SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Voorheen postte @4EverBlackEyed regelmatig semi willekeurige herinneringenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon dagelijks even een checklist posten, kan iedereen nagaan of ie alles gedaan heeft
Ik ookquote:
Omdat ze altijd 3 weken later op quotes reageertquote:Op woensdag 16 april 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen postte @:4everblackeyed regelmatig semi willekeurige herinneringen
ja dan liked ze precies de post over een papier container als die bijna 4 week later weer bij de straat moetquote:Op woensdag 16 april 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ze altijd 3 weken later op quotes reageert
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan liked ze precies de post over een papier container als die bijna 4 week later weer bij de straat moet
Toch best handig zo'n backlog aan likesquote:Op woensdag 16 april 2025 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan liked ze precies de post over een papier container als die bijna 4 week later weer bij de straat moet
Voor het slapenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net de vaatwasser aangezet, misschien dat anderen dat ook nog zijn vergeten
Dat heb ik bij 4ebe ook wel eens, dat ze me quote en ik dan denk "huh, waar ging dit eigenlijk ook alweer over"quote:Op woensdag 16 april 2025 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ze altijd 3 weken later op quotes reageert
Ik mis hier wat context denk ik?quote:
die heeft levend galgje gespeeldquote:Op woensdag 16 april 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mist dat er een onthoofd lichaam gevonden is ergens denk ik.
Ja dat had ik gemistquote:Op woensdag 16 april 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mist dat er een onthoofd lichaam gevonden is ergens denk ik.
quote:
hij was van plan haar alle mooie plekjes van Nederland te laten zienquote:Op woensdag 16 april 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
Maar wat ga je dan met alleen dat hoofd doen, vraag ik me af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |