Trendy ziektesquote:Op woensdag 16 april 2025 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Het is een pretentieuze term voor milde autisme, voornamelijk gebruikt door alt-meisjes op sociale media en datingapps als een vorm van zelfpromotie. Het wordt vaak gebruikt door mensen die mogelijk neurodivergent zijn, maar autisme faken omdat ze denken dat het trendy is"
Hoezo niet?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik 1 keer gedaan, vond het niet direct een groot succes
Die maakte mijn oma vroeger altijd met sinterklaas en zulke familiedingen, en die noemde ze altijd 'kindjes'quote:
Ok doeiquote:Op woensdag 16 april 2025 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Het is een pretentieuze term voor milde autisme, voornamelijk gebruikt door alt-meisjes op sociale media en datingapps als een vorm van zelfpromotie. Het wordt vaak gebruikt door mensen die mogelijk neurodivergent zijn, maar autisme faken omdat ze denken dat het trendy is"
Dat je je verkeerde deur neemt en de hele avond in het pikkedonker de urinaalzeepjes zit te eten.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik 1 keer gedaan, vond het niet direct een groot succes
Dit is lekker en maakte ik wel eens de laatste jaren.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kindjes(cocktailworstjes in bladerdeeg)
Volgens mij viel dat nog meequote:
Of dat je in een donker bejaardenhuis zit met je gezicht in een lauwe luier.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat je je verkeerde deur neemt en de hele avond in het pikkedonker de urinaalzeepjes zit te eten.
vork in oog enzoquote:
Het eten was niet zo heel denderendquote:
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Zit niet zo in m'n nek te hijgen Nattekat!"
- Doe ik niet! Is m'n mobiele airco!
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Kijk hem met z'n autisme, zo 2022".
"Beetje ouderwetse aansteller met zijn zielig opgezwollen beentje, dat is heus niet meer hip maar gewoon weer onsmakelijk"quote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Kijk hem met z'n autisme, zo 2022".
Met het kunstgebit van een ander in je glasquote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat je in een donker bejaardenhuis zit met je gezicht in een lauwe luier.
Ik zie het probleem niet zoquote:Op woensdag 16 april 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
Nu ik weer vrijgezel ben maak ik het niet zo snel meer denk ik want het is wel heel veel in je eentje.
quote:
Ja, maar dat is inmiddels ook weer uit de modequote:Op woensdag 16 april 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik was dan tenminste trendsetter en koos voor long covid
Je hoeft het niet allemaal tegelijk op te etenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:52 schreef Ama het volgende:
Heb het toen ook wel eens voor mijzelf gemaakt maar is echt veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |