Hoe kweek je dat 'per ongeluk'quote:Op zondag 13 april 2025 14:31 schreef kwiwi het volgende:
Heb per ongeluk zo'n 100 mexicaanse chiliplantjes gekweektEn ik eet het niet eens
![]()
[ afbeelding ]
@:liesje1979
dat hoop ik ookquote:Op zondag 13 april 2025 14:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik hoop dat je bed niet snurkt. dan slaap jij zo slecht
bed lijkt wel oke maar het is weer zon verschrikkelijk kussenquote:Op zondag 13 april 2025 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer een houten plank met een kleedje erover?
Van die kussens met pitjes?quote:Op zondag 13 april 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bed lijkt wel oke maar het is weer zon verschrikkelijk kussen
een sobakawa kussen met boekweit
ja had mijn herfstjas aan en handschoenen. Maar buda vond het ook frisquote:Op zondag 13 april 2025 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het daar niet heel koud nu voor jouw gevoel?
De horrorquote:
Vriendin had me een chiliplant cadeau gedaan, en nadat ik de eerste 4 planten die ze gegeven had per ongeluk dood had laten gaan wilde ik deze in leven houden. Die ging natuurlijk ook dood, dus toen heb ik snel de chilipepers eraf gehaald en de zaadjes geplant. Maar dacht niet dat ze alle 100 uit zouden komenquote:
Nou ik kan nu wel weer naar Electric Callboy. Mag bij een andere user in Rotterdam wachten tot treinen weer rijden. Of misschien is de ruzie dan wel voorbij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 13 april 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had mijn herfstjas aan en handschoenen. Maar buda vond het ook fris
Misschien heeft Gergi er wel stiekem extra veel plantenvoeding ingegooid zodat jij straks lekker veel pittige paprikasoepjes kunt maken voor hemquote:Op zondag 13 april 2025 14:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vriendin had me een chiliplant cadeau gedaan, en nadat ik de eerste 4 planten die ze gegeven had per ongeluk dood had laten gaan wilde ik deze in leven houden. Die ging natuurlijk ook dood, dus toen heb ik snel de chilipepers eraf gehaald en de zaadjes geplant. Maar dacht niet dat ze alle 100 uit zouden komen
* kwiwi gaat snel de potjes bij alle buren voor de deur zetten als cadeautjequote:Op zondag 13 april 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heeft Gergi er wel stiekem extra veel plantenvoeding ingegooid zodat jij straks lekker veel pittige paprikasoepjes kunt maken voor hem
Mooie tegelsquote:Op zondag 13 april 2025 14:31 schreef kwiwi het volgende:
Heb per ongeluk zo'n 100 mexicaanse chiliplantjes gekweektEn ik eet het niet eens
![]()
[ afbeelding ]
@:liesje1979
quote:Op zondag 13 april 2025 14:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik kan nu wel weer naar Electric Callboy. Mag bij een andere user in Rotterdam wachten tot treinen weer rijden. Of misschien is de ruzie dan wel voorbij.er rijdt toch een nachtnet eens per uur? of gaan die niet naar emmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 april 2025 14:44 schreef mschol het volgende:
[..]
er rijdt toch een nachtnet eens per uur? of gaan die niet naar emmen?
Emmen is net te ver naar hij komt wel ver ja.quote:Op zondag 13 april 2025 14:44 schreef mschol het volgende:
[..]
er rijdt toch een nachtnet eens per uur? of gaan die niet naar emmen?
Uh ja. Ik ben op zaterdagnacht wel eens naar huis gegaan bij Solo weg toen. Zaterdagnacht gaan er best veel treinen nog laat.quote:Op zondag 13 april 2025 14:50 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
denken dat boven zwolle iets aan openbaar vervoer wordt gedaan na 23.59u
6u ben je de eerste daar weer
half 1 ofzo is de laatste trein naar groningen. hoe laat de laatste naar emmen?quote:Op zondag 13 april 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Uh ja. Ik ben op zaterdagnacht wel eens naar huis gegaan bij Solo weg toen. Zaterdagnacht gaan er best veel treinen nog laat.
Ja weet ik veel. www.ns.nlquote:Op zondag 13 april 2025 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
half 1 ofzo is de laatste trein naar groningen. hoe laat de laatste naar emmen?
Trek in pisang goreng nuquote:Op zondag 13 april 2025 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
half 1 ofzo is de laatste trein naar groningen. hoe laat de laatste naar emmen?
ow wacht,,, weekend...
ja nee dat kan.
door de week ben je de pisang
ik heb wel pisang.quote:
Ja want ik weet nog dat ik om 2:30 bij vrienden toen thuis kwam en die wonen bijna naast het station.quote:Op zondag 13 april 2025 14:58 schreef Nizno het volgende:
kwart over 1 van zaterdag op zondag en dan om 7.52u de eerste als je weer naar groningen wilt....
00.57 naar emmen en om 7.52 de eerste
valt me nog wel mee.
pc baas geeft blauwe schermen ipv gewoon windows.. gisteren en eergisteren al dingen geprobeerd maar helaas niet opgelost nog..quote:
Oh dat klinkt echt matig zeg.quote:Op zondag 13 april 2025 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
pc baas geeft blauwe schermen ipv gewoon windows.. gisteren en eergisteren al dingen geprobeerd maar helaas niet opgelost nog..
nu akkoord van baas om de meer potentieel destructieve acties uit te voeren
oh en baas is ~6900km hier vandaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik erger mij alleen wel aan deze kabels zouden jullie dat met een kabelgoot doen of heeft iemand nog een ander goed idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Ama op 13-04-2025 16:24:51 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 12 april 2025 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA.
Hier ook niks te klagen over hoe het gaat.
quote:Drink nog steeds geen koffie.
Parijs Roubaix is al bijna klaar hoor..quote:
verlengsnoer met platte stekker, en die netjes langs de muur en plint naar achter de kast latrn lopenquote:
Wat bedoel je met die plint.quote:Op zondag 13 april 2025 17:15 schreef mschol het volgende:
[..]
verlengsnoer met platte stekker, en die netjes langs de muur en plint naar achter de kast latrn lopen
Ditquote:Op zondag 13 april 2025 17:19 schreef mschol het volgende:
en dan ook een witte stekker/snoer zodat hij zoveel mogelijk wegvalt tegen de muurkleur @:ama
dat stukje wit hout tegen de onderkant van je muur aanquote:
Ik las verkeerd. Ja maar het past niet echt als ik daar een stekkerdoos achter leg.quote:Op zondag 13 april 2025 17:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dat stukje wit hout tegen de onderkant van je muur aan
jij hebt ook nog een plakplint op je laminaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |