had vorig jaar mn eerste twee tekenbeten. Eentje zat heel duidelijk op mn arm, behalve dat ie inieminieminieminie was, dat ik hem niet meteen zagquote:Op maandag 14 april 2025 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]Als je in je tuintje door de struiken loopt, zou ik dat wel doen.
Ik vorig jaar op vakantie in een bospark. Toen ik buiten mijn schoenen aan het aantrekken was zat er ineens eentje op mijn hand. Maar die zat er echt pas net en die kon ik zo wegschietenquote:Op maandag 14 april 2025 12:10 schreef Koen66 het volgende:
Kan me niet echt herinneren ooit een teek te hebben gehad
Dus straks stuiterbal krek?quote:Op maandag 14 april 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
Oke nog een koffie. Ik heb nog van die staafjes koffie die op moeten
Hier is het overwegend zonnig, ik ga zo lunch maken (ik denk weer sneetjes speltbrood met hummus, ei, oude kaas 3n komkommer) en dat ga ik dan buiten in de zon opetenquote:Op maandag 14 april 2025 12:15 schreef Crack_ het volgende:
Het is koud als de zon weg is. Ik weet nog niet wat ik ga lunchen ennnnnnn dit was het. Nu zijn jullie weer
Ohquote:
maar de zon schijntquote:Op maandag 14 april 2025 12:15 schreef Crack_ het volgende:
Het is koud als de zon weg is. Ik weet nog niet wat ik ga lunchen ennnnnnn dit was het. Nu zijn jullie weer
De teek was @ieniminimuis?quote:Op maandag 14 april 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had vorig jaar mn eerste twee tekenbeten. Eentje zat heel duidelijk op mn arm, behalve dat ie inieminieminieminie was, dat ik hem niet meteen zag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
War voor pizza?quote:Op maandag 14 april 2025 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar de zon schijnt
en ik heb pizza van gisteren
quote:Op maandag 14 april 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had vorig jaar mn eerste twee tekenbeten. Eentje zat heel duidelijk op mn arm, behalve dat ie inieminieminieminie was, dat ik hem niet meteen zag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekkie lekkiequote:Op maandag 14 april 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het overwegend zonnig, ik ga zo lunch maken (ik denk weer sneetjes speltbrood met hummus, ei, oude kaas 3n komkommer) en dat ga ik dan buiten in de zon opeten
quote:Op maandag 14 april 2025 12:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkie lekkie
Bedacht me dat ik ook nog hummus en soort vega beleg heb dat op moet, opgelostmisschien wat gegrilde groente bij het broodjes hummus voor de extra fancy
Essiequote:
quote:
de zon schijnt hier afwisselendquote:Op maandag 14 april 2025 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar de zon schijnt
en ik heb pizza van gisteren
nee, ieniminimkutteringteek /drflashquote:
quote:
na het rotweer van gisteren is het weer een prima dagquote:Op maandag 14 april 2025 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de zon schijnt hier afwisselend
oehhhhh, wat voor pizza
[..]
nee, ieniminimkutteringteek /drflash
Ik las kastquote:Op maandag 14 april 2025 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb er weleens een uit de kat gehaald.
Met mijn conditie en gesnuif en gestamp en geslof horen ze me mijlenver aankomen.quote:Op maandag 14 april 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel tip als je in de natuur loopt met je kroost (kleine kinderen of honden) als je altijd zachtjes geluid maakt dus regelmatig praten, dan hebben de zwijnen je allang gehoord en houden ze afstand.
Hier was het best prima weer eigenlijkquote:Op maandag 14 april 2025 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na het rotweer van gisteren is het weer een prima dag
quote:Op maandag 14 april 2025 12:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pff
Kom ik na een week vrij op het werk. Staat er geen stoel bij mijn kast. Gelukkig snel opgelost.
Ga ik de wijk volgens het planbord sorteren en op route leggen. Tussendoor komt een leidinggevende nog wat brieven brengen. Toen ik klaar was loop ik langs mijn leidinggevende tevens eerste aanspreekpunt om hem over de verhuizing te informeren, vraagt hij daarna gaat het lukken in wijk X. X? Ik heb toch wijk Z?. Nee dat is aangepast...
Dus maar die andere wijk gepakt en gesorteerd en dan maar de wijk in.
Wil ik mijn fiets sleutel pakken van het bord.. hangt ie er niet..
Gelukkig stond de fiets er wel dus reservesleutel meegekregen en de wijk in. Natuurlijk niet afgekregen..
/Niet zo lief dagboek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |