Kijk ff of ze ook van die kaaschips heeft! Je weet wel, die waar je oranje vingers van krijgt.quote:
Haha lolzquote:Op maandag 14 april 2025 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, hij kan ook domme dingen zeggen
Is goed. Verder nog?quote:Op maandag 14 april 2025 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk ff of ze ook van die kaaschips heeft! Je weet wel, die waar je oranje vingers van krijgt.
Heb zelfs die paaseitjes nog dicht die ik twee weken terug ofzo liet zien.quote:
een haagse deurbelquote:
Nee tgaat over am pm als teringtijd.quote:Op maandag 14 april 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
Gaat het nu weer over die noodpakketten, goed gespreksonderwerp wel
hup in het noodpakketquote:
4quote:
Nou, als ze van die wafels met chocolade erover heeft....quote:
ik heb kippensoep met twee boterhammen gehadquote:
Die fuckers laten zich weer goed zien ja.quote:Op maandag 14 april 2025 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had net ook bijna een wesp voor mijn noodpakket
Dat werd gillonquote:Op maandag 14 april 2025 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had net ook bijna een wesp voor mijn noodpakket
Ohaiquote:Op maandag 14 april 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
dus kan de hele straat wel snacks uitdelen.
Allemaal koninginnen volgens mij opzoek naar een plekje. Maar ik voer een Faberbeleidquote:Op maandag 14 april 2025 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die fuckers laten zich weer goed zien ja.
Uitstellen brullen niets doen dingen doen die er niet toe doenquote:Op maandag 14 april 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Allemaal koninginnen volgens mij opzoek naar een plekje. Maar ik voer een Faberbeleid
iets op de boterhammen?quote:Op maandag 14 april 2025 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb kippensoep met twee boterhammen gehad
boterquote:
Ik wil gewoon radio kunnen blijven luisterenquote:Op maandag 14 april 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh jullie zijn daadwerkelijk voorbereid.
Je moet je echt laten nakijken.quote:Op maandag 14 april 2025 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb zelfs die paaseitjes nog dicht die ik twee weken terug ofzo liet zien.
FM. Dat is Radio Oost trouwens, de regionale rampenzender. Radio 1 is 98,4 MHz. Geen idee of AM nog wordt gebruikt bij rampen.quote:
Ik dacht dat dit ging eindigen met "dus in nood kan ik ook van die kattenbrokken eten"quote:Op maandag 14 april 2025 13:35 schreef Ama het volgende:
Ik heb 10 kilo kattenbrokken in een dichte zak. Plus nog een beetje wat in de bak zit wat ik nu gebruik. Ik heb ook nog wel aardig wat snacks voor mezelf.
Juistem. Wesp verlaat zelf het huis weerquote:Op maandag 14 april 2025 13:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Uitstellen brullen niets doen dingen doen die er niet toe doen
haaaaaaaaai kijkersquote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik had net een meeting en toen ging ik mn scherm delen, maar als je dat doet sluit teams zich en is wat daarachter zit zichtbaar. Dat waren jullie![]()
Ik had bijna op rapporteren geklikt.quote:Op maandag 14 april 2025 13:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, als ze van die wafels met chocolade erover heeft....
Ik sluit meestal FOK! af als ik een vergadering in ga waarvan ik denk dat ik mijn scherm moet delenquote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik had net een meeting en toen ging ik mn scherm delen, maar als je dat doet sluit teams zich en is wat daarachter zit zichtbaar. Dat waren jullie![]()
Ik ook, mijn begroting is ook gebaseerd op wensdenken.quote:Op maandag 14 april 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Allemaal koninginnen volgens mij opzoek naar een plekje. Maar ik voer een Faberbeleid
Als Cherry snel alle snacks komt opeten wel.quote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit ging eindigen met "dus in nood kan ik ook van die kattenbrokken eten"
*zwaait*quote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Fair enoughquote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had bijna op rapporteren geklikt.
Die hou ik natuurlijk zelf.
Heb nu een deal gemaakt met Gergi, hij krijgt de nieuwe en ik ga de zijne gebruiken, dat is die 2022 versiequote:
quote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Dat is verstandigquote:Op maandag 14 april 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sluit meestal FOK! af als ik een vergadering in ga waarvan ik denk dat ik mijn scherm moet delen
Ik moet namelijk wel de illusie geven dat ik nog wat doequote:
quote:Op maandag 14 april 2025 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb nu een deal gemaakt met Gergi, hij krijgt de nieuwe en ik ga de zijne gebruiken, dat is die 2022 versie
PAPIEREN BITTEquote:Op maandag 14 april 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
De wesp is er nog steeds. Terwijl ik loop te schreeuwen, controle heb bij de grens
Allemaal pdfjes openen met namen met datum ervoor, paar tabjes excel etc.quote:Op maandag 14 april 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet namelijk wel de illusie geven dat ik nog wat doe
Deel je ook nog eens iets professioneelsquote:Op maandag 14 april 2025 14:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik neem ook geen enkel risico daarmee.quote:Op maandag 14 april 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sluit meestal FOK! af als ik een vergadering in ga waarvan ik denk dat ik mijn scherm moet delen
Wel fijn dat die spreidingswet niet wordt uitgevoerd. Straks komt die wesp nog naar mijquote:Op maandag 14 april 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
De wesp is er nog steeds. Terwijl ik loop te schreeuwen, controle heb bij de grens. Bed en brood heb afgeschaft
Dat is allemaal op vrijwillige basis ofzoquote:Op maandag 14 april 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel fijn dat die spreidingswet niet wordt uitgevoerd. Straks komt die wesp nog naar mij
hoeveel ubers rijden daar???quote:
als ik die auto zie en die bovengrondse kabels, heb ik het gevoel dat ik terug ga in de tijdquote:Op maandag 14 april 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je al okonomiyaki op?quote:Op maandag 14 april 2025 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
harstikke modern land ditquote:Op maandag 14 april 2025 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik die auto zie en die bovengrondse kabels, heb ik het gevoel dat ik terug ga in de tijd
Japanse hartige pannekoekenquote:
En terecht.quote:Op maandag 14 april 2025 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
ik hoop maar dat de wesp niet van Israelische afkomst is, dan moet ik nog verhuizen
er komt steeds een nieuwe uit die straatquote:
quote:Op maandag 14 april 2025 14:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
er komt steeds een nieuwe uit die straat
Straks in Tokyo in Piss Alley lekker aan de tijger en walvis op een stokjequote:Op maandag 14 april 2025 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah geloof ik wel , zat dacht k bij het ontbijt buffet ja
gappiequote:
Ik heb nu expres wat ingewikkelde tabbladen open gezetquote:Op maandag 14 april 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet namelijk wel de illusie geven dat ik nog wat doe
Had mn OF niet openquote:Op maandag 14 april 2025 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Deel je ook nog eens iets professioneels
Soort hartige pannenkoeken met noodels of wat je er ook maar op wilt. Echt heel lekker, je hebt verschillende soorten. Ziet eruit als kots maar het is geweldig.quote:
dat is vaker een onderwerp hier in ksc dus niets nieuwsquote:
De Japanse wolf hebben ze uitgeroeid, dat was zo'n schraal onooglijk rood ding.quote:Op maandag 14 april 2025 14:18 schreef bitterbal het volgende:
wolven in japan?
er zitten ook al beren
Nogal loze stelling. Wat gevaarlijk is voor de één is een business model voor de ander.quote:Op maandag 14 april 2025 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien goed om te weten dat de gevaarlijkste diersoort op aarde de mens is.
nou dan is de tt fake news!!quote:Op maandag 14 april 2025 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Japanse wolf hebben ze uitgeroeid, dat was zo'n schraal onooglijk rood ding.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
nog steeds relevantquote:
Klopt. Ik verkoop anti-ieniminimuiskitsquote:Op maandag 14 april 2025 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nogal loze stelling. Wat gevaarlijk is voor de één is een business model voor de ander.
Niks gevaarlijks aan. Toch niemand die ze kooptquote:Op maandag 14 april 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Ik verkoop anti-ieniminimuiskits
Ik heb zuur, gif en messen.quote:Op maandag 14 april 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks gevaarlijks aan. Toch niemand die ze koopt
En wespenquote:
Muggen - 700.000 dodenquote:Op maandag 14 april 2025 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien goed om te weten dat de gevaarlijkste diersoort op aarde de mens is.
quote:Op maandag 14 april 2025 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Muggen - 700.000 doden
Mensen - 458.000 doden
quote:Op maandag 14 april 2025 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe en of die professioneel is weet ik toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |