tijd ben ik er steeds makkelijker in geworden eigenlijk. Sommige spullen heb je op een gegeven moment wel zo vaak gezien dat het die herinneringen nauwelijks meer triggert, en je kunt er ook wel op andere manieren aan terug denken.![]()
![]()
Was bij Die Grenze voor 36 cent per halve liter.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Drink je dat zelf of is dat voor gasten?
Ik denk: laten we het maar eens uitproberen, en echt slecht is het niet.![]()
Eens.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De Maccie is per definitie dé definitie van pure goorheid
How can I make this topic about me?![]()
Tuurlijk welquote:Op donderdag 24 april 2025 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is geen grapje![]()
Annanas op pizza is als spugen in het gezicht van de paus
En niet.Trust nobody![]()
Die voelt daar toch niks meer van.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is geen grapje![]()
Annanas op pizza is als spugen in het gezicht van de paus![]()
Aiiiiquote:Op donderdag 24 april 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Veel dingen van vroeger hoef ik ook niet persé meer te hebben nee.
Bepaalde dingen waar ik nog wél van baal zijn dat ik de Mini-DV Tapes die ik zelf vol gefilmd heb in de periode 2007-2009 1x heb gedigitaliseerd, daarna heb weggegooid. En 2 Weken later die harde schijf kapot ging![]()
![]()
Laatst voor 't eerst in 3 maanden weer eens wat gegeten bij de McDonalds en kon het wel hebben (double big tasty)quote:Op donderdag 24 april 2025 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De Maccie is per definitie dé definitie van pure goorheid
Het haalt 't niet bij Burger King, en na 1 uur heb je weer honger.
Maar eens in de zoveel tijd is het wel te verdragen.Well, life can be a riot
Ananasbier.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Was bij Die Grenze voor 36 cent per halve liter.
Ik denk: laten we het maar eens uitproberen, en echt slecht is het niet.
Nooit v gehoord.
Wilde vragen hoe t smaakt
Trust nobody![]()
Oude kaas op een burger kan, mits de kaas apart gesmolten word en er een puur runder burger op zit.
Met half om half gehakt zit er al genoeg zout in het varkens gehakt om het zout van oude kaas overbodig te maken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De smaak an sich was niet ranzig, maar de textuurverschillen....quote:Op donderdag 24 april 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
JA! Deze man weet hetWat was dat goor zeg
![]()
![]()
Ja, goed ziek van geweestquote:
Well, life can be a riot
Desnoods foto maken en dan wegdoenquote:Op donderdag 24 april 2025 18:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dubbel is het. Soms ook gewoon mooi, weer even terugdenken aan je jeugd, maar ook realistisch zijn en toch maar wegdoen.
[..]
Ik denk inderdaad dat het soms lastig is om weg te doen, maar op een gegeven moment wel makkelijker wordt. Nog even een nachtje over nadenken, maar de volgende dag denk ik dan, nou toch maar weg... En inderdaad de herinnering blijft.Trust nobody![]()
Net zo vies als kersenbier denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ananasbier.
Nooit v gehoord.
Wilde vragen hoe t smaakt![]()
Dat ja. Sompig brood + vlees. Sompige sla, en dan zo'n hard stuk neppe old Amsterdamquote:Op donderdag 24 april 2025 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
De smaak an sich was niet ranzig, maar de textuurverschillen....
Well, life can be a riot
Maccie is junkfood voor na een avondje flink zuipen, maar qua prijs en smaak kun je beter gewoon beter gehakt in de supermarkt kopen met wat bolletjes en dat eten. Veel meer smaak en waarschijnlijk ook nog goedkoper.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Laatst voor 't eerst in 3 maanden weer eens wat gegeten bij de McDonalds en kon het wel hebben (double big tasty)
Maar eens in de zoveel tijd is het wel te verdragen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ze hebben nu ook een Griekse burger!quote:Op donderdag 24 april 2025 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De Maccie is per definitie dé definitie van pure goorheidMet één of ander tzatziki-sausje en feta er op!
ÉCHT ranzig is ook deze burger niet....![]()
nee, dat niet, maar ik heb er niks op tegen om er heel af en toe 1 te drinkenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik was vroeger echt een hoarder. Stap voor stap meer en meer weggeflikkerd.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dubbel is het. Soms ook gewoon mooi, weer even terugdenken aan je jeugd, maar ook realistisch zijn en toch maar wegdoen.
[..]
Ik denk inderdaad dat het soms lastig is om weg te doen, maar op een gegeven moment wel makkelijker wordt. Nog even een nachtje over nadenken, maar de volgende dag denk ik dan, nou toch maar weg... En inderdaad de herinnering blijft.
Ik heb er wel spijt van als haren op mijn hoofd dat ik 2 zeer grote dozen met Playmobil heb weggedaan aangezien Mini-ToT dat echt super leuk gevonden zou hebben....
Kutopmerkingen van mensen die me IRL gezien hebben in 3...2...1...![]()
![]()
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maccie is junkfood voor na een avondje flink zuipen, maar qua prijs en smaak kun je beter gewoon beter gehakt in de supermarkt kopen met wat bolletjes en dat eten. Veel meer smaak en waarschijnlijk ook nog goedkoper.
Voor de prijs van 1 burger bij de McD kan je er 3-4 zelf maken die beter smaken én minder calorieën hebben ook.Well, life can be a riot
Over een half uurtje staan er 20 bezorgers met 450 burgers voor je deur als je even je adres dropt hierquote:
Je kunt nieuwe kopen op marktplaats?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was vroeger echt een hoarder. Stap voor stap meer en meer weggeflikkerd.
Ik heb er wel spijt van als haren op mijn hoofd dat ik 2 zeer grote dozen met Playmobil heb weggedaan aangezien Mini-ToT dat echt super leuk gevonden zou hebben....
Kutopmerkingen van mensen die me IRL gezien hebben in 3...2...1...Trust nobody![]()
quote:Een gewone kriek vind ik niet lekker, want te zoet, maar ik heb ooit eens een Glühkriek gedronken en dat was toch wel weer heel lekker. Maar die was warm en dan is het toch een andere beleving, zoiets als een Glühwein.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar ik heb er niks op tegen om er heel af en toe 1 te drinken![]()
Goed idee wrlquote:Op donderdag 24 april 2025 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over een half uurtje staan er 20 bezorgers met 450 burgers voor je deur als je even je adres dropt hierTrust nobody![]()
Tis ook t gemakquote:Op donderdag 24 april 2025 18:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Voor de prijs van 1 burger bij de McD kan je er 3-4 zelf maken die beter smaken én minder calorieën hebben ook.Trust nobody![]()
Altijd als we m'n moeder gaan bezoeken, wil Mini-ToT bij de Mc Drek langs. Dan neem ik ook wel een burgertje.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Laatst voor 't eerst in 3 maanden weer eens wat gegeten bij de McDonalds en kon het wel hebben (double big tasty)
Maar eens in de zoveel tijd is het wel te verdragen.
Het is meestal een zesje, SOMS een zeven waard wat ik daar vreet.
Die nuggets daar echter......Dat ik die vroeger lekker heb gevonden zeg! Zelfs Mini blieft die meuk niet!
![]()
4 euro voor 400 gram gehakt, euro voor 6 pack bolletjes. Effe uitdrukken en bakken en klaarquote:Op donderdag 24 april 2025 18:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Voor de prijs van 1 burger bij de McD kan je er 3-4 zelf maken die beter smaken én minder calorieën hebben ook.
Zoet warm kersenbier dus?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:56 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Een gewone kriek vind ik niet lekker, want te zoet, maar ik heb ooit eens een Glühkriek gedronken en dat was toch wel weer heel lekker. Maar die was warm en dan is het toch een andere beleving, zoiets als een Glühwein.Trust nobody![]()
Is alcoholvrij bier met een hele zooi ananassap er doorheen. Je proeft alleen ananas, maar gelukkig niet super sterk.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ananasbier.
Nooit v gehoord.
Wilde vragen hoe t smaakt![]()
Oh wat gek dan..quote:Op donderdag 24 april 2025 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Is alcoholvrij bier met een hele zooi ananassap er doorheen. Je proeft alleen ananas, maar gelukkig niet super sterk.Trust nobody![]()
Ja nee dit is gewoon een keiharde plak waar je op zit te kauwen. Je kent die voorgesneden plakken Old Amsterdam vast wel.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
Oude kaas op een burger kan, mits de kaas apart gesmolten word en er een puur runder burger op zit.
Met half om half gehakt zit er al genoeg zout in het varkens gehakt om het zout van oude kaas overbodig te maken.
Slaat gewoon helemaal nergens op. Naast de textuurverschil heb je ook een temperatuurverschil tussen het vlees en die plak kaas.![]()
Ja, een aparte beleving, niet om 2 glazen van te drinken, maar eentje vond ik wel lekker. Het is gewoon raar om warm bier te drinken.quote:![]()
Leuke opmerking wel......quote:Op donderdag 24 april 2025 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over een half uurtje staan er 20 bezorgers met 450 burgers voor je deur als je even je adres dropt hierWell, life can be a riot
Oh een glühkriek zegt me niets, maar klinkt inderdaad wel lekker! Voor op een koude winterdag welquote:Op donderdag 24 april 2025 18:56 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Een gewone kriek vind ik niet lekker, want te zoet, maar ik heb ooit eens een Glühkriek gedronken en dat was toch wel weer heel lekker. Maar die was warm en dan is het toch een andere beleving, zoiets als een Glühwein.
Ja ik houd vooral van zoete drankjes, mn smaak heeft zich niet echt ontwikkeld vrees ik
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Gemak?quote:
Meeste huishoudens ben je sneller terug van de super om gehakt en bolletjes te halen, de burgers te bakken en ze op te vreten dan het duurt om naar de maccie te rijden
Is ook zo. Het is een stuk gemakkelijker dan ff zelf een kwartier in de keuken staan.quote:
Maar bijvoorbeeld als ik vergelijk met hoe 't hier is.
Het is 10 Minuten rijden naar de McDonalds, dan 5 Minuten wachten op je voedsel dat is al een kwartier. In die tijd kon je 't ook zelf maken én je bespaart nog brandstof ook.Well, life can be a riot
Old Amsterdam vond ik vroeger wel lekker. Op zich vind ik het nog steeds niet echt verkeerd, maar er is veel lekkerdere kaas te vinden.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat ja. Sompig brood + vlees. Sompige sla, en dan zo'n hard stuk neppe old AmsterdamTijd geleden stokoude brokkelschapenkaas gekocht.
Dat is best intens qua smaak, en ik had echt een fors stuk gehaald!
![]()
![]()
Tja. Scheelt zelf maken.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gemak?
Meeste huishoudens ben je sneller terug van de super om gehakt en bolletjes te halen, de burgers te bakken en ze op te vreten dan het duurt om naar de maccie te rijden
Het heet niet v niets fastfood.Trust nobody![]()
Maakt niet uit toch, ieder z'n eigen smaak en voorkeur. Maar inderdaad de glühkriek een aanrader als je die eens ergens op de tap kan krijgen in de winter.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh een glühkriek zegt me niets, maar klinkt inderdaad wel lekker! Voor op een koude winterdag wel
Ja ik houd vooral van zoete drankjes, mn smaak heeft zich niet echt ontwikkeld vrees ik![]()
![]()
![]()
Precies. Klaar ben je!quote:Op donderdag 24 april 2025 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
4 euro voor 400 gram gehakt, euro voor 6 pack bolletjes. Effe uitdrukken en bakken en klaar
Krop sla en wat tomaat erbij, kost je bij elkaar ook misschien net 2 euro.Well, life can be a riot
Fastfood dat langzamer en minder voedzaam is dan het zelf halen, bereiden en opvretenquote:Op donderdag 24 april 2025 19:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Tja. Scheelt zelf maken.
Het heet niet v niets fastfood.![]()
Yeah right, really F'ing fast
je vergeet de bacon, kaas, sla, tomaat, saus, friet enzquote:Op donderdag 24 april 2025 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gemak?
Meeste huishoudens ben je sneller terug van de super om gehakt en bolletjes te halen, de burgers te bakken en ze op te vreten dan het duurt om naar de maccie te rijdenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Jawel, maar da's toch anders dan als je er zelf mee gespeeld hebt vroeger.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je kunt nieuwe kopen op marktplaats?
Mijn broer heeft wel ons Lego bewaard en Mini zit daar wel heel leuk mee te spelen!![]()
![]()
Niks persoonlijks he manquote:Maar kwam ff niet lekker binnen
Well, life can be a riot
Niemand eet n cheeseburger voor de voedingswaardesquote:Op donderdag 24 april 2025 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fastfood dat langzamer en minder voedzaam is dan het zelf halen, bereiden en opvreten![]()
Yeah right, really F'ing fastTrust nobody![]()
Ja das waarquote:Op donderdag 24 april 2025 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar da's toch anders dan als je er zelf mee gespeeld hebt vroeger.
Mijn broer heeft wel ons Lego bewaard en Mini zit daar wel heel leuk mee te spelen!
Snap ikTrust nobody![]()
Ow, met dat menu scheelt het nog meer geld en tijd als het zelf maakt!quote:Op donderdag 24 april 2025 19:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je vergeet de bacon, kaas, sla, tomaat, saus, friet enzOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Eens met deze man welquote:Op donderdag 24 april 2025 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fastfood dat langzamer en minder voedzaam is dan het zelf halen, bereiden en opvreten![]()
Yeah right, really F'ing fast
Het LIJKT sneller omdat je in 3-5 minuten een flinke portie voedsel hebt staan. Maar mensen vergeten ook het er heen rijden + brandstofkosten.Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je vergeet de bacon, kaas, sla, tomaat, saus, friet enz
Trust nobody![]()
onzin, maar wat jij wilquote:Op donderdag 24 april 2025 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, met dat menu scheelt het nog meer geld en tijd als het zelf maakt!Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik eet ook zeker geen cheeseburger voor de voedingswaardes.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niemand eet n cheeseburger voor de voedingswaardes
Maar, ik let wel op de calorietjes, dus als ik een cheeseburger zélf kan maken die bijvoorbeeld 150 kcal minder is dan die van de McDonalds scheelt dat wel.Well, life can be a riot
Ik kan een cheesburger maken voor minder geld, sneller, betere kwaliteit en met betere voedingswaarden voor jij je cheesburger hebt gekregen bij de mac!quote:Op donderdag 24 april 2025 19:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niemand eet n cheeseburger voor de voedingswaardesOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Uiteraard prima voor jouquote:Op donderdag 24 april 2025 19:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik eet ook zeker geen cheeseburger voor de voedingswaardes.
Maar, ik let wel op de calorietjes, dus als ik een cheeseburger zélf kan maken die bijvoorbeeld 150 kcal minder is dan die van de McDonalds scheelt dat wel.Trust nobody![]()
Jij zit niet verstopt in mijn keukenkastjequote:Op donderdag 24 april 2025 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan een cheesburger maken voor minder geld, sneller, betere kwaliteit en met betere voedingswaarden voor jij je cheesburger hebt gekregen bij de mac!Trust nobody![]()
nee, hij zit op honderden locaties waar je gewoon met je auto bijna naar binnen kan rijdenquote:Op donderdag 24 april 2025 19:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij zit niet verstopt in mijn keukenkastjeReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Als je een cheeseburger eet kun je maar beter zo vet en calorierijk mogelijk doen. Een gezonde variant bestaat gewoon niet. Ook al scheelt het wat calorietjes misschien als je het zelf maakt, het is en blijft fastfood.![]()
Prijs ga ik je gelijk in geven want MacDonalds koopt het in op horeca prijzen.quote:
Maar de rest klopt wel.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, hij zit op honderden locaties waar je gewoon met je auto bijna naar binnen kan rijden
Trust nobody![]()
Kaas en vlees zonder conserveringsmiddelen.......quote:Op donderdag 24 april 2025 19:05 schreef Shii het volgende:
Als je een cheeseburger eet kun je maar beter zo vet en calorierijk mogelijk doen. Een gezonde variant bestaat gewoon niet. Ook al scheelt het wat calorietjes misschien als je het zelf maakt, het is en blijft fastfood.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
@greysbones krijg
Jij nog wat mee van die grote brand bij jullie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nu zin in KFC
en ik heb al gegeten
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Echt gezond bestaat niet nee, maar gezondER kan zeker wel.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:05 schreef Shii het volgende:
Als je een cheeseburger eet kun je maar beter zo vet en calorierijk mogelijk doen. Een gezonde variant bestaat gewoon niet. Ook al scheelt het wat calorietjes misschien als je het zelf maakt, het is en blijft fastfood.
Mager gehakt, vetarme kaas, koolhydraatarm brood. Sla/Tomaat. Heb jij je cheeseburgertje. En waarschijnlijk onder de 400 kcal.Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kaas en vlees zonder conserveringsmiddelen.......
You make RFK sad....![]()
![]()
gewoon alleen maar hotwings, verder niksquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Fast-food bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Make orange people great and obese again!quote:Op donderdag 24 april 2025 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/9B43KzxLTCkpMGkJ_giWPw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTEyNDI7aD03Nzg-/https://media.zenfs.com/e(...)d9e1e36a4]afbeelding[/url] ]
You make RFK sad....
Ben daar vaak langs gereden. Wtf joh. Veel brand de laatste tijd.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:06 schreef Dotteke het volgende:
@:Greysbones krijg
Jij nog wat mee van die grote brand bij jullie?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hey Borrel. Dan ben je vaak dicht in de buurt geweest.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben daar vaak langs gereden. Wtf joh. Veel brand de laatste tijd.
Ja echt veel en heftige branden he.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schrik altijd als er een vlinder vet dicht langs me fladdert maar vind dat zulke mooie beestjesquote:
Een van de weinige insecten die ik wel kan hebben.Well, life can be a riot
Ja ik heb al wat giftige vlinderstruiken en dergelijke gekocht bij de Welkoop enzo om die krengen nog een extra duwtje richting het graf te geven.quote:![]()
Ja echt zonde.. mooie omgeving daar.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Borrel. Dan ben je vaak dicht in de buurt geweest.
Ja echt veel en heftige branden he.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Oud nieuws.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Make orange people great and obese again!![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 24 april 2025 19:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Schrik altijd als er een vlinder vet dicht langs me fladdert maar vind dat zulke mooie beestjes
Een van de weinige insecten die ik wel kan hebben.![]()
Zelfs dan kun je nog steeds spijt hebben als haren op je hoofd....quote:Op donderdag 24 april 2025 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was vroeger echt een hoarder. Stap voor stap meer en meer weggeflikkerd.
Kutopmerkingen van mensen die me IRL gezien hebben in 3...2...1...
jep dikke rookwolkenquote:Op donderdag 24 april 2025 19:06 schreef Dotteke het volgende:
Jij nog wat mee van die grote brand bij jullie?
maar geen NL alertThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
woon jij zo dichtbijquote:Op donderdag 24 april 2025 19:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben daar vaak langs gereden. Wtf joh. Veel brand de laatste tijd.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja het is hier groen.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja echt zonde.. mooie omgeving daar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kabouter Plop?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De acteur die kabouter speelde
Kabouter Wesley?
Roel van Velzen?![]()
Is er weer brand?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:06 schreef Dotteke het volgende:
Jij nog wat mee van die grote brand bij jullie?
Ja die hoorde bij kabouter plopquote:Op donderdag 24 april 2025 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Kabouter Plop?
Kabouter Wesley?
Roel van Velzen?
Die altijd zei dat ie moe wasTrust nobody![]()
True true. Sterker nog ook als je geen Ron Jans bent, dan kan de jeugd nog keukenrol naar je roepen. Was 1,5 maand terug aan het zwemmen en toen kwam er een groep (brutale) jongens van rond de 14 schat ik en die gingen tegen mijn schoonvader HEY IS DAT RON JANS? JA HET IS EM ECHT. ZEG EENS KEUKENROL!!??quote:Op donderdag 24 april 2025 16:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je word tegenwoordig heel snel een meme inderdaad. En dat IS hinderlijk kan ik je vertellen. Jeugd zien je lopen, óf ze roepen je naam óf ze maken (stiekem) een foto/video (al dan niet als je in de auto zit) en ben je met vrienden ergens? Ja jammer dan, in hun hoofd is het "ik ken jou van internet, ik ga jou aanspreken en het maakt mij niet uit dat je druk bent want ik herken jou"
Ron Jans met z'n boodschappenlijstje en het dansen is er al een van. Mand is een mooi voorbeeld, maar wat dacht je van "plausibel" of zelfs Erica Terpstra? Die werd al nagedaan door Lucky TV wat aandacht is, maar niet "zulke" aandacht. Die komt vervolgens óók in Bankzitters videos en in andere TikToks/YouTube edits terecht, en die zal nu ook op straat door jeugd worden nageroepen met "ROMIG" of aangesproken worden voor een selfie, kan je vergif op innemen.
Mijn schoonvader had echt geen idee waarover dat ging. Kijkt geen voetbal. Beetje ongemakkelijk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zeggenquote:Op donderdag 24 april 2025 19:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben soms nog wel in de buurt!
dan kom maar op de koffie
Gelukkig niet bij jouquote:Op donderdag 24 april 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep dikke rookwolken
maar geen NL alertBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Je bent een schat. Zal ik onthouden.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeggen
dan kom maar op de koffie'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Haha dit is wel next levelquote:Op donderdag 24 april 2025 16:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die is al een week boos want ik was zaterdag met dudje naar de ikea gegaan voor iets voor mijn zus (was op in eindhoven en breda)
niet eens uitgebreid geneuzeld, gewoon even vluggertje via de uitgang en nog is ze boos
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
geen idee waarom wij geen NL alrt krijgenquote:
tis 1 km hemelsbreed hiervandaan
asbest in het gebouw allesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Omdat ze een grafhekel aan vlinders heeft.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Och waarom zou je nou de bloemen van n struik trekken![]()
Idd zit ook wel bos daar toch?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee waarom wij geen NL alrt krijgen
asbest in het gebouw alles'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ah okee.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja die hoorde bij kabouter plop
Die altijd zei dat ie moe was
Nooit gekeken.![]()
![]()
"make the sea turn turtle" wat rookte ze in de jaren 90?!quote:
"wanne kut vlinder jonge"
Well, life can be a riot
Ja echt vreemd dan ja. Toch maar je raam dichthouden voor de zekerheid. Gezond blijven.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee waarom wij geen NL alrt krijgen
asbest in het gebouw alles
En blij dat het niet snachts is en je wel een nl alarm krijgt. Daar schrik je je altijd de **** vanBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
er staan veel bomen omheenquote:Op donderdag 24 april 2025 19:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Idd zit ook wel bos daar toch?
staat echt net buiten het dorp zelf
er zou een AZC komenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vlindersquote:Op donderdag 24 april 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat ze een grafhekel aan vlinders heeft.
Trust nobody![]()
Oooo wtf.. wel opvallend dat er brand is. Vind dat best verdacht.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
er staan veel bomen omheen
staat echt net buiten het dorp zelf
er zou een AZC komen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
dochter ging naar de sportschool en kreeg op 500 meter van huis een NL alertquote:Op donderdag 24 april 2025 19:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja echt vreemd dan ja. Toch maar je raam dichthouden voor de zekerheid. Gezond blijven.
En blij dat het niet snachts is en je wel een nl alarm krijgt. Daar schrik je je altijd de **** van
Klopt. We kregen er eens een op het werk tijdens een werkoverleg. Gaan er zo 10 telefoons op exact hetzelfde moment bleren...quote:Op donderdag 24 april 2025 19:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja echt vreemd dan ja. Toch maar je raam dichthouden voor de zekerheid. Gezond blijven.
En blij dat het niet snachts is en je wel een nl alarm krijgt. Daar schrik je je altijd de **** vanHow can I make this topic about me?![]()
gebouw stond nog steeds leegquote:Op donderdag 24 april 2025 19:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oooo wtf.. wel opvallend dat er brand is. Vind dat best verdacht.
erachter de panden worden al wel gebruikt voor opvang van
zou niet de eerste keer zijn dat het daarmee fout gaat
gebeurt in Zutphen om de haverklapThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Stond de wind de andere kant op wellicht?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
dochter ging naar de sportschool en kreeg op 500 meter van huis een NL alertOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Systeem is brokenquote:Op donderdag 24 april 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
dochter ging naar de sportschool en kreeg op 500 meter van huis een NL alert![]()
Het werkt wel goed danquote:Op donderdag 24 april 2025 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. We kregen er eens een op het werk tijdens een werkoverleg. Gaan er zo 10 telefoons op exact hetzelfde moment bleren...
Gelijk hyperalert'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat soort dingen zijn toch rááár? Die arme man moet ook denken "wat gebeurt hier nou weer" Maar heel eerlijk, ik vind sommige woordgrappen van Matthy wel grappig. Magnetron Jans en Macron Jans bijvoorbeeldquote:Op donderdag 24 april 2025 19:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
True true. Sterker nog ook als je geen Ron Jans bent, dan kan de jeugd nog keukenrol naar je roepen. Was 1,5 maand terug aan het zwemmen en toen kwam er een groep (brutale) jongens van rond de 14 schat ik en die gingen tegen mijn schoonvader HEY IS DAT RON JANS? JA HET IS EM ECHT. ZEG EENS KEUKENROL!!??
Mijn schoonvader had echt geen idee waarover dat ging. Kijkt geen voetbal. Beetje ongemakkelijk.
Had het een tijdje terug. Stond met m'n ook bij m'n auto te praten, fietste er 2 jochies van een jaar of 15-16 langs "heeeeeeeey CHILI CHICCKKEEEEENNNNNN" en die kids bedoelen dat waarschijnlijk grappig, maar ik dacht echt "waar is jullie fatsoen gebleven zeg?" werd ook aangekeken door m'n oom alsof 'ie water zag branden
Well, life can be a riot
Vooral als je een beetje ingedut was.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het werkt wel goed dan
Gelijk hyperalert
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. We kregen er eens een op het werk tijdens een werkoverleg. Gaan er zo 10 telefoons op exact hetzelfde moment bleren...idd of snachts terwijl er een brand op 10km afstand is. Ook eens gehad. Dan ben je wel ff wakker (om niks)
half en halfquote:Op donderdag 24 april 2025 19:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Stond de wind de andere kant op wellicht?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja niet best, slechte ontwikkeling dat zoiets gebeurt mocht er meer achter zitten.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
gebouw stond nog steeds leeg
erachter de panden worden al wel gebruikt voor opvang van
zou niet de eerste keer zijn dat het daarmee fout gaat
gebeurt in Zutphen om de haverklap'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Laatst in de kaufland in duitsland
een NL alert
(was oefening)
al die NL-ers meteen die telefoon uitdrukken![]()
Ff scherp blijven voor de meetingquote:Op donderdag 24 april 2025 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vooral als je een beetje ingedut was.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
gebeurt veel in zutphenquote:Op donderdag 24 april 2025 19:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja niet best, slechte ontwikkeling dat zoiets gebeurt mocht er meer achter zitten.
steekpartijen
brandstichtingen
allemaal door bewonersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
"De jeugd van tegenwoordig"quote:Op donderdag 24 april 2025 19:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn toch rááár? Die arme man moet ook denken "wat gebeurt hier nou weer" Maar heel eerlijk, ik vind sommige woordgrappen van Matthy wel grappig. Magnetron Jans en Macron Jans bijvoorbeeld
Had het een tijdje terug. Stond met m'n ook bij m'n auto te praten, fietste er 2 jochies van een jaar of 15-16 langs "heeeeeeeey CHILI CHICCKKEEEEENNNNNN" en die kids bedoelen dat waarschijnlijk grappig, maar ik dacht echt "waar is jullie fatsoen gebleven zeg?" werd ook aangekeken door m'n oom alsof 'ie water zag branden
Durf je nog wel naar de meet te komen zonder hele tijd aangesproken te worden?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn toch rááár? Die arme man moet ook denken "wat gebeurt hier nou weer" Maar heel eerlijk, ik vind sommige woordgrappen van Matthy wel grappig. Magnetron Jans en Macron Jans bijvoorbeeld
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
We worden oud Stevenquote:
Well, life can be a riot
De plaatselijke bewoners die er al wonen? Of door de nieuwe bewoners?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
gebeurt veel in zutphen
steekpartijen
brandstichtingen
allemaal door bewoners'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Heeft Duitsland ook zo'n systeem?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:27 schreef greysbones het volgende:
Laatst in de kaufland in duitsland
een NL alert
(was oefening)
al die NL-ers meteen die telefoon uitdrukken![]()
Even Copilot vragen, moment.How can I make this topic about me?![]()
AZC bewonersquote:Op donderdag 24 april 2025 19:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
De plaatselijke bewoners die er al wonen? Of door de nieuwe bewoners?
Wanneer er op straat BASTOGNE GEKKKK!!! naar me wordt geroepen, dan is het wel een beetje te ver gegaan
nee maar als NL-er krijg je gewoon de NL alert als je in Duitsland bentquote:Op donderdag 24 april 2025 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heeft Duitsland ook zo'n systeem?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wij hadden andere kattenkwaadquote:Denk alleen niet dat ik zulke dingen zou hebben geroepen naar een volwassen man.
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Durf je nog wel naar de meet te komen zonder hele tijd aangesproken te worden?Zó erg is het nou ook weer niet
Het gebeurt zo ontzettend onregelmatig dat het ook nooit went. Soms is't weken niet en denk ik "hey, is daar de anonimiteit weer" en soms dan sta ik in de kroeg en komt er iemand naar me toe voor een selfie en is 't "oh ja...."
Well, life can be a riot
O niet best. Ja hoe los je dat op. Moeilijk.quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hahaha, dat je word aangesproken door een FOK!kerquote:Op donderdag 24 april 2025 19:30 schreef StevenHyde het volgende:
Wanneer er op straat BASTOGNE GEKKKK!!! naar me wordt geroepen, dan is het wel een beetje te ver gegaan
Zie je't je voor je dat Justin over straat loopt. En dat jij dan keihard "BOLLUUKKKK" roept?![]()
Well, life can be a riot
Misschien wordt je tijdens jullie meet in de nacht wel aangesproken door een knappe dame die vraagt: Hey ben jij die lekkere chili chickenman?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Zó erg is het nou ook weer niet
Het gebeurt zo ontzettend onregelmatig dat het ook nooit went. Soms is't weken niet en denk ik "hey, is daar de anonimiteit weer" en soms dan sta ik in de kroeg en komt er iemand naar me toe voor een selfie en is 't "oh ja...."
Dan kan je rustig naar De Nacht gaanquote:Op donderdag 24 april 2025 19:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Zó erg is het nou ook weer niet
Uw ADH vitamine Worst
waar ik woon is veel te braaf om daadwerkelijk harde protesten te voerenquote:Op donderdag 24 april 2025 19:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O niet best. Ja hoe los je dat op. Moeilijk.
burgelijk is de boventoonThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Aanbellen bij hem, BOLLUKKKKK roepen, en snel wegrennenquote:Op donderdag 24 april 2025 19:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hahaha, dat je word aangesproken door een FOK!ker
Zie je't je voor je dat Justin over straat loopt. En dat jij dan keihard "BOLLUUKKKK" roept?![]()
ik weet waar zijn huis woont @JustinKquote:Op donderdag 24 april 2025 19:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Aanbellen bij hem, BOLLUKKKKK roepen, en snel wegrennenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Denk ook dat ze't doen omdat ze weten dat ik ze niks kan maken. Wat ga ik doen met mijn omvang, achter ze aan rennen?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wij hadden andere kattenkwaadDenk alleen niet dat ik zulke dingen zou hebben geroepen naar een volwassen man.
Maar inderdaad dat dus, heb nooit echt kattenkwaad uitgehaald. Heb 1x als jochie van 16 eieren tegen iemand z'n raam gegooid (vond dat 'ie het toen verdiende, was een bekende) maar 2 minuten later had 'ie mij te pakken in m'n nek. Heb daarna nooit meer iets gedaan
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hahaha, dat je word aangesproken door een FOK!ker
![]()
![]()
Ja.. landelijk, rustig..quote:Op donderdag 24 april 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar ik woon is veel te braaf om daadwerkelijk harde protesten te voeren
burgelijk is de boventoon'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
O dan staat de rook de andere kant op. Las dat er asbest vrij is gekomen.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep dikke rookwolken
maar geen NL alertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:32 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Aanbellen bij hem, BOLLUKKKKK roepen, en snel wegrennen![]()
![]()
engquote:Op donderdag 24 april 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet waar zijn huis woont @:JustinkUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan staat de rook de andere kant op. Las dat er asbest vrij is gekomen.![]()
Oh ja, dat is van die Minecraft film he?!quote:Op donderdag 24 april 2025 19:31 schreef ToT het volgende:
Tegenwoordig roepen ze weer "CHICKEN JOCKEY!!!!"
Wat hebben ze toch met die kippen?
Gitarist van een bandje waar ik in speelde noemt mij regelmatig Jack BlackWeet nou niet wat ik daar van moet vinden
Well, life can be a riot
Ja in een school. Zouden asielzoekers inkomen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Misschien wordt je tijdens jullie meet in de nacht wel aangesproken door een knappe dame die vraagt: Hey ben jij die lekkere chili chickenman?
Well, life can be a riot
Mensen, en met name de administratieve afdeling van de meet; met grote teleurstelling zal ik de meet aan mij voorbij laten gaan. Nu Jyske 7 weken is en ik daarmee 7 weken vader en vrouwlief 7 weken moeder, is het een te lange tijd afwezigheid waar ik vrouwlief niet mee wil opzadelen. Maar ik geloof dat het ook zonder mij te gek gaaf gaat worden en vergeet er niet een namens mij te drinken! @Grrrrrrrr @Harrie
Mijn mention mag hierbij ook wel uit, of niet, maar de wijziging dat ik er niet bij ben zie ik graag doorgevoerd worden.
Met vriendelijke groet,
_UserName_Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Amai dan doe ik het toch maar niequote:Op donderdag 24 april 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet waar zijn huis woont @:JustinkBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kan je rustig naar De Nacht gaan![]()
Well, life can be a riot
Opbokken Vogeltjesdansquote:
Well, life can be a riot
Ja nou die is aardig gecanceld na die opmerking van z'n teamlid over Trump.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh ja, dat is van die Minecraft film he?!
Gitarist van een bandje waar ik in speelde noemt mij regelmatig Jack BlackWeet nou niet wat ik daar van moet vinden
Valt nog mee dat ze hem in deze film lieten spelen.
Het schijnt dat zowat geen enkele film waarin hij speelt een financieel succes geworden is, behalve voor hemzelf.![]()
Oh, en hallo
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Weten we ook gelijk hoe de buurt over dat plan denkt.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in een school. Zouden asielzoekers inkomen.![]()
tis niet echt een schoolquote:Op donderdag 24 april 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja in een school. Zouden asielzoekers inkomen.
staat er wel maar klopt niet helemaal
ze hebben heel lang dit gebouw en de bijgebouwen gebruikt voor opvang van zwaar gehandicapten
het grote gebouw zat een toneel in met een hele grote zaal en verschillende andere multifunctionele ruimtes
een grote keuken om te koken voor bewoners etcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gisteren brand in het GGZ hierquote:Op donderdag 24 april 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
gebeurt veel in zutphen
steekpartijen
brandstichtingen
allemaal door bewonersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat lijkt me wel bijzonder.. Dat hij er wel wat aan overhoudt, maar de rest niet.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou die is aardig gecanceld na die opmerking van z'n teamlid over Trump.
Valt nog mee dat ze hem in deze film lieten spelen.
Het schijnt dat zowat geen enkele film waarin hij speelt een financieel succes geworden is, behalve voor hemzelf.
Vraag mij af of Tenacious D ooit weer wat gaan doen
Stomme Kyle.Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet waar zijn huis woont @:Justink![]()
![]()
Jammer, maar heel begrijpelijk. Jyske en je vrouw gaan absoluut voor.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:34 schreef _UserName_ het volgende:
Mensen, en met name de administratieve afdeling van de meet; met grote teleurstelling zal ik de meet aan mij voorbij laten gaan. Nu Jyske 7 weken is en ik daarmee 7 weken vader en vrouwlief 7 weken moeder, is het een te lange tijd afwezigheid waar ik vrouwlief niet mee wil opzadelen. Maar ik geloof dat het ook zonder mij te gek gaaf gaat worden en vergeet er niet een namens mij te drinken! @:grrrrrrrr @:Harrie
Mijn mention mag hierbij ook wel uit, of niet, maar de wijziging dat ik er niet bij ben zie ik graag doorgevoerd worden.
Met vriendelijke groet,
_UserName_How can I make this topic about me?![]()
Ja ik weet de aanleiding van dit paintje niet eens meer. Ging volgens mij wel over iets van dat Vogeltjesdans hem zou groeten als hij hem tegen zou komen of zo.quote:![]()
![]()
In opsporing verzocht elke week verschillende brandstichting zaken. Het wordt echt steeds gekker idd. En maar filmen ook
bolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Meet is voor mij trouwens ook onzeker. In de avond een concert met moeders en hoewel het allemaal niet zo bijster ver weg is heb ik óók nog een verjaardag die dag. Dus dat word dan wel héél erg krap. Onder voorbehoud dus.Well, life can be a riot
Ja hij vraagt enorm veel om ingehuurd te worden (miljoenencontracten), terwijl de films zelf zelden echt een succes worden.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel bijzonder.. Dat hij er wel wat aan overhoudt, maar de rest niet.
Vraag mij af of Tenacious D ooit weer wat gaan doen
Stomme Kyle.![]()
Dat, en ik wil zelf ook niet zo lang van huis zijn nog, wellicht een latere meet, al moet ik m zelf organiserenquote:Op donderdag 24 april 2025 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jammer, maar heel begrijpelijk. Jyske en je vrouw gaan absoluut voor.
Voor de zekerheid ramen maar even dicht houdenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hee ToTquote:
jepquote:Op donderdag 24 april 2025 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de zekerheid ramen maar even dicht houdenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet waar zijn huis woont @:Justink
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is nog wel het meest bizarre, dat die types niet beseffen dat ze hun eigen graf graven door het te filmen en te uploaden naar wat dan ookquote:Op donderdag 24 april 2025 19:37 schreef StevenHyde het volgende:
In opsporing verzocht elke week verschillende brandstichting zaken. Het wordt echt steeds gekker idd. En maar filmen ook
Well, life can be a riot
en ik word gepasseerd als mede-organisatorquote:Op donderdag 24 april 2025 19:34 schreef _UserName_ het volgende:
Mensen, en met name de administratieve afdeling van de meet; met grote teleurstelling zal ik de meet aan mij voorbij laten gaan. Nu Jyske 7 weken is en ik daarmee 7 weken vader en vrouwlief 7 weken moeder, is het een te lange tijd afwezigheid waar ik vrouwlief niet mee wil opzadelen. Maar ik geloof dat het ook zonder mij te gek gaaf gaat worden en vergeet er niet een namens mij te drinken! @:grrrrrrrr @:Harrie
Met vriendelijke groet,
_UserName_
jammer maar begrijpelijk natuurlijk, ik zal het doorvoerenUw ADH vitamine Worst
Streetcredits he.. ik snap het ook nietquote:Op donderdag 24 april 2025 19:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is nog wel het meest bizarre, dat die types niet beseffen dat ze hun eigen graf graven door het te filmen en te uploaden naar wat dan ookTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Toch wel zonde. Is niet echt een slechte acteur.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij vraagt enorm veel om ingehuurd te worden (miljoenencontracten), terwijl de films zelf zelden echt een succes worden.
Maar goed, als je in een Minecraft film gaat spelen....
Well, life can be a riot
Het Johnny Somali-effect.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is nog wel het meest bizarre, dat die types niet beseffen dat ze hun eigen graf graven door het te filmen en te uploaden naar wat dan ook![]()
Nou dat dus.. Het is compleet van de zotte, en stoer dat ze 't vinden..quote:Op donderdag 24 april 2025 19:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Streetcredits he.. ik snap het ook nietWell, life can be a riot
Ach, hij was ook in The RIngs Of Power!quote:Op donderdag 24 april 2025 19:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Toch wel zonde. Is niet echt een slechte acteur.
Maar goed, als je in een Minecraft film gaat spelen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Groepsdruk en vrees een mooie beloning.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is nog wel het meest bizarre, dat die types niet beseffen dat ze hun eigen graf graven door het te filmen en te uploaden naar wat dan ookBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De wie z'n wat?quote:Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 24 april 2025 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en ik word gepasseerd als mede-organisator
jammer maar begrijpelijk natuurlijk, ik zal het doorvoerenAlsmede @hemarookworstquote:Op donderdag 24 april 2025 19:34 schreef _UserName_ het volgende:
Met vriendelijke groet,
_UserName_
Beloning die er natuurlijk nooit komtquote:Op donderdag 24 april 2025 19:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Groepsdruk en vrees een mooie beloning.Well, life can be a riot
Ja klopt.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja zag ik aan de weg naar vorden toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Genoteerd.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat, en ik wil zelf ook niet zo lang van huis zijn nog, wellicht een latere meet, al moet ik m zelf organiseren![]()
zelf een druifquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Meetupdate van 24-04-2025:
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @:KoningWouter (komt zeker!)
🟩 @:Mickytjuh (kwam vroeger veel bij de Nacht, kijkt wel of ze nog na de rest van de meet met wildvreemde mannen er naar toe durft)
🟩 @:loveyoulongtime (als ie de vlucht kan omboeken wat ie toch niet doet)
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨@:loveislikeakiss (een misschien want half in de burnout)
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:Stoorzendert Gaat het tijdig in zijn agenda zetten dat hij wel komt met het vervoer enzo.
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat moment daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Verder niets over bekend gemaakt. Las wel dat er een in de handboeien de ambu in gingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tjaquote:Op donderdag 24 april 2025 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verder niets over bekend gemaakt. Las wel dat er een in de handboeien de ambu in ging
er zitten natuurlijk ook mensen met zwaar psychische problemen
weet nog wel dat we vroeger vermeden daar langs te fietsenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter (komt zeker!)
🟩 @Mickytjuh (kwam vroeger veel bij de Nacht, kijkt wel of ze nog na de rest van de meet met wildvreemde mannen er naar toe durft)
🟩 @loveyoulongtime (als ie de vlucht kan omboeken wat ie toch niet doet)
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨@:loveislikeakiss (een misschien want half in de burnout)
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:Stoorzendert Gaat het tijdig in zijn agenda zetten dat hij wel komt met het vervoer enzo.
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat moment daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
12 mei volgend jaar, dan word ik 40 dus nodig ik 40+ ook uit ter kennismakingquote:
dat is een grapjeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik heb daar wel veel gewandeld. Mooie omgeving daar. Hospice is ook daar.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja
er zitten natuurlijk ook mensen met zwaar psychische problemen
weet nog wel dat we vroeger vermeden daar langs te fietsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kloptquote:Op donderdag 24 april 2025 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb daar wel veel gewandeld. Mooie omgeving daar. Hospice is ook daar.
maar lang geleden
nou ja die bomen
daar hing wel eens iemand
was geen prettige plekThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
goed voor 'mquote:Op donderdag 24 april 2025 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nuissance streamer die waarschijnlijk 24 jaar lang kolen mag gaan plukken in Zuid Korea.
In de Filipijnen zit er ook zo eentje in de bak. Voorlopig voor 2 jaar, waarschijnlijk ook een jaartje of 25.
Uw ADH vitamine Worst
40+ is een gezellig clubjequote:Op donderdag 24 april 2025 19:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
12 mei volgend jaar, dan word ik 40 dus nodig ik 40+ ook uit ter kennismaking
dat is een grapje
Dat ga ik volgend jaar achter komenquote:
Oh jezus wat een idiootquote:Op donderdag 24 april 2025 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nuissance streamer die waarschijnlijk 24 jaar lang kolen mag gaan plukken in Zuid Korea.
In de Filipijnen zit er ook zo eentje in de bak. Voorlopig voor 2 jaar, waarschijnlijk ook een jaartje of 25.Zit de Wiki te bekijken. Maar die heeft ze niet alle 24 in 't kratje hoor.
Well, life can be a riot
Staat er idd wel.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis niet echt een school
staat er wel maar klopt niet helemaal
ze hebben heel lang dit gebouw en de bijgebouwen gebruikt voor opvang van zwaar gehandicapten
het grote gebouw zat een toneel in met een hele grote zaal en verschillende andere multifunctionele ruimtes
een grote keuken om te koken voor bewoners etc
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Die "pranksters" die nietsvermoedende mensen belagen met hun kutgrappen. Verschrikkelijk volk.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de Filipijnen zit er ook zo eentje in de bak. Voorlopig voor 2 jaar, waarschijnlijk ook een jaartje of 25.
En dan dreigen ze klappen te krijgen...
Nonononononono it's a prank bro it's a prank chill man it's a prank be cool
Het meest recente wat die Johnny Somali heeft geroepen is dat hij mensen met aids wil gaan besmetten, en met name ene specifieke advocaat die Youtube-afleveringen over hem maakt.quote:![]()
Hoop zó dat dit soort mensen een keer de verkeerde tegenkomen en gewoon een tik op hun neus krijgen en 't niet meer doenquote:Op donderdag 24 april 2025 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die "pranksters" die nietsvermoedende mensen belagen met hun kutgrappen. Verschrikkelijk volk.
Well, life can be a riot
Echt ja....quote:Op donderdag 24 april 2025 19:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh jezus wat een idiootZit de Wiki te bekijken. Maar die heeft ze niet alle 24 in 't kratje hoor.
Er zijn sowieso 4 Youtube-kanalen die regelmatig verslag doen van al zijn capriolen.
2 van die 4 zijn wel interessant!![]()
![]()
Nu doen geen van alle Mentions het?quote:Op donderdag 24 april 2025 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
Waar? Tilburg![]()
Spannend....![]()
Hee, daar zeg je wat. ik kreeg allen van die 1e een mention, niet van die 2e update.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu doen geen van alle Mentions het?![]()
Spannend....
Een andere komt uit Finland.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die "pranksters" die nietsvermoedende mensen belagen met hun kutgrappen. Verschrikkelijk volk.
En dan dreigen ze klappen te krijgen...
Zijn meest recente grap was live-streamen terwijl hij z'n moeder's BMW bewust een winkel in reed.
Een andere is een zware autist die laatst gelukkig niet in Saudi-Arabië toegelaten werd. Was voor zijn eigen bestwil, want als hij zijn idiote agressieve gedrag daar zou gaan vertonen, zouden ze hem zo in een gesticht gegooid hebben en daar kom je lang niet altijd levend meer uit tevoorschijn.![]()
Bizar welquote:Op donderdag 24 april 2025 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja....
Er zijn sowieso 4 Youtube-kanalen die regelmatig verslag doen van al zijn capriolen.
2 van die 4 zijn wel interessant!Well, life can be a riot
foutje jaquote:Op donderdag 24 april 2025 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Spannend....
Uw ADH vitamine Worst
Die Johnny heeft al behoorlijk vaak een ram op de bek gekregen.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoop zó dat dit soort mensen een keer de verkeerde tegenkomen en gewoon een tik op hun neus krijgen en 't niet meer doen
1x ging hij daarvoor naar het ziekenhuis en het moment dat hij het ziekenhuis uit liep, kreeg hij weer een opneuker tegen z'n bakkes van diezelfde kerel!![]()
![]()
Ja in dat land moet je echt oppassen wat je doet.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
Een andere is een zware autist die laatst gelukkig niet in Saudi-Arabië toegelaten werd. Was voor zijn eigen bestwil, want als hij zijn idiote agressieve gedrag daar zou gaan vertonen, zouden ze hem zo in een gesticht gegooid hebben en daar kom je lang niet altijd levend meer uit tevoorschijn.How can I make this topic about me?![]()
Komt omdat het een quote is, alleen dan zonder op [datum] schreef user ..quote:Op donderdag 24 april 2025 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Spannend....
Hahahaha, oke dat is wel mooiquote:Op donderdag 24 april 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Die Johnny heeft al behoorlijk vaak een ram op de bek gekregen.
1x ging hij daarvoor naar het ziekenhuis en het moment dat hij het ziekenhuis uit liep, kreeg hij weer een opneuker tegen z'n bakkes van diezelfde kerel!
Well, life can be a riot
Dit soort ettertjes lokken vaak ook mensen uit als ze dicht bij een politiebureau zijn.quote:
Krijgen ze een beuk voor de harses, dan rennen ze gelijk naar de politie toe.![]()
ik ben altijd aardigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je mag al posten hoorquote:Op donderdag 24 april 2025 19:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat ga ik volgend jaar achter komen
Ja gek!quote:
Word ook altijd blij van Spekquote:Well, life can be a riot
Ja dat weet ik.. kan er altijd al wat lurkenquote:
Heb net nog spekjes op. En rookworst. Lekker andijviestamppot met dit baggerweerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Uit de pan natuurlijkquote:Op donderdag 24 april 2025 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Van de bbq? Uit de oven? Gewoon uit de pan?
Well, life can be a riot
is zoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maakt niet uit wat wie dan ook zegt, boeit me geen reetOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Er posten ook users die nog geen 40 zijn dus je bent er altijd welkom.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat ga ik volgend jaar achter komen![]()
Oke oke.. ik zal me er binnenkort eens laten zien. Nu eerst de afwas
Dat is met sushi.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
Heb sushi op en nu dus weer trek. Echt ik ben verschrikkelijk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat is wel aardig van jequote:Op donderdag 24 april 2025 20:06 schreef sp3c het volgende:
maakt niet uit wat wie dan ook zegt, boeit me geen reet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is wel aardig van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik had gisteren voor 't eerst in een maand een stuk sushi gegeten wat een van de bandleden had meegenomen.quote:Op donderdag 24 april 2025 20:04 schreef StevenHyde het volgende:
Heb sushi op en nu dus weer trek. Echt ik ben verschrikkelijk.
Net toch ook zelf maar een pokebowl besteld
Well, life can be a riot
wie moet wat zeggenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:06 schreef sp3c het volgende:
maakt niet uit wat wie dan ook zegt, boeit me geen reet
en sowieso ik bepaal zelf wat ik vind
dat is omdat je een druif bentOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat zelf wel bepaal wat ik moet zeggenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie moet wat zeggen
en sowieso ik bepaal zelf wat ik vind
en dat pletten en laten gistenquote:Op donderdag 24 april 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
een lekkere
sappige
zoete
rode
druifUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 24 april 2025 20:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat zelf wel bepaal wat ik moet zeggen![]()
kannnninnnncheeennnnnnn![]()
This is the wayquote:Op donderdag 24 april 2025 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dat pletten en laten gistenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
auwquote:Op donderdag 24 april 2025 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dat pletten en laten gisten
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: