quote:Op maandag 14 april 2025 09:52 schreef kwiwi het volgende:
Blegh, er zat een velletje op m'n chocolademelk en had het niet gezien
Lekker urenlang op zo'n vel kauwen.quote:Op maandag 14 april 2025 09:52 schreef kwiwi het volgende:
Gatverpielekes.quote:Op maandag 14 april 2025 09:52 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon lekker doorprikken.quote:Op maandag 14 april 2025 09:52 schreef kwiwi het volgende:
Zo'n mooie bouwstijlquote:Op maandag 14 april 2025 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag duizend tempels en een mooie brug gezien![]()
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op maandag 14 april 2025 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag duizend tempels en een mooie brug gezien![]()
[ afbeelding ]
ik heb net nieuw gehaaldquote:
Voor mijjjj?!quote:
Neequote:Op maandag 14 april 2025 10:40 schreef Recce het volgende:
[..]Wat een ramp! Is je date weer wat enthousiaster geworden?
quote:OTTERLO Een hardloopster is zondagmiddag in nationaal park De Hoge Veluwe twee keer in een been gebeten door vermoedelijk een wolf.
Dat meldt de provincie Gelderland maandagmorgen op haar website. ,,De vrouw liep over de gebaande paden door het park toen ze werd aangevallen. Omstanders hebben het dier verjaagd’’, licht de provincie toe.
Het slachtoffer is naar het ziekenhuis gebracht en daar behandeld aan haar verwondingen. Ook is DNA afgenomen om te onderzoeken of het echt een wolf was. De uitslagen van dat onderzoek zijn nog niet binnen.
,,We zijn in overleg met de gemeente Ede en met het Nationale Park De Hoge Veluwe en we bereiden ons voor op stappen voor het geval dezelfde wolf weer dit soort gedrag gaat vertonen’’, aldus de provincie.
Experts: wolven vallen nooit mensen aan, ze zijn banger voor jou dan andersom.quote:
Ohhhhquote:Op maandag 14 april 2025 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Misschien was het wel gewoon een husky.
Je moet ook niet door de stad fietsen, schijtirritant is dat.quote:Op maandag 14 april 2025 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou niet inzien waarom een wolf willekeurige mensen zou gaan bijten.
Meer hondengedrag om een hardloper in de benen te bijten. Ik ben zelf wel eens terwijl ik fietste door de stad gebeten door een hond in de enkels (gelukkig geen wonden) en de eigenaren deden helemaal nietsIk moest dat beest van mijn benen afschudden.
Snap ik wel ja. Ik die gewoon van werk naar huis fietste. Moet ik ook niet doen. Eigen schuld ook.quote:Op maandag 14 april 2025 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet ook niet door de stad fietsen, schijtirritant is dat.
"Dat doet-ie anders noooooit!"quote:Op maandag 14 april 2025 11:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Zou niet inzien waarom een wolf willekeurige mensen zou gaan bijten.
Meer hondengedrag om een hardloper in de benen te bijten. Ik ben zelf wel eens terwijl ik fietste door de stad gebeten door een hond in de enkels (gelukkig geen wonden) en de eigenaren deden helemaal nietsIk moest dat beest van mijn benen afschudden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |