wat zeg u nou?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt ze ook gewoon nog een keertje opwarmen he
Ja maar je moet wel een beetje standvastig zijn tochquote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar dat is inmiddels ook weer uit de mode
Ik las Belle Perezquote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgende keer dan toch maar bellse parese of zo kiezen
Denk niet dat je je daar zorgen om hoeft te maken (hihaho).quote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
Ik dacht ik neem een leuke angststoornis, maar ik ben bang (hihaho) dat die inmiddels ook alweer passé is.
O echt? Kut. Ehlers Danlos heeft ook iedereen tegenwoordig, kan ook niet meer.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
Ik dacht ik neem een leuke angststoornis, maar ik ben bang (hihaho) dat die inmiddels ook alweer passé is.
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment ben je toch wel echt een keer vol.
Ik stel me iedereen zo hier voor.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgende keer dan toch maar bellse parese of zo kiezen
ik kweek gewoon stenenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O echt? Kut. Ehlers Danlos heeft ook iedereen tegenwoordig, kan ook niet meer.
Lauw eet je gulziger.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dat erger of minder erg dan een warme of koude luier?
Maar dan heb je het knakworstsap tocj allang opgedronken?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt ze ook gewoon nog een keertje opwarmen he
Oh, dan ben ik ook passéquote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit dacht ik 25 jaar geleden ook al, die heeft zo'n omagezichtje.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook een optie. Die is inmiddels wel bijna 50 of nie…
Maak het Ehlers Danvastquote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We kunnen nog Tourette faken, is nog redelijk hip volgens mij… of ook al weer uit?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje kwijl in de mondhoekquote:Op woensdag 16 april 2025 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stel me iedereen zo hier voor.
Dat heeft cartman al gedaan.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We kunnen nog Tourette faken, is nog redelijk hip volgens mij… of ook al weer uit?
Misschien triggert dit juist wel wat obstinate cellen in je darmen.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:57 schreef CherryLips het volgende:
M'n TikTok zat even vast in een darmkanker-hoekje dus heb de app maar weer verwijderd.
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien triggert dit juist wel wat obstinate cellen in je darmen.
49 vertelt google mij, zat je aardig in de buurtquote:Op woensdag 16 april 2025 20:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook een optie. Die is inmiddels wel bijna 50 of nie…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |