Nizno is dan ook relatief nieuw hierquote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat een ervaren KSC-er dat geblinddoekt ook zou moeten lukken
Welke? Oklahoma bombing zag ik?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:44 schreef Ama het volgende:
Oh er komt dit weekend wel weer een interessante docu online op Netflix volgens mij.
Kinky.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat een ervaren KSC-er dat geblinddoekt ook zou moeten lukken
Bustedquote:Op woensdag 16 april 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien drinkt kwiwi van een blikje knakworsten.
Wel goed voor je zouttekorten.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien drinkt kwiwi van een blikje knakworsten.
Brexit means brexit.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
Mooie zonsondergang hier opeens wel, alsof ze de atoombommen boven de Noordzee hebben gegooid zo fel oranje
past wel bij mn gigantische blauwe plek in mn elleboogholtequote:Op woensdag 16 april 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vinger openhalen aan die opening
Kindjesquote:
Moet lukkenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik ook, een stickertje naar keuze zelfs.
Hier is het vooral rozequote:Op woensdag 16 april 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
Mooie zonsondergang hier opeens wel, alsof ze de atoombommen boven de Noordzee hebben gegooid zo fel oranje
Zin in champignons nuquote:Op woensdag 16 april 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
Naar zo'n donker restaurantquote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nieuw idee voor een meet: KSC-ers geblinddoekt laten snacken.
quote:
quote:
Oh die ken ik nietquote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kindjes(cocktailworstjes in bladerdeeg)
Zo lang het maar niet aan elkaar isquote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oogcontact vermijden met tafelgenoten was nog nooit zo makkelijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |