quote:Op zondag 13 april 2025 20:38 schreef kwiwi het volgende:
O ja heeft iedereen die vandaag de lakens heeft gewassen z'n bed alweer opgemaakt?
keb toch geen wijffie dus blijf lekker stinken.quote:Op zondag 13 april 2025 20:38 schreef kwiwi het volgende:
O ja heeft iedereen die vandaag de lakens heeft gewassen z'n bed alweer opgemaakt?
Ja het is mijn eigen schuld ook. Nu maar even op een dieet van paracetamol en een beetje ibuprofen.quote:
Ja, zo wordt het nooit wat natuurlijkquote:Op zondag 13 april 2025 20:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
keb toch geen wijffie dus blijf lekker stinken.
woensdag weer
"Laten we lekker op bed verder gaan Karzai.."quote:
Dadelijk belt er een prostituee aan en dan?quote:Op zondag 13 april 2025 20:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
keb toch geen wijffie dus blijf lekker stinken.
woensdag weer
quote:Op zondag 13 april 2025 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk belt er een prostituee aan en dan?
quote:Op zondag 13 april 2025 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Laten we lekker op bed verder gaan Karzai.."
- Nee sorry wijffie, het is maandag dus het kan alleen op het aanrecht of de salontafel.
""
"Is dat champignonsoep of was het erg gezellig gisterenavond?"quote:Op zondag 13 april 2025 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Laten we lekker op bed verder gaan Karzai.."
- Nee sorry wijffie, het is maandag dus het kan alleen op het aanrecht of de salontafel.
""
Nee doe ik niet meer, wat een bloedzuiger ben je toch ookquote:Op zondag 13 april 2025 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk belt er een prostituee aan en dan?
Godverdomme/Gatverdamme USquote:Op zondag 13 april 2025 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Is dat champignonsoep of was het erg gezellig gisterenavond?"
Eindelijk weer vervolg van KSC Cribs.quote:Op zondag 13 april 2025 20:48 schreef Karzai het volgende:
Okay ik heb mijzelf totaal expos3d en maar blijven zeiken
This is where the magic happens bij karzai.quote:Op zondag 13 april 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eindelijk weer vervolg van KSC Cribs.
Klaag Slow Chat, voor al uw levensvreugde en positivisme..quote:Op zondag 13 april 2025 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eindelijk weer vervolg van KSC Cribs.
Had ik gisteren gedaanquote:Op zondag 13 april 2025 20:38 schreef kwiwi het volgende:
Er ligt al een paar dagen iets hards in m'n kleed maar ben te lam om te stofzuigen.quote:Op zondag 13 april 2025 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Zijn jullie ook wel eens te lui om iets op te rapen als het op de grond valt?
"Ok, that's where that lives now.."
willen wij weten wat dat zou kunnen zijn?quote:Op zondag 13 april 2025 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er ligt al een paar dagen iets hards in m'n kleed maar ben te lam om te stofzuigen.
En, wat wil je nieuw aanschaffen?quote:Op zondag 13 april 2025 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen maar tegen de begeleiding zeggen dat ze aan het bepaalde team kunnen doorgeven dat ik die woning ga accepteren. Iets wat ze wel zien aankomen overigens. Heb het net al een beetje laten doorschemeren door te zeggen welke spullen ik nieuw wil aanschaffen..
geef jij jezelf maar een keertje blootquote:Op zondag 13 april 2025 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klaag Slow Chat, voor al uw levensvreugde en positivisme..
Iets dat anders in het wieltje van de vaatwasser had gezeten denk ik.quote:Op zondag 13 april 2025 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
willen wij weten wat dat zou kunnen zijn?
mja handig is anders maarja, hopen dat het niet erger wordtquote:Op zondag 13 april 2025 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het is mijn eigen schuld ook. Nu maar even op een dieet van paracetamol en een beetje ibuprofen.
Alleen als je leuk, lief en nuchter bent.quote:Op zondag 13 april 2025 21:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
geef jij jezelf maar een keertje bloot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |