SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
ik wist dit nietquote:Op maandag 14 april 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen weet ook dat je niet weg moet rennen van een wolf of hond. Dus wel een beetje dom
Is op zich logisch nadenken, want je jut 'm alleen maar meer op door weg te rennen.quote:
logisch nadenken is op zo'n moment waarschijnlijk niet mijn sterkste kant.quote:Op maandag 14 april 2025 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is op zich logisch nadenken, want je jut 'm alleen maar meer op door weg te rennen.
ik ben niet zo goed in split second analysesquote:Op maandag 14 april 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen weet ook dat je niet weg moet rennen van een wolf of hond. Dus wel een beetje dom
M'n ouders hebben seringen in de tuin. Worden wel groot, maar er is een week in mei dat ze echt ontzettend lekker ruikenquote:Op maandag 14 april 2025 11:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sering heb ik inderdaad op mn lijstje, heb die nog nooit in het echt gezien. Of niet bewust. Is het mooi?
[..]
Volgens mij heb ik die al ergens staan
deze, mijn reactie als ik bang ben is om gewoon te bevriezen. Soort van 'misschien ziet diegene me niet als ik niet meer beweeg'quote:Op maandag 14 april 2025 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
logisch nadenken is op zo'n moment waarschijnlijk niet mijn sterkste kant.
Zoals in Jurassic Parkquote:Op maandag 14 april 2025 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
deze, mijn reactie als ik bang ben is om gewoon te bevriezen. Soort van 'misschien ziet diegene me niet als ik niet meer beweeg'![]()
ik struggle beetje met die matenquote:Op maandag 14 april 2025 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hebben seringen in de tuin. Worden wel groot, maar er is een week in mei dat ze echt ontzettend lekker ruiken
Ik dacht dat je bij zwijnen met jongen sowieso de lul bent, wat je ook doetquote:Op maandag 14 april 2025 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke spoedcursusje dan:
Wolf: niet wegrennen en er ook niet naar toe lopen. Rustig afstand nemen.
Zwijnen: stil blijven staan.
Overige wild: stil blijven staan.
Voor honden en wolven is dit de juiste reactiequote:Op maandag 14 april 2025 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
deze, mijn reactie als ik bang ben is om gewoon te bevriezen. Soort van 'misschien ziet diegene me niet als ik niet meer beweeg'![]()
Als ik hardloop wel hoorquote:Op maandag 14 april 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Maar deze mevrouw was aan het hardlopen, dat gaat moeilijk in slowmotion.
Waarschijnlijk moet je ze gewoon stevig terugsnoeien als je de grootte een beetje wil beperken.quote:Op maandag 14 april 2025 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik struggle beetje met die matenweet niet meer wat hiervoor zat, moet mn duizend foto's even doorbladeren zodat ik kan kijken hoe groot die struik was. Die wil ik namelijk niet meer
Stil blijven staan, kan ik je uit ervaring vertellen.quote:Op maandag 14 april 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij zwijnen met jongen sowieso de lul bent, wat je ook doet
oh wacht ik bedoelde tot ze me gaan aanvallen, als de aanval is ingezet wordt het een ander verhaalquote:Op maandag 14 april 2025 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Voor honden en wolven is dit de juiste reactie
En als het echt niet bevalt, kun ie er altijd nog uitquote:Op maandag 14 april 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je ze gewoon stevig terugsnoeien als je de grootte een beetje wil beperken.
Op de paden ook nog. Die wolf was duidelijk in overtreding. Geel en een vrije trap.quote:Op maandag 14 april 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Maar deze mevrouw was aan het hardlopen, dat gaat moeilijk in slowmotion.
Wat leuk.quote:Op maandag 14 april 2025 11:16 schreef bitterbal het volgende:
kijk jongens , heb een warenhuis geopend in kyoto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
En wat als je een beer tegenkomt? En helpt in een boom klimmen?quote:Op maandag 14 april 2025 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke spoedcursusje dan:
Wolf: niet wegrennen en er ook niet naar toe lopen. Rustig afstand nemen.
Zwijnen: stil blijven staan.
Overige wild: stil blijven staan.
"Wilde" paarden en koeien: afstand houden
Huh, slapende zwijnen die in 15 minuten langs je heen rent?quote:Op maandag 14 april 2025 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben tijdens mijn studie in een hele rotte slapende zwijnen met jongen terecht gekomen. Dat waren de spannendste 15 min van mijn leven. Gewoon stil staan terwijl alles lang je heen rent en pas bewegen als alles op ruime afstand is.
Beren kunnen goed klimmen dacht ikquote:Op maandag 14 april 2025 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
En wat als je een beer tegenkomt? En helpt in een boom klimmen?
Dan moet je vechten!quote:Op maandag 14 april 2025 11:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh wacht ik bedoelde tot ze me gaan aanvallen, als de aanval is ingezet wordt het een ander verhaal
Wij liepen, kwamen in die rotte terecht, die wakker werden en toen begonnen de zwijnen met rennen.quote:Op maandag 14 april 2025 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh, slapende zwijnen die in 15 minuten langs je heen rent?
Waren ze aan het slaapwandelen?
En een stegosaurus?quote:Op maandag 14 april 2025 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is knuffelen of dood gaan.quote:Op maandag 14 april 2025 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ohquote:Op maandag 14 april 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij liepen, kwamen in die rotte terecht, die wakker werden en toen begonnen de zwijnen met rennen.
ff denken...quote:Op maandag 14 april 2025 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 april 2025 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ware stegosaurussenplaag in Deventer jonge. Durf de straat niet meer op
Black fight backquote:Op maandag 14 april 2025 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
ff denken...
Kleur Zwart: herrie maken en jezelf groot maken / terugvechten met alles wat je hebt.
kleur bruin: schuilen/vluchten / dood spelen
kleur wit: bidden / bidden
Wellicht helpt hard gillen?quote:
ah, we hebben een expertquote:Op maandag 14 april 2025 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Black fight back
Brown lay down
White good night
Hoe was Praag?quote:Op maandag 14 april 2025 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ware stegosaurussenplaag in Deventer jonge. Durf de straat niet meer op
Snap ik wel dat ie dat eng vind. Zou ik ook wel hebben dan.quote:Op maandag 14 april 2025 11:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gelukkig nog nooit een wild zwijn gezien. M'n zwager had wel een keer een jong achter zich aan lopen en hij vond het doodeng, want waar is moedersKwam hij gelukkig een boswachter tegen die het beestje heeft afgeleid.
De WITTE tijger wist dit al.quote:Op maandag 14 april 2025 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Black fight back
Brown lay down
White good night
Ja dat komt mijn broer ging een paar jaar geleden kamperen in zo'n Amerikaans park waar beren waren. Dus dat had ik opgezochtquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
*Gaat schreeuwend de hei opquote:Op maandag 14 april 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel tip als je in de natuur loopt met je kroost (kleine kinderen of honden) als je altijd zachtjes geluid maakt dus regelmatig praten, dan hebben de zwijnen je allang gehoord en houden ze afstand.
Of een belletje aan je tas oid. Voor de kinderloze mensen.quote:Op maandag 14 april 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel tip als je in de natuur loopt met je kroost (kleine kinderen of honden) als je altijd zachtjes geluid maakt dus regelmatig praten, dan hebben de zwijnen je allang gehoord en houden ze afstand.
Of gewoon dikke panty's aanquote:Op maandag 14 april 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover mijn advies.
Oh en teken kruipen omhoog vanaf gras en struiken, dus broek in sok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jaquote:
Ik praat gewoon met mezelfquote:Op maandag 14 april 2025 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een belletje aan je tas oid. Voor de kinderloze mensen.
quote:Op maandag 14 april 2025 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dan je ogen dicht doen en wachten tot het over is.
heel hard een liedje zingenquote:
ik heb een traume overgehouden aan een tekenbeetquote:Op maandag 14 april 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover mijn advies.
TUUU TUUDUUDUUDUUDUUUTUUUUUUUquote:Op maandag 14 april 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
heel hard een liedje zingen
IK BEN VANDAAG ZO VROLIJK, ZO VROLIJK, ZO VROLIJK WAS IK NOOIT
Als je een teek ziet naderen, moet je dan ook doen alsof je dood bent?quote:Op maandag 14 april 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover mijn advies.
Aanvallen en doodmakenquote:Op maandag 14 april 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je een teek ziet naderen, moet je dan ook doen alsof je dood bent?
Bwehehe, dat werkt overal goed. Zeker als je af en toe 'bloed', 'moet dood' mompelt.quote:Op maandag 14 april 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik praat gewoon met mezelfhoud alles op afstand
Je kan beter je vlammenwerper alvast pakkenquote:Op maandag 14 april 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op maandag 14 april 2025 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar komen ze dan niet met z'n allen achter je aan?
quote:Op maandag 14 april 2025 11:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat is wel fijn. Ik ben een stuk banger voor teken dan voor wolven.quote:Op maandag 14 april 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh.
Leuk weetje: er is een hypothese dat de aanwezigheid van de wolf leidt tot minder teken
met broertje had een rode kringquote:Op maandag 14 april 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat is wel fijn. Ik ben een stuk banger voor teken dan voor wolven.
quote:Op maandag 14 april 2025 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]witte BOStijgerinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
@dud0rquote:Op maandag 14 april 2025 11:56 schreef dud0r het volgende:
Herinnering herinnering!!
Nog een week om je aan te melden om te vreten.
Niet aanmelden via DM/PM is niet mee gaan.
Etto Krokettoquote:
*zet wekkerquote:Op maandag 14 april 2025 11:56 schreef dud0r het volgende:
Oeh, dank voor de reminder.quote:Op maandag 14 april 2025 11:56 schreef dud0r het volgende:
Hele bos afbranden.quote:Op maandag 14 april 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan beter je vlammenwerper alvast pakken
Ik had zelf een keer een rode kring. Toen kreeg ik uiteraard direct een stevige antibioticakuur. De laatste jaren had ik een paar keer een beet van een tekennimf. Dan maak ik een foto van de plek en hou ik het in de gaten.quote:Op maandag 14 april 2025 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met broertje had een rode kring
dat vond ik echt heel engde huisarts zei 'kom maar terug als je klachten ervaart', say whut
Brrrrrquote:Op maandag 14 april 2025 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had zelf een keer een rode kring. Toen kreeg ik uiteraard direct een stevige antibioticakuur. De laatste jaren had ik een paar keer een beet van een tekennimf. Dan maak ik een foto van de plek en hou ik het in de gaten.
quote:Op maandag 14 april 2025 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan beter je vlammenwerper alvast pakken
quote:Op maandag 14 april 2025 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]Dubbeltjes oprapen kan je leven redden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Heee, het cola-glaasje-tijgertjequote:Op maandag 14 april 2025 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dubbeltjes oprapen kan je leven redden!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 april 2025 12:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Brrrrr
ik word helemaal paranoide van dit lezenvanavond even checken
Bang voor teken. Niet voor de wolf.quote:Op maandag 14 april 2025 12:04 schreef UitStraling het volgende:
Bang voor een wolfje![]()
Waar zijn de echte mannen toch gebleven?
Ligt aan de nieuwe Nederlanders en de wiggers.quote:Op maandag 14 april 2025 12:08 schreef rival het volgende:
[..]
Bang voor teken. Niet voor de wolf.
Waarom hebben we zoveel ongeletterden in het land
Zijn wel die teken doodquote:
Ik ken iemand die gescheiden en opnieuw getrouwd is door een teek, die was mee op schoolkamp en de leraar van haar zoontje had een teek op zijn piemel, blijkbaar was het dus een prima piemel.quote:Op maandag 14 april 2025 12:10 schreef Koen66 het volgende:
Kan me niet echt herinneren ooit een teek te hebben gehad
Ik heb er weleens een uit de kat gehaald.quote:Op maandag 14 april 2025 12:10 schreef Koen66 het volgende:
Kan me niet echt herinneren ooit een teek te hebben gehad
Ja ik stalk je regelmatig maar iedere keer mis ik weer omdat je weer een muntje vindtquote:Op maandag 14 april 2025 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dubbeltjes oprapen kan je leven redden!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |