Jongens.. waar is @DeZwabber eigenlijk?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:29 schreef UitStraling het volgende:
Als je hier leest dan valt over de snelweg rijden met het afgesneden hoofd van je moeder allemaal best mee.
301 berichten op 1 pagina. dan lijkt het minder veelquote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Is allemaal @:haags z'n schuld, vier pagina's aan goorlellerij.
Er is iig ook 1 tijgerquote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef Nizno het volgende:
Oz had "Lions and Tigers and Bears!!"
KSC heeft "Lions and Milka and Mars!!"
ik heb lions te snackenquote:
Die was nog weergrafiekjes aan het plotten denk ikquote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jongens.. waar is @:dezwabber eigenlijk?
quote:
Dus het is niet smeerbaar.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zit eromheen. Lotus had het eerst ook.
Er is ook een beerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jongens.. waar is @:dezwabber eigenlijk?
Oh dit is wel lekker volgens mij maar die prijs is minder leuk.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Zoals dit.
https://www.jumbo.com/pro(...)ling-180-g-627168PAK
Allemaal tbs met dwangverpleging!quote:Op woensdag 16 april 2025 20:29 schreef UitStraling het volgende:
Als je hier leest dan valt over de snelweg rijden met het afgesneden hoofd van je moeder allemaal best mee.
*noteert:quote:
Een lacterende kiwi. Nou heb ik alles gezien.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De warme melk kwam door m'n neus naar buiten.
Even in de neus knijpen.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een lacterende kiwi. Nou heb ik alles gezien.
Kruidvat heeft de laatste tijd wel weer lekkere snacks.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Paar jaar terug had je 1+1 gratis bij Kruidvat op vreten en toen heb ik me ziek zitten kanen aan die biscoff met chocola. Maar toen was zo'n reep ook 1,80 ofzo.
En die repen van Droste. RIP Droste.
Vroeger als kleine kiwi nog wel eens zo'n heel pak van die Droste tabletten opgevroten, en toen ik betrapt werd door m'n moeder volhouden dat ik het echt niet was geweest.. terwijl de chocolade over m'n gezicht en kleding verspreid zatquote:Op woensdag 16 april 2025 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Paar jaar terug had je 1+1 gratis bij Kruidvat op vreten en toen heb ik me ziek zitten kanen aan die biscoff met chocola. Maar toen was zo'n reep ook 1,80 ofzo.
En die repen van Droste. RIP Droste.
Ik zou het best wel eens verbaal op willen nemen tegen een hoogbegaafde psychiaterquote:Op woensdag 16 april 2025 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan kom je er nooit meer vanaf want dan denken ze dat je het faked
Ik ben echt heel erg onschuldig.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
Is allemaal @:haags z'n schuld, vier pagina's aan goorlellerij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |