SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
Heeft het personeel van die treinen al harakiri gepleegd?quote:Op zondag 13 april 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee we moesten overstappen op de shinkansen . En de trein die voor ons zou vertrekken had al 30 min vertraging dus omdat we in tijdsnood zaten zijn we in die ingestapt en voor die trein hadden we geen zitplaats gereserveerd.
Na 2 uur ofzo zijn we bij een station uitgestapt omdat we dachten dat 'onze' trein 25 min later op dat station zou arriveren maar dat bleek dus niet zo te zijn dus hadden we weer geen zitplaats
quote:Op zondag 13 april 2025 12:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
zijn wij gewend in amsterdam kraken die handel
Bangpestenaar?quote:Op zondag 13 april 2025 12:01 schreef Koen66 het volgende:
En nu maar wachten op de announcement dat Buda naar Thailand gaat verhuizen
Dat doen ze elke avond?quote:
quote:Op zondag 13 april 2025 12:01 schreef Koen66 het volgende:
En nu maar wachten op de announcement dat Buda naar Thailand gaat verhuizen
ach jeetje. nu worden je benen niet bruinerquote:Op zondag 13 april 2025 12:55 schreef LTVDK het volgende:
Wel een verschil met gisteren zo dat weer. Gisteren lekker in de korte broek en nu weer met lange broek en jas
De horrorquote:Op zondag 13 april 2025 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach jeetje. nu worden je benen niet bruiner
Pasen = Amstel gold racequote:
gezelligquote:
quote:Op zondag 13 april 2025 13:08 schreef Koen66 het volgende:
Vandaag demente moeder ophalen voor een soort van 'paasdiner'
racen met alcohol gaat vast spectaculaire beelden opleverenquote:
Vrij op goede vrijdag komende week, 2e paasdag daarna, 30/4 extra vrij genomen en ook op 5 mei iedereen vrijquote:Op zondag 13 april 2025 13:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd geen idee, alleen van pasen weet ik dat ik vrij ben..
op vrijdag ben ik sowieso vrij, voor de rest van de collega's is het even kijken of postnl dan wel ophaalt of niet..quote:Op zondag 13 april 2025 13:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vrij op goede vrijdag komende week, 2e paasdag daarna, 30/4 extra vrij genomen en ook op 5 mei iedereen vrij
De plant van @Nizno!quote:Op zondag 13 april 2025 13:20 schreef Crack_ het volgende:
Zit hier een vlieg die ik niet te pakken krijg@:ama
Doen je katten hun werk niet?quote:Op zondag 13 april 2025 13:20 schreef Crack_ het volgende:
Zit hier een vlieg die ik niet te pakken krijg@:ama
ik heb geen enkel minivliegding meer voorbij zien komen.quote:
Plant: *burp*quote:Op zondag 13 april 2025 13:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geen enkel minivliegding meer voorbij zien komen.
die burp dan heel zachtjes, want die vlieg die ik er op zag is nog steeds zichtbaar. maar er heeft wel beweging in gezeten want de vleugels lijken weg en hij zit wat anders op dat stengeltjequote:
quote:Op zondag 13 april 2025 14:05 schreef Ama het volgende:
Ik voel me echt belabberd. Hoeveel tegenslagen kan een mens ook hebben in een korte tijd.
quote:
ja ik hoop dat je bed niet snurkt. dan slaap jij zo slechtquote:
Weer een houten plank met een kleedje erover?quote:
quote:Op zondag 13 april 2025 14:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik hoop dat je bed niet snurkt. dan slaap jij zo slecht
Hoe kweek je dat 'per ongeluk'quote:Op zondag 13 april 2025 14:31 schreef kwiwi het volgende:
Heb per ongeluk zo'n 100 mexicaanse chiliplantjes gekweektEn ik eet het niet eens
![]()
[ afbeelding ]
@:liesje1979
dat hoop ik ookquote:Op zondag 13 april 2025 14:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik hoop dat je bed niet snurkt. dan slaap jij zo slecht
bed lijkt wel oke maar het is weer zon verschrikkelijk kussenquote:Op zondag 13 april 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer een houten plank met een kleedje erover?
Van die kussens met pitjes?quote:Op zondag 13 april 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bed lijkt wel oke maar het is weer zon verschrikkelijk kussen
een sobakawa kussen met boekweit
ja had mijn herfstjas aan en handschoenen. Maar buda vond het ook frisquote:Op zondag 13 april 2025 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het daar niet heel koud nu voor jouw gevoel?
De horrorquote:
Vriendin had me een chiliplant cadeau gedaan, en nadat ik de eerste 4 planten die ze gegeven had per ongeluk dood had laten gaan wilde ik deze in leven houden. Die ging natuurlijk ook dood, dus toen heb ik snel de chilipepers eraf gehaald en de zaadjes geplant. Maar dacht niet dat ze alle 100 uit zouden komenquote:
Nou ik kan nu wel weer naar Electric Callboy. Mag bij een andere user in Rotterdam wachten tot treinen weer rijden. Of misschien is de ruzie dan wel voorbij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 13 april 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had mijn herfstjas aan en handschoenen. Maar buda vond het ook fris
Misschien heeft Gergi er wel stiekem extra veel plantenvoeding ingegooid zodat jij straks lekker veel pittige paprikasoepjes kunt maken voor hemquote:Op zondag 13 april 2025 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vriendin had me een chiliplant cadeau gedaan, en nadat ik de eerste 4 planten die ze gegeven had per ongeluk dood had laten gaan wilde ik deze in leven houden. Die ging natuurlijk ook dood, dus toen heb ik snel de chilipepers eraf gehaald en de zaadjes geplant. Maar dacht niet dat ze alle 100 uit zouden komen
* kwiwi gaat snel de potjes bij alle buren voor de deur zetten als cadeautjequote:Op zondag 13 april 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heeft Gergi er wel stiekem extra veel plantenvoeding ingegooid zodat jij straks lekker veel pittige paprikasoepjes kunt maken voor hem
Mooie tegelsquote:Op zondag 13 april 2025 14:31 schreef kwiwi het volgende:
Heb per ongeluk zo'n 100 mexicaanse chiliplantjes gekweektEn ik eet het niet eens
![]()
[ afbeelding ]
@:liesje1979
quote:Op zondag 13 april 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik kan nu wel weer naar Electric Callboy. Mag bij een andere user in Rotterdam wachten tot treinen weer rijden. Of misschien is de ruzie dan wel voorbij.er rijdt toch een nachtnet eens per uur? of gaan die niet naar emmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 april 2025 14:44 schreef mschol het volgende:
[..]
er rijdt toch een nachtnet eens per uur? of gaan die niet naar emmen?
Emmen is net te ver naar hij komt wel ver ja.quote:Op zondag 13 april 2025 14:44 schreef mschol het volgende:
[..]
er rijdt toch een nachtnet eens per uur? of gaan die niet naar emmen?
Uh ja. Ik ben op zaterdagnacht wel eens naar huis gegaan bij Solo weg toen. Zaterdagnacht gaan er best veel treinen nog laat.quote:Op zondag 13 april 2025 14:50 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
denken dat boven zwolle iets aan openbaar vervoer wordt gedaan na 23.59u
6u ben je de eerste daar weer
half 1 ofzo is de laatste trein naar groningen. hoe laat de laatste naar emmen?quote:Op zondag 13 april 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Uh ja. Ik ben op zaterdagnacht wel eens naar huis gegaan bij Solo weg toen. Zaterdagnacht gaan er best veel treinen nog laat.
Ja weet ik veel. www.ns.nlquote:Op zondag 13 april 2025 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
half 1 ofzo is de laatste trein naar groningen. hoe laat de laatste naar emmen?
Trek in pisang goreng nuquote:Op zondag 13 april 2025 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
half 1 ofzo is de laatste trein naar groningen. hoe laat de laatste naar emmen?
ow wacht,,, weekend...
ja nee dat kan.
door de week ben je de pisang
ik heb wel pisang.quote:
Ja want ik weet nog dat ik om 2:30 bij vrienden toen thuis kwam en die wonen bijna naast het station.quote:Op zondag 13 april 2025 14:58 schreef Nizno het volgende:
kwart over 1 van zaterdag op zondag en dan om 7.52u de eerste als je weer naar groningen wilt....
00.57 naar emmen en om 7.52 de eerste
valt me nog wel mee.
pc baas geeft blauwe schermen ipv gewoon windows.. gisteren en eergisteren al dingen geprobeerd maar helaas niet opgelost nog..quote:
Oh dat klinkt echt matig zeg.quote:Op zondag 13 april 2025 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
pc baas geeft blauwe schermen ipv gewoon windows.. gisteren en eergisteren al dingen geprobeerd maar helaas niet opgelost nog..
nu akkoord van baas om de meer potentieel destructieve acties uit te voeren
oh en baas is ~6900km hier vandaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik erger mij alleen wel aan deze kabels zouden jullie dat met een kabelgoot doen of heeft iemand nog een ander goed idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Ama op 13-04-2025 16:24:51 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA.
Hier ook niks te klagen over hoe het gaat.
quote:Drink nog steeds geen koffie.
Parijs Roubaix is al bijna klaar hoor..quote:
verlengsnoer met platte stekker, en die netjes langs de muur en plint naar achter de kast latrn lopenquote:
Wat bedoel je met die plint.quote:Op zondag 13 april 2025 17:15 schreef mschol het volgende:
[..]
verlengsnoer met platte stekker, en die netjes langs de muur en plint naar achter de kast latrn lopen
Ditquote:Op zondag 13 april 2025 17:19 schreef mschol het volgende:
en dan ook een witte stekker/snoer zodat hij zoveel mogelijk wegvalt tegen de muurkleur @:ama
dat stukje wit hout tegen de onderkant van je muur aanquote:
Ik las verkeerd. Ja maar het past niet echt als ik daar een stekkerdoos achter leg.quote:Op zondag 13 april 2025 17:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat stukje wit hout tegen de onderkant van je muur aan
jij hebt ook nog een plakplint op je laminaat
UIteraard, maar verbetering is altijd mogelijk!quote:Op zondag 13 april 2025 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dingen goed zijn, moet je ze gewoon niet veranderen.
Klopt. Daarom heb ik de theeconsumptie wat verhoogdquote:Op zondag 13 april 2025 18:00 schreef OA het volgende:
[..]
UIteraard, maar verbetering is altijd mogelijk!
Tijd voor een andere.quote:Op zondag 13 april 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
Het draaiding van mijn magnetron draait niet meer
dat doet mijn ding al heel lang niet meer maar ben te beroerd om uit te zoeken wat voor inbouw ding ik moet hebben om hem te vervangenquote:Op zondag 13 april 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
*bergt magnetron weer opquote:
Die van mij heeft geen draaidingquote:Op zondag 13 april 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
heel goed koenquote:Op zondag 13 april 2025 13:08 schreef Koen66 het volgende:
Vandaag demente moeder ophalen voor een soort van 'paasdiner'
De reis is belangrijker dan de bestemmingquote:Op zondag 13 april 2025 20:07 schreef Karzai het volgende:
keb bij fles altijd wel het idee dat hij meer onderweg dan op de plaats van bestemming is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Heb je eraan geroken?quote:Op zondag 13 april 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de rekjes uit m'n vaatwasser gehaald en werd een beetje onpasselijk van alle troep in die wieltjes.
Hoe krijg je die vies dan?quote:Op zondag 13 april 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de rekjes uit m'n vaatwasser gehaald en werd een beetje onpasselijk van alle troep in die wieltjes.
quote:Op zondag 13 april 2025 20:10 schreef Ama het volgende:
Ik ben gisteravond iets te enthousiast bezig geweest met die plek op mijn vinger verder weghalen en nu is volgens mij mijn vinger ontstoken. Het doet pijn en het is dik. Morgen maar even ziekenhuis bellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, heb ze er nog nooit uitgehaald. Nu begin ik me ook af te vragen hoe ze eruit zienquote:Op zondag 13 april 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
Daar heb je toch een waterkoker voor.quote:Op zondag 13 april 2025 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onderbroeken wassen in de vaatwasser?
Ik moet toegeven dat ik geen ster ben in voorspoelen.quote:Op zondag 13 april 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, heb ze er nog nooit uitgehaald. Nu begin ik me ook af te vragen hoe ze eruit zien
Niet elke dag nieuw ondergoed kopenquote:Op zondag 13 april 2025 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb je toch een waterkoker voor.
Ja ik ook niet, schuif alleen grote etensresten de vuilnisbak in, maar voor de rest gaat alles direct de vaatwasser in.quote:Op zondag 13 april 2025 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik geen ster ben in voorspoelen.
Ik draag sws geen ondergoedquote:Op zondag 13 april 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet elke dag nieuw ondergoed kopenSloebers
Lik jij de borden niet af?quote:Op zondag 13 april 2025 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien even kijken en anders ben ik gewoon smerig.quote:Op zondag 13 april 2025 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook niet, schuif alleen grote etensresten de vuilnisbak in, maar voor de rest gaat alles direct de vaatwasser in.
ik heb er maar 1 en die kan er helemaal uit en is net zo schoon als de vaar na een rondje draaienquote:Op zondag 13 april 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, heb ze er nog nooit uitgehaald. Nu begin ik me ook af te vragen hoe ze eruit zien
Ja US, doe eens lief en lik de borden van Ger afquote:Op zondag 13 april 2025 20:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat ben je weer ruw us
kan je nooit een beetje lief meelevend en zachtaardig zijn
ik wel,, bos is goed in gevat uit de hoek komenquote:Op zondag 13 april 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet toegeven.. deze zag ik niet aankomen
Vaatwassers zijn na 3 jaar wel te vies om nog te gebruiken.quote:Op zondag 13 april 2025 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien even kijken en anders ben ik gewoon smerig.
Die achterste wieltjes van het bovenste rek. Ding is 12 jaar oud.
Lichtjes opgewonden geraaktquote:Op zondag 13 april 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja US, doe eens lief en lik de borden van Ger af
jaquote:Op zondag 13 april 2025 20:38 schreef kwiwi het volgende:
O ja heeft iedereen die vandaag de lakens heeft gewassen z'n bed alweer opgemaakt?
quote:Op zondag 13 april 2025 20:38 schreef kwiwi het volgende:
O ja heeft iedereen die vandaag de lakens heeft gewassen z'n bed alweer opgemaakt?
keb toch geen wijffie dus blijf lekker stinken.quote:Op zondag 13 april 2025 20:38 schreef kwiwi het volgende:
Ja het is mijn eigen schuld ook. Nu maar even op een dieet van paracetamol en een beetje ibuprofen.quote:
Ja, zo wordt het nooit wat natuurlijkquote:Op zondag 13 april 2025 20:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
keb toch geen wijffie dus blijf lekker stinken.
woensdag weer
"Laten we lekker op bed verder gaan Karzai.."quote:
Dadelijk belt er een prostituee aan en dan?quote:Op zondag 13 april 2025 20:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
keb toch geen wijffie dus blijf lekker stinken.
woensdag weer
quote:Op zondag 13 april 2025 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk belt er een prostituee aan en dan?
quote:Op zondag 13 april 2025 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Laten we lekker op bed verder gaan Karzai.."
- Nee sorry wijffie, het is maandag dus het kan alleen op het aanrecht of de salontafel.
""
"Is dat champignonsoep of was het erg gezellig gisterenavond?"quote:Op zondag 13 april 2025 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
- Nee sorry wijffie, het is maandag dus het kan alleen op het aanrecht of de salontafel.
""
Nee doe ik niet meer, wat een bloedzuiger ben je toch ookquote:Op zondag 13 april 2025 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk belt er een prostituee aan en dan?
Godverdomme/Gatverdamme USquote:Op zondag 13 april 2025 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Is dat champignonsoep of was het erg gezellig gisterenavond?"
Eindelijk weer vervolg van KSC Cribs.quote:Op zondag 13 april 2025 20:48 schreef Karzai het volgende:
Okay ik heb mijzelf totaal expos3d en maar blijven zeiken
This is where the magic happens bij karzai.quote:Op zondag 13 april 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eindelijk weer vervolg van KSC Cribs.
Klaag Slow Chat, voor al uw levensvreugde en positivisme..quote:Op zondag 13 april 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eindelijk weer vervolg van KSC Cribs.
Had ik gisteren gedaanquote:Op zondag 13 april 2025 20:38 schreef kwiwi het volgende:
Er ligt al een paar dagen iets hards in m'n kleed maar ben te lam om te stofzuigen.quote:Op zondag 13 april 2025 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Zijn jullie ook wel eens te lui om iets op te rapen als het op de grond valt?
"Ok, that's where that lives now.."
willen wij weten wat dat zou kunnen zijn?quote:Op zondag 13 april 2025 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er ligt al een paar dagen iets hards in m'n kleed maar ben te lam om te stofzuigen.
En, wat wil je nieuw aanschaffen?quote:Op zondag 13 april 2025 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen maar tegen de begeleiding zeggen dat ze aan het bepaalde team kunnen doorgeven dat ik die woning ga accepteren. Iets wat ze wel zien aankomen overigens. Heb het net al een beetje laten doorschemeren door te zeggen welke spullen ik nieuw wil aanschaffen..
geef jij jezelf maar een keertje blootquote:Op zondag 13 april 2025 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klaag Slow Chat, voor al uw levensvreugde en positivisme..
Iets dat anders in het wieltje van de vaatwasser had gezeten denk ik.quote:Op zondag 13 april 2025 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
willen wij weten wat dat zou kunnen zijn?
mja handig is anders maarja, hopen dat het niet erger wordtquote:Op zondag 13 april 2025 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het is mijn eigen schuld ook. Nu maar even op een dieet van paracetamol en een beetje ibuprofen.
Alleen als je leuk, lief en nuchter bent.quote:Op zondag 13 april 2025 21:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
geef jij jezelf maar een keertje bloot
Het is heel intensief ja. Elk kwartier teltquote:Op zondag 13 april 2025 20:07 schreef Karzai het volgende:
keb bij fles altijd wel het idee dat hij meer onderweg dan op de plaats van bestemming is
Of een overleden versteende hamster.quote:Op zondag 13 april 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets dat anders in het wieltje van de vaatwasser had gezeten denk ik.
TVquote:
klinkt goedquote:Op zondag 13 april 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
TV
Wasmachine (kan zijn dat ik deze krijg van de ggz)
Diepvriesje
Oven
Kast waar mijn TV op kan
Luie Stoel
en misschien nog wel meer.
Ik ga dit ook zien als een nieuwe frisse start. Dus ga ik ook heel veel spullen (tekenspullen/cd's/boeken weg doen..)
Coins hate you. Coins love mequote:Op zondag 13 april 2025 20:49 schreef kwiwi het volgende:
er ligt al maanden een 50 cent ergens in huis op de grondquote:Op zondag 13 april 2025 20:49 schreef kwiwi het volgende:
okay morgenavond om zes uurquote:Op zondag 13 april 2025 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen als je leuk, lief en nuchter bent.
Ja. ik heb er het geld ook voor gelukkig...quote:
Hier ligt sinds een aantal weken een blok hout in een hoek, was gevallen toen ik hout ging pakken voor de open haard. We hebben maar besloten dat het er gezellig uitziet, want zijn beiden te lui om het op te rapen en weer naar de schuur te brengenquote:Op zondag 13 april 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
er ligt al maanden een 50 cent ergens in huis op de grond
Dit kan echt nietquote:Op zondag 13 april 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
Is altijd wel leuk als je het op een gegeven moment vergeet, en daarna weer vindt. "Wooooowwww, ik ben rijk!!"quote:
dat is alleen maar heel erg fijn als je dit soort dingen wiltquote:Op zondag 13 april 2025 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik heb er het geld ook voor gelukkig...
ik heb zelfs 70 euro los op tafel slingerenquote:
Ik ook zo, morgen weer aan de gleuf. Weekje vrij is natuurlijk weer voorbij gevliegtquote:
quote:Op zondag 13 april 2025 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon door hem te gebruiken blijkbaar.
Vandaar, ik spoel altijd (misschien wel te goed) voorquote:Op zondag 13 april 2025 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 april 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik spoel niet voor, ik haal er een papiertje overheen zodat ik zoveel mogelijk saus zooi niet door het riool spoel..quote:Op zondag 13 april 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Vandaar, ik spoel altijd (misschien wel te goed) voor
Mijn vaatwasser gaat meestal maar 1x per week aan, vind het dan niet prettig als het vol vieze vaat staat, gaat zo stinkenquote:Op zondag 13 april 2025 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik spoel niet voor, ik haal er een papiertje overheen zodat ik zoveel mogelijk saus zooi niet door het riool spoel..
ach, staat in mn vaatwasser, geen last vanquote:Op zondag 13 april 2025 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn vaatwasser gaat meestal maar 1x per week aan, vind het dan niet prettig als het vol vieze vaat staat, gaat zo stinken
Nu valt het wel mee ja, maar hartje zomer nietquote:Op zondag 13 april 2025 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, staat in mn vaatwasser, geen last van
en ja, ook hier meestal maar 1x per week
quote:Op zondag 13 april 2025 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
""
Alles zal wel snor zittenquote:Op maandag 14 april 2025 00:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Even nog een korte briefing houden dus...
Beetje geslapen op de pitten?quote:
Nee heb het kussentje van het bankje gebruikt. :Lag stukken beterquote:Op maandag 14 april 2025 00:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Beetje geslapen op de pitten?![]()
Of lig je dan op op een opgerolde jas of trui?
Mimimimiquote:Op maandag 14 april 2025 00:08 schreef bitterbal het volgende:
mijn thee staat te ver van mijn bed dus nu moet ik opstaan om het te pakken
Ah beterquote:Op maandag 14 april 2025 00:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb het kussentje van het bankje gebruikt. :Lag stukken beter
ja kussens zijn erg belangrijkquote:Op maandag 14 april 2025 00:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ah beter![]()
Vreselijk vind ik het als er geen lekker kussen is en dan liefst ook nog een lekker kussen om rechtop te zitten![]()
Enjoy vandaag Buda en Bal
Is dat iets dat ze buiten Nederland doen?quote:Op maandag 14 april 2025 06:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we dat virtueel samen doen, want dat moet hier vanaf vandaag ook.
is dat tegenwoordig ook al een vreetweekquote:Op maandag 14 april 2025 07:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat iets dat ze buiten Nederland doen?
Hier is het gewoon Paasvreetweek.
Trots op jouquote:Op maandag 14 april 2025 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Nog steeds geen paaseitjes gekocht. De paashaasvaas is leeg.
ik heb nog wel wat op voorraadquote:Op maandag 14 april 2025 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Nog even een weekje wachten, dan gaan ze weer in de uitverkoopquote:Op maandag 14 april 2025 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Er is nog hoop.quote:Op maandag 14 april 2025 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn dag is weer goed.
Een scholier stak zijn/haar hand op toen ik hem/haar liet gaan.
Daar wacht ik opquote:Op maandag 14 april 2025 08:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even een weekje wachten, dan gaan ze weer in de uitverkoop
Ik had dit kunnen weten.quote:Op maandag 14 april 2025 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vreet wel gewoon andere dingen hoor.
Onmogelijk.quote:Op maandag 14 april 2025 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken we dat we genoeg paaschocolade kunnen scoren in de uitverkoop?
Dat leren ze hier op school van kleins af aan te doen. Zie je elke 4-jarige bij het oversteken zijn/haar handje naar je opsteken als je netjes stoptquote:Op maandag 14 april 2025 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn dag is weer goed.
Een scholier stak zijn/haar hand op toen ik hem/haar liet gaan.
quote:Op maandag 14 april 2025 09:52 schreef kwiwi het volgende:
Blegh, er zat een velletje op m'n chocolademelk en had het niet gezien
Lekker urenlang op zo'n vel kauwen.quote:Op maandag 14 april 2025 09:52 schreef kwiwi het volgende:
Gatverpielekes.quote:Op maandag 14 april 2025 09:52 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon lekker doorprikken.quote:Op maandag 14 april 2025 09:52 schreef kwiwi het volgende:
Zo'n mooie bouwstijlquote:Op maandag 14 april 2025 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag duizend tempels en een mooie brug gezien![]()
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op maandag 14 april 2025 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag duizend tempels en een mooie brug gezien![]()
[ afbeelding ]
ik heb net nieuw gehaaldquote:
Voor mijjjj?!quote:
Neequote:Op maandag 14 april 2025 10:40 schreef Recce het volgende:
[..]Wat een ramp! Is je date weer wat enthousiaster geworden?
quote:OTTERLO Een hardloopster is zondagmiddag in nationaal park De Hoge Veluwe twee keer in een been gebeten door vermoedelijk een wolf.
Dat meldt de provincie Gelderland maandagmorgen op haar website. ,,De vrouw liep over de gebaande paden door het park toen ze werd aangevallen. Omstanders hebben het dier verjaagd’’, licht de provincie toe.
Het slachtoffer is naar het ziekenhuis gebracht en daar behandeld aan haar verwondingen. Ook is DNA afgenomen om te onderzoeken of het echt een wolf was. De uitslagen van dat onderzoek zijn nog niet binnen.
,,We zijn in overleg met de gemeente Ede en met het Nationale Park De Hoge Veluwe en we bereiden ons voor op stappen voor het geval dezelfde wolf weer dit soort gedrag gaat vertonen’’, aldus de provincie.
Experts: wolven vallen nooit mensen aan, ze zijn banger voor jou dan andersom.quote:
Ohhhhquote:Op maandag 14 april 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Misschien was het wel gewoon een husky.
Je moet ook niet door de stad fietsen, schijtirritant is dat.quote:Op maandag 14 april 2025 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou niet inzien waarom een wolf willekeurige mensen zou gaan bijten.
Meer hondengedrag om een hardloper in de benen te bijten. Ik ben zelf wel eens terwijl ik fietste door de stad gebeten door een hond in de enkels (gelukkig geen wonden) en de eigenaren deden helemaal nietsIk moest dat beest van mijn benen afschudden.
Snap ik wel ja. Ik die gewoon van werk naar huis fietste. Moet ik ook niet doen. Eigen schuld ook.quote:Op maandag 14 april 2025 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet ook niet door de stad fietsen, schijtirritant is dat.
"Dat doet-ie anders noooooit!"quote:Op maandag 14 april 2025 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou niet inzien waarom een wolf willekeurige mensen zou gaan bijten.
Meer hondengedrag om een hardloper in de benen te bijten. Ik ben zelf wel eens terwijl ik fietste door de stad gebeten door een hond in de enkels (gelukkig geen wonden) en de eigenaren deden helemaal nietsIk moest dat beest van mijn benen afschudden.
Ja, door de stad, dan denk ik door de winkelstraat.quote:Op maandag 14 april 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Snap ik wel ja. Ik die gewoon van werk naar huis fietste. Moet ik ook niet doen. Eigen schuld ook.
Ja sorry mijn werkverkeer was toen stad, buitengebied, dorp.quote:Op maandag 14 april 2025 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, door de stad, dan denk ik door de winkelstraat.
Vinden honden leuk, fietsers en hardlopers. Geen idee waarom. Hier heb je zo'n losloopgebied en daar komen ook wielrenners. Dan moet je echt even je hond roepen als dat nog lukt.quote:Op maandag 14 april 2025 11:05 schreef Crack_ het volgende:
Heb wel eens een hondenbijter gehad met hardlopen ja, niet hard ofzo. Volgens mij meer speels maar je schrikt je kapoten eentje die super blij tegen mn rug aansprong, maarja, ben beetje klein dus ik viel om
Hmm, losloopgebied en fietsers klinkt niet echt ideaalquote:Op maandag 14 april 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vinden honden leuk, fietsers en hardlopers. Geen idee waarom. Hier heb je zo'n losloopgebied en daar komen ook wielrenners. Dan moet je echt even je hond roepen als dat nog lukt.
Ja dat is kut. Mensen die hun honden overal laten loslopen. Doen ze hier in het bos ook. Gewoon aanlijnen die handel.quote:Op maandag 14 april 2025 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar als je door een losloopgebied heen fietst kan ik mij er nog iets bij voorstellen.
Ik fietste gewoon over straat, waar een hond losliep waar het niet mocht.
quote:Op maandag 14 april 2025 02:49 schreef bitterbal het volgende:
lekker comfi @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
'Ons Brutus is echt een lieve hond hoor'quote:
Iets als een vlinderstruik of sering?quote:Op maandag 14 april 2025 11:13 schreef Crack_ het volgende:
Ik zoek een klein mooi kleurrijk vol struikje, iemand ideeën? Ik wilde eerste een vlier, die wil ik nog steeds maar dan op een andere plek
Sering heb ik inderdaad op mn lijstje, heb die nog nooit in het echt gezien. Of niet bewust. Is het mooi?quote:Op maandag 14 april 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets als een vlinderstruik of sering?
Volgens mij heb ik die al ergens staanquote:
ik dacht dat ze daar alleen in dat rare spijkerschrift schrevenquote:Op maandag 14 april 2025 11:16 schreef bitterbal het volgende:
kijk jongens , heb een warenhuis geopend in kyoto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"wat we gaan doen als een andere wolf dit soort gedrag vertoont, hebben we nog niet over nagedacht"quote:Op maandag 14 april 2025 10:54 schreef CherryLips het volgende:
,,We zijn in overleg met de gemeente Ede en met het Nationale Park De Hoge Veluwe en we bereiden ons voor op stappen voor het geval dezelfde wolf weer dit soort gedrag gaat vertonen’’, aldus de provincie.
Het beweegt, triggert het jaaginstinct.quote:Op maandag 14 april 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vinden honden leuk, fietsers en hardlopers. Geen idee waarom. Hier heb je zo'n losloopgebied en daar komen ook wielrenners. Dan moet je echt even je hond roepen als dat nog lukt.
Ik zet geld op een hond.quote:Op maandag 14 april 2025 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het beweegt, triggert het jaaginstinct.
Ik ben vooral benieuwd of het daadwerkelijk een wolf was of dat het een of andere herder was.
Pief paf poef roepen.quote:Op maandag 14 april 2025 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"wat we gaan doen als een andere wolf dit soort gedrag vertoont, hebben we nog niet over nagedacht"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |