Het is heel intensief ja. Elk kwartier teltquote:Op zondag 13 april 2025 20:07 schreef Karzai het volgende:
keb bij fles altijd wel het idee dat hij meer onderweg dan op de plaats van bestemming is
Of een overleden versteende hamster.quote:Op zondag 13 april 2025 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets dat anders in het wieltje van de vaatwasser had gezeten denk ik.
TVquote:
klinkt goedquote:Op zondag 13 april 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
TV
Wasmachine (kan zijn dat ik deze krijg van de ggz)
Diepvriesje
Oven
Kast waar mijn TV op kan
Luie Stoel
en misschien nog wel meer.
Ik ga dit ook zien als een nieuwe frisse start. Dus ga ik ook heel veel spullen (tekenspullen/cd's/boeken weg doen..)
Coins hate you. Coins love mequote:Op zondag 13 april 2025 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Zijn jullie ook wel eens te lui om iets op te rapen als het op de grond valt?
"Ok, that's where that lives now.."
er ligt al maanden een 50 cent ergens in huis op de grondquote:Op zondag 13 april 2025 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Zijn jullie ook wel eens te lui om iets op te rapen als het op de grond valt?
"Ok, that's where that lives now.."
okay morgenavond om zes uurquote:Op zondag 13 april 2025 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen als je leuk, lief en nuchter bent.
Ja. ik heb er het geld ook voor gelukkig...quote:
Hier ligt sinds een aantal weken een blok hout in een hoek, was gevallen toen ik hout ging pakken voor de open haard. We hebben maar besloten dat het er gezellig uitziet, want zijn beiden te lui om het op te rapen en weer naar de schuur te brengenquote:Op zondag 13 april 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
er ligt al maanden een 50 cent ergens in huis op de grond
Dit kan echt nietquote:Op zondag 13 april 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
Is altijd wel leuk als je het op een gegeven moment vergeet, en daarna weer vindt. "Wooooowwww, ik ben rijk!!"quote:
dat is alleen maar heel erg fijn als je dit soort dingen wiltquote:Op zondag 13 april 2025 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik heb er het geld ook voor gelukkig...
ik heb zelfs 70 euro los op tafel slingerenquote:
Ik ook zo, morgen weer aan de gleuf. Weekje vrij is natuurlijk weer voorbij gevliegtquote:
quote:Op zondag 13 april 2025 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon door hem te gebruiken blijkbaar.
Vandaar, ik spoel altijd (misschien wel te goed) voorquote:Op zondag 13 april 2025 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik geen ster ben in voorspoelen.
quote:Op zondag 13 april 2025 21:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ik spoel niet voor, ik haal er een papiertje overheen zodat ik zoveel mogelijk saus zooi niet door het riool spoel..quote:Op zondag 13 april 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Vandaar, ik spoel altijd (misschien wel te goed) voor
Mijn vaatwasser gaat meestal maar 1x per week aan, vind het dan niet prettig als het vol vieze vaat staat, gaat zo stinkenquote:Op zondag 13 april 2025 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik spoel niet voor, ik haal er een papiertje overheen zodat ik zoveel mogelijk saus zooi niet door het riool spoel..
ach, staat in mn vaatwasser, geen last vanquote:Op zondag 13 april 2025 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn vaatwasser gaat meestal maar 1x per week aan, vind het dan niet prettig als het vol vieze vaat staat, gaat zo stinken
Nu valt het wel mee ja, maar hartje zomer nietquote:Op zondag 13 april 2025 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, staat in mn vaatwasser, geen last van
en ja, ook hier meestal maar 1x per week
quote:Op zondag 13 april 2025 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Laten we lekker op bed verder gaan Karzai.."
- Nee sorry wijffie, het is maandag dus het kan alleen op het aanrecht of de salontafel.
""
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |