Neus heel hard ophalen en kauwen maar.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die zitten nu als een soort volgezogen tampons vast in m'n neusgaten
ja, met Barry White geluidjes erinquote:Op woensdag 16 april 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
"Naakte Milka" is toch een standaard Milka zonder smaakjes en shit?
Chocolade uit de verpakking.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
"Naakte Milka" is toch een standaard Milka zonder smaakjes en shit?
Dat het touwtje nog ergens tussen neus en mond bungeltquote:Op woensdag 16 april 2025 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neus heel hard ophalen en kauwen maar.
Kun je meteen eierrestjes tussen je tanden uit flossen.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat het touwtje nog ergens tussen neus en mond bungelt
De slakkenquote:
Niet te hard snuiven anders schieten ze straks je luchtpijp inquote:Op woensdag 16 april 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even een keer hard snuiven en ik kan ze weer doorslikken, no problemo.
Dat kan niet in de KSC. Zodra de verpakking open gaat, is de reep meteen opquote:
Snotkorsten wegschrapenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je meteen eierrestjes tussen je tanden uit flossen.
Met milka?quote:
GET IN MAH BELLEHquote:Op woensdag 16 april 2025 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat kan niet in de KSC. Zodra de verpakking open gaat, is de reep meteen op
De nieuwste rage uit Frankrijkquote:
Ik weet niet wat het is maar ik wil het.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:29 schreef CherryLips het volgende:
Er is ook Milka Biscoff en ik wil het
Van dat speculoos spulquote:Op woensdag 16 april 2025 20:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is maar ik wil het.
Gelukkig is het ruim na tienen.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Is allemaal @:haags z'n schuld, vier pagina's aan goorlellerij.
Maakt die snelweg nog wat uit? Was een rijksweg minder erg geweest?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:29 schreef UitStraling het volgende:
Als je hier leest dan valt over de snelweg rijden met het afgesneden hoofd van je moeder allemaal best mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |