Mijn vaatwasser gaat meestal maar 1x per week aan, vind het dan niet prettig als het vol vieze vaat staat, gaat zo stinkenquote:Op zondag 13 april 2025 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik spoel niet voor, ik haal er een papiertje overheen zodat ik zoveel mogelijk saus zooi niet door het riool spoel..
ach, staat in mn vaatwasser, geen last vanquote:Op zondag 13 april 2025 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn vaatwasser gaat meestal maar 1x per week aan, vind het dan niet prettig als het vol vieze vaat staat, gaat zo stinken
Nu valt het wel mee ja, maar hartje zomer nietquote:Op zondag 13 april 2025 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, staat in mn vaatwasser, geen last van
en ja, ook hier meestal maar 1x per week
quote:Op zondag 13 april 2025 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Laten we lekker op bed verder gaan Karzai.."
- Nee sorry wijffie, het is maandag dus het kan alleen op het aanrecht of de salontafel.
""
Alles zal wel snor zittenquote:Op maandag 14 april 2025 00:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Even nog een korte briefing houden dus...
Beetje geslapen op de pitten?quote:
Nee heb het kussentje van het bankje gebruikt. :Lag stukken beterquote:Op maandag 14 april 2025 00:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Beetje geslapen op de pitten?![]()
Of lig je dan op op een opgerolde jas of trui?
Mimimimiquote:Op maandag 14 april 2025 00:08 schreef bitterbal het volgende:
mijn thee staat te ver van mijn bed dus nu moet ik opstaan om het te pakken
Ah beterquote:Op maandag 14 april 2025 00:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb het kussentje van het bankje gebruikt. :Lag stukken beter
ja kussens zijn erg belangrijkquote:Op maandag 14 april 2025 00:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ah beter![]()
Vreselijk vind ik het als er geen lekker kussen is en dan liefst ook nog een lekker kussen om rechtop te zitten![]()
Enjoy vandaag Buda en Bal
Is dat iets dat ze buiten Nederland doen?quote:Op maandag 14 april 2025 06:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we dat virtueel samen doen, want dat moet hier vanaf vandaag ook.
is dat tegenwoordig ook al een vreetweekquote:Op maandag 14 april 2025 07:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat iets dat ze buiten Nederland doen?
Hier is het gewoon Paasvreetweek.
Trots op jouquote:Op maandag 14 april 2025 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Nog steeds geen paaseitjes gekocht. De paashaasvaas is leeg.
ik heb nog wel wat op voorraadquote:Op maandag 14 april 2025 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Nog even een weekje wachten, dan gaan ze weer in de uitverkoopquote:Op maandag 14 april 2025 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Er is nog hoop.quote:Op maandag 14 april 2025 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn dag is weer goed.
Een scholier stak zijn/haar hand op toen ik hem/haar liet gaan.
Daar wacht ik opquote:Op maandag 14 april 2025 08:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even een weekje wachten, dan gaan ze weer in de uitverkoop
Ik had dit kunnen weten.quote:Op maandag 14 april 2025 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vreet wel gewoon andere dingen hoor.
Onmogelijk.quote:Op maandag 14 april 2025 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken we dat we genoeg paaschocolade kunnen scoren in de uitverkoop?
Dat leren ze hier op school van kleins af aan te doen. Zie je elke 4-jarige bij het oversteken zijn/haar handje naar je opsteken als je netjes stoptquote:Op maandag 14 april 2025 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn dag is weer goed.
Een scholier stak zijn/haar hand op toen ik hem/haar liet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |