Wat leuk.quote:Op maandag 14 april 2025 11:16 schreef bitterbal het volgende:
kijk jongens , heb een warenhuis geopend in kyoto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
En wat als je een beer tegenkomt? En helpt in een boom klimmen?quote:Op maandag 14 april 2025 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke spoedcursusje dan:
Wolf: niet wegrennen en er ook niet naar toe lopen. Rustig afstand nemen.
Zwijnen: stil blijven staan.
Overige wild: stil blijven staan.
"Wilde" paarden en koeien: afstand houden
Huh, slapende zwijnen die in 15 minuten langs je heen rent?quote:Op maandag 14 april 2025 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben tijdens mijn studie in een hele rotte slapende zwijnen met jongen terecht gekomen. Dat waren de spannendste 15 min van mijn leven. Gewoon stil staan terwijl alles lang je heen rent en pas bewegen als alles op ruime afstand is.
Beren kunnen goed klimmen dacht ikquote:Op maandag 14 april 2025 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
En wat als je een beer tegenkomt? En helpt in een boom klimmen?
Dan moet je vechten!quote:Op maandag 14 april 2025 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wacht ik bedoelde tot ze me gaan aanvallen, als de aanval is ingezet wordt het een ander verhaal
Wij liepen, kwamen in die rotte terecht, die wakker werden en toen begonnen de zwijnen met rennen.quote:Op maandag 14 april 2025 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh, slapende zwijnen die in 15 minuten langs je heen rent?
Waren ze aan het slaapwandelen?
En een stegosaurus?quote:Op maandag 14 april 2025 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is knuffelen of dood gaan.quote:Op maandag 14 april 2025 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 14 april 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij liepen, kwamen in die rotte terecht, die wakker werden en toen begonnen de zwijnen met rennen.
ff denken...quote:Op maandag 14 april 2025 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 april 2025 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ware stegosaurussenplaag in Deventer jonge. Durf de straat niet meer op
Black fight backquote:Op maandag 14 april 2025 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
ff denken...
Kleur Zwart: herrie maken en jezelf groot maken / terugvechten met alles wat je hebt.
kleur bruin: schuilen/vluchten / dood spelen
kleur wit: bidden / bidden
Wellicht helpt hard gillen?quote:
ah, we hebben een expertquote:Op maandag 14 april 2025 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Black fight back
Brown lay down
White good night
Hoe was Praag?quote:Op maandag 14 april 2025 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ware stegosaurussenplaag in Deventer jonge. Durf de straat niet meer op
Snap ik wel dat ie dat eng vind. Zou ik ook wel hebben dan.quote:Op maandag 14 april 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gelukkig nog nooit een wild zwijn gezien. M'n zwager had wel een keer een jong achter zich aan lopen en hij vond het doodeng, want waar is moedersKwam hij gelukkig een boswachter tegen die het beestje heeft afgeleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |