Alles wordt duurderquote:Op zondag 13 april 2025 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kreeg gisteren een mail van Spotify dat ze aboprijs met 2 euro verhogen
quote:Op zondag 13 april 2025 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je al naar vacatures in Japan gekeken om te verhuizen?
Als ik in september nog niet volledig werk, dan daalt mijn inkomen met 30%.quote:Op zondag 13 april 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles wordt duurder![]()
Maar daar tegenover staat dat onze lonen meer stijgen, waardoor onze koopkracht stijgt, schijnbaar. Dat heb ik alleen nog niet gezien.
begin dit jaar zag ik dat wel, al is dat een eenmalig iets, ik kan nu vooral sparenquote:Op zondag 13 april 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles wordt duurder![]()
Maar daar tegenover staat dat onze lonen meer stijgen, waardoor onze koopkracht stijgt, schijnbaar. Dat heb ik alleen nog niet gezien.
Ik ga maar op zoek naar een andere hostingprovider voor mijn websites. Die heeft de prijzen ook met 20 a 25% laten stijgen. In afgelopen 3 jaar ruim verdubbeld. Dat loopt qua kosten een beetje uit de hand voor wat hobbywebsites nu.quote:Op zondag 13 april 2025 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kreeg gisteren een mail van Spotify dat ze aboprijs met 2 euro verhogen
Doen alsof ik Oeigoer ben.quote:Op zondag 13 april 2025 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Morgen heeft die afspraak bij immigratie om zich als vluchteling aan te melden
Had ik op spotify gevonden, dat iemand met zo'n rustige ontspannende stem je helpt met een landschap te visualiseren bijvoorbeeld. "You're standing on a mountain and only hear.. blabla".quote:
Daar word ik zo kriegelig van.quote:Op zondag 13 april 2025 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ik op spotify gevonden, dat iemand met zo'n rustige ontspannende stem je helpt met een landschap te visualiseren bijvoorbeeld. "You're standing on a mountain and only hear.. blabla".
Aah, net zoiets als een guided meditationquote:Op zondag 13 april 2025 09:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had ik op spotify gevonden, dat iemand met zo'n rustige ontspannende stem je helpt met een landschap te visualiseren bijvoorbeeld. "You're standing on a mountain and only hear.. blabla".
Probeer ook dan het Live topic te mijdenquote:Op zondag 13 april 2025 09:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het nog best lang volgehouden om vrij van spoilers te blijven, maar ik weet nu wie er pole heeft terwijl ik nog in Q2 zit
quote:Op zondag 13 april 2025 09:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik in september nog niet volledig werk, dan daalt mijn inkomen met 30%.
David Coulthardquote:Op zondag 13 april 2025 09:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het nog best lang volgehouden om vrij van spoilers te blijven, maar ik weet nu wie er pole heeft terwijl ik nog in Q2 zit
Ik snap dat nooit.. als de lonen stijgen, stijgen alle prijzen ook en word je daar uiteindelijk toch niks beter van?quote:Op zondag 13 april 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles wordt duurder![]()
Het was toch ook niet echt een verrassing.quote:Op zondag 13 april 2025 09:06 schreef Nattekat het volgende:
De managers krijgen er 10% bij en het werkvolk 2%, toch een gemiddelde stijging van 6%, dus iedereen rijkquote:Op zondag 13 april 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles wordt duurder![]()
Het was de één of de anderquote:Op zondag 13 april 2025 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was toch ook niet echt een verrassing.
Deflatie zou goed zijn. Want waarom zou alles alsmaar duurder moeten worden.quote:Op zondag 13 april 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit.. als de lonen stijgen, stijgen alle prijzen ook en word je daar uiteindelijk toch niks beter van?Tenzij je loon meer stijgt dan de inflatie en de extra inkomstenbelasting.
Daar komt het niet eens vandaanquote:Op zondag 13 april 2025 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Probeer ook dan het Live topic te mijden
Ja, zoiets inderdaad en dan in het nieuws brenger dat de lonen harder zijn gestegen dan de prijzen.quote:Op zondag 13 april 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De managers krijgen er 10% bij en het werkvolk 2%, toch een gemiddelde stijging van 6%, dus iedereen rijk
Ik had je zeker niet moeten mentionen voor de avond BBQquote:
Dat zou dan wel nieuws zijn als het daar zou gaan regenen.quote:Op zondag 13 april 2025 09:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was de één of de ander
Of het was spontaan gaan regenen.
Degenen die het het minst hard nodig hebben krijgen vaak het meeste erbijquote:Op zondag 13 april 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, zoiets inderdaad en dan in het nieuws brenger dat de lonen harder zijn gestegen dan de prijzen.
Die had ik gisteren al gezienquote:Op zondag 13 april 2025 09:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had je zeker niet moeten mentionen voor de avond BBQ
Alles om het hamsterrad te laten draaien.quote:Op zondag 13 april 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit.. als de lonen stijgen, stijgen alle prijzen ook en word je daar uiteindelijk toch niks beter van?Tenzij je loon meer stijgt dan de inflatie en de extra inkomstenbelasting.
hier schijnt het zonnetje alweerquote:Op zondag 13 april 2025 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Regent het nou al of is het al voorbij? Ik hoor namelijk niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |