De WITTE tijger wist dit al.quote:Op maandag 14 april 2025 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Black fight back
Brown lay down
White good night
Ja dat komt mijn broer ging een paar jaar geleden kamperen in zo'n Amerikaans park waar beren waren. Dus dat had ik opgezochtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
*Gaat schreeuwend de hei opquote:Op maandag 14 april 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel tip als je in de natuur loopt met je kroost (kleine kinderen of honden) als je altijd zachtjes geluid maakt dus regelmatig praten, dan hebben de zwijnen je allang gehoord en houden ze afstand.
Of een belletje aan je tas oid. Voor de kinderloze mensen.quote:Op maandag 14 april 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel tip als je in de natuur loopt met je kroost (kleine kinderen of honden) als je altijd zachtjes geluid maakt dus regelmatig praten, dan hebben de zwijnen je allang gehoord en houden ze afstand.
Of gewoon dikke panty's aanquote:Op maandag 14 april 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover mijn advies.
Oh en teken kruipen omhoog vanaf gras en struiken, dus broek in sok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jaquote:
Ik praat gewoon met mezelfquote:Op maandag 14 april 2025 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een belletje aan je tas oid. Voor de kinderloze mensen.
quote:Op maandag 14 april 2025 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dan je ogen dicht doen en wachten tot het over is.
heel hard een liedje zingenquote:
ik heb een traume overgehouden aan een tekenbeetquote:Op maandag 14 april 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover mijn advies.
TUUU TUUDUUDUUDUUDUUUTUUUUUUUquote:Op maandag 14 april 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
heel hard een liedje zingen
IK BEN VANDAAG ZO VROLIJK, ZO VROLIJK, ZO VROLIJK WAS IK NOOIT
Als je een teek ziet naderen, moet je dan ook doen alsof je dood bent?quote:Op maandag 14 april 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover mijn advies.
Aanvallen en doodmakenquote:Op maandag 14 april 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je een teek ziet naderen, moet je dan ook doen alsof je dood bent?
Bwehehe, dat werkt overal goed. Zeker als je af en toe 'bloed', 'moet dood' mompelt.quote:Op maandag 14 april 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik praat gewoon met mezelfhoud alles op afstand
Je kan beter je vlammenwerper alvast pakkenquote:Op maandag 14 april 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op maandag 14 april 2025 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar komen ze dan niet met z'n allen achter je aan?
quote:Op maandag 14 april 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat is wel fijn. Ik ben een stuk banger voor teken dan voor wolven.quote:Op maandag 14 april 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh.
Leuk weetje: er is een hypothese dat de aanwezigheid van de wolf leidt tot minder teken
met broertje had een rode kringquote:Op maandag 14 april 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat is wel fijn. Ik ben een stuk banger voor teken dan voor wolven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |