SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!
quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik haalde 1 minuut en 21 seconden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je het niet kan zien maakt het nog niet ongevaarlijk Luctor!quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is gewoon zuurstof, dus ik hoef mijn adem niet in de houden.
Precies. @Meke zie je soms ook dagen niet en dan opeens slaat ze weer toe.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Omdat je het niet kan zien maakt het nog niet ongevaarlijk Luctor!
Mijn lichaam functioneert vrij slecht zonder.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Omdat je het niet kan zien maakt het nog niet ongevaarlijk Luctor!
Mja maar functioneert het mét nou echt héél veel beter Luctor?quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn lichaam functioneert vrij slecht zonder.
Ja, daar ben ik ooit ook eens gweeest. Leuke dierentuin!quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nordhorn, een kleine maar erg leuke dierentuin hier in de buurt. Weinig echt spectaculaire dieren, maar bij veel dieren kun je erg dichtbij komen en je mag er veel dieren voeren. Dus daarom wel een aanrader met jongere kinderen (zoals mijn nichtje) als je in de buurt bent.
Voor mij mij absoluut nietquote:Op zondag 13 april 2025 00:56 schreef BillDauterive het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lied van het jaar tot nu toe?
Noem je Sanna een ho?quote:
Nou is de standaard tegenwoordig niet zo hoog om lied van het jaar te worden maar ik weet het niet hoor. Ik vind het wel interessant, maar het kabbelt ook wel heel erg voort.quote:Op zondag 13 april 2025 00:56 schreef BillDauterive het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lied van het jaar tot nu toe?
Ik heb de eerste aflevering gezien. Dus ik loop nog wat achter.quote:Op zondag 13 april 2025 01:13 schreef BillDauterive het volgende:
@:Luctor.et.emergo kijk je De Mol nu al of ben je nog steeds zo'n teleurstelling?
Ach, ik heb een bad hair decennium, en daar doe ik ook niet moeilijk over.quote:
Je haar jaarlijks wassen schijnt wonderen te doen!quote:Op zondag 13 april 2025 13:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, ik heb een bad hair decennium, en daar doe ik ook niet moeilijk over.
Alsof ik het nog niet druk genoeg hebquote:Op zondag 13 april 2025 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Je haar jaarlijks wassen schijnt wonderen te doen!
Dat is ook mooi toch. Smaken verschillenquote:Op zondag 13 april 2025 10:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het album krijgt best goede kritieken en dit liedje sprong er voor mij toch wel uit.
Die hoort ook gewoon netjes dicht te zijn op een zondagquote:Op zondag 13 april 2025 14:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Totdat je naar de Appie moet om eten te halen
Wat een weeldequote:Op zondag 13 april 2025 17:01 schreef sportfreak het volgende:
1964 Peter Post
1967 Jan Janssen
1982 Jan Raas
1983 Hennie Kuiper
2001 Servais Knaven
2014 Niki Terpstra
2022 Dylan van Baarle
2023 Mathieu van der Poel
2024 Mathieu van der Poel
2025 Mathieu van der Poel
Vier op een rij![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 17:01 schreef sportfreak het volgende:
1964 Peter Post
1967 Jan Janssen
1982 Jan Raas
1983 Hennie Kuiper
2001 Servais Knaven
2014 Niki Terpstra
2022 Dylan van Baarle
2023 Mathieu van der Poel
2024 Mathieu van der Poel
2025 Mathieu van der Poel
Vier op een rij![]()
Maar het is zo lekker rustig danquote:Op zondag 13 april 2025 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Die hoort ook gewoon netjes dicht te zijn op een zondag
Inderdaad schandalig. Sowieso al die mensen die net op het laatste moment uit de weg gaan, of hun spandoek net voor het hoofd van de renners houden en dan in de laatste seconde omhoog. Hoe belangrijk vind je jezelf dan...quote:Op zondag 13 april 2025 17:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar gebruiken ze in Frankrijk de guillotine nog ? Wat een hufter om dit te doen
Van der Poel krijgt bidon tegen hoofd gegooid tijdens solo richting Roubaix
Dat is pech, bocht gemist.quote:
Ja op Carrefour de l'Arbe weer waar ze echt op het allerlaatste moment die vlag weghaalden.quote:Op zondag 13 april 2025 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad schandalig. Sowieso al die mensen die net op het laatste moment uit de weg gaan, of hun spandoek net voor het hoofd van de renners houden en dan in de laatste seconde omhoog. Hoe belangrijk vind je jezelf dan...
Ja! Die precies ja. En bij Pogacar precies hetzelfde. Zulke mensen wil je toch tegen de grond hoeken?quote:Op zondag 13 april 2025 17:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja op Carrefour de l'Arbe weer waar ze echt op het allerlaatste moment die vlag weghaalden.
Inderdaad! Vooral zijn overwinning in de proloog van de Boucles de la Mayenne in 2005 heeft hem toch wel de status van legende bezorgdquote:Op zondag 13 april 2025 17:40 schreef Fred_B het volgende:
Mathieu blijft toch een ongelofelijk fenomeen
Toen reed hij nota bene nog als enige met zijwieltjes!quote:Op zondag 13 april 2025 17:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad! Vooral zijn overwinning in de proloog van de Boucles de la Mayenne in 2005 heeft hem toch wel de status van legende bezorgd
Sorry ik dacht dat je het over Mathieu Heijboer hadquote:Op zondag 13 april 2025 17:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen reed hij nota bene nog als enige met zijwieltjes!
Een begrijpelijk misverstand. Dat was nog eens een Mathieu die het kon laten spoken in de Mayenne.quote:Op zondag 13 april 2025 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat je het over Mathieu Heijboer had
Zulke mensen staan er alleen voor henzelf...quote:Op zondag 13 april 2025 17:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja! Die precies ja. En bij Pogacar precies hetzelfde. Zulke mensen wil je toch tegen de grond hoeken?
Inderdaad. De Mathieu waar jij het - naar ik nu begrijp - over had heeft bij mijn weten nog niet het verschil kunnen maken in een koers van dat caliber.quote:Op zondag 13 april 2025 18:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een begrijpelijk misverstand. Dat was nog eens een Mathieu die het kon laten spoken in de Mayenne.
Groentesoep, zalmwraps en een restje aardappel-eisaladequote:Op zondag 13 april 2025 19:23 schreef NailQueen het volgende:
Wat schaft de zondagpot bij jullie? Ik heb taco's.
Ik heb pastasaus gemaakt voor vier dagen. En daarvan zojuist de eerste portie verorberd.quote:Op zondag 13 april 2025 19:23 schreef NailQueen het volgende:
Drie jaar op rij twee monumenten winnenquote:Op zondag 13 april 2025 17:40 schreef Fred_B het volgende:
Mathieu blijft toch een ongelofelijk fenomeen
Kipquote:Op zondag 13 april 2025 19:23 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2025 14:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook mooi toch. Smaken verschillenIk vind Bon Iver niet heel erg boeiend.
Ik normaal ook niet. Tot deze week vond ik eigenlijk alleen Skinny Love en Exile erg leuk.quote:Op zondag 13 april 2025 14:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook mooi toch. Smaken verschillenIk vind Bon Iver niet heel erg boeiend.
Wij zijn daar geweest toen dochter nog op de basisschool zat, ik herinner het me ook als een erg leuk en informatief museum!quote:Op zondag 13 april 2025 20:20 schreef H_T het volgende:
Een bezoekje aan Nemo was leukVeel kinderen daar, maar die gedroegen zich wel. Leuke dingen gezien, proefjes gedaan, helemaal mooi
Uitstekend moment om daaraan te denkenquote:Op maandag 14 april 2025 10:15 schreef NailQueen het volgende:
Het is maandagochtend en ipv aan het werk zit ik met vakanties in mijn hoofd
Ik twijfel. Ik heb een leuke singlereis gezien naar (alweerquote:Op maandag 14 april 2025 10:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Uitstekend moment om daaraan te denkenWat heb je in je hoofd?
Herkenbaarquote:Op maandag 14 april 2025 10:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik heb een leuke singlereis gezien naar (alweer) Italie. Enige nadeel is dat je daar op een camping slaapt. Noem mij DramaQueen maar ik zie daar gewoon erg tegenop
In een tent slapen gaat nog wel maar ik gruwel van de gedachte dat ik de douche en wc moet gaan delen en of het wel goed wordt schoongehouden. Het is ook al meer dan 10 jaar geleden dat ik gekampeerd heb dus ik ben het niet meer gewend
![]()
Nou dat zou ik in dit specifiek geval ook niet zo snel doen denk ikquote:Op maandag 14 april 2025 10:33 schreef BillDauterive het volgende:
Lekker uit die comfortzone stappen, NailQueen
Kamperen is niets mis mee toch? Gemeenschappelijke douches vind ik niet zo erg, zolang je maar wel in alle privacy kan omkleden. Ik zou alleen bang zijn voor zwemmerseczeem. Gemeenschappelijke toiletten hebben dan weer minder mijn voorkeur.quote:Op maandag 14 april 2025 11:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat zou ik in dit specifiek geval ook niet zo snel doen denk ik
Een eigen WC is denk ik voor veel mensen het enige breekpunt bij kamperen. Al de rest is toch wel het soort behelpen dat prima te doorstaan is.quote:Op maandag 14 april 2025 11:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kamperen is niets mis mee toch? Gemeenschappelijke douches vind ik niet zo erg, zolang je maar wel in alle privacy kan omkleden. Ik zou alleen bang zijn voor zwemmerseczeem. Gemeenschappelijke toiletten hebben dan weer minder mijn voorkeur.
Nee dat gemeenschappelijke zou ik ook niet eens zo erg vinden hoor. Meer het gebrek aan comfort van in de tent slapen.quote:Op maandag 14 april 2025 11:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kamperen is niets mis mee toch? Gemeenschappelijke douches vind ik niet zo erg, zolang je maar wel in alle privacy kan omkleden. Ik zou alleen bang zijn voor zwemmerseczeem. Gemeenschappelijke toiletten hebben dan weer minder mijn voorkeur.
Gewoon je kamer delen met een leuke kerel, dan is het weer de helft van de prijs en heb je meteen een kerel.quote:Op maandag 14 april 2025 14:57 schreef NailQueen het volgende:
Wat heb ik aangericht
Maar mijn twijfels zijn dus niet gekIk ga vanmiddag even kijken hoe die camping eigenlijk is. Beetje onderzoek doen want de vakantie zelf lijkt me wel superleuk.
Er is trouwens nog wel een andere reis met hotel maar die is dubbel zo duur en daardoor boven mijn budget
Op die manier vakantie vieren lijkt mij ook helemaal niksquote:Op maandag 14 april 2025 14:44 schreef Yesse het volgende:
Mijn schoonouders gaan elke zomer minimaal 6 weken naar dezelfde camping in Nederland. Zo'n boerencamping met een paar caravans tegenover elkaar. Dus je moet als je naar het toilet langs de helft van de campinggasten. Zij vinden dat helemaal leuk want zij houden van dat sociale. Voor de nacht hebben ze in hun caravan geloof ik zo'n wc die je later leeggooit.
En ik zie dat altijd als het perfecte voorbeeld dat iedereen anders is en anders vakantie viert. Ik moet er niet aan denken om elk jaar op dezelfde plek, dezelfde mensen te zien, dezelfde uitjes te hebben (voor hen vooral het strand overigens) en 6 weken lang met z'n tweeën in een caravan ter grootte van onze slaapkamer te moeten leven.
Voor hen is dat echt vakantie vieren. Zelfde plek? Lekker herkenbaar. Zelfde mensen? Alle roddel en achterklap van het hele jaar bespreken. Dezelfde uitjes? Heerlijk relaxen op het strand. Met z'n tweeën in een kleine ruimte? Lekker terug naar "basic".
Bedankt voor de suggestie Hugo de Jonge.quote:Op maandag 14 april 2025 15:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon je kamer delen met een leuke kerel, dan is het weer de helft van de prijs en heb je meteen een kerel.
Geen idee wat Hugo hierover gezegd heeft maar graag gedaan!quote:Op maandag 14 april 2025 17:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie Hugo de Jonge.
Eigenlijk hetzelfde wat jij zei. Maar dan over het kopen van een huis als alleenstaande vrouw.quote:Op maandag 14 april 2025 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen idee wat Hugo hierover gezegd heeft maar graag gedaan!
quote:Op maandag 14 april 2025 17:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde wat jij zei. Maar dan over het kopen van een huis als alleenstaande vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op maandag 14 april 2025 19:09 schreef Redefine het volgende:
Vandaag was de uitvaart van mijn moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op maandag 14 april 2025 20:21 schreef NailQueen het volgende:
Vakantie update: Ik heb de camping even opgezocht. Die krijgt best veel slechte reviews. Vooral het sanitair wordt niet goed onderhouden. Dat zegt wel voldoende. Ik krijg verder naar een andere vakantie
Vandaag was de uitvaart van mijn moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig Lucquote:Op zondag 13 april 2025 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de eerste aflevering gezien. Dus ik loop nog wat achter.
Het is een leuke groep.
Dat voordeel dat die drie in de helikopter kregen, vind ik maar zeer karig.
Vandaag was de uitvaart van mijn moeder.Veel sterkte de komende periodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag was de uitvaart van mijn moeder.SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neem je tijdOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Vandaag was de uitvaart van mijn moeder.Neem de tijd. Wij zijn er voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag was de uitvaart van mijn moeder.SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Vandaag was de uitvaart van mijn moeder.Sterkte in de komende periode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Vandaag was de uitvaart van mijn moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Actuele beelden van jouw huis nu:quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:12 schreef Fred_B het volgende:
Het gras is hier eigenlijk te hoog aan het worden, maar het is nu vol madeliefjes, en die wil ik ook niet wegmaaien.
De straat vinden doe ik met een kompas.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Actuele beelden van jouw huis nu:
[ afbeelding ]
Die komt straks Freek Vonk tegen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 10:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Actuele beelden van jouw huis nu:
[ afbeelding ]
Wees blij dat je niet tussen het mais woont.quote:Op dinsdag 15 april 2025 11:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De straat vinden doe ik met een kompas.
Maïsdoolhoven zijn anders wel een leuke vorm van vermaak.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet tussen het mais woont.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je niet al 2 uur in de tuin zit hier, want ik was niet aan het zoeken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 15:05 schreef NailQueen het volgende:
Laten we verstoppertje spelen in het hoge gras van Fred!
Is dit een pakketjes-update over een onnodige pakketjes-update?quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:57 schreef zorro28 het volgende:
Altijd fijn dat je een mailtje krijgt 'we hebben uw pakket bezorgd'. Ja goh, ik was er zelf bij.
Je krijgt straks ook nog een mail hoe tevreden je bent met je aankoop.quote:Op dinsdag 15 april 2025 18:24 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ook een pakketjesupdate: op deze dag dat het 23 graden was, is mijn nieuwe winterjas bezorgd
Hier ookquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:37 schreef NailQueen het volgende:
Thunder and lichting it's getting exciting here
Dat onweer was eerst bij onsquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:37 schreef NailQueen het volgende:
Thunder and lichting it's getting exciting here
Nou, toevallig wordt dat niet lastig, het is dezelfde winterjas die ik had, alleen dan in een andere kleurquote:Op dinsdag 15 april 2025 18:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je krijgt straks ook nog een mail hoe tevreden je bent met je aankoop.
Dat gaat even lastig worden
quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:25 schreef Strani het volgende:
Ik bedoel, ik vond Twente al best een gedoe.
Ik vond die film wat tegenvallenquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet tussen het mais woont.
[ afbeelding ]
Ik was nog een heel jong kind toen ik hem keek (ik keek altijd horrorfilms met mijn vader, al voor mijn tiendequote:
Wat vond je de leukste attracties?quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:02 schreef H_T het volgende:
Thuis van dagje Movie Park GermanyHet duurde langer dan verwacht om er te komen, maar het was rustig genoeg om alsnog alles te doen wat we wilden doen
Met jouw verrekijker kom je toch al een heel eind?quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb een hoop vrouwen van hier gestalkt maar Groningen gaat zelfs mij te ver
Twente vond jou ook een gedoe trouwens!quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:25 schreef Strani het volgende:
Ik bedoel, ik vond Twente al best een gedoe.
Denk niet alleen Twente.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Twente vond jou ook een gedoe trouwens!
Daar heb je toch maar mooi een half uur over nagedacht.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Twente vond jou ook een gedoe trouwens!
Dat is wel wat eerder dan ik op mijn 36equote:Op dinsdag 15 april 2025 22:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was nog een heel jong kind toen ik hem keek (ik keek altijd horrorfilms met mijn vader, al voor mijn tiende) en ik vond hem destijds wel dood- en doodeng
De Star Trek-achtbaanquote:
Wie doot ‘t heanig anquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb je toch maar mooi een half uur over nagedacht.
Het is ook meer een horrorfilm en franchise die qua naam goed scoort dan dat de films echt goed zijn.quote:
Ach bij Spanjaarden had je nog langer moeten wachten.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb je toch maar mooi een half uur over nagedacht.
Ik heb dit een like gegeven omdat ik weet dat je ook maar je best doet.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach bij Spanjaarden had je nog langer moeten wachten.
Ja, nu nog wachten totdat jij dat ook eens gaat doen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dit een like gegeven omdat ik weet dat je ook maar je best doet.
Nooit Redefine, nooitquote:Op dinsdag 15 april 2025 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, nu nog wachten totdat jij dat ook eens gaat doen.
Goedemorgen! Lekker, heb wel zin in een kopje theequote:
quote:
wat voor onderhoud?quote:Op woensdag 16 april 2025 08:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat heb ik even nodig. Op mijn vrije dag kan ik niet uitslapen omdat er deze ochtend nog een kleine onderhoud aan mijn huis moet gebeuren
Dat is dan een stuk liefdevoller dan een middagje posten in deze SCquote:Op woensdag 16 april 2025 10:24 schreef BillDauterive het volgende:
Zowel eergisteren als gisteren ben ik naar een concert geweest. Squid was gisteren zoals vanouds weer erg goed, dat was genietenHet is jammer dat ze een rustige kant op lijken te gaan, al is de nieuwe plaat nog steeds erg mooi. Ik heb Pamphlets wel gemist
Eergisteren bij Fat Dog was het zo'n lekker feestje, dat ik @:egeltje1985 tag dat ze vanavond naar hun optreden in Rotterdam moet gaanHeerlijke muziek, leuke show op het podium en de pit was ook erg lief. Ik kwam er zonder blauwe plekken uit.
I wanna knooooowhooooohooooowhoooohooooquote:
Ik ben niet meer in Duitsland vriendquote:Op woensdag 16 april 2025 17:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een vaag vermoeden dat @:H_T Dj Ötzi hoort in Duitsland
Dat gaat vanavond helaas niet lukken, maar ik ga ze wel zien op Werchter! En ik had ze daar al aangevinkt als wil ik zien, dus dat moet goedkomen.quote:Op woensdag 16 april 2025 10:24 schreef BillDauterive het volgende:
Zowel eergisteren als gisteren ben ik naar een concert geweest. Squid was gisteren zoals vanouds weer erg goed, dat was genietenHet is jammer dat ze een rustige kant op lijken te gaan, al is de nieuwe plaat nog steeds erg mooi. Ik heb Pamphlets wel gemist
Eergisteren bij Fat Dog was het zo'n lekker feestje, dat ik @:egeltje1985 tag dat ze vanavond naar hun optreden in Rotterdam moet gaanHeerlijke muziek, leuke show op het podium en de pit was ook erg lief. Ik kwam er zonder blauwe plekken uit.
Jij bent de molquote:
Een schokkende onthullingquote:
Hoe is Movie Park eigenlijk? Ik heb het nog nooit bezocht, en ik moet eerlijk toegeven dat het ook niet echt prominent op mijn to-do lijstje staat.quote:
Da's redelijk terecht. Ze hebben niet heel veel dat echt spectaculair is. Voor mij is het leuk voor de afwisseling en de mensen die ik mee had waren er nog niet of tien jaar geleden geweest. Efteling en Phantasialand zijn een heel stuk beter overall, en als je vooral voor de achtbanen gaat ben je in de Walibi's ook beter afquote:Op woensdag 16 april 2025 23:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe is Movie Park eigenlijk? Ik heb het nog nooit bezocht, en ik moet eerlijk toegeven dat het ook niet echt prominent op mijn to-do lijstje staat.
Moviepark heeft wel een paar leuke attracties. Maar ik vond vooral de sfeer en de karakters die rondlopen zoals Spongebob erg leukquote:Op donderdag 17 april 2025 00:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's redelijk terecht. Ze hebben niet heel veel dat echt spectaculair is. Voor mij is het leuk voor de afwisseling en de mensen die ik mee had waren er nog niet of tien jaar geleden geweest. Efteling en Phantasialand zijn een heel stuk beter overall, en als je vooral voor de achtbanen gaat ben je in de Walibi's ook beter af
Ik ben nog steeds rustig aan het herstellen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoi! Hoe gaat het nu met je?
Top. Dat klinkt alsof het herstel voorspoedig gaatquote:Op donderdag 17 april 2025 10:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds rustig aan het herstellen.
De buik zit qua vorm eruit hoe ik me herinner.
Over 2 weken weer naar het ziekenhuis voor controle.
Op dit moment welquote:Op donderdag 17 april 2025 10:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Top. Dat klinkt alsof het herstel voorspoedig gaatZelf ook tevreden mee?
Dat kan Jan Boskamp niet zeggen in elk geval, dus dan gaat het de goede kant op.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds rustig aan het herstellen.
De buik zit qua vorm eruit hoe ik me herinner.
Over 2 weken weer naar het ziekenhuis voor controle.
Die heeft het te druk.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:08 schreef BillDauterive het volgende:
Waar is de @:Luctor.et.emergo wekdienstt?
Tsjonge.quote:
Ik ga aan de slag als maatschappelijk werker in de revalidatie!quote:Op donderdag 17 april 2025 11:49 schreef H_T het volgende:
[..]
GEFELICITEERD!!!
[ afbeelding ]
Wat ga je doen?
Dat klinkt wel ongeveer als iets waar je naar op zoek was. Hulde!quote:Op donderdag 17 april 2025 11:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ga aan de slag als maatschappelijk werker in de revalidatie!
Wat goed, gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 april 2025 11:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies, daar hoor ik volgende week meer over.quote:Op donderdag 17 april 2025 12:53 schreef Strani het volgende:
Gefeliciteerd @:cyan9 !!!!Wanneer kan je aan de slag?
Ik vind het lovenswaardig dat ze hun bijdrage leveren aan het voorkomen van onnodigr vliegbewegingen!quote:Op donderdag 17 april 2025 13:15 schreef H_T het volgende:
Wat is de website van Ryanair toch nodeloos ingewikkeld
Ga je alweer op pad?quote:Op donderdag 17 april 2025 13:15 schreef H_T het volgende:
Wat is de website van Ryanair toch nodeloos ingewikkeld
Ja, het wordt tijd dat die Mat. 64 met dubbele pantograaf eindelijk in zijn collectie wordt toegevoegd.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:08 schreef Strani het volgende:
Oké mensen de subsidies om @:cyan9 in leven te houden kunnen hierbij stoppen. Ik stel voor dat we onze aandacht verleggen naar het bekostigen van de modeltreinhobby van @:redefine dus blijven overmaken graag en zoals altijd zorg ik dat jullie geld netjes op de bestemming aankomt
Absoluut, dat is al zó lang z'n grote droomquote:Op donderdag 17 april 2025 18:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het wordt tijd dat die Mat. 64 met dubbele pantograaf eindelijk in zijn collectie wordt toegevoegd.
Zo is dat, echte kenners weten dat die Märklin rommel voor amateurs is.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut, dat is al zó lang z'n grote droomEn natuurlijk de klassieke MSF-Trafo 6735 van Fleischmann
Ik spuug op die troepquote:Op donderdag 17 april 2025 18:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo is dat, echte kenners weten dat die Märklin rommel voor amateurs is.
Daar vliegen de miniatuur-coniferen van 6,95 per stuk nu door de kamerquote:Op donderdag 17 april 2025 18:27 schreef Strani het volgende:
@:Redefine helemaal over de rooie natuurlijk, als diehard Märklin fan
Oehquote:Op donderdag 17 april 2025 18:08 schreef Strani het volgende:
Oké mensen de subsidies om @:cyan9 in leven te houden kunnen hierbij stoppen. Ik stel voor dat we onze aandacht verleggen naar het bekostigen van de modeltreinhobby van @:redefine dus blijven overmaken graag en zoals altijd zorg ik dat jullie geld netjes op de bestemming aankomt
Dat wil ik zien.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar vliegen de miniatuur-coniferen van 6,95 per stuk nu door de kamer
En het oh zo voorzichtig in elkaar gezette station van Valkenburg, natuurlijk inclusief derde spoor, moet na deze woedeuitbarsting voor de tweede keer in twintig jaar een flinke renovatie ondergaanquote:Op donderdag 17 april 2025 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar vliegen de miniatuur-coniferen van 6,95 per stuk nu door de kamer
Ik gun je echt alles maar met @Strani als penningmeester weet je het maar nooit.quote:
Oh er is zowaar echt iemand met een modeltreinquote:Op donderdag 17 april 2025 18:40 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ooit zelf van een halve pvc buis en een halve plastig bloempot (voor het reliëf) en papier maché een tunnel voor onze modeltrein gemaakt. Ik was er zo trots op
Suggereer je nou dat als ik jou 10% van de inkomsten geef jij gewoon je mond houdt?quote:Op donderdag 17 april 2025 18:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik gun je echt alles maar met @:Strani als penningmeester weet je het maar nooit.
Er is een reden waarom @:Luctor.et.Emergo het zo druk heeft op dit moment.
Ik had ook echt modeltreinen als kindquote:Op donderdag 17 april 2025 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh er is zowaar echt iemand met een modeltrein![]()
Ik ben nooit verder gekomen dan een Lego-trein.
Ja, gezellig.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:53 schreef Strani het volgende:
Oh vanavond weer The Passion. Kijken we gezellig samen, voor de verbinding?
Ik ben niet echt op de hoogte van de prijzen van modeltreinen.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat als ik jou 10% van de inkomsten geef jij gewoon je mond houdt?
Het was meer een hobby van mijn vader dan van mij. Ik weet niet eens zeker wat voor merk wij hadden, volgens mij inderdaad Märklin. Staat nog wel bij mijn ouders op zolder, ik zal eens kijken als ik eraan denkquote:Op donderdag 17 april 2025 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh er is zowaar echt iemand met een modeltrein![]()
Ik ben nooit verder gekomen dan een Lego-trein.
Voor een degelijke koploper moet je ruim 500 Euro neertellen dus maak je geen zorgen.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt op de hoogte van de prijzen van modeltreinen.
Maar 10% is wel weinig.
Nee.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:53 schreef Strani het volgende:
Ga jij eens gewoon in de kerk naar de Mattheus Passion luisterenquote:
Ik mag niet meer in de kerk komen oké?quote:Op donderdag 17 april 2025 18:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ga jij eens gewoon in de kerk naar de Mattheus Passion luisteren
Dan moet je inderdaad maar naar wat B-artiesten kijken en luisteren die wat popliedjes verkerkelijkenquote:Op donderdag 17 april 2025 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik mag niet meer in de kerk komen oké?
NEE.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:53 schreef Strani het volgende:
Ik vind het best mooi om te zien, in het Diorama bijvoorbeeld, of bij Dordt in Stoom waren vorige keer ook een aantal professionele banen. Maar zelf prutsen met al die kleine elementen heeft me nooit zo getrokken.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het was meer een hobby van mijn vader dan van mij. Ik weet niet eens zeker wat voor merk wij hadden, volgens mij inderdaad Märklin. Staat nog wel bij mijn ouders op zolder, ik zal eens kijken als ik eraan denk
Jij gaat zometeen voor de voetenwassing op Witte Donderdag neem ik aan?quote:
En morgen gaat hij de Kruisweg lopenquote:Op donderdag 17 april 2025 19:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij gaat zometeen voor de voetenwassing op Witte Donderdag neem ik aan?
Ik loop al de hele week rond met een mooie punthoed zoals de vrome spanjaard betaamt!quote:Op donderdag 17 april 2025 19:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij gaat zometeen voor de voetenwassing op Witte Donderdag neem ik aan?
Wat DOE jij nog op een NEDERLANDS forum. Met je puntmuts.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik loop al de hele week rond met een mooie punthoed zoals de vrome spanjaard betaamt!
Hoezo wat heb jij tegen buitenlanders!?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat DOE jij nog op een NEDERLANDS forum. Met je puntmuts.
Ja dat geld verdwijnt zoals altijd weer op een Spaanse rekening. Maar dat is @Strani gegund, anders komt die de volgende winter niet meer door. Blijft helaas schrijnend dat die niet gewoon direct hulp voor hemzelf durft te vragen hierquote:Op donderdag 17 april 2025 18:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik gun je echt alles maar met @:Strani als penningmeester weet je het maar nooit.
Er is een reden waarom @:Luctor.et.Emergo het zo druk heeft op dit moment.
Ik ga ook dit jaar weer niet kijkenquote:Op donderdag 17 april 2025 18:53 schreef Strani het volgende:
Het níet kijken, dat verbindt onsquote:Op donderdag 17 april 2025 20:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ga ook dit jaar weer niet kijken
Niet tegen álle buitenlanders hoorquote:Op donderdag 17 april 2025 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo wat heb jij tegen buitenlanders!?
Precies. Niets mis mee. Buiten die uit de regio Valencia.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet tegen álle buitenlanders hoor
Ahh zo. Je hebt zeker ook buitenlandse vrienden als bewijs daarvoor?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet tegen álle buitenlanders hoor
Goed, laat maar. We doen het wel weer gewoon via Europese subsidiesquote:Op donderdag 17 april 2025 20:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat geld verdwijnt zoals altijd weer op een Spaanse rekening. Maar dat is @:Strani gegund, anders komt die de volgende winter niet meer door. Blijft helaas schrijnend dat die niet gewoon direct hulp voor hemzelf durft te vragen hier
En vast ook buitenlandse buren.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh zo. Je hebt zeker ook buitenlandse vrienden als bewijs daarvoor?
Dan hoef je tenminste niets anders te doen dan je altijd al doet, scheelt weer voor jou.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed, laat maar. We doen het wel weer gewoon via Europese subsidies
Dat vast, wij buitenlanders nemen elke wijk in Oldenzaal overquote:
Niks mis meequote:Op donderdag 17 april 2025 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vast, wij buitenlanders nemen elke wijk in Oldenzaal overOver een paar jaar zitten we massaal voor onze voordeuren tapas en paella te eten en ruikte de hele stad naar alioli.
Uiteraard.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh zo. Je hebt zeker ook buitenlandse vrienden als bewijs daarvoor?
Mijn hele buurtje is melkwit en oerhollands. Erg unicultureelquote:
Die paella mag je inderdaad houden, brrrr. Ik hou niet van rijst en niet van zeevruchten.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vast, wij buitenlanders nemen elke wijk in Oldenzaal overOver een paar jaar zitten we massaal voor onze voordeuren tapas en paella te eten en ruikte de hele stad naar alioli.
Ja ik heb me uiteindelijk ook bij jullie aangeslotenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:20 schreef Arizona het volgende:
Wel gezellig zo hè, met zijn allen niet the Passion kijken
quote:Op donderdag 17 april 2025 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik heb me uiteindelijk ook bij jullie aangesloten
You snooze, you losequote:Op donderdag 17 april 2025 21:29 schreef Strani het volgende:
Zit die arme Luctor wel helemaal alleen te kijken
Ja, ik wilde wel kijken maar toen bedacht ik me dat ik toch al weet hoe het afloopt.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:20 schreef Arizona het volgende:
Wel gezellig zo hè, met zijn allen niet the Passion kijken
Ja, beetje jammer dit.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:29 schreef Strani het volgende:
Zit die arme Luctor wel helemaal alleen te kijken
En hoe doet Terneuzen het? Komt de stad een beetje goed uit de verf?quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
En hoe doet Terneuzen het? Komt de stad een beetje goed uit de verf?
quote:
quote:
Ik heb al een mening over Terneuzen, dus dat kan ik er niet los van zienquote:
Wat is die mening?quote:Op donderdag 17 april 2025 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb al een mening over Terneuzen, dus dat kan ik er niet los van zien
Dat het een troosteloze havenstad is.quote:
Ik heb net wat foto's gezien en op basis daarvan moet ik je gelijk geven.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat het een troosteloze havenstad is.
Ik heb er acht jaar gewerkt of zo. Dus ja.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net wat foto's gezien en op basis daarvan moet ik je gelijk geven.
Die laten zich inderdaad bij de neus nemen. En de neuzen stonden duidelijk niet dezelfde kant op bij het bedenken hiervan.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:56 schreef Strani het volgende:
Tja, zo neem je jezelf als stad ook niet serieus natuurlijk:
[ afbeelding ]
Die dachten al het echt was?quote:Op donderdag 17 april 2025 22:01 schreef NailQueen het volgende:
De tv stond even op NPO1 en ik zie huilende mensen rond Wendy van Dijk staan. Ik heb alweer genoeg gezien.
Was het een reünie voor alle slachtoffers van The Voice?quote:Op donderdag 17 april 2025 22:01 schreef NailQueen het volgende:
De tv stond even op NPO1 en ik zie huilende mensen rond Wendy van Dijk staan. Ik heb alweer genoeg gezien.
Nee joh! Volgende maand pasquote:
Wendy van Dijk? Bestaat die nog, je hoort er niks meer vanquote:Op donderdag 17 april 2025 22:01 schreef NailQueen het volgende:
Zelfs geen protestanten uit Hengelo?quote:Op donderdag 17 april 2025 21:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn hele buurtje is melkwit en oerhollands. Erg unicultureel
Moest je toen nog door België?quote:Op donderdag 17 april 2025 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb er acht jaar gewerkt of zo. Dus ja.
of het veer Kruiningen-Perkpolder, destijds vaak genoemd in nieuwsberichtenquote:
Vandaar die huilende mensenquote:Op donderdag 17 april 2025 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wendy van Dijk? Bestaat die nog, je hoort er niks meer van
Wanneer het weer eens mistig was en ir uit de vaart was.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
of het veer Kruiningen-Perkpolder, destijds vaak genoemd in nieuwsberichten
Ja, maar ik heb al een afspraak staanquote:Op vrijdag 18 april 2025 11:06 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we morgen trouwens weer zin voor een ESF retro of random afterparty? Ik heb wel tijd om er eentje klaar te zetten.
Ja, dat liedje had ik niet per se hoeven kennen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:11 schreef ijs_beer het volgende:
Killer body huis op bali
ECHTE LIEFDE IS TE KOOP WO HO
Was u al bekend met deze poëzie? Voor mij was het helemaal nieuw!quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:11 schreef ijs_beer het volgende:
Killer body huis op bali
ECHTE LIEFDE IS TE KOOP WO HO
Nog een paar jaar en dan verschijnt deze muziek ook in The Passion, pas maar op.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:25 schreef Strani het volgende:
Niet samen The Passion willen kijken maar dan wel allemaal die heidense muziek hier delen. Maakt nog maar weer eens duidelijk dat Jezus geen plekje heeft bij het ESF-publiek
Where did you come from, cotton eye Judas.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en dan verschijnt deze muziek ook in The Passion, pas maar op.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Where did you come from, cotton eye Judas.
Dan krijgt Paradise by the dashboard light opeens een hele andere betekenisquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en dan verschijnt deze muziek ook in The Passion, pas maar op.
Het feestje wordt onderbroken door de zeer matige top 40. Heb je nu je zin?quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:25 schreef Strani het volgende:
Niet samen The Passion willen kijken maar dan wel allemaal die heidense muziek hier delen. Maakt nog maar weer eens duidelijk dat Jezus geen plekje heeft bij het ESF-publiek
Nee die is nét zo goddeloos!quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het feestje wordt onderbroken door de zeer matige top 40. Heb je nu je zin?
En dat duurt nog vier uur ook! Lees gewoon die lijst voor, draai niks en start Crucified in!quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het feestje wordt onderbroken door de zeer matige top 40. Heb je nu je zin?
Oké die kan nog wel de goedkeuring wegdragen van mij en de kerk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:55 schreef H_T het volgende:
[..]
En dat duurt nog vier uur ook! Lees gewoon die lijst voor, draai niks en start Crucified in!
Nee ik ga weer verder Black Mirror kijkenquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:55 schreef NailQueen het volgende:
Of we gaan allemaal naar het online kanaal Foute Uur Non Stop
En morgen draaien ze die lijst ook gewoon he?quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:55 schreef H_T het volgende:
[..]
En dat duurt nog vier uur ook! Lees gewoon die lijst voor, draai niks en start Crucified in!
Zeker. Vind het nog een leuk liedje ook.quote:Op vrijdag 18 april 2025 12:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Was u al bekend met deze poëzie? Voor mij was het helemaal nieuw!
Vale, Jesús.quote:Op vrijdag 18 april 2025 13:25 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |