SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Heb je eraan geroken?quote:Op zondag 13 april 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de rekjes uit m'n vaatwasser gehaald en werd een beetje onpasselijk van alle troep in die wieltjes.
Hoe krijg je die vies dan?quote:Op zondag 13 april 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de rekjes uit m'n vaatwasser gehaald en werd een beetje onpasselijk van alle troep in die wieltjes.
quote:Op zondag 13 april 2025 20:10 schreef Ama het volgende:
Ik ben gisteravond iets te enthousiast bezig geweest met die plek op mijn vinger verder weghalen en nu is volgens mij mijn vinger ontstoken. Het doet pijn en het is dik. Morgen maar even ziekenhuis bellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm, heb ze er nog nooit uitgehaald. Nu begin ik me ook af te vragen hoe ze eruit zienquote:Op zondag 13 april 2025 20:10 schreef CherryLips het volgende:
Daar heb je toch een waterkoker voor.quote:Op zondag 13 april 2025 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onderbroeken wassen in de vaatwasser?
Ik moet toegeven dat ik geen ster ben in voorspoelen.quote:Op zondag 13 april 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, heb ze er nog nooit uitgehaald. Nu begin ik me ook af te vragen hoe ze eruit zien
Niet elke dag nieuw ondergoed kopenquote:Op zondag 13 april 2025 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb je toch een waterkoker voor.
Ja ik ook niet, schuif alleen grote etensresten de vuilnisbak in, maar voor de rest gaat alles direct de vaatwasser in.quote:Op zondag 13 april 2025 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik geen ster ben in voorspoelen.
Ik draag sws geen ondergoedquote:Op zondag 13 april 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet elke dag nieuw ondergoed kopenSloebers
Lik jij de borden niet af?quote:Op zondag 13 april 2025 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik geen ster ben in voorspoelen.
Misschien even kijken en anders ben ik gewoon smerig.quote:Op zondag 13 april 2025 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook niet, schuif alleen grote etensresten de vuilnisbak in, maar voor de rest gaat alles direct de vaatwasser in.
ik heb er maar 1 en die kan er helemaal uit en is net zo schoon als de vaar na een rondje draaienquote:Op zondag 13 april 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm, heb ze er nog nooit uitgehaald. Nu begin ik me ook af te vragen hoe ze eruit zien
Ja US, doe eens lief en lik de borden van Ger afquote:Op zondag 13 april 2025 20:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat ben je weer ruw us
kan je nooit een beetje lief meelevend en zachtaardig zijn
ik wel,, bos is goed in gevat uit de hoek komenquote:Op zondag 13 april 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moet toegeven.. deze zag ik niet aankomen
Vaatwassers zijn na 3 jaar wel te vies om nog te gebruiken.quote:Op zondag 13 april 2025 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien even kijken en anders ben ik gewoon smerig.
Die achterste wieltjes van het bovenste rek. Ding is 12 jaar oud.
Lichtjes opgewonden geraaktquote:Op zondag 13 april 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja US, doe eens lief en lik de borden van Ger af
jaquote:Op zondag 13 april 2025 20:38 schreef kwiwi het volgende:
O ja heeft iedereen die vandaag de lakens heeft gewassen z'n bed alweer opgemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |