SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Voorheen postte @4EverBlackEyed regelmatig semi willekeurige herinneringenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon dagelijks even een checklist posten, kan iedereen nagaan of ie alles gedaan heeft
Ik ookquote:
Omdat ze altijd 3 weken later op quotes reageertquote:Op woensdag 16 april 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen postte @:4everblackeyed regelmatig semi willekeurige herinneringen
ja dan liked ze precies de post over een papier container als die bijna 4 week later weer bij de straat moetquote:Op woensdag 16 april 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ze altijd 3 weken later op quotes reageert
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan liked ze precies de post over een papier container als die bijna 4 week later weer bij de straat moet
Toch best handig zo'n backlog aan likesquote:Op woensdag 16 april 2025 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan liked ze precies de post over een papier container als die bijna 4 week later weer bij de straat moet
Voor het slapenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net de vaatwasser aangezet, misschien dat anderen dat ook nog zijn vergeten
Dat heb ik bij 4ebe ook wel eens, dat ze me quote en ik dan denk "huh, waar ging dit eigenlijk ook alweer over"quote:Op woensdag 16 april 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ze altijd 3 weken later op quotes reageert
Ik mis hier wat context denk ik?quote:
die heeft levend galgje gespeeldquote:Op woensdag 16 april 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mist dat er een onthoofd lichaam gevonden is ergens denk ik.
Ja dat had ik gemistquote:Op woensdag 16 april 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mist dat er een onthoofd lichaam gevonden is ergens denk ik.
quote:
hij was van plan haar alle mooie plekjes van Nederland te laten zienquote:Op woensdag 16 april 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Maar wat ga je dan met alleen dat hoofd doen, vraag ik me af?
Onderbenen kan ik me eventueel nog wat bij voorstellen, dan past iemand wellicht net wél in de vrieskist.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
Timothy schiet moeder door hoofd en zaagt haar onderbenen af, slachtoffer was bekende in dorp
dit is nog zo'n idioot... ja premium artikel i know
@bitterbal?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Nee, inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dan is willen slapen niet zo handig.
Heb jij het oud papier nog buiten gegooid?quote:
Ik las hier iets over of dat was iets anders, die had zn moeder haar benen afgezaagd.quote:
als je een vrieskist hebt van 1.60 lang en mama is 1.65 dan is het hoofd ook ruim voldoende om er af te halenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onderbenen kan ik me eventueel nog wat bij voorstellen, dan past iemand wellicht net wél in de vrieskist.
"Kijk moeders, wat een mooie tulpen. IK ZEI KIJKEN MOEDERS, DOE JE OGEN EENS OPEN!quote:Op woensdag 16 april 2025 20:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij was van plan haar alle mooie plekjes van Nederland te laten zien
ja dat!quote:Op woensdag 16 april 2025 20:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Kijk moeders, wat een mooie tulpen. IK ZEI KIJKEN MOEDERS, DOE JE OGEN EENS OPEN!".
Zoiets?
Zo’n minihoofdje van maken, heb je een sleutelhanger en voor altijd je mama in de buurtquote:Op woensdag 16 april 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Jezusquote:Op woensdag 16 april 2025 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo’n minihoofdje van maken, heb je een sleutelhanger en voor altijd je mama in de buurt
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo’n minihoofdje van maken, heb je een sleutelhanger en voor altijd je mama in de buurt
die staat morgenavond op NPO1 weer opquote:
En die denkt nu nog gewoon gezellig met het vreetgraage balletje op de trein een gezellig rondritje te makenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Buda gaat straks in drie koffers mee naar Thailand.
Jeetje.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog even vetgemest eerstquote:Op woensdag 16 april 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die denkt nu nog gewoon gezellig met het vreetgraage balletje op de trein een gezellig rondritje te maken
In een aquarium? Wel een pompje gebruiken dan. Als twee van die dobberende kwallen.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:17 schreef UitStraling het volgende:
Of als je echt een speciaal aandenken wenst, de borsten van je moeder bewaren, in formaldehyde op de servieskast.
Ja same. Voor een beelddenker is meepraten of lezen in een SC soms niet zo'n goed idee.quote:
De warme melk kwam door m'n neus naar buiten.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In een aquarium? Wel een pompje gebruiken dan. Als twee van die dobberende kwallen.
Met Carnaval ombinden, regenboogsjaaltje erbij.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In een aquarium? Wel een pompje gebruiken dan. Als twee van die dobberende kwallen.
Ja, @Bomenverzameling had me er aan herinnerdquote:Op woensdag 16 april 2025 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij het oud papier nog buiten gegooid?
Hou je dan de huid tussen de borsten er nog wel aan? Net als zo'n touwtje tussen je wanten als kind.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met Carnaval ombinden, regenboogsjaaltje erbij.
smakelijkquote:Op woensdag 16 april 2025 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De warme melk kwam door m'n neus naar buiten.
Schuurt zo’n stroopwafeltepel tegen het glas van het aquariumquote:Op woensdag 16 april 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Nou ik heb m'n grens bereikt. Twee dobberende boomerboobs in een aquarium, zo op en neer.
Genoeg internet.
quote:
Zou ik wel doen ja. Als het dan koud is kun je ze eventueel ook nog als oorwarmers gebruiken.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hou je dan de huid tussen de borsten er nog wel aan? Net als zo'n touwtje tussen je wanten als kind.
Met zo'n squeegiegeluid net als wanneer je trekker te droog is.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schuurt zo’n stroopwafeltepel tegen het glas van het aquarium
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan niet meerquote:Op woensdag 16 april 2025 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met zo'n squeegiegeluid net als wanneer je trekker te droog is.
Honderden garnalen op die tepel.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien als we wat kruidenblaadjes erbij mikkenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volop talg wel, werkt dat ook denk je?
Van die Japanse mosbollen erbijquote:Op woensdag 16 april 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honderden garnalen op die tepel.
Krijg hier honger van.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien als we wat kruidenblaadjes erbij mikken
Met broodballetjes?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ook niet wanneer het over...quote:Op woensdag 16 april 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
Gelukkig achtervolgen de verhalen hier mij nog niet in mijn dromen.
Sobersoquote:Op woensdag 16 april 2025 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Supergezond mentaal zijn wij gelukkig.
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ook niet wanneer het over...
...
NAAKTSLAKKEN gaat?
Dat klinkt vrij onprettigquote:Op woensdag 16 april 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die zitten nu als een soort volgezogen tampons vast in m'n neusgaten
Neus heel hard ophalen en kauwen maar.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die zitten nu als een soort volgezogen tampons vast in m'n neusgaten
ja, met Barry White geluidjes erinquote:Op woensdag 16 april 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
"Naakte Milka" is toch een standaard Milka zonder smaakjes en shit?
Chocolade uit de verpakking.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
"Naakte Milka" is toch een standaard Milka zonder smaakjes en shit?
Dat het touwtje nog ergens tussen neus en mond bungeltquote:Op woensdag 16 april 2025 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neus heel hard ophalen en kauwen maar.
Kun je meteen eierrestjes tussen je tanden uit flossen.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat het touwtje nog ergens tussen neus en mond bungelt
De slakkenquote:
Niet te hard snuiven anders schieten ze straks je luchtpijp inquote:Op woensdag 16 april 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even een keer hard snuiven en ik kan ze weer doorslikken, no problemo.
Dat kan niet in de KSC. Zodra de verpakking open gaat, is de reep meteen opquote:
Snotkorsten wegschrapenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je meteen eierrestjes tussen je tanden uit flossen.
Met milka?quote:
GET IN MAH BELLEHquote:Op woensdag 16 april 2025 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kan niet in de KSC. Zodra de verpakking open gaat, is de reep meteen op
De nieuwste rage uit Frankrijkquote:
Ik weet niet wat het is maar ik wil het.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Er is ook Milka Biscoff en ik wil het
Van dat speculoos spulquote:Op woensdag 16 april 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is maar ik wil het.
Gelukkig is het ruim na tienen.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Is allemaal @:haags z'n schuld, vier pagina's aan goorlellerij.
Maakt die snelweg nog wat uit? Was een rijksweg minder erg geweest?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:29 schreef UitStraling het volgende:
Als je hier leest dan valt over de snelweg rijden met het afgesneden hoofd van je moeder allemaal best mee.
Jongens.. waar is @DeZwabber eigenlijk?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:29 schreef UitStraling het volgende:
Als je hier leest dan valt over de snelweg rijden met het afgesneden hoofd van je moeder allemaal best mee.
301 berichten op 1 pagina. dan lijkt het minder veelquote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Er is iig ook 1 tijgerquote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
Oz had "Lions and Tigers and Bears!!"
KSC heeft "Lions and Milka and Mars!!"
ik heb lions te snackenquote:
Die was nog weergrafiekjes aan het plotten denk ikquote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jongens.. waar is @:dezwabber eigenlijk?
quote:
Dus het is niet smeerbaar.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zit eromheen. Lotus had het eerst ook.
Er is ook een beerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jongens.. waar is @:dezwabber eigenlijk?
Oh dit is wel lekker volgens mij maar die prijs is minder leuk.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Zoals dit.
https://www.jumbo.com/pro(...)ling-180-g-627168PAK
Allemaal tbs met dwangverpleging!quote:Op woensdag 16 april 2025 20:29 schreef UitStraling het volgende:
*noteert:quote:
Een lacterende kiwi. Nou heb ik alles gezien.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even in de neus knijpen.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een lacterende kiwi. Nou heb ik alles gezien.
Kruidvat heeft de laatste tijd wel weer lekkere snacks.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Paar jaar terug had je 1+1 gratis bij Kruidvat op vreten en toen heb ik me ziek zitten kanen aan die biscoff met chocola. Maar toen was zo'n reep ook 1,80 ofzo.
En die repen van Droste. RIP Droste.
Vroeger als kleine kiwi nog wel eens zo'n heel pak van die Droste tabletten opgevroten, en toen ik betrapt werd door m'n moeder volhouden dat ik het echt niet was geweest.. terwijl de chocolade over m'n gezicht en kleding verspreid zatquote:Op woensdag 16 april 2025 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Paar jaar terug had je 1+1 gratis bij Kruidvat op vreten en toen heb ik me ziek zitten kanen aan die biscoff met chocola. Maar toen was zo'n reep ook 1,80 ofzo.
En die repen van Droste. RIP Droste.
Ik zou het best wel eens verbaal op willen nemen tegen een hoogbegaafde psychiaterquote:Op woensdag 16 april 2025 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan kom je er nooit meer vanaf want dan denken ze dat je het faked
Ik ben echt heel erg onschuldig.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Ja dat denk je. Totdat je hier morgen weer bent.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een lacterende kiwi. Nou heb ik alles gezien.
Ja degenen die het hardst roepen dat ze normaal zijn zijn vaak de ernstigste gevallenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan kom je er nooit meer vanaf want dan denken ze dat je het faked
Morgen wisselen we recepten uit met homo sapiens erin.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat denk je. Totdat je hier morgen weer bent.
Neusmelktampons en dobberende boomerboobsquote:Op woensdag 16 april 2025 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even in de neus knijpen.
Of in de dobberende boomerboobs
Oh ik ook wel. Ik zou ook wel een stickertje van het een of ander kunnen krijgen denk ik als het moetquote:Op woensdag 16 april 2025 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou het best wel eens verbaal op willen nemen tegen een hoogbegaafde psychiater
Klinkt als een echte KSC TT.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neusmelktampons en dobberende boomerboobs
Ons vocabulaire wordt steeds verfijnder.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neusmelktampons en dobberende boomerboobs
Nood breekt wetten.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:40 schreef Nizno het volgende:
toch nu maar eens een lamp aan gedaan, kon de opening van de Lionszak niet goed meer zien
Dat vind je toch op de tast.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:40 schreef Nizno het volgende:
toch nu maar eens een lamp aan gedaan, kon de opening van de Lionszak niet goed meer zien
Ik blijf het mezelf aandoen.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat denk je. Totdat je hier morgen weer bent.
jawel maar er staat ook een blikje fanta sinas naastquote:
Nog even en we kunnen ons eigen woordenboek uitbrengenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ons vocabulaire wordt steeds verfijnder.
FTFYquote:
Dat je met je hand in de opening van het blikje vastzitquote:Op woensdag 16 april 2025 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel maar er staat ook een blikje fanta sinas naast
Ja ik ook, een stickertje naar keuze zelfs.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ik ook wel. Ik zou ook wel een stickertje van het een of ander kunnen krijgen denk ik als het moet![]()
Tennminste, dat denk ik…
Lijkt mij ook dat een ervaren KSC-er dat geblinddoekt ook zou moeten lukkenquote:
jij kunt je hele hand kwijt in de opening van een blikje drinken???quote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je met je hand in de opening van het blikje vastzit
Wij komen hier allen voor ons zelfkastijdingquote:
Wat?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je met je hand in de opening van het blikje vastzit
Ik heb slanke flexibele pootjes.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij kunt je hele hand kwijt in de opening van een blikje drinken???
Vinger openhalen aan die openingquote:Op woensdag 16 april 2025 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij kunt je hele hand kwijt in de opening van een blikje drinken???
Nizno is dan ook relatief nieuw hierquote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat een ervaren KSC-er dat geblinddoekt ook zou moeten lukken
Welke? Oklahoma bombing zag ik?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:44 schreef Ama het volgende:
Oh er komt dit weekend wel weer een interessante docu online op Netflix volgens mij.
Kinky.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat een ervaren KSC-er dat geblinddoekt ook zou moeten lukken
Bustedquote:Op woensdag 16 april 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien drinkt kwiwi van een blikje knakworsten.
Wel goed voor je zouttekorten.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien drinkt kwiwi van een blikje knakworsten.
Brexit means brexit.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
Mooie zonsondergang hier opeens wel, alsof ze de atoombommen boven de Noordzee hebben gegooid zo fel oranje
past wel bij mn gigantische blauwe plek in mn elleboogholtequote:Op woensdag 16 april 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vinger openhalen aan die opening
Kindjesquote:
Moet lukkenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook, een stickertje naar keuze zelfs.
Hier is het vooral rozequote:Op woensdag 16 april 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
Mooie zonsondergang hier opeens wel, alsof ze de atoombommen boven de Noordzee hebben gegooid zo fel oranje
Zin in champignons nuquote:Op woensdag 16 april 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
Naar zo'n donker restaurantquote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuw idee voor een meet: KSC-ers geblinddoekt laten snacken.
quote:
quote:
Oh die ken ik nietquote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kindjes(cocktailworstjes in bladerdeeg)
Zo lang het maar niet aan elkaar isquote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oogcontact vermijden met tafelgenoten was nog nooit zo makkelijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat begint die hier nu ook te wordenquote:
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik las laatst dat iemand knakworstensap gebruikte om ranja aan te maken voor de kinderen, anders vonden ze er niets aan.
quote:
Alle opties zijn openquote:Op woensdag 16 april 2025 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo lang het maar niet aan elkaar is
"Het is een pretentieuze term voor milde autisme, voornamelijk gebruikt door alt-meisjes op sociale media en datingapps als een vorm van zelfpromotie. Het wordt vaak gebruikt door mensen die mogelijk neurodivergent zijn, maar autisme faken omdat ze denken dat het trendy is"quote:
Heb ik 1 keer gedaan, vond het niet direct een groot succesquote:
Hoe ernstig gewond was je?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik 1 keer gedaan, vond het niet direct een groot succes
Trendy ziektesquote:Op woensdag 16 april 2025 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Het is een pretentieuze term voor milde autisme, voornamelijk gebruikt door alt-meisjes op sociale media en datingapps als een vorm van zelfpromotie. Het wordt vaak gebruikt door mensen die mogelijk neurodivergent zijn, maar autisme faken omdat ze denken dat het trendy is"
Hoezo niet?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die maakte mijn oma vroeger altijd met sinterklaas en zulke familiedingen, en die noemde ze altijd 'kindjes'quote:
Ok doeiquote:Op woensdag 16 april 2025 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Het is een pretentieuze term voor milde autisme, voornamelijk gebruikt door alt-meisjes op sociale media en datingapps als een vorm van zelfpromotie. Het wordt vaak gebruikt door mensen die mogelijk neurodivergent zijn, maar autisme faken omdat ze denken dat het trendy is"
Dat je je verkeerde deur neemt en de hele avond in het pikkedonker de urinaalzeepjes zit te eten.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is lekker en maakte ik wel eens de laatste jaren.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kindjes(cocktailworstjes in bladerdeeg)
Volgens mij viel dat nog meequote:
Of dat je in een donker bejaardenhuis zit met je gezicht in een lauwe luier.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat je je verkeerde deur neemt en de hele avond in het pikkedonker de urinaalzeepjes zit te eten.
vork in oog enzoquote:
Het eten was niet zo heel denderendquote:
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Zit niet zo in m'n nek te hijgen Nattekat!"
- Doe ik niet! Is m'n mobiele airco!
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Kijk hem met z'n autisme, zo 2022".
"Beetje ouderwetse aansteller met zijn zielig opgezwollen beentje, dat is heus niet meer hip maar gewoon weer onsmakelijk"quote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Kijk hem met z'n autisme, zo 2022".
Met het kunstgebit van een ander in je glasquote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat je in een donker bejaardenhuis zit met je gezicht in een lauwe luier.
Ik zie het probleem niet zoquote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
Nu ik weer vrijgezel ben maak ik het niet zo snel meer denk ik want het is wel heel veel in je eentje.
quote:
Ja, maar dat is inmiddels ook weer uit de modequote:Op woensdag 16 april 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik was dan tenminste trendsetter en koos voor long covid
Je hoeft het niet allemaal tegelijk op te etenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
Heb het toen ook wel eens voor mijzelf gemaakt maar is echt veel.
broodjes knakworst is ook zo ideaal in je eentje... meer worstjes op 1 broodjequote:
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment ben je toch wel echt een keer vol.
Maar ze zijn juist lekkerste als ze nog wat warm zijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft het niet allemaal tegelijk op te eten
Ik dacht eerst dat dit over de zeepjes in het verduisterde restaurant ging.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
Nu ik weer vrijgezel ben maak ik het niet zo snel meer denk ik want het is wel heel veel in je eentje.
Ik was een ook een trendsetter, ik had covid toen het pas net uit wasquote:Op woensdag 16 april 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Bang voor angststoornissen.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
Ik dacht ik neem een leuke angststoornis, maar ik ben bang (hihaho) dat die inmiddels ook alweer passé is.
Volgende keer dan toch maar bellse parese of zo kiezenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
eet u smakelijkquote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit over de zeepjes in het verduisterde restaurant ging.
Ja je kunt ze ook gewoon nog een keertje opwarmen hequote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ze zijn juist lekkerste als ze nog wat warm zijn.
Of die lauwe luier.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit over de zeepjes in het verduisterde restaurant ging.
wat zeg u nou?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt ze ook gewoon nog een keertje opwarmen he
Ja maar je moet wel een beetje standvastig zijn tochquote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is inmiddels ook weer uit de mode
Ik las Belle Perezquote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgende keer dan toch maar bellse parese of zo kiezen
Denk niet dat je je daar zorgen om hoeft te maken (hihaho).quote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
Ik dacht ik neem een leuke angststoornis, maar ik ben bang (hihaho) dat die inmiddels ook alweer passé is.
O echt? Kut. Ehlers Danlos heeft ook iedereen tegenwoordig, kan ook niet meer.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment ben je toch wel echt een keer vol.
Ik stel me iedereen zo hier voor.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgende keer dan toch maar bellse parese of zo kiezen
ik kweek gewoon stenenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O echt? Kut. Ehlers Danlos heeft ook iedereen tegenwoordig, kan ook niet meer.
Lauw eet je gulziger.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat erger of minder erg dan een warme of koude luier?
Maar dan heb je het knakworstsap tocj allang opgedronken?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt ze ook gewoon nog een keertje opwarmen he
Oh, dan ben ik ook passéquote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit dacht ik 25 jaar geleden ook al, die heeft zo'n omagezichtje.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook een optie. Die is inmiddels wel bijna 50 of nie…
Maak het Ehlers Danvastquote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We kunnen nog Tourette faken, is nog redelijk hip volgens mij… of ook al weer uit?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje kwijl in de mondhoekquote:Op woensdag 16 april 2025 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stel me iedereen zo hier voor.
Dat heeft cartman al gedaan.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We kunnen nog Tourette faken, is nog redelijk hip volgens mij… of ook al weer uit?
Misschien triggert dit juist wel wat obstinate cellen in je darmen.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:57 schreef CherryLips het volgende:
M'n TikTok zat even vast in een darmkanker-hoekje dus heb de app maar weer verwijderd.
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien triggert dit juist wel wat obstinate cellen in je darmen.
49 vertelt google mij, zat je aardig in de buurtquote:Op woensdag 16 april 2025 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook een optie. Die is inmiddels wel bijna 50 of nie…
Ben je een gouden kwiwi of een groene?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was net nog een lekkere ferme kiwi, maar zie er nu uit als een behaard rozijntje.
Zo'n vergeten aardappel onderaan de keldertrap.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was net nog een lekkere ferme kiwi, maar zie er nu uit als een behaard rozijntje.
Een groene, zo'n plebs kiwi.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je een gouden kwiwi of een groene?
Met van die tentakels als een soort schimmel.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n vergeten aardappel onderaan de keldertrap.
Dat zie je toch in d'r UIquote:Op woensdag 16 april 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je een gouden kwiwi of een groene?
Alle kelders roken vroeger naar zulke aardappels.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n vergeten aardappel onderaan de keldertrap.
Kinderen zetten zich altijd af tegen hun oudersquote:Op woensdag 16 april 2025 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn nichtje (bijna 14) postte vandaag een insta filmpje met Nederlandstalige rap als begeleidende muziek
Die opvoeding is dus niet goed gegaan. Zowel mijn broer als schoonzus zijn metalheads....
Ik ruik dit ook gelijkquote:Op woensdag 16 april 2025 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alle kelders roken vroeger naar zulke aardappels.
Instant herinnering…
Heel onprettig rook het nu ook weer niet, een beetje onheilspellend wel.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alle kelders roken vroeger naar zulke aardappels.
Instant herinnering…
Dat wel ja. Maar mijn broer en ik bleven als pubers wel de muziek luisteren die met name mijn moeder ook luisterde...quote:Op woensdag 16 april 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kinderen zetten zich altijd af tegen hun ouders
De oudsten van mij luisteren ook nederlandse rap…. En dat is tegenwoordig echt kut.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Geen idee eigenlijk wat mijn neefje luistert die wordt in december al weer 16![]()
Ik zou die dan nooit meer hoeven zien.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De oudsten van mij luisteren ook nederlandse rap…. En dat is tegenwoordig echt kut.
Misschien moet ik het in overweging nemen. We hebben ze wel finaal helemaal afgemaakt toen ze er vooruit kwamenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou die dan nooit meer hoeven zien.
Ja, het klonk behoorlijk ruk. iets van Broederliefdequote:Op woensdag 16 april 2025 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De oudsten van mij luisteren ook nederlandse rap…. En dat is tegenwoordig echt kut.
Oh ik was wel zo'n opstandige die vol voor de housemuziek ging terwijl mijn ouder rockers zijnquote:Op woensdag 16 april 2025 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar mijn broer en ik bleven als pubers wel de muziek luisteren die met name mijn moeder ook luisterde...
Mja in stukken op de grond is ook zo kutquote:Op woensdag 16 april 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
Tweede keer vandaag dat ik mijn telefoon probeer op te vangen met mijn ontstoken vinger. Auw.
Blijven ridiculiseren.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien moet ik het in overweging nemen. We hebben ze wel finaal helemaal afgemaakt toen ze er vooruit kwamen![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 16 april 2025 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou die dan nooit meer hoeven zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |