SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Verboden? De doodstraf is zelfs veel te zacht voor mensen die dat doen!quote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Deze vrouw hequote:
Heb het 1x gegeten op pizza, vond het niet persé héél vies maar de structuren paste niet
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ja lijkt me wel emotioneelquote:Op donderdag 24 april 2025 18:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja het is dubbel, soms ineens weer een mooie herinnering aan vroeger, maar je kunt niet alles bewaren dus moet je ook veel weggooien of verkopen enz.
Steeds keuzes maken en afscheid nemenTrust nobody![]()
Spullen waar een herinnering aan zit bewaren of weggooien....in de loop der tijd ben ik er steeds makkelijker in geworden eigenlijk. Sommige spullen heb je op een gegeven moment wel zo vaak gezien dat het die herinneringen nauwelijks meer triggert, en je kunt er ook wel op andere manieren aan terug denken.![]()
Blijft t n gruwelijke opmerking vindenquote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verboden? De doodstraf is zelfs veel te zacht voor mensen die dat doen!![]()
Ook als grapjeTrust nobody![]()
Nee dusquote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Deze vrouw he
Heb het 1x gegeten op pizza, vond het niet persé héél vies maar de structuren paste niet![]()
Ananas op pizza
Trust nobody![]()
Dit idd.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Deze vrouw he
Heb het 1x gegeten op pizza, vond het niet persé héél vies maar de structuren paste niet
Net als die hamburger bij McDonalds met die taaie plak Old Amsterdam tussen zachte broodjes, op een relatief zachte schijf hamburger.![]()
Het is geen grapjequote:Op donderdag 24 april 2025 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blijft t n gruwelijke opmerking vinden
Ook als grapje![]()
Annanas op pizza is als spugen in het gezicht van de paus
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
op zich is er niks mis met ananas op pizzaReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Veel dingen van vroeger hoef ik ook niet persé meer te hebben nee.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:48 schreef ToT het volgende:
Spullen waar een herinnering aan zit bewaren of weggooien....in de loop der tijd ben ik er steeds makkelijker in geworden eigenlijk. Sommige spullen heb je op een gegeven moment wel zo vaak gezien dat het die herinneringen nauwelijks meer triggert, en je kunt er ook wel op andere manieren aan terug denken.
Bepaalde dingen waar ik nog wél van baal zijn dat ik de Mini-DV Tapes die ik zelf vol gefilmd heb in de periode 2007-2009 1x heb gedigitaliseerd, daarna heb weggegooid. En 2 Weken later die harde schijf kapot ging
Well, life can be a riot
Heerlijkquote:Op donderdag 24 april 2025 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is geen grapje![]()
Annanas op pizza is als spugen in het gezicht van de paus![]()
![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ananas op pizza is echt totale matigheid.quote:Well, life can be a riot
Ananas op pizza? Ach, ik schiet niet gelijk in een stuip als iemand die maaltijd suggereert.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Blijft t n gruwelijke opmerking vinden
Ook als grapje![]()
Zellufquote:Op donderdag 24 april 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ananas op pizza is echt totale matigheid.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: