Verdiendquote:Op zondag 13 april 2025 09:46 schreef kwiwi het volgende:
En me dan ook nog aanvallen als ik het probeer op te ruimen
Ja je moet gewoon niet zo ongevraagd hun terrein betredenquote:Op zondag 13 april 2025 09:46 schreef kwiwi het volgende:
En me dan ook nog aanvallen als ik het probeer op te ruimen
Voor het kampioenschap wel fijn dat ze vlak bij elkaar startenquote:Op zondag 13 april 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Een teamgenoot had gisteren al verklapt dat Norris en Verstappen naast elkaar starten. Dit is niet wat ik me daarbij had voorgesteld.
kan hij norris er even aftikkenquote:Op zondag 13 april 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor het kampioenschap wel fijn dat ze vlak bij elkaar starten
Dat zou Verstappen nooit doen. Het is geen Hamilton.quote:
Leuk voor hem. Kijken of McLaren hem dan gaat bevoordelen ten opzichte van Norris.quote:Op zondag 13 april 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Piastri dan leider in het kampioenschap.
Oopsquote:Op zondag 13 april 2025 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou Verstappen nooit doen. Het is geen Hamilton.
quote:Op zondag 13 april 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Piastri dan leider in het kampioenschap.
Misschien doet Hamilton wel een dive bomb actie op Norris.quote:Op zondag 13 april 2025 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou Verstappen nooit doen. Het is geen Hamilton.
Zelfsquote:De onrust komt door een trend op social media platform TikTok. Kijkers van de film worden aangespoord om uit hun stoel te springen, te schreeuwen en zelfs popcorn naar het scherm te gooien tijdens een bepaalde filmscène. Ook in de rest van het land is er veel onrust bij het vertonen van deze film
Neequote:Op zondag 13 april 2025 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
je kent de uitdrukking het ruime sop kiezen niet?
Zie daar het effect van jarenlang bezuinigen op onderwijs.quote:Op zondag 13 april 2025 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
je kent de uitdrukking het ruime sop kiezen niet?
ja duidelijkquote:Op zondag 13 april 2025 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie daar het effect van jarenlang bezuinigen op onderwijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |