SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ugh. Er zitten twee hyperactieve koters naast me in de trein, raak behoorlijk overprikkeld inmiddels.
Honderd keer op de knop van de wc rammen omdat het toilet is defect zo grappig is om te horen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Echt precies de reden dat het voor mij niks meer is. Was al nooit echt fan van grote mensen massa's (is bij een concert natuurlijk óók zo, maar is toch ook "anders") en hoe ouder ik word hoe minder graag ik de hort op ga naar dingen met veel mensen.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:31 schreef StevenHyde het volgende:
s vaak wel leuk met een groep. De nacht was altijd veel te druk. Kwam je nergens binnen en heel veel moeite doen om een taxi te regelen naar huis.
Het word snel zo'n chaos. 2019 op de gaypride was ook amper een doorkomen aan joh..Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Bij een concert vind ik het prima idd. Maar ga niet slenteren zonder doel. Ga wel ff koekhappen in de achtertuin ofzoquote:Op donderdag 24 april 2025 15:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt precies de reden dat het voor mij niks meer is. Was al nooit echt fan van grote mensen massa's (is bij een concert natuurlijk óók zo, maar is toch ook "anders") en hoe ouder ik word hoe minder graag ik de hort op ga naar dingen met veel mensen.
Het word snel zo'n chaos. 2019 op de gaypride was ook amper een doorkomen aan joh..
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Is ook leukquote:Op donderdag 24 april 2025 15:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bij een concert vind ik het prima idd. Maar ga niet slenteren zonder doel. Ga wel ff koekhappen in de achtertuin ofzo![]()
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 24 april 2025 15:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Is ook leuk![]()
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.Was een geintje. Heb einde vd ochtend een verjaardag (niet vd koning) en misschien nog even naar een kleedjesmarkt als ik daar nog trek in heb
Ahhhwwww.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:39 schreef Paul het volgende:
neverforget!!!!!!
SHO / Chris Cauwenberghs (78), bekend als Kabouter Lui, overleden
Nu kan 'ie in elk geval altijd rusten. ()
Well, life can be a riot
plopperdeplopquote:Op donderdag 24 april 2025 15:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ahhhwwww.
Nu kan 'ie in elk geval altijd rusten. ()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ripperdepipperdepipquote:Well, life can be a riot
Helaas niet..quote:Op donderdag 24 april 2025 15:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Viel het mee met de regen onderweg?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Echt he. Ik wist niet eens dat die in mijn handbagage zat.quote:
Kreeg een preek van mijn vader.Werewolf![]()
Niet mee zitten. Het is maar aftersun.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Echt he. Ik wist niet eens dat die in mijn handbagage zat.
Kreeg een preek van mijn vader.How can I make this topic about me?![]()
Die fameus over datum was hihiquote:Op donderdag 24 april 2025 15:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet mee zitten. Het is maar aftersun.Werewolf![]()
Ook nog.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Die fameus over datum was hihiNou dan is het helemaal niet erg.
How can I make this topic about me?![]()
Ik kwam laatst Loveli deodorant tegen. Ik moest gelijk aan jou denken, Lovely
quote:Op donderdag 24 april 2025 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kwam laatst Loveli deodorant tegen. Ik moest gelijk aan jou denken, Lovely![]()
Ik zie idd dat etos het verkoopt
Dat is waar. Ik moet dus een username change.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:06 schreef hemarookworst het volgende:
gebroken deo klinkt niet aantrekkelijk om te kopenHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 16:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
Maar ik had een supertoffe reis.
En Crocs![]()
Daar gaat het om.How can I make this topic about me?![]()
laat die fabrikanten maar aan jou aanpassenquote:Op donderdag 24 april 2025 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik moet dus een username change.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik betaalde ¤8,95 voor een McChicken op Schiphol
In Zuid Afrika ¤3,49
Crocs waren R1399,95 (¤65,85)Werewolf![]()
McD in NL is dan ook asociaal duur en op Schiphol al helemaalquote:Op donderdag 24 april 2025 16:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
In Zuid Afrika ¤3,49
Crocs waren R1399,95 (¤65,85)Uw ADH vitamine Worst
Dat is dan luxe schoeisel zeg!quote:Op donderdag 24 april 2025 16:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
In Zuid Afrika ¤3,49
Crocs waren R1399,95 (¤65,85)![]()
9 Euro voor een McChicken!? Jeeeeeezus man.Well, life can be a riot
Op Schiphol is alles duur.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:16 schreef Grotetijd het volgende:
9 Euro voor een McChicken!? Jeeeeeezus man.
Maar sushi is relatief vergeleken met andere maaltijden niet eens zo gek prijzig daar.![]()
Op de middelbare vaak actie 2 McChicken 5 euro, rond 2008. Moet je nu eens mee komenUw ADH vitamine Worst
Dank voor deze toelichting, ik altijd maar denken dat soenlijk en shaming hetzelfde isquote:Op donderdag 24 april 2025 15:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat er alleen fatsoenlijke mensen in DTS zaten
Overigens is FATsoenlijk geen FAT shaming @:mizzezamy![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Zelfs de euroknallers zijn nu weg. Geloof dat een hamburger al 1.90 isquote:Op donderdag 24 april 2025 16:17 schreef hemarookworst het volgende:
Op de middelbare vaak actie 2 McChicken 5 euro, rond 2008. Moet je nu eens mee komen
Well, life can be a riot
ik zie op mijn McD app een coupon voor 1,50 en cheeseburger voor 1,60quote:Op donderdag 24 april 2025 16:17 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zelfs de euroknallers zijn nu weg. Geloof dat een hamburger al 1.90 isUw ADH vitamine Worst
ze zeggen dat als je er naar opbouwt enzo het vanzelf gaatquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ze zeggen zoveelquote:Op donderdag 24 april 2025 16:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ze zeggen dat als je er naar opbouwt enzo het vanzelf gaat![]()
Oh nou ja.. Dat is nog wel okequote:Op donderdag 24 april 2025 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik zie op mijn McD app een coupon voor 1,50 en cheeseburger voor 1,60
Vorige week met een vriend van mij bij de McDonalds geweest.
Ik een double big tasty menu, hij een Quarter Pounder menu, geloof dat 'ie 28 euro kwijt was
Well, life can be a riot
Iddquote:Op donderdag 24 april 2025 16:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
McD in NL is dan ook asociaal duur en op Schiphol al helemaalWerewolf![]()
De mensen zeggen zoveel
Ze laten met hun praten
Geen spaander van je heel
Die cheeseburger voor 1 euro bij BK is er ook al niet meer. Had beetje BK-verslaving toen ik studeerde, kocht ik voor 5 euro even vijf cheeseburgers die ik in een keer op atquote:Op donderdag 24 april 2025 16:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh nou ja.. Dat is nog wel oke
Vorige week met een vriend van mij bij de McDonalds geweest.
Ik een double big tasty menu, hij een Quarter Pounder menu, geloof dat 'ie 28 euro kwijt was
Uw ADH vitamine Worst
#viesdikquote:Op donderdag 24 april 2025 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die cheeseburger voor 1 euro bij BK is er ook al niet meer. Had beetje BK-verslaving toen ik studeerde, kocht ik voor 5 euro even vijf cheeseburgers die ik in een keer op at![]()
vroegah kon je het zelf ook niet zo goedkoop maken
nu is zelfmaken vaak wel goedkoper en dan is het zeker warm ipv slappe hapHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alles word duurder johquote:Op donderdag 24 april 2025 16:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die cheeseburger voor 1 euro bij BK is er ook al niet meer. Had beetje BK-verslaving toen ik studeerde, kocht ik voor 5 euro even vijf cheeseburgers die ik in een keer op at
Weet nog dat ik een jaar of 18 geleden (ja echt) regelmatig naar een broodjeszaak ging in de stad, en kocht dan voor 1 euro 5 Mini-Pides. (turkse broodjes) laatste x dat ik daar weer naar binnen stapte was zo'n mini-pide 1 euro
Well, life can be a riot
Eens.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
we hebben een viesdik emoji nodigWell, life can be a riot
quote:Dan wil iedereen aan je oksels ruiken. Ergens ook wel ongemakkelijk
Vooral tijdens tafelvoetbalquote:Op donderdag 24 april 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Dan wil iedereen aan je oksels ruiken. Ergens ook wel ongemakkelijk
![]()
ja die man is niet blij met zijn internet famequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien ook wel likkenquote:Op donderdag 24 april 2025 16:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Dan wil iedereen aan je oksels ruiken. Ergens ook wel ongemakkelijk
oh in de categorie dode mensen dit jaar
voeg Kabouter Lui maar toe aan die lijst
https://www.telegraaf.nl/(...)eugde-en-vriendschapHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
al besprokenquote:Op donderdag 24 april 2025 16:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh in de categorie dode mensen dit jaar
voeg Kabouter Lui maar toe aan die lijst
https://www.telegraaf.nl/(...)eugde-en-vriendschapWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat zegt hij nu idd. Maar die man kan door zijn fame elke dag rondleidingen geven en is niet vies van een beetje aandacht (heb ik via via gehoord van iemand die hem irl kent)quote:Op donderdag 24 april 2025 16:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja die man is niet blij met zijn internet fameBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zou jij blij zijn met deze internet "fame" als je viraal gaat op Dumpert en vervolgens vermemed word in TikToks/YouTube filmpjes?quote:Op donderdag 24 april 2025 16:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja die man is niet blij met zijn internet fame
Neem van mij aan, dat ben je dan niet.
Mensen (90% Jeugd) herkennen je, willen met je op de foto. Hebben 0 respect voor jouw privacy, dus als ze jou ergens zien lopen en ze rijden voorbij op hun fiets of zo is de kans aanwezig dat ze je naam roepen en ze je fotograferen/filmen. Ze veranderen stuk voor stuk allemaal in NPC's als ze een bekend persoon tegenkomen en alle fatsoensnormen lijken de deur uit te gaan vaak.Well, life can be a riot
oh neequote:Op donderdag 24 april 2025 16:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zou jij blij zijn met deze internet "fame" als je viraal gaat op Dumpert en vervolgens vermemed word in TikToks/YouTube filmpjes?
Mensen (90% Jeugd) herkennen je, willen met je op de foto. Hebben 0 respect voor jouw privacy, dus als ze jou ergens zien lopen en ze rijden voorbij op hun fiets of zo is de kans aanwezig dat ze je naam roepen en ze je fotograferen/filmen. Ze veranderen stuk voor stuk allemaal in NPC's als ze een bekend persoon tegenkomen en alle fatsoensnormen lijken de deur uit te gaan vaak.
maar ik moet zeggen dat als ik m op straat zou tegenkomen ik hem niet zou herkennen
maar dat ben ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zou 'm waarschijnlijk wel herkennen, maar lekker z'n ding laten doen. Is nét een mens.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nee
maar ik moet zeggen dat als ik m op straat zou tegenkomen ik hem niet zou herkennen
maar dat ben ik
Net als mensen die puur naar z'n winkel komen om te vragen naar dat mandje, daar moet 'ie toch gek van worden?Well, life can be a riot
Ja lijkt me verschrikkelijk idd als je dat zelf niet wil. Maar meneer mand ging toen zelf oa bij de wereld draait door zitten en heeft het mandje moment zelf flink uitgemolken.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zou jij blij zijn met deze internet "fame" als je viraal gaat op Dumpert en vervolgens vermemed word in TikToks/YouTube filmpjes?
Mensen (90% Jeugd) herkennen je, willen met je op de foto. Hebben 0 respect voor jouw privacy, dus als ze jou ergens zien lopen en ze rijden voorbij op hun fiets of zo is de kans aanwezig dat ze je naam roepen en ze je fotograferen/filmen. Ze veranderen stuk voor stuk allemaal in NPC's als ze een bekend persoon tegenkomen en alle fatsoensnormen lijken de deur uit te gaan vaak.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
mijn rug is niet blij met de bh die ik aanhad met het sportenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dus als ik van mijn rugpijn af wil zou ik een andere bh moeten proberen? Nooit aan gedacht eigenlijk.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn rug is niet blij met de bh die ik aanhad met het sporten"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou ja. Ik vraag mij af, die man was toen midden 70. Zou hij 't echt hebben gedaan voor de aandacht vanwege MAND! En de jeugd die daar zo lacherig om doet? Of zag hij het als een mooie manier om z'n winkel aan te prijzen? Ik denk namelijk persé het 2e. kan mij niet voorstellen dat een man van die leeftijd namelijk weet van memes en tiktok en dat soort zaken.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja lijkt me verschrikkelijk idd als je dat zelf niet wil. Maar meneer mand ging toen zelf oa bij de wereld draait door zitten en heeft het mandje moment zelf flink uitgemolken.Well, life can be a riot
het is meer een schaafwond achtige pijnquote:Op donderdag 24 april 2025 16:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus als ik van mijn rugpijn af wil zou ik een andere bh moeten proberen? Nooit aan gedacht eigenlijk.
maar voor rugpijn raad ik iedereen aan om niet 4 kilo bij je te dragen op de borst, als je de keuze hebtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee ik zeg niet dat hij dat filmpje heeft gemaakt om een meme te worden. Wel dat het filmpje is gemaakt en hij daarmee merkte erna dat hij landelijk bekend werd en dacht die aandacht vind ik leuk en als ik nou rondleidingen ga geven dan levert het me ook wat opquote:Op donderdag 24 april 2025 16:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja. Ik vraag mij af, die man was toen midden 70. Zou hij 't echt hebben gedaan voor de aandacht vanwege MAND! En de jeugd die daar zo lacherig om doet? Of zag hij het als een mooie manier om z'n winkel aan te prijzen? Ik denk namelijk persé het 2e. kan mij niet voorstellen dat een man van die leeftijd namelijk weet van memes en tiktok en dat soort zaken.
Ohhh zo. Ja denk dat hij de initiële aandacht inderdaad wel leuk vond ja.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ik zeg niet dat hij dat filmpje heeft gemaakt om een meme te worden. Wel dat het filmpje is gemaakt en hij daarmee merkte erna dat hij landelijk bekend werd en dacht die aandacht vind ik leuk en als ik nou rondleidingen ga geven dan levert het me ook wat opWell, life can be a riot
Maar je bent helaas al wel snel een meme. En dat lijkt me hinderlijk, daar ben ik het mee eens. Bijvoorbeeld Ron Jans zal daar ook last van hebben. Heeft een keer grappig gedanst tijdens een huldiging met zijn team. Matthy vd bankzitters pakt dit op en gaat hem verwerken in filmpjes en nu is de beste man een meme.quote:Op donderdag 24 april 2025 16:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ohhh zo. Ja denk dat hij de initiële aandacht inderdaad wel leuk vond ja.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
sommige dingen gaan ook gewoon rentevrij in mijn brein leven, heb ik soms niets over te zeggenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je word tegenwoordig heel snel een meme inderdaad. En dat IS hinderlijk kan ik je vertellen. Jeugd zien je lopen, óf ze roepen je naam óf ze maken (stiekem) een foto/video (al dan niet als je in de auto zit) en ben je met vrienden ergens? Ja jammer dan, in hun hoofd is het "ik ken jou van internet, ik ga jou aanspreken en het maakt mij niet uit dat je druk bent want ik herken jou"quote:Op donderdag 24 april 2025 16:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Maar je bent helaas al wel snel een meme. En dat lijkt me hinderlijk, daar ben ik het mee eens. Bijvoorbeeld Ron Jans zal daar ook last van hebben. Heeft een keer grappig gedanst tijdens een huldiging met zijn team. Matthy vd bankzitters pakt dit op en gaat hem verwerken in filmpjes en nu is de beste man een meme.
Ron Jans met z'n boodschappenlijstje en het dansen is er al een van. Mand is een mooi voorbeeld, maar wat dacht je van "plausibel" of zelfs Erica Terpstra? Die werd al nagedaan door Lucky TV wat aandacht is, maar niet "zulke" aandacht. Die komt vervolgens óók in Bankzitters videos en in andere TikToks/YouTube edits terecht, en die zal nu ook op straat door jeugd worden nageroepen met "ROMIG" of aangesproken worden voor een selfie, kan je vergif op innemen.Well, life can be a riot
die is al een week boos want ik was zaterdag met dudje naar de ikea gegaan voor iets voor mijn zus (was op in eindhoven en breda)quote:Op donderdag 24 april 2025 16:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat vindt de ikea vrouw hiervan??
niet eens uitgebreid geneuzeld, gewoon even vluggertje via de uitgang en nog is ze boosHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wil eigenlijk nog even yoga doen voor dudje thuis is, anders is de woonkamer zo raar opgesteld voor bankhangeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In het kleine, vredige dorpje Rhenen woonde een man die iedereen kende: Henk van Dijk. Henk was niet beroemd om zijn werk als timmerman, of om zijn indrukwekkende verzameling oude klompen, nee, Henk was beroemd om zijn onmetelijke liefde voor rookworsten.
Elke zaterdag, klokslag elf uur, liep Henk naar de markt. Zijn stappen licht, zijn ogen glinsterend, alsof hij op weg was naar een romantische ontmoeting. Maar Henk had geen oog voor bloemen of gebak. Hij liep linea recta naar de rookworstkraam van Tante Corrie.
"Daar is-ie weer," riep Corrie steevast als ze hem zag aankomen. "De Rookworstkoning!"
Henk lachte breeduit, zijn snor danste van plezier. "Geef me maar twee van de sappigste die je hebt, Corrie. En eentje voor onderweg."
Zodra hij de warme, geurige worst in zijn handen hield, veranderde Henk. Zijn ogen sloten zich als bij een religieuze ervaring, zijn schouders ontspanden, en hij nam een langzame, weloverwogen hap. Elke keer weer leek hij voor een moment in een andere wereld te zijn. Een wereld van sappig vlees, zachte rook, en eindeloze tevredenheid.
"Dit," zei hij dan plechtig, "is het leven."
Het werd een dorpstraditie. Kinderen zongen liedjes over Henk en zijn worst, de lokale bakker maakte een speciaal broodje “Henk's Geluk” gevuld met rookworst, en de burgemeester overwoog serieus een standbeeld op te richten van Henk met een rookworst in zijn hand.
Maar Henk? Die bleef bescheiden. “Ik ben gewoon een man,” zei hij vaak, “die zijn geluk vond in een worst.”
En zo ging het verder, week na week, worst na worst. Tot op de dag van vandaag kun je Henk vinden op de markt in Rhenen, zijn hart verwarmd door rook, zijn ziel gevoed door worst, en zijn glimlach breed genoeg om de hele Veluwe te verlichten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bescheiden Henk met z'n rookworstquote:Op donderdag 24 april 2025 17:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
In het kleine, vredige dorpje Rhenen woonde een man die iedereen kende: Henk van Dijk. Henk was niet beroemd om zijn werk als timmerman, of om zijn indrukwekkende verzameling oude klompen, nee, Henk was beroemd om zijn onmetelijke liefde voor rookworsten.
Elke zaterdag, klokslag elf uur, liep Henk naar de markt. Zijn stappen licht, zijn ogen glinsterend, alsof hij op weg was naar een romantische ontmoeting. Maar Henk had geen oog voor bloemen of gebak. Hij liep linea recta naar de rookworstkraam van Tante Corrie.
"Daar is-ie weer," riep Corrie steevast als ze hem zag aankomen. "De Rookworstkoning!"
Henk lachte breeduit, zijn snor danste van plezier. "Geef me maar twee van de sappigste die je hebt, Corrie. En eentje voor onderweg."
Zodra hij de warme, geurige worst in zijn handen hield, veranderde Henk. Zijn ogen sloten zich als bij een religieuze ervaring, zijn schouders ontspanden, en hij nam een langzame, weloverwogen hap. Elke keer weer leek hij voor een moment in een andere wereld te zijn. Een wereld van sappig vlees, zachte rook, en eindeloze tevredenheid.
"Dit," zei hij dan plechtig, "is het leven."
Het werd een dorpstraditie. Kinderen zongen liedjes over Henk en zijn worst, de lokale bakker maakte een speciaal broodje “Henk's Geluk” gevuld met rookworst, en de burgemeester overwoog serieus een standbeeld op te richten van Henk met een rookworst in zijn hand.
Maar Henk? Die bleef bescheiden. “Ik ben gewoon een man,” zei hij vaak, “die zijn geluk vond in een worst.”
En zo ging het verder, week na week, worst na worst. Tot op de dag van vandaag kun je Henk vinden op de markt in Rhenen, zijn hart verwarmd door rook, zijn ziel gevoed door worst, en zijn glimlach breed genoeg om de hele Veluwe te verlichten.
@hemarookworst vind dit vast prachtig.Well, life can be a riot
ken het probleemquote:Op donderdag 24 april 2025 17:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook geen energie om te zeesterrenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik was blij dat ik nog warmtegel had van een blessure. Mijn god wat een verlichting ineens.![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik las warm-tegelquote:Op donderdag 24 april 2025 17:14 schreef aeque het volgende:
Ik was blij dat ik nog warmtegel had van een blessure. Mijn god wat een verlichting ineens.
Uw ADH vitamine Worst
Begrijpelijk. Tenslotte is een plantsoen een plaats waar planten worden geshamedquote:Op donderdag 24 april 2025 16:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank voor deze toelichting, ik altijd maar denken dat soenlijk en shaming hetzelfde is![]()
![]()
Had ook wel gewerkt gok ik.quote:
Moet ik ook weer een keer maken.
Om er dan vervolgens achter te komen waarom ik het zo weinig maak denk ik.
Pannenkoeken
Ik had zelf gebakken (naja, geairfryede) aardappels met een kabeljauwfiletjeWell, life can be a riot
Ook lekkerquote:Op donderdag 24 april 2025 17:51 schreef Grotetijd het volgende:
Pannenkoeken
Ik had zelf gebakken (naja, geairfryede) aardappels met een kabeljauwfiletje
Absoluut, alleen wat uitgeschoten met de cayenne peperquote:
Well, life can be a riot
Oepsiequote:Op donderdag 24 april 2025 17:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Absoluut, alleen wat uitgeschoten met de cayenne peper
Dus dat werd nablussen met water?
quote:Op donderdag 24 april 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oepsie
Dus dat werd nablussen met water?![]()
Kan de beste overkomenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jepquote:Op donderdag 24 april 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oepsie
Dus dat werd nablussen met water?
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 24 april 2025 17:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan de beste overkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:lekker kunnen slapen?
Well, life can be a riot
Nietquote:Well, life can be a riot
Lekker actiefquote:Op donderdag 24 april 2025 18:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Best ok. Veel gedroomd. Hele avonturen.
Well, life can be a riot
zellufquote:Well, life can be a riot
Wel.quote:
En gekookt eiKan het op zijn tijd zeker waarderen.quote:![]()
Maar ik doelde meer op het water drinken. Daar heb je weinig aan bij pittig eten.
Precies. Zit vandaag ruim over de 2 liter heenquote:Op donderdag 24 april 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb je ieder geval wel je water weer gehad
Well, life can be a riot
Doe eens niet zo raaaaaahaaaaaaaarquote:Op donderdag 24 april 2025 18:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel.
En gekookt ei
[..]
Kan het op zijn tijd zeker waarderen.![]()
Maar ik doelde meer op het water drinken. Daar heb je weinig aan bij pittig eten.Well, life can be a riot
Nou het helpt wel water, maar beter is melk eigenlijk toch?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel.
En gekookt ei
[..]
Kan het op zijn tijd zeker waarderen.![]()
Maar ik doelde meer op het water drinken. Daar heb je weinig aan bij pittig eten."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waarom hebben wij nog niet gedate dan?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Netjes hoor, ik nog lang nietquote:Op donderdag 24 april 2025 18:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies. Zit vandaag ruim over de 2 liter heen
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom hebben wij nog niet gedate dan?Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij water lijkt het vaak alleen zo omdat het koud is. Maar het stofje wat het pittig maakt gaat in de olieën van het eten zitten. Dat mengt niet met water dus smeer je het eigenlijk alleen maar uit. Melk is dan beter idd.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou het helpt wel water, maar beter is melk eigenlijk toch?
Nou chop chop, doe eens water drinken danquote:
Well, life can be a riot
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 24 april 2025 18:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij water lijkt het vaak alleen zo omdat het koud is. Maar het stofje wat het pittig maakt gaat in de olieën van het eten zitten. Dat mengt niet met water dus smeer je het eigenlijk alleen maar uit. Melk is dan beter idd.
Misschien komt het actief zijn in het echte leven ook ooit wel weer, en zo niet dan niet toch?quote:
Ik ben in mijn dromen ook héél actief vaak maar in het echt haal ik amper de 5000 stappen per dag vaak
Well, life can be a riot
Heb mijn air up al gevuld weer voor de tweede keerquote:Op donderdag 24 april 2025 18:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou chop chop, doe eens water drinken dan
Wie weetquote:Op donderdag 24 april 2025 18:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Misschien komt het actief zijn in het echte leven ook ooit wel weer, en zo niet dan niet toch?
Ik ben in mijn dromen ook héél actief vaak maar in het echt haal ik amper de 5000 stappen per dag vaak
Vind t wel altijd bijzonder.
Hoe komt je hoofd op al die verhalen?
Trust nobody![]()
Je wordt er niet zwanger van en als je wakker wordt, hoef je niemand je huis uit te jagen. beste sex ooitquote:![]()
Ja heeft wel zijn voordelen iddquote:Op donderdag 24 april 2025 18:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Je wordt er niet zwanger van en als je wakker wordt, hoef je niemand je huis uit te jagen. beste sex ooit
Air up, werkt dat?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb mijn air up al gevuld weer voor de tweede keer
Well, life can be a riot
Casper?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben je ooit een blij spookje tegen gekomen?
Trust nobody![]()
Ja echt, vind dat ook zo bijzonder.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wie weet
Vind t wel altijd bijzonder.
Hoe komt je hoofd op al die verhalen?
Vind het vaak wel éng dat het van die typische "hier ben ik het main character" dromen zijn. Dromen over op het podium staan in Wembley met een band, terwijl ik dat in het echt helemaaaaaaaaaaaaal niet amibitieer en het laatste serieuze optreden wat we hadden voor +- 100 man ik al half in m'n broek kakte
Well, life can be a riot
Bijzonder wel!quote:Op donderdag 24 april 2025 18:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja je proeft echt de smaak van de podWell, life can be a riot
Wat cool welquote:Op donderdag 24 april 2025 18:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja echt, vind dat ook zo bijzonder.
Vind het vaak wel éng dat het van die typische "hier ben ik het main character" dromen zijn. Dromen over op het podium staan in Wembley met een band, terwijl ik dat in het echt helemaaaaaaaaaaaaal niet amibitieer en het laatste serieuze optreden wat we hadden voor +- 100 man ik al half in m'n broek kakte
Zoiets droom ik nooit
Trust nobody![]()
Wat droom jij zoal?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat cool wel
Zoiets droom ik nooit![]()
![]()
Wat voor dingen droom jij vooral? (mocht 't iets zijn wat je niet graag bespreekt openbaar mag 't ook in DM)quote:Op donderdag 24 april 2025 18:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat cool wel
Zoiets droom ik nooitWell, life can be a riot
Eensgezinde vraag.
Droom vanalles. Heel uiteenlopend. Grote avonturen (geen nachtmerrie) of gewoon dagelijks leven maar dan net anders. Heel soms lucide. Dat mis ik
Trust nobody![]()
Ik had een leuke casper gevonden, maar omdat ik nu maar een basis abonnement heb, kan ik niet meer dan 10 UIs hebben. En ik zit op 19 en wil ze niet allemaal verwijderenquote:![]()
![]()
Is dat wat?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb mijn air up al gevuld weer voor de tweede keerOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Awwquote:Op donderdag 24 april 2025 18:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had een leuke casper gevonden, maar omdat ik nu maar een basis abonnement heb, kan ik niet meer dan 10 UIs hebben. En ik zit op 19 en wil ze niet allemaal verwijderenTrust nobody![]()
Waarom mis je dat lucide dromen? Lijkt me heel engquote:Op donderdag 24 april 2025 18:20 schreef HappyCharly het volgende:
Eensgezinde vraag.
Droom vanalles. Heel uiteenlopend. Grote avonturen (geen nachtmerrie) of gewoon dagelijks leven maar dan net anders. Heel soms lucide. Dat mis ikWell, life can be a riot
Oh grappig. Ik kan mijn dromen vaak niet meer herinneren...quote:Op donderdag 24 april 2025 18:20 schreef HappyCharly het volgende:
Eensgezinde vraag.
Droom vanalles. Heel uiteenlopend. Grote avonturen (geen nachtmerrie) of gewoon dagelijks leven maar dan net anders. Heel soms lucide. Dat mis ik![]()
Je kunt er maar 1 gebruiken. Dus de overige 18 kun je ook op je computer of ergens anders online opslaan.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had een leuke casper gevonden, maar omdat ik nu maar een basis abonnement heb, kan ik niet meer dan 10 UIs hebben. En ik zit op 19 en wil ze niet allemaal verwijderen
Ik ook niet. Heel soms.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh grappig. Ik kan mijn dromen vaak niet meer herinneren...How can I make this topic about me?![]()
Ik droom altijd over jou.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh grappig. Ik kan mijn dromen vaak niet meer herinneren...
Althans ik ga er vanuit dat het dromen zijn.
Lucide is niet eng.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom mis je dat lucide dromen? Lijkt me heel eng
Het is weten dat je droomt in je droom.
Dan kan ik mezelf wakker maken
Trust nobody![]()
Ja, sowieso de UI's op je eigen computer opslaan.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kunt er maar 1 gebruiken. Dus de overige 18 kun je ook op je computer of ergens anders online opslaan.
Ik wel vaakquote:Op donderdag 24 april 2025 18:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh grappig. Ik kan mijn dromen vaak niet meer herinneren...
(Heel even)Trust nobody![]()
Het zijn geen nachtmerrie's toch?quote:Op donderdag 24 april 2025 18:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik droom altijd over jou.
Althans ik ga er vanuit dat het dromen zijn.
Awwquote:Op donderdag 24 april 2025 18:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik droom altijd over jou.
Althans ik ga er vanuit dat het dromen zijn.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom hebben wij nog niet gedate dan?Omdat jij kort pittig bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou niet zo van pittigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Oooh zo.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lucide is niet eng.
Het is weten dat je droomt in je droom.
Dan kan ik mezelf wakker maken
Dat ken ik niet.
Maar onthoud wel vaak m'n dromen.
Zonde dat je niet je dromen kan uploaden naar het echie soms he
Well, life can be a riot
Beide in dit geval.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een goede aanwinst geweestOf is het aankoop?
Misschien staat hij snachts in mijn slaapkamer.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zijn geen nachtmerrie's toch?
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat jij kort pittig bent?
Ik hou niet zo van pittigRaarrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:27 schreef aeque het volgende:
Misschien staat hij snachts in mijn slaapkamer.
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Omdat jij kort pittig bent?
Ik hou niet zo van pittigZie je wel, gaat het toch om de grootte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucide dromen is heel tofquote:Op donderdag 24 april 2025 18:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oooh zo.
Dat ken ik niet.
Maar onthoud wel vaak m'n dromen.
Zonde dat je niet je dromen kan uploaden naar het echie soms he
Trust nobody![]()
Voor Amy dan hequote:Op donderdag 24 april 2025 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ] Het moet niet te kort zijn.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja onder de 35 cm kom je FOK! niet op hoor!quote:Op donderdag 24 april 2025 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ] Het moet niet te kort zijn.![]()
Lijkt mij dat te kort voor niemand leuk isWell, life can be a riot
Ja korter dan 2 minuten moet het niet zijn he!quote:Op donderdag 24 april 2025 18:29 schreef Grotetijd het volgende:
Lijkt mij dat te kort voor niemand leuk is![]()
Klopt!quote:Op donderdag 24 april 2025 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja korter dan 2 minuten moet het niet zijn he!![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
RaarrrrrEn wispelturig! Mooi woordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dit is correct en tevens juist.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja korter dan 2 minuten moet het niet zijn he!
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En wispelturig! Mooi woordHeel oppervlakkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah, dan zit ik goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook niet veel langer hoor, word je zo moe van!quote:Op donderdag 24 april 2025 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja korter dan 2 minuten moet het niet zijn he!Well, life can be a riot
Je zal het maar beide zijnquote:Op donderdag 24 april 2025 18:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, viesdik, dan heb je ook veel oppervlak![]()
![]()
De uitdrukking 4 handen op 1 buik heb ik altijd raar gevonden.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, viesdik, dan heb je ook veel oppervlak
Bij mij passen er wel 8 op en heb dan nog plek
Well, life can be a riot
Is dit een sneer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ohaiquote:Op donderdag 24 april 2025 18:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, viesdik, dan heb je ook veel oppervlak
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit een sneer?
Ja geen idee heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Winnie..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja. Winnie..
Wel fijne dag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja. Winnie..
Even lekker rustig aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:42 schreef Shii het volgende:
[..]Aww ook wel zwaar klinkt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody![]()
Wat voor Pizza?quote:Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:42 schreef Shii het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
Ja het is dubbel, soms ineens weer een mooie herinnering aan vroeger, maar je kunt niet alles bewaren dus moet je ook veel weggooien of verkopen enz.quote:![]()
Doooeeeee dooeeeeeequote:
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 24 april 2025 18:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja het is dubbel, soms ineens weer een mooie herinnering aan vroeger, maar je kunt niet alles bewaren dus moet je ook veel weggooien of verkopen enz.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: