Ja, door de stad, dan denk ik door de winkelstraat.quote:Op maandag 14 april 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snap ik wel ja. Ik die gewoon van werk naar huis fietste. Moet ik ook niet doen. Eigen schuld ook.
Ja sorry mijn werkverkeer was toen stad, buitengebied, dorp.quote:Op maandag 14 april 2025 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, door de stad, dan denk ik door de winkelstraat.
Vinden honden leuk, fietsers en hardlopers. Geen idee waarom. Hier heb je zo'n losloopgebied en daar komen ook wielrenners. Dan moet je echt even je hond roepen als dat nog lukt.quote:Op maandag 14 april 2025 11:05 schreef Crack_ het volgende:
Heb wel eens een hondenbijter gehad met hardlopen ja, niet hard ofzo. Volgens mij meer speels maar je schrikt je kapoten eentje die super blij tegen mn rug aansprong, maarja, ben beetje klein dus ik viel om
Hmm, losloopgebied en fietsers klinkt niet echt ideaalquote:Op maandag 14 april 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vinden honden leuk, fietsers en hardlopers. Geen idee waarom. Hier heb je zo'n losloopgebied en daar komen ook wielrenners. Dan moet je echt even je hond roepen als dat nog lukt.
Ja dat is kut. Mensen die hun honden overal laten loslopen. Doen ze hier in het bos ook. Gewoon aanlijnen die handel.quote:Op maandag 14 april 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar als je door een losloopgebied heen fietst kan ik mij er nog iets bij voorstellen.
Ik fietste gewoon over straat, waar een hond losliep waar het niet mocht.
quote:Op maandag 14 april 2025 02:49 schreef bitterbal het volgende:
lekker comfi @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
'Ons Brutus is echt een lieve hond hoor'quote:
Iets als een vlinderstruik of sering?quote:Op maandag 14 april 2025 11:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik zoek een klein mooi kleurrijk vol struikje, iemand ideeën? Ik wilde eerste een vlier, die wil ik nog steeds maar dan op een andere plek
Sering heb ik inderdaad op mn lijstje, heb die nog nooit in het echt gezien. Of niet bewust. Is het mooi?quote:Op maandag 14 april 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets als een vlinderstruik of sering?
Volgens mij heb ik die al ergens staanquote:
ik dacht dat ze daar alleen in dat rare spijkerschrift schrevenquote:Op maandag 14 april 2025 11:16 schreef bitterbal het volgende:
kijk jongens , heb een warenhuis geopend in kyoto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"wat we gaan doen als een andere wolf dit soort gedrag vertoont, hebben we nog niet over nagedacht"quote:Op maandag 14 april 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
,,We zijn in overleg met de gemeente Ede en met het Nationale Park De Hoge Veluwe en we bereiden ons voor op stappen voor het geval dezelfde wolf weer dit soort gedrag gaat vertonen’’, aldus de provincie.
Het beweegt, triggert het jaaginstinct.quote:Op maandag 14 april 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vinden honden leuk, fietsers en hardlopers. Geen idee waarom. Hier heb je zo'n losloopgebied en daar komen ook wielrenners. Dan moet je echt even je hond roepen als dat nog lukt.
Ik zet geld op een hond.quote:Op maandag 14 april 2025 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het beweegt, triggert het jaaginstinct.
Ik ben vooral benieuwd of het daadwerkelijk een wolf was of dat het een of andere herder was.
Pief paf poef roepen.quote:Op maandag 14 april 2025 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"wat we gaan doen als een andere wolf dit soort gedrag vertoont, hebben we nog niet over nagedacht"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |