SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!
quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik haalde 1 minuut en 21 seconden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je het niet kan zien maakt het nog niet ongevaarlijk Luctor!quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier is gewoon zuurstof, dus ik hoef mijn adem niet in de houden.
Precies. @Meke zie je soms ook dagen niet en dan opeens slaat ze weer toe.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Omdat je het niet kan zien maakt het nog niet ongevaarlijk Luctor!
Mijn lichaam functioneert vrij slecht zonder.quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Omdat je het niet kan zien maakt het nog niet ongevaarlijk Luctor!
Mja maar functioneert het mét nou echt héél veel beter Luctor?quote:Op zaterdag 12 april 2025 23:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn lichaam functioneert vrij slecht zonder.
Ja, daar ben ik ooit ook eens gweeest. Leuke dierentuin!quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nordhorn, een kleine maar erg leuke dierentuin hier in de buurt. Weinig echt spectaculaire dieren, maar bij veel dieren kun je erg dichtbij komen en je mag er veel dieren voeren. Dus daarom wel een aanrader met jongere kinderen (zoals mijn nichtje) als je in de buurt bent.
Voor mij mij absoluut nietquote:Op zondag 13 april 2025 00:56 schreef BillDauterive het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lied van het jaar tot nu toe?
Noem je Sanna een ho?quote:
Nou is de standaard tegenwoordig niet zo hoog om lied van het jaar te worden maar ik weet het niet hoor. Ik vind het wel interessant, maar het kabbelt ook wel heel erg voort.quote:Op zondag 13 april 2025 00:56 schreef BillDauterive het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lied van het jaar tot nu toe?
Ik heb de eerste aflevering gezien. Dus ik loop nog wat achter.quote:Op zondag 13 april 2025 01:13 schreef BillDauterive het volgende:
@:Luctor.et.emergo kijk je De Mol nu al of ben je nog steeds zo'n teleurstelling?
Ach, ik heb een bad hair decennium, en daar doe ik ook niet moeilijk over.quote:
Je haar jaarlijks wassen schijnt wonderen te doen!quote:Op zondag 13 april 2025 13:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, ik heb een bad hair decennium, en daar doe ik ook niet moeilijk over.
Alsof ik het nog niet druk genoeg hebquote:Op zondag 13 april 2025 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Je haar jaarlijks wassen schijnt wonderen te doen!
Dat is ook mooi toch. Smaken verschillenquote:Op zondag 13 april 2025 10:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het album krijgt best goede kritieken en dit liedje sprong er voor mij toch wel uit.
Die hoort ook gewoon netjes dicht te zijn op een zondagquote:Op zondag 13 april 2025 14:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Totdat je naar de Appie moet om eten te halen
Wat een weeldequote:Op zondag 13 april 2025 17:01 schreef sportfreak het volgende:
1964 Peter Post
1967 Jan Janssen
1982 Jan Raas
1983 Hennie Kuiper
2001 Servais Knaven
2014 Niki Terpstra
2022 Dylan van Baarle
2023 Mathieu van der Poel
2024 Mathieu van der Poel
2025 Mathieu van der Poel
Vier op een rij![]()
quote:Op zondag 13 april 2025 17:01 schreef sportfreak het volgende:
1964 Peter Post
1967 Jan Janssen
1982 Jan Raas
1983 Hennie Kuiper
2001 Servais Knaven
2014 Niki Terpstra
2022 Dylan van Baarle
2023 Mathieu van der Poel
2024 Mathieu van der Poel
2025 Mathieu van der Poel
Vier op een rij![]()
Maar het is zo lekker rustig danquote:Op zondag 13 april 2025 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Die hoort ook gewoon netjes dicht te zijn op een zondag
Inderdaad schandalig. Sowieso al die mensen die net op het laatste moment uit de weg gaan, of hun spandoek net voor het hoofd van de renners houden en dan in de laatste seconde omhoog. Hoe belangrijk vind je jezelf dan...quote:Op zondag 13 april 2025 17:20 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar gebruiken ze in Frankrijk de guillotine nog ? Wat een hufter om dit te doen
Van der Poel krijgt bidon tegen hoofd gegooid tijdens solo richting Roubaix
Dat is pech, bocht gemist.quote:
Ja op Carrefour de l'Arbe weer waar ze echt op het allerlaatste moment die vlag weghaalden.quote:Op zondag 13 april 2025 17:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad schandalig. Sowieso al die mensen die net op het laatste moment uit de weg gaan, of hun spandoek net voor het hoofd van de renners houden en dan in de laatste seconde omhoog. Hoe belangrijk vind je jezelf dan...
Ja! Die precies ja. En bij Pogacar precies hetzelfde. Zulke mensen wil je toch tegen de grond hoeken?quote:Op zondag 13 april 2025 17:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja op Carrefour de l'Arbe weer waar ze echt op het allerlaatste moment die vlag weghaalden.
Inderdaad! Vooral zijn overwinning in de proloog van de Boucles de la Mayenne in 2005 heeft hem toch wel de status van legende bezorgdquote:Op zondag 13 april 2025 17:40 schreef Fred_B het volgende:
Mathieu blijft toch een ongelofelijk fenomeen
Toen reed hij nota bene nog als enige met zijwieltjes!quote:Op zondag 13 april 2025 17:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad! Vooral zijn overwinning in de proloog van de Boucles de la Mayenne in 2005 heeft hem toch wel de status van legende bezorgd
Sorry ik dacht dat je het over Mathieu Heijboer hadquote:Op zondag 13 april 2025 17:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen reed hij nota bene nog als enige met zijwieltjes!
Een begrijpelijk misverstand. Dat was nog eens een Mathieu die het kon laten spoken in de Mayenne.quote:Op zondag 13 april 2025 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat je het over Mathieu Heijboer had
Zulke mensen staan er alleen voor henzelf...quote:Op zondag 13 april 2025 17:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja! Die precies ja. En bij Pogacar precies hetzelfde. Zulke mensen wil je toch tegen de grond hoeken?
Inderdaad. De Mathieu waar jij het - naar ik nu begrijp - over had heeft bij mijn weten nog niet het verschil kunnen maken in een koers van dat caliber.quote:Op zondag 13 april 2025 18:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een begrijpelijk misverstand. Dat was nog eens een Mathieu die het kon laten spoken in de Mayenne.
Groentesoep, zalmwraps en een restje aardappel-eisaladequote:Op zondag 13 april 2025 19:23 schreef NailQueen het volgende:
Wat schaft de zondagpot bij jullie? Ik heb taco's.
Ik heb pastasaus gemaakt voor vier dagen. En daarvan zojuist de eerste portie verorberd.quote:Op zondag 13 april 2025 19:23 schreef NailQueen het volgende:
Drie jaar op rij twee monumenten winnenquote:Op zondag 13 april 2025 17:40 schreef Fred_B het volgende:
Mathieu blijft toch een ongelofelijk fenomeen
Kipquote:Op zondag 13 april 2025 19:23 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2025 14:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook mooi toch. Smaken verschillenIk vind Bon Iver niet heel erg boeiend.
Ik normaal ook niet. Tot deze week vond ik eigenlijk alleen Skinny Love en Exile erg leuk.quote:Op zondag 13 april 2025 14:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is ook mooi toch. Smaken verschillenIk vind Bon Iver niet heel erg boeiend.
Wij zijn daar geweest toen dochter nog op de basisschool zat, ik herinner het me ook als een erg leuk en informatief museum!quote:Op zondag 13 april 2025 20:20 schreef H_T het volgende:
Een bezoekje aan Nemo was leukVeel kinderen daar, maar die gedroegen zich wel. Leuke dingen gezien, proefjes gedaan, helemaal mooi
Uitstekend moment om daaraan te denkenquote:Op maandag 14 april 2025 10:15 schreef NailQueen het volgende:
Het is maandagochtend en ipv aan het werk zit ik met vakanties in mijn hoofd
Ik twijfel. Ik heb een leuke singlereis gezien naar (alweerquote:Op maandag 14 april 2025 10:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Uitstekend moment om daaraan te denkenWat heb je in je hoofd?
Herkenbaarquote:Op maandag 14 april 2025 10:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik twijfel. Ik heb een leuke singlereis gezien naar (alweer) Italie. Enige nadeel is dat je daar op een camping slaapt. Noem mij DramaQueen maar ik zie daar gewoon erg tegenop
In een tent slapen gaat nog wel maar ik gruwel van de gedachte dat ik de douche en wc moet gaan delen en of het wel goed wordt schoongehouden. Het is ook al meer dan 10 jaar geleden dat ik gekampeerd heb dus ik ben het niet meer gewend
![]()
Nou dat zou ik in dit specifiek geval ook niet zo snel doen denk ikquote:Op maandag 14 april 2025 10:33 schreef BillDauterive het volgende:
Lekker uit die comfortzone stappen, NailQueen
Kamperen is niets mis mee toch? Gemeenschappelijke douches vind ik niet zo erg, zolang je maar wel in alle privacy kan omkleden. Ik zou alleen bang zijn voor zwemmerseczeem. Gemeenschappelijke toiletten hebben dan weer minder mijn voorkeur.quote:Op maandag 14 april 2025 11:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou dat zou ik in dit specifiek geval ook niet zo snel doen denk ik
Een eigen WC is denk ik voor veel mensen het enige breekpunt bij kamperen. Al de rest is toch wel het soort behelpen dat prima te doorstaan is.quote:Op maandag 14 april 2025 11:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kamperen is niets mis mee toch? Gemeenschappelijke douches vind ik niet zo erg, zolang je maar wel in alle privacy kan omkleden. Ik zou alleen bang zijn voor zwemmerseczeem. Gemeenschappelijke toiletten hebben dan weer minder mijn voorkeur.
Nee dat gemeenschappelijke zou ik ook niet eens zo erg vinden hoor. Meer het gebrek aan comfort van in de tent slapen.quote:Op maandag 14 april 2025 11:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Kamperen is niets mis mee toch? Gemeenschappelijke douches vind ik niet zo erg, zolang je maar wel in alle privacy kan omkleden. Ik zou alleen bang zijn voor zwemmerseczeem. Gemeenschappelijke toiletten hebben dan weer minder mijn voorkeur.
Gewoon je kamer delen met een leuke kerel, dan is het weer de helft van de prijs en heb je meteen een kerel.quote:Op maandag 14 april 2025 14:57 schreef NailQueen het volgende:
Wat heb ik aangericht
Maar mijn twijfels zijn dus niet gekIk ga vanmiddag even kijken hoe die camping eigenlijk is. Beetje onderzoek doen want de vakantie zelf lijkt me wel superleuk.
Er is trouwens nog wel een andere reis met hotel maar die is dubbel zo duur en daardoor boven mijn budget
Op die manier vakantie vieren lijkt mij ook helemaal niksquote:Op maandag 14 april 2025 14:44 schreef Yesse het volgende:
Mijn schoonouders gaan elke zomer minimaal 6 weken naar dezelfde camping in Nederland. Zo'n boerencamping met een paar caravans tegenover elkaar. Dus je moet als je naar het toilet langs de helft van de campinggasten. Zij vinden dat helemaal leuk want zij houden van dat sociale. Voor de nacht hebben ze in hun caravan geloof ik zo'n wc die je later leeggooit.
En ik zie dat altijd als het perfecte voorbeeld dat iedereen anders is en anders vakantie viert. Ik moet er niet aan denken om elk jaar op dezelfde plek, dezelfde mensen te zien, dezelfde uitjes te hebben (voor hen vooral het strand overigens) en 6 weken lang met z'n tweeën in een caravan ter grootte van onze slaapkamer te moeten leven.
Voor hen is dat echt vakantie vieren. Zelfde plek? Lekker herkenbaar. Zelfde mensen? Alle roddel en achterklap van het hele jaar bespreken. Dezelfde uitjes? Heerlijk relaxen op het strand. Met z'n tweeën in een kleine ruimte? Lekker terug naar "basic".
Bedankt voor de suggestie Hugo de Jonge.quote:Op maandag 14 april 2025 15:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon je kamer delen met een leuke kerel, dan is het weer de helft van de prijs en heb je meteen een kerel.
Geen idee wat Hugo hierover gezegd heeft maar graag gedaan!quote:Op maandag 14 april 2025 17:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie Hugo de Jonge.
Eigenlijk hetzelfde wat jij zei. Maar dan over het kopen van een huis als alleenstaande vrouw.quote:Op maandag 14 april 2025 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen idee wat Hugo hierover gezegd heeft maar graag gedaan!
quote:Op maandag 14 april 2025 17:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde wat jij zei. Maar dan over het kopen van een huis als alleenstaande vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op maandag 14 april 2025 19:09 schreef Redefine het volgende:
Vandaag was de uitvaart van mijn moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op maandag 14 april 2025 20:21 schreef NailQueen het volgende:
Vakantie update: Ik heb de camping even opgezocht. Die krijgt best veel slechte reviews. Vooral het sanitair wordt niet goed onderhouden. Dat zegt wel voldoende. Ik krijg verder naar een andere vakantie
Vandaag was de uitvaart van mijn moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig Lucquote:Op zondag 13 april 2025 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de eerste aflevering gezien. Dus ik loop nog wat achter.
Het is een leuke groep.
Dat voordeel dat die drie in de helikopter kregen, vind ik maar zeer karig.
Vandaag was de uitvaart van mijn moeder.Veel sterkte de komende periodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag was de uitvaart van mijn moeder.SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neem je tijdOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Vandaag was de uitvaart van mijn moeder.Neem de tijd. Wij zijn er voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag was de uitvaart van mijn moeder.SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Vandaag was de uitvaart van mijn moeder.Sterkte in de komende periode.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Vandaag was de uitvaart van mijn moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Actuele beelden van jouw huis nu:quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:12 schreef Fred_B het volgende:
Het gras is hier eigenlijk te hoog aan het worden, maar het is nu vol madeliefjes, en die wil ik ook niet wegmaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |