Kijk ff of ze ook van die kaaschips heeft! Je weet wel, die waar je oranje vingers van krijgt.quote:
Haha lolzquote:Op maandag 14 april 2025 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, hij kan ook domme dingen zeggen
Is goed. Verder nog?quote:Op maandag 14 april 2025 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk ff of ze ook van die kaaschips heeft! Je weet wel, die waar je oranje vingers van krijgt.
Heb zelfs die paaseitjes nog dicht die ik twee weken terug ofzo liet zien.quote:
een haagse deurbelquote:
Nee tgaat over am pm als teringtijd.quote:Op maandag 14 april 2025 13:52 schreef Crack_ het volgende:
Gaat het nu weer over die noodpakketten, goed gespreksonderwerp wel
hup in het noodpakketquote:
4quote:
Nou, als ze van die wafels met chocolade erover heeft....quote:
ik heb kippensoep met twee boterhammen gehadquote:
Die fuckers laten zich weer goed zien ja.quote:Op maandag 14 april 2025 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had net ook bijna een wesp voor mijn noodpakket
Dat werd gillonquote:Op maandag 14 april 2025 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had net ook bijna een wesp voor mijn noodpakket
Ohaiquote:Op maandag 14 april 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
dus kan de hele straat wel snacks uitdelen.
Allemaal koninginnen volgens mij opzoek naar een plekje. Maar ik voer een Faberbeleidquote:Op maandag 14 april 2025 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die fuckers laten zich weer goed zien ja.
Uitstellen brullen niets doen dingen doen die er niet toe doenquote:Op maandag 14 april 2025 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Allemaal koninginnen volgens mij opzoek naar een plekje. Maar ik voer een Faberbeleid
iets op de boterhammen?quote:Op maandag 14 april 2025 13:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb kippensoep met twee boterhammen gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |