Schuurt zo’n stroopwafeltepel tegen het glas van het aquariumquote:Op woensdag 16 april 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Nou ik heb m'n grens bereikt. Twee dobberende boomerboobs in een aquarium, zo op en neer.
Genoeg internet.
quote:
Zou ik wel doen ja. Als het dan koud is kun je ze eventueel ook nog als oorwarmers gebruiken.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hou je dan de huid tussen de borsten er nog wel aan? Net als zo'n touwtje tussen je wanten als kind.
Met zo'n squeegiegeluid net als wanneer je trekker te droog is.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Schuurt zo’n stroopwafeltepel tegen het glas van het aquarium
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan niet meerquote:Op woensdag 16 april 2025 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met zo'n squeegiegeluid net als wanneer je trekker te droog is.
Honderden garnalen op die tepel.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien als we wat kruidenblaadjes erbij mikkenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volop talg wel, werkt dat ook denk je?
Van die Japanse mosbollen erbijquote:Op woensdag 16 april 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honderden garnalen op die tepel.
Krijg hier honger van.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien als we wat kruidenblaadjes erbij mikken
Met broodballetjes?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De warme melk kwam door m'n neus naar buiten.
ook niet wanneer het over...quote:Op woensdag 16 april 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
Gelukkig achtervolgen de verhalen hier mij nog niet in mijn dromen.
Sobersoquote:Op woensdag 16 april 2025 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Supergezond mentaal zijn wij gelukkig.
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ook niet wanneer het over...
...
NAAKTSLAKKEN gaat?
Dat klinkt vrij onprettigquote:Op woensdag 16 april 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja die zitten nu als een soort volgezogen tampons vast in m'n neusgaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |