Neequote:Op zondag 13 april 2025 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
je kent de uitdrukking het ruime sop kiezen niet?
Zie daar het effect van jarenlang bezuinigen op onderwijs.quote:Op zondag 13 april 2025 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
je kent de uitdrukking het ruime sop kiezen niet?
ja duidelijkquote:Op zondag 13 april 2025 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie daar het effect van jarenlang bezuinigen op onderwijs.
quote:Op zondag 13 april 2025 11:13 schreef bitterbal het volgende:
![]()
ja elke keer als ik zeg dat ik honger heb zegt die nu alweer
quote:Op zondag 13 april 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij keek even zo toebn :![]()
![]()
en toen snel weer:
ohquote:Op zondag 13 april 2025 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat stuk ken ik, maar in deze context snap ik hem echt niet
Dat is wel een grote schande! Hopelijk pleegt er niemand harakiri.quote:Op zondag 13 april 2025 11:25 schreef bitterbal het volgende:
@:recce we hadden vandaag ruim 2 uur vertraging met de japanse spoorwegen![]()
reden : de wind![]()
Denk dat ze er vandaag over praten op grote journaal
misschien de machinist straksquote:Op zondag 13 april 2025 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel een grote schande! Hopelijk pleegt er niemand harakiri.
Keek de hele trein als Buda?quote:Op zondag 13 april 2025 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien de machinist straks![]()
Vroeg aan een japanse vrouw of het vaak voorkwam, ze zei dat het erg zeldzaam was. het meest bijzondere was misschien dat je bij vrijwel niemand irritatie zag dat we zo lang en zo vaak stil stonden
quote:
geen zitplaats?quote:Op zondag 13 april 2025 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik keek meer zo met de vertraging :omdat we geen zitplaatsen hadden. hebben iets van 3 uur gestaan ofzo
Oh, dat klinkt wel naar. Heb je nu last van het been?quote:Op zondag 13 april 2025 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik keek meer zo met de vertraging :omdat we geen zitplaatsen hadden. hebben iets van 3 uur gestaan ofzo
nee we moesten overstappen op de shinkansen . En de trein die voor ons zou vertrekken had al 30 min vertraging dus omdat we in tijdsnood zaten zijn we in die ingestapt en voor die trein hadden we geen zitplaats gereserveerd.quote:
ja want we lopen hier ook veel elke dagquote:Op zondag 13 april 2025 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel naar. Heb je nu last van het been?
dat zijn wel een hoop vertragingenquote:Op zondag 13 april 2025 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee we moesten overstappen op de shinkansen . En de trein die voor ons zou vertrekken had al 30 min vertraging dus omdat we in tijdsnood zaten zijn we in die ingestapt en voor die trein hadden we geen zitplaats gereserveerd.
Na 2 uur ofzo zijn we bij een station uitgestapt omdat we dachten dat 'onze' trein 25 min later op dat station zou arriveren maar dat bleek dus niet zo te zijn dus hadden we weer geen zitplaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |