ze zijn allemaal zo achterlijk gestegen..quote:Op zondag 13 april 2025 09:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga maar op zoek naar een andere hostingprovider voor mijn websites. Die heeft de prijzen ook met 20 a 25% laten stijgen. In afgelopen 3 jaar ruim verdubbeld. Dat loopt qua kosten een beetje uit de hand voor wat hobbywebsites nu.
Het heeft hier vannacht eventjes geregend maar dat is alweer bijna opgedroogd, volgens buienradar komen er zo nog wat druppels aan maar dat was het welquote:Op zondag 13 april 2025 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Regent het nou al of is het al voorbij? Ik hoor namelijk niks.
Veel was het inderdaad niet.quote:Op zondag 13 april 2025 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het heeft hier vannacht eventjes geregend maar dat is alweer bijna opgedroogd, volgens buienradar komen er zo nog wat druppels aan maar dat was het wel
Die van mij valt nu onder Versio. Heb wel een zelfstandige Nederlandse provider gevonden die goedkoper is, maar moet eerst nog bedenken hoe overgang zo efficiënt mogelijk kan worden gedaan.quote:Op zondag 13 april 2025 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ze zijn allemaal zo achterlijk gestegen..
en wat overnames dus de meeste hosters hangen onder 1 van de 2 grote jongens volgens mij
Gasly had je natuurlijk wel op de 2e rij verwachtquote:Op zondag 13 april 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Een teamgenoot had gisteren al verklapt dat Norris en Verstappen naast elkaar starten. Dit is niet wat ik me daarbij had voorgesteld.
Uiteraardquote:Op zondag 13 april 2025 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gasly had je natuurlijk wel op de 2e rij verwacht
versio is weer van Total Webhosting Solutionsquote:Op zondag 13 april 2025 09:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die van mij valt nu onder Versio. Heb wel een zelfstandige Nederlandse provider gevonden die goedkoper is, maar moet eerst nog bedenken hoe overgang zo efficiënt mogelijk kan worden gedaan.
Verdiendquote:Op zondag 13 april 2025 09:46 schreef kwiwi het volgende:
En me dan ook nog aanvallen als ik het probeer op te ruimen
Ja je moet gewoon niet zo ongevraagd hun terrein betredenquote:Op zondag 13 april 2025 09:46 schreef kwiwi het volgende:
En me dan ook nog aanvallen als ik het probeer op te ruimen
Voor het kampioenschap wel fijn dat ze vlak bij elkaar startenquote:Op zondag 13 april 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
Een teamgenoot had gisteren al verklapt dat Norris en Verstappen naast elkaar starten. Dit is niet wat ik me daarbij had voorgesteld.
kan hij norris er even aftikkenquote:Op zondag 13 april 2025 10:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor het kampioenschap wel fijn dat ze vlak bij elkaar starten
Dat zou Verstappen nooit doen. Het is geen Hamilton.quote:
Leuk voor hem. Kijken of McLaren hem dan gaat bevoordelen ten opzichte van Norris.quote:Op zondag 13 april 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Piastri dan leider in het kampioenschap.
Oopsquote:Op zondag 13 april 2025 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou Verstappen nooit doen. Het is geen Hamilton.
quote:Op zondag 13 april 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Piastri dan leider in het kampioenschap.
Misschien doet Hamilton wel een dive bomb actie op Norris.quote:Op zondag 13 april 2025 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou Verstappen nooit doen. Het is geen Hamilton.
Zelfsquote:De onrust komt door een trend op social media platform TikTok. Kijkers van de film worden aangespoord om uit hun stoel te springen, te schreeuwen en zelfs popcorn naar het scherm te gooien tijdens een bepaalde filmscène. Ook in de rest van het land is er veel onrust bij het vertonen van deze film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |