Ja dat denk je. Totdat je hier morgen weer bent.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een lacterende kiwi. Nou heb ik alles gezien.
Ja degenen die het hardst roepen dat ze normaal zijn zijn vaak de ernstigste gevallenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan kom je er nooit meer vanaf want dan denken ze dat je het faked
Morgen wisselen we recepten uit met homo sapiens erin.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat denk je. Totdat je hier morgen weer bent.
Neusmelktampons en dobberende boomerboobsquote:Op woensdag 16 april 2025 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even in de neus knijpen.
Of in de dobberende boomerboobs
Oh ik ook wel. Ik zou ook wel een stickertje van het een of ander kunnen krijgen denk ik als het moetquote:Op woensdag 16 april 2025 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou het best wel eens verbaal op willen nemen tegen een hoogbegaafde psychiater
Klinkt als een echte KSC TT.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neusmelktampons en dobberende boomerboobs
Ons vocabulaire wordt steeds verfijnder.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Neusmelktampons en dobberende boomerboobs
Nood breekt wetten.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:40 schreef Nizno het volgende:
toch nu maar eens een lamp aan gedaan, kon de opening van de Lionszak niet goed meer zien
Dat vind je toch op de tast.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:40 schreef Nizno het volgende:
toch nu maar eens een lamp aan gedaan, kon de opening van de Lionszak niet goed meer zien
Ik blijf het mezelf aandoen.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat denk je. Totdat je hier morgen weer bent.
jawel maar er staat ook een blikje fanta sinas naastquote:
Nog even en we kunnen ons eigen woordenboek uitbrengenquote:Op woensdag 16 april 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ons vocabulaire wordt steeds verfijnder.
FTFYquote:
Dat je met je hand in de opening van het blikje vastzitquote:Op woensdag 16 april 2025 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel maar er staat ook een blikje fanta sinas naast
Ja ik ook, een stickertje naar keuze zelfs.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ik ook wel. Ik zou ook wel een stickertje van het een of ander kunnen krijgen denk ik als het moet![]()
Tennminste, dat denk ik…
Lijkt mij ook dat een ervaren KSC-er dat geblinddoekt ook zou moeten lukkenquote:
jij kunt je hele hand kwijt in de opening van een blikje drinken???quote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je met je hand in de opening van het blikje vastzit
Wij komen hier allen voor ons zelfkastijdingquote:
Wat?quote:Op woensdag 16 april 2025 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je met je hand in de opening van het blikje vastzit
Ik heb slanke flexibele pootjes.quote:Op woensdag 16 april 2025 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij kunt je hele hand kwijt in de opening van een blikje drinken???
Vinger openhalen aan die openingquote:Op woensdag 16 april 2025 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij kunt je hele hand kwijt in de opening van een blikje drinken???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |