quote:Op maandag 14 april 2025 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]witte BOStijgerinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
@dud0rquote:Op maandag 14 april 2025 11:56 schreef dud0r het volgende:
Herinnering herinnering!!
Nog een week om je aan te melden om te vreten.
Niet aanmelden via DM/PM is niet mee gaan.
Etto Krokettoquote:
*zet wekkerquote:Op maandag 14 april 2025 11:56 schreef dud0r het volgende:
Oeh, dank voor de reminder.quote:Op maandag 14 april 2025 11:56 schreef dud0r het volgende:
Hele bos afbranden.quote:Op maandag 14 april 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan beter je vlammenwerper alvast pakken
Ik had zelf een keer een rode kring. Toen kreeg ik uiteraard direct een stevige antibioticakuur. De laatste jaren had ik een paar keer een beet van een tekennimf. Dan maak ik een foto van de plek en hou ik het in de gaten.quote:Op maandag 14 april 2025 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met broertje had een rode kring
dat vond ik echt heel engde huisarts zei 'kom maar terug als je klachten ervaart', say whut
Brrrrrquote:Op maandag 14 april 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had zelf een keer een rode kring. Toen kreeg ik uiteraard direct een stevige antibioticakuur. De laatste jaren had ik een paar keer een beet van een tekennimf. Dan maak ik een foto van de plek en hou ik het in de gaten.
quote:Op maandag 14 april 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan beter je vlammenwerper alvast pakken
quote:Op maandag 14 april 2025 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]Dubbeltjes oprapen kan je leven redden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heee, het cola-glaasje-tijgertjequote:Op maandag 14 april 2025 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dubbeltjes oprapen kan je leven redden!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 april 2025 12:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Brrrrr
ik word helemaal paranoide van dit lezenvanavond even checken
Bang voor teken. Niet voor de wolf.quote:Op maandag 14 april 2025 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Bang voor een wolfje![]()
Waar zijn de echte mannen toch gebleven?
Ligt aan de nieuwe Nederlanders en de wiggers.quote:Op maandag 14 april 2025 12:08 schreef rival het volgende:
[..]
Bang voor teken. Niet voor de wolf.
Waarom hebben we zoveel ongeletterden in het land
Zijn wel die teken doodquote:
Ik ken iemand die gescheiden en opnieuw getrouwd is door een teek, die was mee op schoolkamp en de leraar van haar zoontje had een teek op zijn piemel, blijkbaar was het dus een prima piemel.quote:Op maandag 14 april 2025 12:10 schreef Koen66 het volgende:
Kan me niet echt herinneren ooit een teek te hebben gehad
Ik heb er weleens een uit de kat gehaald.quote:Op maandag 14 april 2025 12:10 schreef Koen66 het volgende:
Kan me niet echt herinneren ooit een teek te hebben gehad
Ja ik stalk je regelmatig maar iedere keer mis ik weer omdat je weer een muntje vindtquote:Op maandag 14 april 2025 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dubbeltjes oprapen kan je leven redden!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |