UIteraard, maar verbetering is altijd mogelijk!quote:Op zondag 13 april 2025 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dingen goed zijn, moet je ze gewoon niet veranderen.
Klopt. Daarom heb ik de theeconsumptie wat verhoogdquote:Op zondag 13 april 2025 18:00 schreef OA het volgende:
[..]
UIteraard, maar verbetering is altijd mogelijk!
Tijd voor een andere.quote:Op zondag 13 april 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
Het draaiding van mijn magnetron draait niet meer
dat doet mijn ding al heel lang niet meer maar ben te beroerd om uit te zoeken wat voor inbouw ding ik moet hebben om hem te vervangenquote:Op zondag 13 april 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
*bergt magnetron weer opquote:
Die van mij heeft geen draaidingquote:Op zondag 13 april 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
heel goed koenquote:Op zondag 13 april 2025 13:08 schreef Koen66 het volgende:
Vandaag demente moeder ophalen voor een soort van 'paasdiner'
De reis is belangrijker dan de bestemmingquote:Op zondag 13 april 2025 20:07 schreef Karzai het volgende:
keb bij fles altijd wel het idee dat hij meer onderweg dan op de plaats van bestemming is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Heb je eraan geroken?quote:Op zondag 13 april 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de rekjes uit m'n vaatwasser gehaald en werd een beetje onpasselijk van alle troep in die wieltjes.
Hoe krijg je die vies dan?quote:Op zondag 13 april 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de rekjes uit m'n vaatwasser gehaald en werd een beetje onpasselijk van alle troep in die wieltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |