Het was zeker mooi, zo mooi al die bloemen om de kist, het was net of hij in een tuintje lag.quote:Op maandag 14 april 2025 17:42 schreef praadje het volgende:
Wat een 'mooie' uitvaart. En wat een prachtige woorden zijn er gezegd. Vooral die ene zin van een vriend van Sint kwam binnen.
'Hij is niet weggegaan vanwege ons, hij is zo lang gebleven vanwege ons'![]()
Heel veel sterkte aan familie, vrienden en Fokkers.
Dag Sinterklaasje
Het was inderdaad een prachtige dienst, met indrukwekkende voordrachten die een klein inkijkje gaven in wat voor persoon Sint irl was. Toespraken die mij raakten en deden wensen dat ik hem maar wat beter of langer mogen kennen.quote:Op maandag 14 april 2025 17:42 schreef praadje het volgende:
Wat een 'mooie' uitvaart. En wat een prachtige woorden zijn er gezegd. Vooral die ene zin van een vriend van Sint kwam binnen.
'Hij is niet weggegaan vanwege ons, hij is zo lang gebleven vanwege ons'![]()
Heel veel sterkte aan familie, vrienden en Fokkers.
Dag Sinterklaasje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
De toespraak van die tweede vriend vond ik eigenlijk het mooiste van allemaal. Schetste echt een heel levendig beeld van hoe hij echt was als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 14 april 2025 18:33 schreef Leandra het volgende:
Was idd een prachtige dienst.
Mooie woorden van zijn zussen en zijn vrienden ook
Precies ditquote:Op maandag 14 april 2025 18:46 schreef MadMaster het volgende:
Goed om te zien dat er zoveel personen aanwezig waren voor iemand die zichzelf vaak niet begrepen of geliefd zag.
Het sonnet geschreven door z'n vader, voorgelezen door de uitvaartbegeleidster, vond ik zeer indrukwekkend. Bij 'Here Comes The Sun' van The Beatles met de afsluitende herhalende tekst 'It's all right' was het wel even slikken…
Heel bijzonder inderdaad!quote:Op maandag 14 april 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het was zeker mooi, zo mooi al die bloemen om de kist, het was net of hij in een tuintje lag.
Mooie woorden en zoveel mensen
Dank aan de familie en vrienden dat wij de kans hebben gekregen er bij te mogen zijn live of via de streams.
Wat fijn dat hier lezen hier ze iets positiefs heeft gebrachtquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Beste allen, vandaag een mail van de ouders van Sinterklaaspoentje gekregen. Zo bijzonder dat ze in een voor hun zo moeilijke tijd dit doen.
Beste Dotteke en andere leden van het Fok-forum,
Zeer hartelijk dank voor de mail, de kaarten, de komst van leden naar de uitvaart en de werkelijk enorme bos rozen, waarvan sommige weer van persoonlijke boodschappen waren voorzien.
Dankzij de mail realiseren wij ons nog meer dat het forum voor Arnold van groot belang was; hij vond er hartelijkheid, begrip en erkenning voor zijn moeilijke situatie. We konden lezen over de grappige, levendige en positieve kanten waar Arnold in deze moeilijke tijden ook over beschikte. Deze kanten waren voor ons op het laatst niet meer zo zichtbaar.
Direct na zijn herintrede was er een feest in Coevorden, waar hij ook weer een vriendin ontmoette. Met haar beleefde hij zijn laatste gelukkige weekends.
We maken mogelijk nog gebruik van het telefoonnummer dat Dotteke had doorgegeven aan *** en ***, twee vrienden van Arnold.
Wij waarderen ook de privacy die jullie in acht hebben genomen, ook na zijn overlijden.
Hartelijke groet,
quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Beste allen, vandaag een mail van de ouders van Sinterklaaspoentje gekregen. Zo bijzonder dat ze in een voor hun zo moeilijke tijd dit doen.
Zeer hartelijk dank voor de mail, de kaarten, de komst van leden naar de uitvaart en de werkelijk enorme bos rozen, waarvan sommige weer van persoonlijke boodschappen waren voorzien.
Dankzij de mail realiseren wij ons nog meer dat het forum voor Arnold van groot belang was; hij vond er hartelijkheid, begrip en erkenning voor zijn moeilijke situatie. We konden lezen over de grappige, levendige en positieve kanten waar Arnold in deze moeilijke tijden ook over beschikte. Deze kanten waren voor ons op het laatst niet meer zo zichtbaar.
Direct na zijn herintrede was er een feest in Coevorden, waar hij ook weer een vriendin ontmoette. Met haar beleefde hij zijn laatste gelukkige weekends.
We maken mogelijk nog gebruik van het telefoonnummer dat Dotteke had doorgegeven aan *** en ***, twee vrienden van Arnold.
Wij waarderen ook de privacy die jullie in acht hebben genomen, ook na zijn overlijden.
Hartelijke groet,
quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Hartelijke groet,
Jaquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
Pixelbitty 🩵 Maart 2024 alweer.
Misschien is dit elders op het forum al voorbij gekomen maar ik zie haar hier nog niet in het lijstje staan.
Wat kun je zeggen over Pixel?
Ontzettend bijdehand, geen blad voor de mond, een hysterische en aanstekelijke lach, vrolijk, lief, loyaal. Rammstein en drag queens, haar huisdieren. Haar positieve kijk op het leven na tegenslag, haar ontzettende doorzettingsvermogen.
Het was onverwacht en snel.
En, zoals ze zelf al had voorspeld, ze is inderdaad altijd jong gebleven.
Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven.
Jeetje. Dit wist ik helemaal nietquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
Misschien is dit elders op het forum al voorbij gekomen maar ik zie haar hier nog niet in het lijstje staan.
Ontzettend bijdehand, geen blad voor de mond, een hysterische en aanstekelijke lach, vrolijk, lief, loyaal. Rammstein en drag queens, haar huisdieren. Haar positieve kijk op het leven na tegenslag, haar ontzettende doorzettingsvermogen.
Ik wist dit niet eensquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
Ze plopt af en toe in gedachten op, en geeft een glimlach en een traan. Want wat heeft zij veel te verduren gehad, en toch idd altijd zo positief overal in.quote:Op donderdag 22 mei 2025 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
Och, dit is nieuwe informatie voor mijquote:Op donderdag 22 mei 2025 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RIP
[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 25-05-2025 12:16:42 ]
quote:Op zondag 25 mei 2025 02:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Och, dit is nieuwe informatie voor mij.
Ik kende haar nog van vroeger, ook onder haar oude nickname. Volgens mij ook gemeet.
Mag ik vragen wat er is gebeurd..? Was ze ziek..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
quote:Op zondag 25 mei 2025 20:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]Dank je wel voor je reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme meid, zo jong.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |