Ja dat begint die hier nu ook te wordenquote:
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef UitStraling het volgende:
Ik las laatst dat iemand knakworstensap gebruikte om ranja aan te maken voor de kinderen, anders vonden ze er niets aan.
quote:
Alle opties zijn openquote:Op woensdag 16 april 2025 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo lang het maar niet aan elkaar is
"Het is een pretentieuze term voor milde autisme, voornamelijk gebruikt door alt-meisjes op sociale media en datingapps als een vorm van zelfpromotie. Het wordt vaak gebruikt door mensen die mogelijk neurodivergent zijn, maar autisme faken omdat ze denken dat het trendy is"quote:
Heb ik 1 keer gedaan, vond het niet direct een groot succesquote:
Hoe ernstig gewond was je?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik 1 keer gedaan, vond het niet direct een groot succes
Trendy ziektesquote:Op woensdag 16 april 2025 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Het is een pretentieuze term voor milde autisme, voornamelijk gebruikt door alt-meisjes op sociale media en datingapps als een vorm van zelfpromotie. Het wordt vaak gebruikt door mensen die mogelijk neurodivergent zijn, maar autisme faken omdat ze denken dat het trendy is"
Hoezo niet?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die maakte mijn oma vroeger altijd met sinterklaas en zulke familiedingen, en die noemde ze altijd 'kindjes'quote:
Ok doeiquote:Op woensdag 16 april 2025 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Het is een pretentieuze term voor milde autisme, voornamelijk gebruikt door alt-meisjes op sociale media en datingapps als een vorm van zelfpromotie. Het wordt vaak gebruikt door mensen die mogelijk neurodivergent zijn, maar autisme faken omdat ze denken dat het trendy is"
Dat je je verkeerde deur neemt en de hele avond in het pikkedonker de urinaalzeepjes zit te eten.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is lekker en maakte ik wel eens de laatste jaren.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kindjes(cocktailworstjes in bladerdeeg)
Volgens mij viel dat nog meequote:
Of dat je in een donker bejaardenhuis zit met je gezicht in een lauwe luier.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat je je verkeerde deur neemt en de hele avond in het pikkedonker de urinaalzeepjes zit te eten.
vork in oog enzoquote:
Het eten was niet zo heel denderendquote:
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Zit niet zo in m'n nek te hijgen Nattekat!"
- Doe ik niet! Is m'n mobiele airco!
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Kijk hem met z'n autisme, zo 2022".
"Beetje ouderwetse aansteller met zijn zielig opgezwollen beentje, dat is heus niet meer hip maar gewoon weer onsmakelijk"quote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Kijk hem met z'n autisme, zo 2022".
Met het kunstgebit van een ander in je glasquote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat je in een donker bejaardenhuis zit met je gezicht in een lauwe luier.
Ik zie het probleem niet zoquote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
Nu ik weer vrijgezel ben maak ik het niet zo snel meer denk ik want het is wel heel veel in je eentje.
quote:
Ja, maar dat is inmiddels ook weer uit de modequote:Op woensdag 16 april 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik was dan tenminste trendsetter en koos voor long covid
Je hoeft het niet allemaal tegelijk op te etenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
Heb het toen ook wel eens voor mijzelf gemaakt maar is echt veel.
broodjes knakworst is ook zo ideaal in je eentje... meer worstjes op 1 broodjequote:
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment ben je toch wel echt een keer vol.
Maar ze zijn juist lekkerste als ze nog wat warm zijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft het niet allemaal tegelijk op te eten
Ik dacht eerst dat dit over de zeepjes in het verduisterde restaurant ging.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
Nu ik weer vrijgezel ben maak ik het niet zo snel meer denk ik want het is wel heel veel in je eentje.
Ik was een ook een trendsetter, ik had covid toen het pas net uit wasquote:Op woensdag 16 april 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Bang voor angststoornissen.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
Ik dacht ik neem een leuke angststoornis, maar ik ben bang (hihaho) dat die inmiddels ook alweer passé is.
Volgende keer dan toch maar bellse parese of zo kiezenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
eet u smakelijkquote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit over de zeepjes in het verduisterde restaurant ging.
Ja je kunt ze ook gewoon nog een keertje opwarmen hequote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ze zijn juist lekkerste als ze nog wat warm zijn.
Of die lauwe luier.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat dit over de zeepjes in het verduisterde restaurant ging.
wat zeg u nou?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt ze ook gewoon nog een keertje opwarmen he
Ja maar je moet wel een beetje standvastig zijn tochquote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is inmiddels ook weer uit de mode
Ik las Belle Perezquote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgende keer dan toch maar bellse parese of zo kiezen
Denk niet dat je je daar zorgen om hoeft te maken (hihaho).quote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
Ik dacht ik neem een leuke angststoornis, maar ik ben bang (hihaho) dat die inmiddels ook alweer passé is.
O echt? Kut. Ehlers Danlos heeft ook iedereen tegenwoordig, kan ook niet meer.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment ben je toch wel echt een keer vol.
Ik stel me iedereen zo hier voor.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgende keer dan toch maar bellse parese of zo kiezen
ik kweek gewoon stenenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O echt? Kut. Ehlers Danlos heeft ook iedereen tegenwoordig, kan ook niet meer.
Lauw eet je gulziger.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat erger of minder erg dan een warme of koude luier?
Maar dan heb je het knakworstsap tocj allang opgedronken?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt ze ook gewoon nog een keertje opwarmen he
Oh, dan ben ik ook passéquote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit dacht ik 25 jaar geleden ook al, die heeft zo'n omagezichtje.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook een optie. Die is inmiddels wel bijna 50 of nie…
Maak het Ehlers Danvastquote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We kunnen nog Tourette faken, is nog redelijk hip volgens mij… of ook al weer uit?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje kwijl in de mondhoekquote:Op woensdag 16 april 2025 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stel me iedereen zo hier voor.
Dat heeft cartman al gedaan.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We kunnen nog Tourette faken, is nog redelijk hip volgens mij… of ook al weer uit?
Misschien triggert dit juist wel wat obstinate cellen in je darmen.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:57 schreef CherryLips het volgende:
M'n TikTok zat even vast in een darmkanker-hoekje dus heb de app maar weer verwijderd.
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien triggert dit juist wel wat obstinate cellen in je darmen.
49 vertelt google mij, zat je aardig in de buurtquote:Op woensdag 16 april 2025 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook een optie. Die is inmiddels wel bijna 50 of nie…
Ben je een gouden kwiwi of een groene?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was net nog een lekkere ferme kiwi, maar zie er nu uit als een behaard rozijntje.
Zo'n vergeten aardappel onderaan de keldertrap.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was net nog een lekkere ferme kiwi, maar zie er nu uit als een behaard rozijntje.
Een groene, zo'n plebs kiwi.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je een gouden kwiwi of een groene?
Met van die tentakels als een soort schimmel.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n vergeten aardappel onderaan de keldertrap.
Dat zie je toch in d'r UIquote:Op woensdag 16 april 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je een gouden kwiwi of een groene?
Alle kelders roken vroeger naar zulke aardappels.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n vergeten aardappel onderaan de keldertrap.
Kinderen zetten zich altijd af tegen hun oudersquote:Op woensdag 16 april 2025 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn nichtje (bijna 14) postte vandaag een insta filmpje met Nederlandstalige rap als begeleidende muziek
Die opvoeding is dus niet goed gegaan. Zowel mijn broer als schoonzus zijn metalheads....
Ik ruik dit ook gelijkquote:Op woensdag 16 april 2025 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alle kelders roken vroeger naar zulke aardappels.
Instant herinnering…
Heel onprettig rook het nu ook weer niet, een beetje onheilspellend wel.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alle kelders roken vroeger naar zulke aardappels.
Instant herinnering…
Dat wel ja. Maar mijn broer en ik bleven als pubers wel de muziek luisteren die met name mijn moeder ook luisterde...quote:Op woensdag 16 april 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kinderen zetten zich altijd af tegen hun ouders
De oudsten van mij luisteren ook nederlandse rap…. En dat is tegenwoordig echt kut.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Geen idee eigenlijk wat mijn neefje luistert die wordt in december al weer 16![]()
Ik zou die dan nooit meer hoeven zien.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De oudsten van mij luisteren ook nederlandse rap…. En dat is tegenwoordig echt kut.
Misschien moet ik het in overweging nemen. We hebben ze wel finaal helemaal afgemaakt toen ze er vooruit kwamenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou die dan nooit meer hoeven zien.
Ja, het klonk behoorlijk ruk. iets van Broederliefdequote:Op woensdag 16 april 2025 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De oudsten van mij luisteren ook nederlandse rap…. En dat is tegenwoordig echt kut.
Oh ik was wel zo'n opstandige die vol voor de housemuziek ging terwijl mijn ouder rockers zijnquote:Op woensdag 16 april 2025 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar mijn broer en ik bleven als pubers wel de muziek luisteren die met name mijn moeder ook luisterde...
Mja in stukken op de grond is ook zo kutquote:Op woensdag 16 april 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
Tweede keer vandaag dat ik mijn telefoon probeer op te vangen met mijn ontstoken vinger. Auw.
Blijven ridiculiseren.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien moet ik het in overweging nemen. We hebben ze wel finaal helemaal afgemaakt toen ze er vooruit kwamen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |