abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 14 april 2025 @ 18:07:24 #1
388664 crew  Dotteke
pi_217370119
FOK! heeft in haar krappe 24 jaar een hoop users zien komen en gaan. Allemaal deel van de FOK!familie, ongeacht welke intentie men ook had om voor de eerste keer in te loggen, of juist voor de laatste keer uit te loggen. Met hen vieren we hier het inmiddels bijna 25-jarig bestaan van die familie..

Helaas heeft niet iedereen de kans gehad om met ons hier dit jubileum te vieren. Als je userbase zo groot is, is het onvermijdelijk dat we soms berichten ontvangen waarvan ons hart even stopte met kloppen. Onze ademhaling stokte. Waar we met zoveel verdriet het nieuws gedeeld hebben met elkaar, maar ook zoveel steun hebben gevonden in elkaar.

In dit topic herdenken we hen die we verloren hebben. Niet alleen de users die hier genoemd worden, maar ook de users waarvan we nooit bericht gekregen hebben.

We hebben ons als crew ingespannen zoveel mogelijk topics te verzamelen, dus horen het erg graag als we iemand vergeten zijn.

2002
Hagelslag/Kangaroo/Animal | WFL / in memoriam Hagelslag

2003
Otaku-san | GC / Triest bericht: Otaku-san is overleden
Calypso | GC / RIP Calypso

2005
Gboy27/mineo39-76 | R&P / 1 t/m 10, wie weg is is gezien... & GC / Mineo39-76 condoleance-topic - Rest In Peace

2007
Sokolsky | F&S / Sokolsky overleden
Uzumaki_Naruto | MUZ / Uzumaki_Naruto overleden: het condoleance topic

2008
ArmaniMania/DarkManta | OUD / Dag lieve papa.. & GC / FOK!- user DarkManta overleden.
Aaahikwordgek | POL / Aaahikwordgek overleden

2009
Manu82 | TV / [IM] Manu, deze is voor jou.
Sebasser | GC / sebasser is overleden

2011
8108139dpths | R&P / Rust zacht lieve 8108139dpths

2013
Loedertje | LIF / Loedertje Overleden
Fratz | Fratz in LIF / Mammapoli deel 9
De_Kardinaal | Greys in F&F / [SC] # 2194 Rust zacht DK, we zullen je erg missen. & STA / Nijmegen SC #692 - In liefdevolle herinnering aan mijn De_Kardinaal
Nanadu | R&P / Weg toekomstbeeld & R&P / Weg toekomstbeeld #2 - Rust zacht Nanadu

2014
Bwenniebren | UTO / Bwenniebren overleden.
3-voud | NWS / 3-voud overleden
MaximusTG | CUL / Rust zacht, MaximusTG
ratelslangetje | ONZ / Rust zacht lieve Ratel :*
Barbaaf | oh-oh in V&A / [SC] #629 Kutpaaaaaaaaaard :D
Marie30 | MED / Marie30 is overleden. & KLB / Marie30 is overleden..
2cv | PTA / 2cv is overleden

2015
Peter6000 | TV / Dag Peter6000, maatje, exFOK!er. (RIP)
Mthld | nipeng in LIF / Mammapoli deel 15 & LIF / Mammapoli deel 16 Dag lieve Mthld
PeterNB | TV / Oh nee, overleden Peter Notenboom (PeterNB)
Salmannassar/Aristoo/Marsyas | KLB / Salmannassar overleden

2016
Strega | http://forum.fok.nl/topic/2310171/2/80#p163451994
Beequeen | UTO / R.I.P Beequeen & TV / Vaarwel beequeen
legacythe2nd | DIG / legacythe2nd is overleden

2017
badtripbob/goodtripbob/pc-fr34k | ONZ / Memoires of a Bob. Rip in pep #never4get #fullbob #zininspanje & KLB / R.I.P. badtripbob
MaryMouse | just me in MUZ / Radio 49 #2042 - Rust in vrede, Muis & MUZ / Radio 49 #2060 - Kaarsjes voor Muis....

2018
Mula | Slaapmeisje in LIF / [Mammapoli] Borstkanker #20
djeep_64 | All Time, de djeep_64 Hall of Fame
dekatophetspek | In Memoriam: dekatophetspek (1966-2018) & C&H / In Memoriam: dekatophetspek (1966-2018)
Budvar | GC / Budvar overleden
bukgeit | Amarens in MUZ / [MEDEDELING] Onze bukgeit is ziek
naoomx | R&P / R.I.P. Naoomx

2019
lady-wrb | OUD / Dag lieve lady wrb....
Zith | Zith in OUD / Brieven aan mijn zoon die opgroeit zonder vader
Boze_Appel | POL / Boze_appel overleden
markdeajaxfan/markvanrinsum | GC / Markdeajaxfan / Markvanrinsum overleden..
Giertje | GC / Giertje is overleden

2020
Disana | sigme in LIF / [CZT #63] Chronisch Ziek Topic
Miek37 | oma-Nijn in 40+ / [40+ SC #3464] Open nieuw deel
ato | ESF / Dag lieve ato.
Mo_Muffin | 40+ / Mo_Muffin is overleden
Slaapmeisje | Moonah in OUD / Help de zoon van Slaapmeisje! #2 Dag, slaapmeisje.. & https://frontpage.fok.nl/(...)cht-slaapmeisje.html
Stroekie | Ang3l in GC / In memoriam #2

2021
static | SHO / Verdrietig nieuws: static is onverwacht overleden
Skaai | LIF / Dag lieve Skaai
Moussy | OUD / Rust zacht lieve Moussy, ouwe reldoos! ;)
Macka66 | OUD / Lieve Macka66, rust zacht.
Straatverlichting | Sestra666 in GC / In memoriam

2022
Remqo/The_Emotion/Fernando_Martinez | KLB / User The_Emotion overleden. (Remqo, Fernando_Martinez)
miss_dynastie | ESF / Miss_Dynastie onverwacht overleden.
goldfinger1963 | Cobra4 in GC / In memoriam
Githa | Spooky4u in LIF / [Mammapoli] Borstkanker #20
lifeblind | Bosbeetle in MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #23 Niemand heeft het eeuwige leven
Snowsquall | Oostblokkert in GC / In memoriam
NorthernStar | yvonne in GC / In memoriam

2023
just me | GC / just me is overleden
Cynix ® | GC / In Memoriam: Cynix ®
Aggie46 | JAA / Aggie46 overleden
Feestkabouter| R&P / Denk/bespreek eens hoe je je leven NIET wil eindigen...
Tailfox | GC / Tailfox / Tailless overleden
Popolon (Olav) | GC / Popolon (Olav) overleden
Mylifeisgrey x EmptyBox in GC / Welke FOK!ker mis jij en waarom? #3
Gaoxing | Individual in TRV / TRV SC #2 - Een frisse start voor nieuwe reizigers.
V1z0R | Phaidra in GC / In memoriam #2

2024
Pixelbitty | -Miauw- in GC / In memoriam #3

2025
Spookvrouw yvonne in GC / In memoriam #2
sinterklaaskapoentje | Dotteke in GC / In memoriam #2

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 25-05-2025 12:14:13 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 14 april 2025 @ 18:10:08 #2
388664 crew  Dotteke
pi_217370142
quote:
99s.gif Op maandag 14 april 2025 17:42 schreef praadje het volgende:
Wat een 'mooie' uitvaart. En wat een prachtige woorden zijn er gezegd. Vooral die ene zin van een vriend van Sint kwam binnen.
'Hij is niet weggegaan vanwege ons, hij is zo lang gebleven vanwege ons' :'(

Heel veel sterkte aan familie, vrienden en Fokkers.

Dag Sinterklaasje O+
Het was zeker mooi, zo mooi al die bloemen om de kist, het was net of hij in een tuintje lag.

Mooie woorden en zoveel mensen

Dank aan de familie en vrienden dat wij de kans hebben gekregen er bij te mogen zijn live of via de streams.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 april 2025 @ 18:18:18 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_217370197
quote:
99s.gif Op maandag 14 april 2025 17:42 schreef praadje het volgende:
Wat een 'mooie' uitvaart. En wat een prachtige woorden zijn er gezegd. Vooral die ene zin van een vriend van Sint kwam binnen.
'Hij is niet weggegaan vanwege ons, hij is zo lang gebleven vanwege ons' :'(

Heel veel sterkte aan familie, vrienden en Fokkers.

Dag Sinterklaasje O+
Het was inderdaad een prachtige dienst, met indrukwekkende voordrachten die een klein inkijkje gaven in wat voor persoon Sint irl was. Toespraken die mij raakten en deden wensen dat ik hem maar wat beter of langer mogen kennen.

De rozen van FOK!kers werden in twee afzonderlijke vazen naast de kist geplaatst met erbij deze kaart.

Wat er overbleef van de donaties na de aanschaf van de rozen is onmiddellijk na de dienst overgemaakt naar de depressie vereniging.

De vazen werden na de dienst naast de tafels met het condoleanceregister geplaatst, de nabestaanden zullen jullie boodschappen dus op zeker lezen.

Mooi was ook om te horen dat FOK! meerdere keren werd benoemd als belangrijk deel van zijn leven O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 14 april 2025 @ 18:33:00 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217370288
Was idd een prachtige dienst.
Mooie woorden van zijn zussen en zijn vrienden ook O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 14 april 2025 @ 18:35:46 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_217370308
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:33 schreef Leandra het volgende:
Was idd een prachtige dienst.
Mooie woorden van zijn zussen en zijn vrienden ook O+
De toespraak van die tweede vriend vond ik eigenlijk het mooiste van allemaal. Schetste echt een heel levendig beeld van hoe hij echt was als je begrijpt wat ik bedoel.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

maandag 14 april 2025 @ 18:46:11 #6
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_217370373
Goed om te zien dat er zoveel personen aanwezig waren voor iemand die zichzelf vaak niet begrepen of geliefd zag.

Het sonnet geschreven door z'n vader, voorgelezen door de uitvaartbegeleidster, vond ik zeer indrukwekkend. Bij 'Here Comes The Sun' van The Beatles met de afsluitende herhalende tekst 'It's all right' was het wel even slikken…
pi_217370459
quote:
7s.gif Op maandag 14 april 2025 18:46 schreef MadMaster het volgende:
Goed om te zien dat er zoveel personen aanwezig waren voor iemand die zichzelf vaak niet begrepen of geliefd zag.

Het sonnet geschreven door z'n vader, voorgelezen door de uitvaartbegeleidster, vond ik zeer indrukwekkend. Bij 'Here Comes The Sun' van The Beatles met de afsluitende herhalende tekst 'It's all right' was het wel even slikken…
Precies dit ;( O+ <O)
Trust nobody
  Spellchecker maandag 14 april 2025 @ 18:59:43 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217370485
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het was zeker mooi, zo mooi al die bloemen om de kist, het was net of hij in een tuintje lag.

Mooie woorden en zoveel mensen

Dank aan de familie en vrienden dat wij de kans hebben gekregen er bij te mogen zijn live of via de streams.

Heel bijzonder inderdaad! O+
pi_217370655
Goede avatar had de beste man!

RIP
U MAD?
  Moderator vrijdag 18 april 2025 @ 16:58:34 #10
388664 crew  Dotteke
pi_217404060
Beste allen, vandaag een mail van de ouders van Sinterklaaspoentje gekregen. Zo bijzonder dat ze in een voor hun zo moeilijke tijd dit doen.

Beste Dotteke en andere leden van het Fok-forum,

Zeer hartelijk dank voor de mail, de kaarten, de komst van leden naar de uitvaart en de werkelijk enorme bos rozen, waarvan sommige weer van persoonlijke boodschappen waren voorzien.

Dankzij de mail realiseren wij ons nog meer dat het forum voor Arnold van groot belang was; hij vond er hartelijkheid, begrip en erkenning voor zijn moeilijke situatie. We konden lezen over de grappige, levendige en positieve kanten waar Arnold in deze moeilijke tijden ook over beschikte. Deze kanten waren voor ons op het laatst niet meer zo zichtbaar.

Direct na zijn herintrede was er een feest in Coevorden, waar hij ook weer een vriendin ontmoette. Met haar beleefde hij zijn laatste gelukkige weekends.

We maken mogelijk nog gebruik van het telefoonnummer dat Dotteke had doorgegeven aan *** en ***, twee vrienden van Arnold.

Wij waarderen ook de privacy die jullie in acht hebben genomen, ook na zijn overlijden.

Hartelijke groet,

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 18-04-2025 17:17:53 ]
  Moderator / Redactie FP vrijdag 18 april 2025 @ 17:00:51 #11
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217404095
Oh wauw O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 18 april 2025 @ 17:13:20 #12
147316 crew  DJMO
#trut
pi_217404262
Heel erg blij met hun waardering.

Mocht je er nog op reageren dan mag je namens mij doorgeven dat ik het met liefde heb gedaan.

Moderator vrijdag 18 april 2025 @ 17:25:00 #13
184769 crew  Deisyy
pi_217404384
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:58 schreef Dotteke het volgende:
Beste allen, vandaag een mail van de ouders van Sinterklaaspoentje gekregen. Zo bijzonder dat ze in een voor hun zo moeilijke tijd dit doen.

Zeer hartelijk dank voor de mail, de kaarten, de komst van leden naar de uitvaart en de werkelijk enorme bos rozen, waarvan sommige weer van persoonlijke boodschappen waren voorzien.

Dankzij de mail realiseren wij ons nog meer dat het forum voor Arnold van groot belang was; hij vond er hartelijkheid, begrip en erkenning voor zijn moeilijke situatie. We konden lezen over de grappige, levendige en positieve kanten waar Arnold in deze moeilijke tijden ook over beschikte. Deze kanten waren voor ons op het laatst niet meer zo zichtbaar.

Direct na zijn herintrede was er een feest in Coevorden, waar hij ook weer een vriendin ontmoette. Met haar beleefde hij zijn laatste gelukkige weekends.

We maken mogelijk nog gebruik van het telefoonnummer dat Dotteke had doorgegeven aan *** en ***, twee vrienden van Arnold.

Wij waarderen ook de privacy die jullie in acht hebben genomen, ook na zijn overlijden.

Hartelijke groet,

Wat fijn dat hier lezen hier ze iets positiefs heeft gebracht O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_217408314
Wat een prachtige woorden van de ouders van Sint O+
pi_217408381
quote:

Hartelijke groet,

O+
  zaterdag 19 april 2025 @ 21:36:54 #16
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217414933
quote:

Hartelijke groet,

O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 22 mei 2025 @ 22:35:46 #17
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_217721054
Pixelbitty 🩵 Maart 2024 alweer.
Misschien is dit elders op het forum al voorbij gekomen maar ik zie haar hier nog niet in het lijstje staan.

Wat kun je zeggen over Pixel?
Ontzettend bijdehand, geen blad voor de mond, een hysterische en aanstekelijke lach, vrolijk, lief, loyaal. Rammstein en drag queens, haar huisdieren. Haar positieve kijk op het leven na tegenslag, haar ontzettende doorzettingsvermogen.

Het was onverwacht en snel.
En, zoals ze zelf al had voorspeld, ze is inderdaad altijd jong gebleven.

Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven.
With the stars as her umbrella
  donderdag 22 mei 2025 @ 22:37:18 #18
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_217721075
quote:
17s.gif Op donderdag 22 mei 2025 22:35 schreef -Miauw- het volgende:
Misschien is dit elders op het forum al voorbij gekomen maar ik zie haar hier nog niet in het lijstje staan.

Ontzettend bijdehand, geen blad voor de mond, een hysterische en aanstekelijke lach, vrolijk, lief, loyaal. Rammstein en drag queens, haar huisdieren. Haar positieve kijk op het leven na tegenslag, haar ontzettende doorzettingsvermogen.

Ja O+
Same shit, different day
SC hopper present
pi_217721262
quote:

Jeetje. Dit wist ik helemaal niet :o ;(
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  donderdag 22 mei 2025 @ 23:04:46 #20
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_217721385
quote:

Ik wist dit niet eens :o ;( Maar de beschrijving klopt als een bus O+
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 23 mei 2025 @ 09:52:34 #21
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_217723710
quote:

Ze plopt af en toe in gedachten op, en geeft een glimlach en een traan. Want wat heeft zij veel te verduren gehad, en toch idd altijd zo positief overal in.
Je beschrijving is spot on O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 25 mei 2025 @ 02:48:55 #22
131278 moemoe
#teampanda
pi_217742614
quote:

Och, dit is nieuwe informatie voor mij ;(.

Ik kende haar nog van vroeger, ook onder haar oude nickname. Volgens mij ook gemeet.

Mag ik vragen wat er is gebeurd..? Was ze ziek..?
pi_217744342
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RIP

[ Bericht 11% gewijzigd door Dotteke op 25-05-2025 12:16:42 ]
  zondag 25 mei 2025 @ 20:32:27 #24
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_217751710
quote:
11s.gif Op zondag 25 mei 2025 02:48 schreef moemoe het volgende:

[..]
Och, dit is nieuwe informatie voor mij ;(.

Ik kende haar nog van vroeger, ook onder haar oude nickname. Volgens mij ook gemeet.

Mag ik vragen wat er is gebeurd..? Was ze ziek..?
SPOILER
With the stars as her umbrella
  zondag 25 mei 2025 @ 23:20:18 #25
131278 moemoe
#teampanda
pi_217753852
quote:
15s.gif Op zondag 25 mei 2025 20:32 schreef -Miauw- het volgende:

[..]
SPOILER
Dank je wel voor je reactie.

Arme meid, zo jong ;(.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')