Is dat iets dat ze buiten Nederland doen?quote:Op maandag 14 april 2025 06:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we dat virtueel samen doen, want dat moet hier vanaf vandaag ook.
is dat tegenwoordig ook al een vreetweekquote:Op maandag 14 april 2025 07:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat iets dat ze buiten Nederland doen?
Hier is het gewoon Paasvreetweek.
Trots op jouquote:Op maandag 14 april 2025 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Nog steeds geen paaseitjes gekocht. De paashaasvaas is leeg.
ik heb nog wel wat op voorraadquote:Op maandag 14 april 2025 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Nog even een weekje wachten, dan gaan ze weer in de uitverkoopquote:Op maandag 14 april 2025 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Er is nog hoop.quote:Op maandag 14 april 2025 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn dag is weer goed.
Een scholier stak zijn/haar hand op toen ik hem/haar liet gaan.
Daar wacht ik opquote:Op maandag 14 april 2025 08:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even een weekje wachten, dan gaan ze weer in de uitverkoop
Ik had dit kunnen weten.quote:Op maandag 14 april 2025 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vreet wel gewoon andere dingen hoor.
Onmogelijk.quote:Op maandag 14 april 2025 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken we dat we genoeg paaschocolade kunnen scoren in de uitverkoop?
Dat leren ze hier op school van kleins af aan te doen. Zie je elke 4-jarige bij het oversteken zijn/haar handje naar je opsteken als je netjes stoptquote:Op maandag 14 april 2025 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn dag is weer goed.
Een scholier stak zijn/haar hand op toen ik hem/haar liet gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |