Alles zal wel snor zittenquote:Op maandag 14 april 2025 00:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Even nog een korte briefing houden dus...
Beetje geslapen op de pitten?quote:
Nee heb het kussentje van het bankje gebruikt. :Lag stukken beterquote:Op maandag 14 april 2025 00:27 schreef Flory- het volgende:
[..]
Beetje geslapen op de pitten?![]()
Of lig je dan op op een opgerolde jas of trui?
Mimimimiquote:Op maandag 14 april 2025 00:08 schreef bitterbal het volgende:
mijn thee staat te ver van mijn bed dus nu moet ik opstaan om het te pakken
Ah beterquote:Op maandag 14 april 2025 00:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb het kussentje van het bankje gebruikt. :Lag stukken beter
ja kussens zijn erg belangrijkquote:Op maandag 14 april 2025 00:35 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ah beter![]()
Vreselijk vind ik het als er geen lekker kussen is en dan liefst ook nog een lekker kussen om rechtop te zitten![]()
Enjoy vandaag Buda en Bal
Is dat iets dat ze buiten Nederland doen?quote:Op maandag 14 april 2025 06:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we dat virtueel samen doen, want dat moet hier vanaf vandaag ook.
is dat tegenwoordig ook al een vreetweekquote:Op maandag 14 april 2025 07:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat iets dat ze buiten Nederland doen?
Hier is het gewoon Paasvreetweek.
Trots op jouquote:Op maandag 14 april 2025 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Nog steeds geen paaseitjes gekocht. De paashaasvaas is leeg.
ik heb nog wel wat op voorraadquote:Op maandag 14 april 2025 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Nog even een weekje wachten, dan gaan ze weer in de uitverkoopquote:Op maandag 14 april 2025 08:26 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |