Soort hartige pannenkoeken met noodels of wat je er ook maar op wilt. Echt heel lekker, je hebt verschillende soorten. Ziet eruit als kots maar het is geweldig.quote:
dat is vaker een onderwerp hier in ksc dus niets nieuwsquote:
De Japanse wolf hebben ze uitgeroeid, dat was zo'n schraal onooglijk rood ding.quote:Op maandag 14 april 2025 14:18 schreef bitterbal het volgende:
wolven in japan?
er zitten ook al beren
Nogal loze stelling. Wat gevaarlijk is voor de één is een business model voor de ander.quote:Op maandag 14 april 2025 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien goed om te weten dat de gevaarlijkste diersoort op aarde de mens is.
nou dan is de tt fake news!!quote:Op maandag 14 april 2025 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Japanse wolf hebben ze uitgeroeid, dat was zo'n schraal onooglijk rood ding.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
nog steeds relevantquote:
Klopt. Ik verkoop anti-ieniminimuiskitsquote:Op maandag 14 april 2025 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nogal loze stelling. Wat gevaarlijk is voor de één is een business model voor de ander.
Niks gevaarlijks aan. Toch niemand die ze kooptquote:Op maandag 14 april 2025 14:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt. Ik verkoop anti-ieniminimuiskits
Ik heb zuur, gif en messen.quote:Op maandag 14 april 2025 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks gevaarlijks aan. Toch niemand die ze koopt
En wespenquote:
Muggen - 700.000 dodenquote:Op maandag 14 april 2025 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien goed om te weten dat de gevaarlijkste diersoort op aarde de mens is.
quote:Op maandag 14 april 2025 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Muggen - 700.000 doden
Mensen - 458.000 doden
quote:Op maandag 14 april 2025 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe en of die professioneel is weet ik toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |