Bustedquote:Op woensdag 16 april 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien drinkt kwiwi van een blikje knakworsten.
Wel goed voor je zouttekorten.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien drinkt kwiwi van een blikje knakworsten.
Brexit means brexit.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
Mooie zonsondergang hier opeens wel, alsof ze de atoombommen boven de Noordzee hebben gegooid zo fel oranje
past wel bij mn gigantische blauwe plek in mn elleboogholtequote:Op woensdag 16 april 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vinger openhalen aan die opening
Kindjesquote:
Moet lukkenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook, een stickertje naar keuze zelfs.
Hier is het vooral rozequote:Op woensdag 16 april 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
Mooie zonsondergang hier opeens wel, alsof ze de atoombommen boven de Noordzee hebben gegooid zo fel oranje
Zin in champignons nuquote:Op woensdag 16 april 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
Naar zo'n donker restaurantquote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuw idee voor een meet: KSC-ers geblinddoekt laten snacken.
quote:
quote:
Oh die ken ik nietquote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kindjes(cocktailworstjes in bladerdeeg)
Zo lang het maar niet aan elkaar isquote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oogcontact vermijden met tafelgenoten was nog nooit zo makkelijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat begint die hier nu ook te wordenquote:
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik las laatst dat iemand knakworstensap gebruikte om ranja aan te maken voor de kinderen, anders vonden ze er niets aan.
quote:
Alle opties zijn openquote:Op woensdag 16 april 2025 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo lang het maar niet aan elkaar is
"Het is een pretentieuze term voor milde autisme, voornamelijk gebruikt door alt-meisjes op sociale media en datingapps als een vorm van zelfpromotie. Het wordt vaak gebruikt door mensen die mogelijk neurodivergent zijn, maar autisme faken omdat ze denken dat het trendy is"quote:
Heb ik 1 keer gedaan, vond het niet direct een groot succesquote:
Hoe ernstig gewond was je?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik 1 keer gedaan, vond het niet direct een groot succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |