net als pijnboompitjesquote:Op maandag 14 april 2025 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog iets van 2 blikjes mais, dus in theorie heel lang eten want recyclebaar.
quote:Op maandag 14 april 2025 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog iets van 2 blikjes mais, dus in theorie heel lang eten want recyclebaar.
Rijst en bami heb ik ook nog wel aardig in voorraad.quote:Op maandag 14 april 2025 13:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb genoeg blikvoer en rijst in huis.
Gewoon je transformeren tot katquote:Op maandag 14 april 2025 13:35 schreef Ama het volgende:
Ik heb 10 kilo kattenbrokken in een dichte zak. Plus nog een beetje wat in de bak zit wat ik nu gebruik. Ik heb ook nog wel aardig wat snacks voor mezelf.
Welke Harry Potter spreuk is dat.quote:Op maandag 14 april 2025 13:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gewoon je transformeren tot kat
Ook niet tweedehands?quote:Op maandag 14 april 2025 12:38 schreef kwiwi het volgende:
Nou @:cherrylips ik ga toch de nieuwe paperwhite maar bestellen. Wilde eigenlijk de oudere versie van 2022 (?) kopen, maar die is 2x zo duur (als ie al te krijgen is)
97,9 MHz in Deventer.quote:Op maandag 14 april 2025 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand op welke freq de rampenzender zit? 538? 100.7
Daarom heb ik altijd pinda's in huis.quote:Op maandag 14 april 2025 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij mij toen ookquote:Op maandag 14 april 2025 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met bloedprikken?
Dat had ik ook
Toen probeerde ze eerst even mijn andere arm ”oh deze is nog erger”:
dan kun je gaat zingen...quote:Op maandag 14 april 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij toen ook'O hij speelt verstoppertje, dan maar deze kant. Nee hier ook niet. Toch die ander.' En toen klapte ie snel weer dicht.
Joekel van een blauwe plek
Ik heb zulke dingen nooit in huis want ik eet alles gewoon meteen op.quote:Op maandag 14 april 2025 13:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd pinda's in huis.
Ik zeg wolf.quote:Op maandag 14 april 2025 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Lief hondje
https://www.ad.nl/binnenl(...)toen-gegil~a1b0c545/
Ja ik normaal ook maar dat is momenteel nog niet zo. Ik koop wel maar eet lang niet alles dus kan de hele straat wel snacks uitdelen.quote:Op maandag 14 april 2025 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zulke dingen nooit in huis want ik eet alles gewoon meteen op.
Ja nee, het ging erom dat je mais en pinda's kan 'recyclen', omdat ze weer bijna helemaal heel eruit komen als je niet kauwt.quote:Op maandag 14 april 2025 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zulke dingen nooit in huis want ik eet alles gewoon meteen op.
Oh FM dus. AM zitten in een totaal andere getalletjesbak hoezegjedatquote:
Am pm is de engelse klokquote:Op maandag 14 april 2025 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh FM dus. AM zitten in een totaal andere getalletjesbak hoezegjedat
Ik ben onderweg.quote:Op maandag 14 april 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik normaal ook maar dat is momenteel nog niet zo. Ik koop wel maar eet lang niet alles dus kan de hele straat wel snacks uitdelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |