Beetje kwijl in de mondhoekquote:Op woensdag 16 april 2025 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stel me iedereen zo hier voor.
Dat heeft cartman al gedaan.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We kunnen nog Tourette faken, is nog redelijk hip volgens mij… of ook al weer uit?
Misschien triggert dit juist wel wat obstinate cellen in je darmen.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:57 schreef CherryLips het volgende:
M'n TikTok zat even vast in een darmkanker-hoekje dus heb de app maar weer verwijderd.
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien triggert dit juist wel wat obstinate cellen in je darmen.
49 vertelt google mij, zat je aardig in de buurtquote:Op woensdag 16 april 2025 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook een optie. Die is inmiddels wel bijna 50 of nie…
Ben je een gouden kwiwi of een groene?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was net nog een lekkere ferme kiwi, maar zie er nu uit als een behaard rozijntje.
Zo'n vergeten aardappel onderaan de keldertrap.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was net nog een lekkere ferme kiwi, maar zie er nu uit als een behaard rozijntje.
Een groene, zo'n plebs kiwi.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je een gouden kwiwi of een groene?
Met van die tentakels als een soort schimmel.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n vergeten aardappel onderaan de keldertrap.
Dat zie je toch in d'r UIquote:Op woensdag 16 april 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben je een gouden kwiwi of een groene?
Alle kelders roken vroeger naar zulke aardappels.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n vergeten aardappel onderaan de keldertrap.
Kinderen zetten zich altijd af tegen hun oudersquote:Op woensdag 16 april 2025 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn nichtje (bijna 14) postte vandaag een insta filmpje met Nederlandstalige rap als begeleidende muziek
Die opvoeding is dus niet goed gegaan. Zowel mijn broer als schoonzus zijn metalheads....
Ik ruik dit ook gelijkquote:Op woensdag 16 april 2025 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alle kelders roken vroeger naar zulke aardappels.
Instant herinnering…
Heel onprettig rook het nu ook weer niet, een beetje onheilspellend wel.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alle kelders roken vroeger naar zulke aardappels.
Instant herinnering…
Dat wel ja. Maar mijn broer en ik bleven als pubers wel de muziek luisteren die met name mijn moeder ook luisterde...quote:Op woensdag 16 april 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kinderen zetten zich altijd af tegen hun ouders
De oudsten van mij luisteren ook nederlandse rap…. En dat is tegenwoordig echt kut.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Geen idee eigenlijk wat mijn neefje luistert die wordt in december al weer 16![]()
Ik zou die dan nooit meer hoeven zien.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De oudsten van mij luisteren ook nederlandse rap…. En dat is tegenwoordig echt kut.
Misschien moet ik het in overweging nemen. We hebben ze wel finaal helemaal afgemaakt toen ze er vooruit kwamenquote:Op woensdag 16 april 2025 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou die dan nooit meer hoeven zien.
Ja, het klonk behoorlijk ruk. iets van Broederliefdequote:Op woensdag 16 april 2025 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De oudsten van mij luisteren ook nederlandse rap…. En dat is tegenwoordig echt kut.
Oh ik was wel zo'n opstandige die vol voor de housemuziek ging terwijl mijn ouder rockers zijnquote:Op woensdag 16 april 2025 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar mijn broer en ik bleven als pubers wel de muziek luisteren die met name mijn moeder ook luisterde...
Mja in stukken op de grond is ook zo kutquote:Op woensdag 16 april 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
Tweede keer vandaag dat ik mijn telefoon probeer op te vangen met mijn ontstoken vinger. Auw.
Blijven ridiculiseren.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien moet ik het in overweging nemen. We hebben ze wel finaal helemaal afgemaakt toen ze er vooruit kwamen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |