SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
ik wist dit nietquote:Op maandag 14 april 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen weet ook dat je niet weg moet rennen van een wolf of hond. Dus wel een beetje dom
Is op zich logisch nadenken, want je jut 'm alleen maar meer op door weg te rennen.quote:
logisch nadenken is op zo'n moment waarschijnlijk niet mijn sterkste kant.quote:Op maandag 14 april 2025 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is op zich logisch nadenken, want je jut 'm alleen maar meer op door weg te rennen.
ik ben niet zo goed in split second analysesquote:Op maandag 14 april 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen weet ook dat je niet weg moet rennen van een wolf of hond. Dus wel een beetje dom
M'n ouders hebben seringen in de tuin. Worden wel groot, maar er is een week in mei dat ze echt ontzettend lekker ruikenquote:Op maandag 14 april 2025 11:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sering heb ik inderdaad op mn lijstje, heb die nog nooit in het echt gezien. Of niet bewust. Is het mooi?
[..]
Volgens mij heb ik die al ergens staan
deze, mijn reactie als ik bang ben is om gewoon te bevriezen. Soort van 'misschien ziet diegene me niet als ik niet meer beweeg'quote:Op maandag 14 april 2025 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
logisch nadenken is op zo'n moment waarschijnlijk niet mijn sterkste kant.
Zoals in Jurassic Parkquote:Op maandag 14 april 2025 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
deze, mijn reactie als ik bang ben is om gewoon te bevriezen. Soort van 'misschien ziet diegene me niet als ik niet meer beweeg'![]()
ik struggle beetje met die matenquote:Op maandag 14 april 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hebben seringen in de tuin. Worden wel groot, maar er is een week in mei dat ze echt ontzettend lekker ruiken
Ik dacht dat je bij zwijnen met jongen sowieso de lul bent, wat je ook doetquote:Op maandag 14 april 2025 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke spoedcursusje dan:
Wolf: niet wegrennen en er ook niet naar toe lopen. Rustig afstand nemen.
Zwijnen: stil blijven staan.
Overige wild: stil blijven staan.
Voor honden en wolven is dit de juiste reactiequote:Op maandag 14 april 2025 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
deze, mijn reactie als ik bang ben is om gewoon te bevriezen. Soort van 'misschien ziet diegene me niet als ik niet meer beweeg'![]()
Als ik hardloop wel hoorquote:Op maandag 14 april 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Maar deze mevrouw was aan het hardlopen, dat gaat moeilijk in slowmotion.
Waarschijnlijk moet je ze gewoon stevig terugsnoeien als je de grootte een beetje wil beperken.quote:Op maandag 14 april 2025 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik struggle beetje met die matenweet niet meer wat hiervoor zat, moet mn duizend foto's even doorbladeren zodat ik kan kijken hoe groot die struik was. Die wil ik namelijk niet meer
Stil blijven staan, kan ik je uit ervaring vertellen.quote:Op maandag 14 april 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij zwijnen met jongen sowieso de lul bent, wat je ook doet
oh wacht ik bedoelde tot ze me gaan aanvallen, als de aanval is ingezet wordt het een ander verhaalquote:Op maandag 14 april 2025 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Voor honden en wolven is dit de juiste reactie
En als het echt niet bevalt, kun ie er altijd nog uitquote:Op maandag 14 april 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je ze gewoon stevig terugsnoeien als je de grootte een beetje wil beperken.
Op de paden ook nog. Die wolf was duidelijk in overtreding. Geel en een vrije trap.quote:Op maandag 14 april 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Maar deze mevrouw was aan het hardlopen, dat gaat moeilijk in slowmotion.
Wat leuk.quote:Op maandag 14 april 2025 11:16 schreef bitterbal het volgende:
kijk jongens , heb een warenhuis geopend in kyoto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
En wat als je een beer tegenkomt? En helpt in een boom klimmen?quote:Op maandag 14 april 2025 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke spoedcursusje dan:
Wolf: niet wegrennen en er ook niet naar toe lopen. Rustig afstand nemen.
Zwijnen: stil blijven staan.
Overige wild: stil blijven staan.
"Wilde" paarden en koeien: afstand houden
Huh, slapende zwijnen die in 15 minuten langs je heen rent?quote:Op maandag 14 april 2025 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben tijdens mijn studie in een hele rotte slapende zwijnen met jongen terecht gekomen. Dat waren de spannendste 15 min van mijn leven. Gewoon stil staan terwijl alles lang je heen rent en pas bewegen als alles op ruime afstand is.
Beren kunnen goed klimmen dacht ikquote:Op maandag 14 april 2025 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
En wat als je een beer tegenkomt? En helpt in een boom klimmen?
Dan moet je vechten!quote:Op maandag 14 april 2025 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wacht ik bedoelde tot ze me gaan aanvallen, als de aanval is ingezet wordt het een ander verhaal
Wij liepen, kwamen in die rotte terecht, die wakker werden en toen begonnen de zwijnen met rennen.quote:Op maandag 14 april 2025 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh, slapende zwijnen die in 15 minuten langs je heen rent?
Waren ze aan het slaapwandelen?
En een stegosaurus?quote:Op maandag 14 april 2025 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is knuffelen of dood gaan.quote:Op maandag 14 april 2025 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 14 april 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij liepen, kwamen in die rotte terecht, die wakker werden en toen begonnen de zwijnen met rennen.
ff denken...quote:Op maandag 14 april 2025 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 april 2025 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ware stegosaurussenplaag in Deventer jonge. Durf de straat niet meer op
Black fight backquote:Op maandag 14 april 2025 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
ff denken...
Kleur Zwart: herrie maken en jezelf groot maken / terugvechten met alles wat je hebt.
kleur bruin: schuilen/vluchten / dood spelen
kleur wit: bidden / bidden
Wellicht helpt hard gillen?quote:
ah, we hebben een expertquote:Op maandag 14 april 2025 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Black fight back
Brown lay down
White good night
Hoe was Praag?quote:Op maandag 14 april 2025 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ware stegosaurussenplaag in Deventer jonge. Durf de straat niet meer op
Snap ik wel dat ie dat eng vind. Zou ik ook wel hebben dan.quote:Op maandag 14 april 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gelukkig nog nooit een wild zwijn gezien. M'n zwager had wel een keer een jong achter zich aan lopen en hij vond het doodeng, want waar is moedersKwam hij gelukkig een boswachter tegen die het beestje heeft afgeleid.
De WITTE tijger wist dit al.quote:Op maandag 14 april 2025 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Black fight back
Brown lay down
White good night
Ja dat komt mijn broer ging een paar jaar geleden kamperen in zo'n Amerikaans park waar beren waren. Dus dat had ik opgezochtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
*Gaat schreeuwend de hei opquote:Op maandag 14 april 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel tip als je in de natuur loopt met je kroost (kleine kinderen of honden) als je altijd zachtjes geluid maakt dus regelmatig praten, dan hebben de zwijnen je allang gehoord en houden ze afstand.
Of een belletje aan je tas oid. Voor de kinderloze mensen.quote:Op maandag 14 april 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel tip als je in de natuur loopt met je kroost (kleine kinderen of honden) als je altijd zachtjes geluid maakt dus regelmatig praten, dan hebben de zwijnen je allang gehoord en houden ze afstand.
Of gewoon dikke panty's aanquote:Op maandag 14 april 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover mijn advies.
Oh en teken kruipen omhoog vanaf gras en struiken, dus broek in sok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jaquote:
Ik praat gewoon met mezelfquote:Op maandag 14 april 2025 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een belletje aan je tas oid. Voor de kinderloze mensen.
quote:Op maandag 14 april 2025 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dan je ogen dicht doen en wachten tot het over is.
heel hard een liedje zingenquote:
ik heb een traume overgehouden aan een tekenbeetquote:Op maandag 14 april 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover mijn advies.
TUUU TUUDUUDUUDUUDUUUTUUUUUUUquote:Op maandag 14 april 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
heel hard een liedje zingen
IK BEN VANDAAG ZO VROLIJK, ZO VROLIJK, ZO VROLIJK WAS IK NOOIT
Als je een teek ziet naderen, moet je dan ook doen alsof je dood bent?quote:Op maandag 14 april 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover mijn advies.
Aanvallen en doodmakenquote:Op maandag 14 april 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je een teek ziet naderen, moet je dan ook doen alsof je dood bent?
Bwehehe, dat werkt overal goed. Zeker als je af en toe 'bloed', 'moet dood' mompelt.quote:Op maandag 14 april 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik praat gewoon met mezelfhoud alles op afstand
Je kan beter je vlammenwerper alvast pakkenquote:Op maandag 14 april 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op maandag 14 april 2025 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar komen ze dan niet met z'n allen achter je aan?
quote:Op maandag 14 april 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat is wel fijn. Ik ben een stuk banger voor teken dan voor wolven.quote:Op maandag 14 april 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh.
Leuk weetje: er is een hypothese dat de aanwezigheid van de wolf leidt tot minder teken
met broertje had een rode kringquote:Op maandag 14 april 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat is wel fijn. Ik ben een stuk banger voor teken dan voor wolven.
quote:Op maandag 14 april 2025 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]witte BOStijgerinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
@dud0rquote:Op maandag 14 april 2025 11:56 schreef dud0r het volgende:
Herinnering herinnering!!
Nog een week om je aan te melden om te vreten.
Niet aanmelden via DM/PM is niet mee gaan.
Etto Krokettoquote:
*zet wekkerquote:Op maandag 14 april 2025 11:56 schreef dud0r het volgende:
Oeh, dank voor de reminder.quote:Op maandag 14 april 2025 11:56 schreef dud0r het volgende:
Hele bos afbranden.quote:Op maandag 14 april 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan beter je vlammenwerper alvast pakken
Ik had zelf een keer een rode kring. Toen kreeg ik uiteraard direct een stevige antibioticakuur. De laatste jaren had ik een paar keer een beet van een tekennimf. Dan maak ik een foto van de plek en hou ik het in de gaten.quote:Op maandag 14 april 2025 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met broertje had een rode kring
dat vond ik echt heel engde huisarts zei 'kom maar terug als je klachten ervaart', say whut
Brrrrrquote:Op maandag 14 april 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had zelf een keer een rode kring. Toen kreeg ik uiteraard direct een stevige antibioticakuur. De laatste jaren had ik een paar keer een beet van een tekennimf. Dan maak ik een foto van de plek en hou ik het in de gaten.
quote:Op maandag 14 april 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan beter je vlammenwerper alvast pakken
quote:Op maandag 14 april 2025 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]Dubbeltjes oprapen kan je leven redden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heee, het cola-glaasje-tijgertjequote:Op maandag 14 april 2025 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dubbeltjes oprapen kan je leven redden!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 april 2025 12:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Brrrrr
ik word helemaal paranoide van dit lezenvanavond even checken
Bang voor teken. Niet voor de wolf.quote:Op maandag 14 april 2025 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Bang voor een wolfje![]()
Waar zijn de echte mannen toch gebleven?
Ligt aan de nieuwe Nederlanders en de wiggers.quote:Op maandag 14 april 2025 12:08 schreef rival het volgende:
[..]
Bang voor teken. Niet voor de wolf.
Waarom hebben we zoveel ongeletterden in het land
Zijn wel die teken doodquote:
Ik ken iemand die gescheiden en opnieuw getrouwd is door een teek, die was mee op schoolkamp en de leraar van haar zoontje had een teek op zijn piemel, blijkbaar was het dus een prima piemel.quote:Op maandag 14 april 2025 12:10 schreef Koen66 het volgende:
Kan me niet echt herinneren ooit een teek te hebben gehad
Ik heb er weleens een uit de kat gehaald.quote:Op maandag 14 april 2025 12:10 schreef Koen66 het volgende:
Ja ik stalk je regelmatig maar iedere keer mis ik weer omdat je weer een muntje vindtquote:Op maandag 14 april 2025 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dubbeltjes oprapen kan je leven redden!
[ afbeelding ]
had vorig jaar mn eerste twee tekenbeten. Eentje zat heel duidelijk op mn arm, behalve dat ie inieminieminieminie was, dat ik hem niet meteen zagquote:Op maandag 14 april 2025 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]Als je in je tuintje door de struiken loopt, zou ik dat wel doen.
Ik vorig jaar op vakantie in een bospark. Toen ik buiten mijn schoenen aan het aantrekken was zat er ineens eentje op mijn hand. Maar die zat er echt pas net en die kon ik zo wegschietenquote:Op maandag 14 april 2025 12:10 schreef Koen66 het volgende:
Dus straks stuiterbal krek?quote:Op maandag 14 april 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
Oke nog een koffie. Ik heb nog van die staafjes koffie die op moeten
Hier is het overwegend zonnig, ik ga zo lunch maken (ik denk weer sneetjes speltbrood met hummus, ei, oude kaas 3n komkommer) en dat ga ik dan buiten in de zon opetenquote:Op maandag 14 april 2025 12:15 schreef Crack_ het volgende:
Het is koud als de zon weg is. Ik weet nog niet wat ik ga lunchen ennnnnnn dit was het. Nu zijn jullie weer
Ohquote:
maar de zon schijntquote:Op maandag 14 april 2025 12:15 schreef Crack_ het volgende:
Het is koud als de zon weg is. Ik weet nog niet wat ik ga lunchen ennnnnnn dit was het. Nu zijn jullie weer
De teek was @ieniminimuis?quote:Op maandag 14 april 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had vorig jaar mn eerste twee tekenbeten. Eentje zat heel duidelijk op mn arm, behalve dat ie inieminieminieminie was, dat ik hem niet meteen zag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
War voor pizza?quote:Op maandag 14 april 2025 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar de zon schijnt
en ik heb pizza van gisteren
quote:Op maandag 14 april 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had vorig jaar mn eerste twee tekenbeten. Eentje zat heel duidelijk op mn arm, behalve dat ie inieminieminieminie was, dat ik hem niet meteen zag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkie lekkiequote:Op maandag 14 april 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het overwegend zonnig, ik ga zo lunch maken (ik denk weer sneetjes speltbrood met hummus, ei, oude kaas 3n komkommer) en dat ga ik dan buiten in de zon opeten
quote:Op maandag 14 april 2025 12:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkie lekkie
Bedacht me dat ik ook nog hummus en soort vega beleg heb dat op moet, opgelostmisschien wat gegrilde groente bij het broodjes hummus voor de extra fancy
Essiequote:
quote:
de zon schijnt hier afwisselendquote:Op maandag 14 april 2025 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar de zon schijnt
en ik heb pizza van gisteren
nee, ieniminimkutteringteek /drflashquote:
quote:
na het rotweer van gisteren is het weer een prima dagquote:Op maandag 14 april 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de zon schijnt hier afwisselend
oehhhhh, wat voor pizza
[..]
nee, ieniminimkutteringteek /drflash
Ik las kastquote:Op maandag 14 april 2025 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb er weleens een uit de kat gehaald.
Met mijn conditie en gesnuif en gestamp en geslof horen ze me mijlenver aankomen.quote:Op maandag 14 april 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier was het best prima weer eigenlijkquote:Op maandag 14 april 2025 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na het rotweer van gisteren is het weer een prima dag
quote:Op maandag 14 april 2025 12:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pff
Kom ik na een week vrij op het werk. Staat er geen stoel bij mijn kast. Gelukkig snel opgelost.
Ga ik de wijk volgens het planbord sorteren en op route leggen. Tussendoor komt een leidinggevende nog wat brieven brengen. Toen ik klaar was loop ik langs mijn leidinggevende tevens eerste aanspreekpunt om hem over de verhuizing te informeren, vraagt hij daarna gaat het lukken in wijk X. X? Ik heb toch wijk Z?. Nee dat is aangepast...
Dus maar die andere wijk gepakt en gesorteerd en dan maar de wijk in.
Wil ik mijn fiets sleutel pakken van het bord.. hangt ie er niet..
Gelukkig stond de fiets er wel dus reservesleutel meegekregen en de wijk in. Natuurlijk niet afgekregen..
/Niet zo lief dagboek...
gisterochtend zou het een beetje miezeren volgens weer.nl. toch ben ik tijdens het fietsen zeiknat geregend. smiddags ook nog een plensbui geweest, maar toen zat ik alweer binnenquote:Op maandag 14 april 2025 12:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier was het best prima weer eigenlijk
S ochtends een beetje regen, begin van de middag bewolkt. halverwege de middag werd het weer zonnig en zaten we buiten
gisteren rotweer? Was toch best primaquote:Op maandag 14 april 2025 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na het rotweer van gisteren is het weer een prima dag
Niet leuk om je terugkom mee te beginnenquote:Op maandag 14 april 2025 12:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pff
Kom ik na een week vrij op het werk. Staat er geen stoel bij mijn kast. Gelukkig snel opgelost.
Ga ik de wijk volgens het planbord sorteren en op route leggen. Tussendoor komt een leidinggevende nog wat brieven brengen. Toen ik klaar was loop ik langs mijn leidinggevende tevens eerste aanspreekpunt om hem over de verhuizing te informeren, vraagt hij daarna gaat het lukken in wijk X. X? Ik heb toch wijk Z?. Nee dat is aangepast...
Gelukkig stond de fiets er wel dus reservesleutel meegekregen en de wijk in. Natuurlijk niet afgekregen..
/Niet zo lief dagboek...
Klinkt als een echte maandagquote:Op maandag 14 april 2025 12:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pff
/Niet zo lief dagboek...
quote:Op maandag 14 april 2025 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gisteren rotweer? Was toch best prima
[..]
Niet leuk om je terugkom mee te beginnen
Hele vinger ontstoken waar die plek zit. Niemand heeft plek om mij te zien.quote:
Toen de zon wegging kwam er een redelijke wind en was het meteen koud, dat was minder. Snap wel dat jij regen niet wilde als je ging fietsenquote:
quote:Op maandag 14 april 2025 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Hele vinger ontstoken waar die plek zit. Niemand heeft plek om mij te zien.
ja, water was wel nodig.quote:Op maandag 14 april 2025 12:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Toen de zon wegging kwam er een redelijke wind en was het meteen koud, dat was minder. Snap wel dat jij regen niet wilde als je ging fietsenhier had het 's nachts en 's ochtends geregend, dat was top want ik heb water nodig
Dat jij 7u keihard gaat zitten handslingeren natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2025 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb even zo'n preppersradiootje gekocht. Laadt op via USB, zonnecellen of een handslinger.
Met de handslinger moet je 130-150 rpm halen. In 7 uur is het device opgeladen.
Wat denken ze nou dan??
Ja, natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2025 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat jij 7u keihard gaat zitten handslingeren natuurlijk.
Doet hij dat niet al dagelijks?quote:Op maandag 14 april 2025 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat jij 7u keihard gaat zitten handslingeren natuurlijk.
Ja dat is vraag maar ik heb net foto's gestuurd naar het ziekenhuis.quote:Op maandag 14 april 2025 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]afspraak maken voor zo snel mogelijk dan maar?
quote:Op maandag 14 april 2025 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Hele vinger ontstoken waar die plek zit. Niemand heeft plek om mij te zien.
Ik heb ook zo'n dingetje. Gewoon even in de zon zettenquote:Op maandag 14 april 2025 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb even zo'n preppersradiootje gekocht. Laadt op via USB, zonnecellen of een handslinger.
Wat denken ze nou dan??
Dat is een oplossing. Dat telt niet, het gaat om het feit dat hij wil mopperen dat je zo veel rondjes moet draaien, 7 uur langquote:Op maandag 14 april 2025 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n dingetje. Gewoon even in de zon zetten
Oh dat js wel balenquote:Op maandag 14 april 2025 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, water was wel nodig.
na 12km was ik doorweekt, dus langzaam weer omgedraaid richting huis. maar toen werd het weer droger dus maar weer verder gefietst. toen bij 25 nog eens nat geregend
Met bloedprikken?quote:Op maandag 14 april 2025 13:08 schreef Nizno het volgende:
ik heb een joekel van een blauwe plek in mn picondylus medialis ook wel bekend als elleboogholte of plooi of wat ever.
Blijkbaar deed mn ader verstoppertje dus moest ze wat moeite doen.
ze heeft het bij 1 arm gehouden gelukkig.quote:Op maandag 14 april 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met bloedprikken?
Dat had ik ook
Toen probeerde ze eerst even mijn andere arm ”oh deze is nog erger”:
Ja jij. Wij mannen horen gewoon 7 uur per dag aan de cranker wanker te zitten blijkbaar.quote:Op maandag 14 april 2025 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n dingetje. Gewoon even in de zon zetten
Ik heb het ooit gehad met infusen. Mijn beiden armen waren op laatst bont en blauw omdat verschillende plekken infusen hebben gezeten.quote:Op maandag 14 april 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met bloedprikken?
Dat had ik ook
Heb je er nu nog zo'n last van?quote:Op maandag 14 april 2025 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze heeft het bij 1 arm gehouden gelukkig.
nu afwachten wanneer er een plekje is om me met 4 gaatjes te ontdoen van mn galblaas
Gelukkig voel ik die druk niet. Hij staat hier gewoon in een hoekje bij het raamquote:Op maandag 14 april 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jij. Wij mannen horen gewoon 7 uur per dag aan de cranker wanker te zitten blijkbaar.
met vlagen.quote:
Waar heb je dat ding gekocht?quote:Op maandag 14 april 2025 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat denken ze nou dan??
ow ja dat had ex ook destijds.quote:Op maandag 14 april 2025 13:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb het ooit gehad met infusen. Mijn beiden armen waren op laatst bont en blauw omdat verschillende plekken infusen hebben gezeten.
in de sportschool.quote:
Misschien wel wat laat als je pas aan je spierballen gaat werken als je een noodradio nodig hebt.quote:Op maandag 14 april 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
in de sportschool.
het is gewoon een spierballenkweker waarmee je ook radio kan luisteren
bij fles weet je maar nooitquote:Op maandag 14 april 2025 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien wel wat laat als je pas aan je spierballen gaat werken als je een noodradio nodig hebt.
April doet wat 'ie wilquote:
nee hoor, ik ga gewoon doodquote:Op maandag 14 april 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh jullie zijn daadwerkelijk voorbereid.
Ik voel mij niet aangesproken bij dit bericht.quote:Op maandag 14 april 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
maart roert alleen zijn staartquote:
Ik heb wat blikvoer in huis.quote:Op maandag 14 april 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Die roert zijn staart.quote:
net als pijnboompitjesquote:Op maandag 14 april 2025 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog iets van 2 blikjes mais, dus in theorie heel lang eten want recyclebaar.
quote:Op maandag 14 april 2025 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog iets van 2 blikjes mais, dus in theorie heel lang eten want recyclebaar.
Rijst en bami heb ik ook nog wel aardig in voorraad.quote:Op maandag 14 april 2025 13:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb genoeg blikvoer en rijst in huis.
Gewoon je transformeren tot katquote:Op maandag 14 april 2025 13:35 schreef Ama het volgende:
Ik heb 10 kilo kattenbrokken in een dichte zak. Plus nog een beetje wat in de bak zit wat ik nu gebruik. Ik heb ook nog wel aardig wat snacks voor mezelf.
Welke Harry Potter spreuk is dat.quote:Op maandag 14 april 2025 13:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gewoon je transformeren tot kat
Ook niet tweedehands?quote:Op maandag 14 april 2025 12:38 schreef kwiwi het volgende:
Nou @:cherrylips ik ga toch de nieuwe paperwhite maar bestellen. Wilde eigenlijk de oudere versie van 2022 (?) kopen, maar die is 2x zo duur (als ie al te krijgen is)
97,9 MHz in Deventer.quote:Op maandag 14 april 2025 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand op welke freq de rampenzender zit? 538? 100.7
Daarom heb ik altijd pinda's in huis.quote:Op maandag 14 april 2025 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij mij toen ookquote:Op maandag 14 april 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met bloedprikken?
Dat had ik ook
dan kun je gaat zingen...quote:Op maandag 14 april 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij toen ook'O hij speelt verstoppertje, dan maar deze kant. Nee hier ook niet. Toch die ander.' En toen klapte ie snel weer dicht.
Joekel van een blauwe plek
Ik heb zulke dingen nooit in huis want ik eet alles gewoon meteen op.quote:Op maandag 14 april 2025 13:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd pinda's in huis.
Ik zeg wolf.quote:Op maandag 14 april 2025 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Lief hondje
https://www.ad.nl/binnenl(...)toen-gegil~a1b0c545/
Ja ik normaal ook maar dat is momenteel nog niet zo. Ik koop wel maar eet lang niet alles dus kan de hele straat wel snacks uitdelen.quote:Op maandag 14 april 2025 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zulke dingen nooit in huis want ik eet alles gewoon meteen op.
Ja nee, het ging erom dat je mais en pinda's kan 'recyclen', omdat ze weer bijna helemaal heel eruit komen als je niet kauwt.quote:Op maandag 14 april 2025 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zulke dingen nooit in huis want ik eet alles gewoon meteen op.
Oh FM dus. AM zitten in een totaal andere getalletjesbak hoezegjedatquote:
Am pm is de engelse klokquote:Op maandag 14 april 2025 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh FM dus. AM zitten in een totaal andere getalletjesbak hoezegjedat
Ik ben onderweg.quote:Op maandag 14 april 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik normaal ook maar dat is momenteel nog niet zo. Ik koop wel maar eet lang niet alles dus kan de hele straat wel snacks uitdelen.
Kijk ff of ze ook van die kaaschips heeft! Je weet wel, die waar je oranje vingers van krijgt.quote:
Haha lolzquote:Op maandag 14 april 2025 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, hij kan ook domme dingen zeggen
Is goed. Verder nog?quote:Op maandag 14 april 2025 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk ff of ze ook van die kaaschips heeft! Je weet wel, die waar je oranje vingers van krijgt.
Heb zelfs die paaseitjes nog dicht die ik twee weken terug ofzo liet zien.quote:
een haagse deurbelquote:
Nee tgaat over am pm als teringtijd.quote:Op maandag 14 april 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
Gaat het nu weer over die noodpakketten, goed gespreksonderwerp wel
hup in het noodpakketquote:
4quote:
Nou, als ze van die wafels met chocolade erover heeft....quote:
ik heb kippensoep met twee boterhammen gehadquote:
Die fuckers laten zich weer goed zien ja.quote:Op maandag 14 april 2025 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had net ook bijna een wesp voor mijn noodpakket
Dat werd gillonquote:Op maandag 14 april 2025 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had net ook bijna een wesp voor mijn noodpakket
Ohaiquote:Op maandag 14 april 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
dus kan de hele straat wel snacks uitdelen.
Allemaal koninginnen volgens mij opzoek naar een plekje. Maar ik voer een Faberbeleidquote:Op maandag 14 april 2025 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die fuckers laten zich weer goed zien ja.
Uitstellen brullen niets doen dingen doen die er niet toe doenquote:Op maandag 14 april 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Allemaal koninginnen volgens mij opzoek naar een plekje. Maar ik voer een Faberbeleid
iets op de boterhammen?quote:Op maandag 14 april 2025 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb kippensoep met twee boterhammen gehad
boterquote:
Ik wil gewoon radio kunnen blijven luisterenquote:Op maandag 14 april 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet je echt laten nakijken.quote:Op maandag 14 april 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb zelfs die paaseitjes nog dicht die ik twee weken terug ofzo liet zien.
FM. Dat is Radio Oost trouwens, de regionale rampenzender. Radio 1 is 98,4 MHz. Geen idee of AM nog wordt gebruikt bij rampen.quote:
Ik dacht dat dit ging eindigen met "dus in nood kan ik ook van die kattenbrokken eten"quote:Op maandag 14 april 2025 13:35 schreef Ama het volgende:
Ik heb 10 kilo kattenbrokken in een dichte zak. Plus nog een beetje wat in de bak zit wat ik nu gebruik. Ik heb ook nog wel aardig wat snacks voor mezelf.
Juistem. Wesp verlaat zelf het huis weerquote:Op maandag 14 april 2025 13:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Uitstellen brullen niets doen dingen doen die er niet toe doen
haaaaaaaaai kijkersquote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik had net een meeting en toen ging ik mn scherm delen, maar als je dat doet sluit teams zich en is wat daarachter zit zichtbaar. Dat waren jullie![]()
Ik had bijna op rapporteren geklikt.quote:Op maandag 14 april 2025 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, als ze van die wafels met chocolade erover heeft....
Ik sluit meestal FOK! af als ik een vergadering in ga waarvan ik denk dat ik mijn scherm moet delenquote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik had net een meeting en toen ging ik mn scherm delen, maar als je dat doet sluit teams zich en is wat daarachter zit zichtbaar. Dat waren jullie![]()
Ik ook, mijn begroting is ook gebaseerd op wensdenken.quote:Op maandag 14 april 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Allemaal koninginnen volgens mij opzoek naar een plekje. Maar ik voer een Faberbeleid
Als Cherry snel alle snacks komt opeten wel.quote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit ging eindigen met "dus in nood kan ik ook van die kattenbrokken eten"
*zwaait*quote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Fair enoughquote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had bijna op rapporteren geklikt.
Die hou ik natuurlijk zelf.
Heb nu een deal gemaakt met Gergi, hij krijgt de nieuwe en ik ga de zijne gebruiken, dat is die 2022 versiequote:
quote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Dat is verstandigquote:Op maandag 14 april 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sluit meestal FOK! af als ik een vergadering in ga waarvan ik denk dat ik mijn scherm moet delen
Ik moet namelijk wel de illusie geven dat ik nog wat doequote:
quote:Op maandag 14 april 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nu een deal gemaakt met Gergi, hij krijgt de nieuwe en ik ga de zijne gebruiken, dat is die 2022 versie
PAPIEREN BITTEquote:Op maandag 14 april 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
De wesp is er nog steeds. Terwijl ik loop te schreeuwen, controle heb bij de grens
Allemaal pdfjes openen met namen met datum ervoor, paar tabjes excel etc.quote:Op maandag 14 april 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet namelijk wel de illusie geven dat ik nog wat doe
Deel je ook nog eens iets professioneelsquote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik neem ook geen enkel risico daarmee.quote:Op maandag 14 april 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sluit meestal FOK! af als ik een vergadering in ga waarvan ik denk dat ik mijn scherm moet delen
Wel fijn dat die spreidingswet niet wordt uitgevoerd. Straks komt die wesp nog naar mijquote:Op maandag 14 april 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
De wesp is er nog steeds. Terwijl ik loop te schreeuwen, controle heb bij de grens. Bed en brood heb afgeschaft
Dat is allemaal op vrijwillige basis ofzoquote:Op maandag 14 april 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel fijn dat die spreidingswet niet wordt uitgevoerd. Straks komt die wesp nog naar mij
hoeveel ubers rijden daar???quote:
als ik die auto zie en die bovengrondse kabels, heb ik het gevoel dat ik terug ga in de tijdquote:Op maandag 14 april 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je al okonomiyaki op?quote:Op maandag 14 april 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
harstikke modern land ditquote:Op maandag 14 april 2025 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik die auto zie en die bovengrondse kabels, heb ik het gevoel dat ik terug ga in de tijd
Japanse hartige pannekoekenquote:
En terecht.quote:Op maandag 14 april 2025 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
ik hoop maar dat de wesp niet van Israelische afkomst is, dan moet ik nog verhuizen
er komt steeds een nieuwe uit die straatquote:
quote:Op maandag 14 april 2025 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
er komt steeds een nieuwe uit die straat
Straks in Tokyo in Piss Alley lekker aan de tijger en walvis op een stokjequote:Op maandag 14 april 2025 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah geloof ik wel , zat dacht k bij het ontbijt buffet ja
gappiequote:
Ik heb nu expres wat ingewikkelde tabbladen open gezetquote:Op maandag 14 april 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet namelijk wel de illusie geven dat ik nog wat doe
Had mn OF niet openquote:Op maandag 14 april 2025 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Deel je ook nog eens iets professioneels
Soort hartige pannenkoeken met noodels of wat je er ook maar op wilt. Echt heel lekker, je hebt verschillende soorten. Ziet eruit als kots maar het is geweldig.quote:
dat is vaker een onderwerp hier in ksc dus niets nieuwsquote:
De Japanse wolf hebben ze uitgeroeid, dat was zo'n schraal onooglijk rood ding.quote:Op maandag 14 april 2025 14:18 schreef bitterbal het volgende:
wolven in japan?
er zitten ook al beren
Nogal loze stelling. Wat gevaarlijk is voor de één is een business model voor de ander.quote:Op maandag 14 april 2025 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien goed om te weten dat de gevaarlijkste diersoort op aarde de mens is.
nou dan is de tt fake news!!quote:Op maandag 14 april 2025 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Japanse wolf hebben ze uitgeroeid, dat was zo'n schraal onooglijk rood ding.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
nog steeds relevantquote:
Klopt. Ik verkoop anti-ieniminimuiskitsquote:Op maandag 14 april 2025 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nogal loze stelling. Wat gevaarlijk is voor de één is een business model voor de ander.
Niks gevaarlijks aan. Toch niemand die ze kooptquote:Op maandag 14 april 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Ik verkoop anti-ieniminimuiskits
Ik heb zuur, gif en messen.quote:Op maandag 14 april 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks gevaarlijks aan. Toch niemand die ze koopt
En wespenquote:
Muggen - 700.000 dodenquote:Op maandag 14 april 2025 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien goed om te weten dat de gevaarlijkste diersoort op aarde de mens is.
quote:Op maandag 14 april 2025 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Muggen - 700.000 doden
Mensen - 458.000 doden
quote:Op maandag 14 april 2025 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe en of die professioneel is weet ik toch niet
Morgen. Gisternacht.quote:Op maandag 14 april 2025 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer gaat het nou eens regenen trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |