SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Verboden? De doodstraf is zelfs veel te zacht voor mensen die dat doen!quote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Deze vrouw hequote:
Heb het 1x gegeten op pizza, vond het niet persé héél vies maar de structuren paste niet
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja lijkt me wel emotioneelquote:Op donderdag 24 april 2025 18:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja het is dubbel, soms ineens weer een mooie herinnering aan vroeger, maar je kunt niet alles bewaren dus moet je ook veel weggooien of verkopen enz.
Steeds keuzes maken en afscheid nemenTrust nobody![]()
Spullen waar een herinnering aan zit bewaren of weggooien....in de loop der tijd ben ik er steeds makkelijker in geworden eigenlijk. Sommige spullen heb je op een gegeven moment wel zo vaak gezien dat het die herinneringen nauwelijks meer triggert, en je kunt er ook wel op andere manieren aan terug denken.![]()
Blijft t n gruwelijke opmerking vindenquote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verboden? De doodstraf is zelfs veel te zacht voor mensen die dat doen!![]()
Ook als grapjeTrust nobody![]()
Nee dusquote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Deze vrouw he
Heb het 1x gegeten op pizza, vond het niet persé héél vies maar de structuren paste niet![]()
Ananas op pizza
Trust nobody![]()
Dit idd.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Deze vrouw he
Heb het 1x gegeten op pizza, vond het niet persé héél vies maar de structuren paste niet
Net als die hamburger bij McDonalds met die taaie plak Old Amsterdam tussen zachte broodjes, op een relatief zachte schijf hamburger.![]()
Het is geen grapjequote:Op donderdag 24 april 2025 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blijft t n gruwelijke opmerking vinden
Ook als grapje![]()
Annanas op pizza is als spugen in het gezicht van de paus
op zich is er niks mis met ananas op pizzaReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Veel dingen van vroeger hoef ik ook niet persé meer te hebben nee.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef ToT het volgende:
Spullen waar een herinnering aan zit bewaren of weggooien....in de loop der tijd ben ik er steeds makkelijker in geworden eigenlijk. Sommige spullen heb je op een gegeven moment wel zo vaak gezien dat het die herinneringen nauwelijks meer triggert, en je kunt er ook wel op andere manieren aan terug denken.
Bepaalde dingen waar ik nog wél van baal zijn dat ik de Mini-DV Tapes die ik zelf vol gefilmd heb in de periode 2007-2009 1x heb gedigitaliseerd, daarna heb weggegooid. En 2 Weken later die harde schijf kapot ging
Well, life can be a riot
Heerlijkquote:Op donderdag 24 april 2025 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is geen grapje![]()
Annanas op pizza is als spugen in het gezicht van de paus![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ananas op pizza is echt totale matigheid.quote:Well, life can be a riot
Ananas op pizza? Ach, ik schiet niet gelijk in een stuip als iemand die maaltijd suggereert.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blijft t n gruwelijke opmerking vinden
Ook als grapje![]()
Zellufquote:Op donderdag 24 april 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ananas op pizza is echt totale matigheid.![]()
JA! Deze man weet hetquote:Op donderdag 24 april 2025 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd.
Net als die hamburger bij McDonalds met die taaie plak Old Amsterdam tussen zachte broodjes, op een relatief zachte schijf hamburger.Wat was dat goor zeg
Well, life can be a riot
De Maccie is per definitie dé definitie van pure goorheidquote:Op donderdag 24 april 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
JA! Deze man weet hetWat was dat goor zeg
hier heb je dan wel weer gelijk inquote:Op donderdag 24 april 2025 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit idd.
Net als die hamburger bij McDonalds met die taaie plak Old Amsterdam tussen zachte broodjes, op een relatief zachte schijf hamburger.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Eh, ja mhhh.... Hier kan ik het eigenlijk alleen maar mee eens zijnquote:
Well, life can be a riot
Ja dubbel is het. Soms ook gewoon mooi, weer even terugdenken aan je jeugd, maar ook realistisch zijn en toch maar wegdoen.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel emotioneel
Steeds keuzes maken en afscheid nemenIk denk inderdaad dat het soms lastig is om weg te doen, maar op een gegeven moment wel makkelijker wordt. Nog even een nachtje over nadenken, maar de volgende dag denk ik dan, nou toch maar weg... En inderdaad de herinnering blijft.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef ToT het volgende:
Spullen waar een herinnering aan zit bewaren of weggooien....in de loop der tijd ben ik er steeds makkelijker in geworden eigenlijk. Sommige spullen heb je op een gegeven moment wel zo vaak gezien dat het die herinneringen nauwelijks meer triggert, en je kunt er ook wel op andere manieren aan terug denken.![]()
![]()
Was bij Die Grenze voor 36 cent per halve liter.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Drink je dat zelf of is dat voor gasten?
Ik denk: laten we het maar eens uitproberen, en echt slecht is het niet.![]()
Eens.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De Maccie is per definitie dé definitie van pure goorheid
How can I make this topic about me?![]()
Tuurlijk welquote:Op donderdag 24 april 2025 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is geen grapje![]()
Annanas op pizza is als spugen in het gezicht van de paus
En niet.Trust nobody![]()
Die voelt daar toch niks meer van.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is geen grapje![]()
Annanas op pizza is als spugen in het gezicht van de paus![]()
Aiiiiquote:Op donderdag 24 april 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Veel dingen van vroeger hoef ik ook niet persé meer te hebben nee.
Bepaalde dingen waar ik nog wél van baal zijn dat ik de Mini-DV Tapes die ik zelf vol gefilmd heb in de periode 2007-2009 1x heb gedigitaliseerd, daarna heb weggegooid. En 2 Weken later die harde schijf kapot ging![]()
![]()
Laatst voor 't eerst in 3 maanden weer eens wat gegeten bij de McDonalds en kon het wel hebben (double big tasty)quote:Op donderdag 24 april 2025 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De Maccie is per definitie dé definitie van pure goorheid
Het haalt 't niet bij Burger King, en na 1 uur heb je weer honger.
Maar eens in de zoveel tijd is het wel te verdragen.Well, life can be a riot
Ananasbier.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Was bij Die Grenze voor 36 cent per halve liter.
Ik denk: laten we het maar eens uitproberen, en echt slecht is het niet.
Nooit v gehoord.
Wilde vragen hoe t smaakt
Trust nobody![]()
Oude kaas op een burger kan, mits de kaas apart gesmolten word en er een puur runder burger op zit.
Met half om half gehakt zit er al genoeg zout in het varkens gehakt om het zout van oude kaas overbodig te maken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De smaak an sich was niet ranzig, maar de textuurverschillen....quote:Op donderdag 24 april 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
JA! Deze man weet hetWat was dat goor zeg
![]()
![]()
Ja, goed ziek van geweestquote:
Well, life can be a riot
Desnoods foto maken en dan wegdoenquote:Op donderdag 24 april 2025 18:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dubbel is het. Soms ook gewoon mooi, weer even terugdenken aan je jeugd, maar ook realistisch zijn en toch maar wegdoen.
[..]
Ik denk inderdaad dat het soms lastig is om weg te doen, maar op een gegeven moment wel makkelijker wordt. Nog even een nachtje over nadenken, maar de volgende dag denk ik dan, nou toch maar weg... En inderdaad de herinnering blijft.Trust nobody![]()
Net zo vies als kersenbier denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ananasbier.
Nooit v gehoord.
Wilde vragen hoe t smaakt![]()
Dat ja. Sompig brood + vlees. Sompige sla, en dan zo'n hard stuk neppe old Amsterdamquote:Op donderdag 24 april 2025 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
De smaak an sich was niet ranzig, maar de textuurverschillen....
Well, life can be a riot
Maccie is junkfood voor na een avondje flink zuipen, maar qua prijs en smaak kun je beter gewoon beter gehakt in de supermarkt kopen met wat bolletjes en dat eten. Veel meer smaak en waarschijnlijk ook nog goedkoper.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Laatst voor 't eerst in 3 maanden weer eens wat gegeten bij de McDonalds en kon het wel hebben (double big tasty)
Het haalt 't niet bij Burger King, en na 1 uur heb je weer honger.
Maar eens in de zoveel tijd is het wel te verdragen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ze hebben nu ook een Griekse burger!quote:Op donderdag 24 april 2025 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De Maccie is per definitie dé definitie van pure goorheidMet één of ander tzatziki-sausje en feta er op!
ÉCHT ranzig is ook deze burger niet....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: