ja dat had ze al gezegd iddquote:Op donderdag 3 april 2025 22:04 schreef freaky40 het volgende:
Jolien gaat waarschijnlijk naar Hotel Jaz vlak bij de Arena. Die gaat niet helemaal terug naar België.
Dat was idd het beste seizoen van feestjesquote:Op donderdag 3 april 2025 22:05 schreef Joyce-43 het volgende: [..] alleen in het seizoen met Jill waren goeie feestjes dat het donker en alles was en muziek daarna was het licht aan en uurtje maar
Dat is geen zeuren...driemaandenlang weten ze dat hij geen sterke drank drinkt....lijkt we of dat verboden is want nu nog niet ff wat lekkers drinken voor hem.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:02 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie weer zeuren dat het drinken niet goed is![]()
![]()
ja snap ook niet waarom ze die feestjes zo karig hebben gemaakt echt heel raarquote:Op donderdag 3 april 2025 22:09 schreef maxelu het volgende:
[..]
Dat was idd het beste seizoen van feestjes
En hadden ze nooit moeten aanpassen wat mij betreft
Elke week exitfeestje maakt het verblijf en de streams veel leuker
Nou menszn het duurt geen 24 uur meer...
Denk niet dat er morgen nog veel te zien zal zijn op de streams
En dan hopen dat volgend seizoen toch beter wordt
Met TOP bewoners, TOP streams, TOP feestjes en TOP COS
Winnaars krijgen allesquote:Op donderdag 3 april 2025 22:09 schreef Kissingbird het volgende:
Nou zeg.. krijgt matthie weer wat aparts die wordt ook voorgetrokken![]()
Hij kreeg een hele fles bubbels zonder alcoholquote:Op donderdag 3 april 2025 22:10 schreef mazaru het volgende:
Mattheus is geheelonthouder van drank. Moet gewoon kunnen.
Zo werkt het bij iedereen toch?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:09 schreef humpty het volgende:
Sharice dat ze in de finale staat door zichzelf te zijn
Nee Sharice het waren tegenstemmen
Mattie drinkt geen alcoholquote:Op donderdag 3 april 2025 22:09 schreef Kissingbird het volgende:
Nou zeg.. krijgt matthie weer wat aparts die wordt ook voorgetrokken![]()
Niet bij mijquote:Op donderdag 3 april 2025 22:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo werkt het bij iedereen toch?
Beetje onzin dus
Denk dat er genoeg mensen zijn die Sharice waarderen om haar lieve en zorgzame karakter en meme-waardigheid/goede humorquote:Op donderdag 3 april 2025 22:09 schreef humpty het volgende:
Een soort bruiswater!quote:Op donderdag 3 april 2025 22:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij kreeg een hele fles bubbels zonder alcohol
ik heb net gestemd zie fotoquote:Op donderdag 3 april 2025 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
Kunnen jullie ook nog steeds niet stemmen bij rtl
** Mod edit, doe maar niet **quote:
inmiddels heb ik wel kunnen stemmen bij rtlquote:Op donderdag 3 april 2025 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
Daar was ze ook nietquote:Op donderdag 3 april 2025 22:11 schreef mario390 het volgende:
bij welke mac was sharice? ik snap helemal niet
Gaat bij mij ook nog steeds nietquote:Op donderdag 3 april 2025 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
So truequote:Op donderdag 3 april 2025 22:09 schreef humpty het volgende:
Jawellehquote:Op donderdag 3 april 2025 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
Vindt je?.....lijkt wel of je niet voor vol wordt aangezien als ze geen sterke drank drinkt....quote:
zolang ze het zingen maar laatquote:Op donderdag 3 april 2025 22:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk dat er genoeg mensen zijn die Sharice waarderen om haar lieve en zorgzame karakter en meme-waardigheid/goede humor
mijn lukte he tnet weer even niet pagina nemen misschienquote:
Doe maar jordy dan geen sharice liever haha.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:16 schreef Joyce-43 het volgende:
dan kan ik er nog 1 doen die ga ik even bedenken nog wie dat word
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:14 schreef Koos1958 het volgende:
Ja dat vind ikquote:Op donderdag 3 april 2025 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt je?.....lijkt wel of je niet voor vol wordt aangezien als ze geen sterke drank drinkt....
Hij heeft het volste recht om iets anders te vragen.
Nu heeft hij een blikje gekregen....1 blikje.
Kom er nog steeds niet op.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mijn lukte he tnet weer even niet pagina nemen misschien
Jordy?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:16 schreef Joyce-43 het volgende:
dan kan ik er nog 1 doen die ga ik even bedenken nog wie dat word
[ afbeelding ]
ja veel he hahhaquote:Op donderdag 3 april 2025 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt je?.....lijkt wel of je niet voor vol wordt aangezien als ze geen sterke drank drinkt....
helemaal met je eensquote:Op donderdag 3 april 2025 22:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
bewoners? geven dieweg danquote:Op donderdag 3 april 2025 22:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Er zijn verschillende de hele avond live op tiktok
nee word MAttie of Jordy dan nogquote:Op donderdag 3 april 2025 22:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Doe maar jordy dan geen sharice liever haha.
Nee ik bedoel dat je wel kan meekijken op TikTok, mocht je geen kaartjes krijgenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
bewoners? geven dieweg dan
ik heb bij BB meegedaan maar heb niet
Wie vind je het leukst of gun je het het meest?quote:
Gewoon in het huis Mario, ** -knip- **quote:Op donderdag 3 april 2025 22:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar dann?? en fok gaat zeer schlecht
Ze was gewoon in het huis hoor.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar dann?? en fok gaat zeer schlecht
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:22 schreef engine het volgende:
Jordy neemt even een momentje voor zichzelf.
ik nu ookquote:Op donderdag 3 april 2025 22:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik krijg dit als ik inlog
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zal ook weer even die 400 accounts voor de dag halen , ging goed vandaag
Dat is jammer natuurlijk, maar uiteindelijk verplicht niemand je om te kijken.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:27 schreef riri het volgende:
Streams uit, niks aan meer, saai onverstaanbaar gebrabbel van een bewoonster die voor mij deze hele BB 2025 kapot heeft gespeeld met lasteren en pesten, morgen finale en dan winnen voor de bewoner die het spel echt goed heeft gespeeld
Dat heb je mis .. Glenn zat 2000 boven het bedrag wat Jordy nu heeft.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:28 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze nog wel opdrachten krijgen om hun jackpot op te leuken de komende uren ga ik vanuit. Glenn nam ik meen 70 of 75.000 euro mee vorig jaar, dus die kant zou het weer op moeten.
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:29 schreef kater1 het volgende:
Hoe kan iemand stemmen voor een persoon met een plaatje van Milena opgespeld?
gewoon op matti stemmenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:29 schreef kater1 het volgende:
Daarom zeg ik, ik denk dat ze nog wel een opdracht krijgen of meerdere de komende uren. Er moet ook nog wat TV gemaakt worden.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat heb je mis .. Glenn zat 2000 boven het bedrag wat Jordy nu heeft.
Gewoon omdat dat kanquote:Op donderdag 3 april 2025 22:29 schreef kater1 het volgende:
welke tv??quote:Op donderdag 3 april 2025 22:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ik denk dat ze nog wel een opdracht krijgen of meerdere de komende uren. Er moet ook nog wat TV gemaakt worden.
Het stappenplan:quote:Op donderdag 3 april 2025 22:29 schreef kater1 het volgende:
Ze zeggen net zelf dat BB uitsprak dat alle uitdagingen zijn geweest. Tis klaarquote:Op donderdag 3 april 2025 22:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ik denk dat ze nog wel een opdracht krijgen of meerdere de komende uren. Er moet ook nog wat TV gemaakt worden.
er is alleen een liveshowquote:Op donderdag 3 april 2025 22:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het reguliere deel van de liveshow, de afgelopen 24 uur vanaf nu.
Laat gaanquote:Op donderdag 3 april 2025 22:30 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze zeggen net zelf dat BB uitsprak dat alle uitdagingen zijn geweest. Tis klaar
Nee hoor. Nooit, je ziet altijd nog wat er die 24 uur vanaf nu gebeurd is.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor. Nooit, je ziet altijd nog wat er die 24 uur vanaf nu gebeurd is.
Denk wel dat ze nog een recapje doen van de laatste momenten, was volgens mij altijd wel zo.quote:
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Is dit net zo zeker als dat Sharice vanavond zou vertrekken?
alles wordt andersquote:Op donderdag 3 april 2025 22:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
er is vaak de laatste dag nog een groot spel gespeeldquote:Op donderdag 3 april 2025 22:32 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk wel dat ze nog een recapje doen van de laatste momenten, was volgens mij altijd wel zo.
Denk ik niet hoor, geen reguliere uitzending. Wel een life programma met flash backs enz. Familie en oud deelnemersquote:Op donderdag 3 april 2025 22:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nooit gezegd dit.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als je vindt dat die schoen je past, beantwoord ik deze graag.
[ afbeelding ]
ik denk dat zijn uren dit jaar ook gekort warenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is vaak de laatste dag nog een groot spel gespeeld
maar BB is dit jaar luier dan lui
Kan ik me niet herinneren hoor. Laatste dag is laatste 3 jaar sowieso de hele dag hangen, beetje dansen en klaar maken onder begeleiding van urenlang muziek. Wat ook gezellig is ;pquote:Op donderdag 3 april 2025 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is vaak de laatste dag nog een groot spel gespeeld
maar BB is dit jaar luier dan lui
ik ookquote:Op donderdag 3 april 2025 22:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik wil de reaktie van Jordy wel eens zien als die morgen als 2e naar buiten moet
met Jill was laatste dag grootste spelquote:Op donderdag 3 april 2025 22:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren hoor. Laatste dag is laatste 3 jaar sowieso de hele dag hangen, beetje dansen en klaar maken onder begeleiding van urenlang muziek. Wat ook gezellig is ;p
Snap dit niet. Heb ik niet gezegd dus is geplakt en geknipt.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]freaky40 in BB / [BB 25-COS#676] Matige spaghetti
Laat gaanquote:Op donderdag 3 april 2025 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]freaky40 in BB / [BB 25-COS#676] Matige spaghetti
Ohja freeze ook nog, maar een na laatste dag volgens mij omdat ze altijd nog wat langer met z’n drieën hadden.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:34 schreef Luna68 het volgende:
Als ik het mij goed herinner hadden ze vorig jaar de laatste dag een zon-/hangdag buiten en kregen ze even muziek en nog een persoonlijke freeze??!!
FEBO weerquote:Op donderdag 3 april 2025 22:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Snap dit niet. Heb ik niet gezegd dus is geplakt en geknipt.
oh ja zo bedoel je, ja had gehoopt kaartjes te winnen maar helaasquote:Op donderdag 3 april 2025 22:20 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je wel kan meekijken op TikTok, mocht je geen kaartjes krijgen
Even gekeken niet geplakt geknipt of aangepastquote:Op donderdag 3 april 2025 22:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Snap dit niet. Heb ik niet gezegd dus is geplakt en geknipt.
?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even helen niet geplakt geknipt of aangepast
Van 2021 herinner ik me niet, dus zou kunnen.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
met Jill was laatste dag grootste spel
met salar ook
Joh hij loopt een beetje te dollen.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken niet geplakt geknipt of aangepast
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken niet geplakt geknipt of aangepast
jij zou moeten solliciteren voor de stem van BBquote:Op donderdag 3 april 2025 22:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoopte heel erg dat ik geen kaartjes zou winnen, en ik heb goed nieuws.. .dat is gelukt!
als dat gebeurt hoeven we gelukkig niet meer naar een boze Jordy in bed te kijken die ligt te janken bij zijn kaartjesquote:Op donderdag 3 april 2025 22:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik wil de reaktie van Jordy wel eens zien als die morgen als 2e naar buiten moet
Dan was het iemand anders via mijn account. Ik heb dat niet gezegd en daar laat ik het bij.quote:
lol ... ik denk niet dat ik dat beter kan.. hahaquote:Op donderdag 3 april 2025 22:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij zou moeten solliciteren voor de stem van BB
ik denk van welquote:Op donderdag 3 april 2025 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
lol ... ik denk niet dat ik dat beter kan.. haha
Ik vind zijn huidige gedrag ook wel en beetje apartquote:Op donderdag 3 april 2025 22:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
als dat gebeurt hoeven we gelukkig niet meer naar een boze Jordy in bed te kijken die ligt te janken bij zijn kaartjes
Dank je. Je moet het wel willen hè, dat je dan ook een beetje voor Milena kiest.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het stappenplan:
Stap 1 : Ga naar de website van Big Brother
Stap 2 : Log in
Stap 3 : Kies de knop dat je wilt stemmen.
Stap 4 : Kies de persoon die een plaatje van Milena op heeft gespeld.
Stap 5 : Stem
You're welcome.
waar doel je op?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind zijn huidige gedrag ook wel en beetje apart
Ik denk dat hij zich heel erg beseft dat z'n droom morgen over is, hoe dan ook.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind zijn huidige gedrag ook wel en beetje apart
ben je helemaal besodemieterd, dat nooitquote:Op donderdag 3 april 2025 22:40 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dank je. Je moet het wel willen hè, dat je dan ook een beetje voor Milena kiest.
Nee dat verlies je. Dat was wel degelijk jouw reactie op mijn post.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ga hier geen welles/nietes spelen op de laatste dag.
Dan zou ik maar eens gaan kijken naar de wachtwoorden van je account..quote:Op donderdag 3 april 2025 22:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ga hier geen welles/nietes spelen op de laatste dag.
jepquote:Op donderdag 3 april 2025 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich heel erg beseft dat z'n droom morgen over is, hoe dan ook.
Fine.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee dat verlies je. Dat was wel degelijk jouw reactie op mijn post.
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens gaan kijken naar de wachtwoorden van je account..
Dat merk je idd wel... 3 jaar naar toe gewerkt en morgen is dat opeens voltooidquote:Op donderdag 3 april 2025 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich heel erg beseft dat z'n droom morgen over is, hoe dan ook.
Heb ze gelijk gereset.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens gaan kijken naar de wachtwoorden van je account..
tis een soort van zijn levenswerkquote:Op donderdag 3 april 2025 22:42 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Dat merk je idd wel... 3 jaar naar toe gewerkt en morgen is dat opeens voltooid
Weer naar je 9 to 5 baan, en niet ff blijven liggen in je nest wanneer je wilquote:Op donderdag 3 april 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
terug in het regime
niks meer om naar toe te werken
of naar toe te leven
haha.. dat zou wel in het budget van deze BB passen ja.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:43 schreef freaky40 het volgende:
Gewoon finale in de lobby van het EndemolShine pand.
waar is zij gewezen bj de exit? helemal komischquote:Op donderdag 3 april 2025 22:25 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
hehe, na 3 maanden kan ze eindelijk een keer lachen
Vorig jaar ook. Budget is alles.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha.. dat zou wel in het budget van deze BB passen ja.
Is dat niet elk jaar daar?quote:Op donderdag 3 april 2025 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha.. dat zou wel in het budget van deze BB passen ja.
Of jullie als die win 😁quote:Op donderdag 3 april 2025 22:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die jongen stort terplekke in en moet aan het zuurstoflachgas
Was iig vorig jaar daar wel en een keer eerder ook dacht ik maar dat weet ik niet zeker ;p Klopt van die tent, dat was ook een keer idd.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, nog wel in een studio volgens mij. Ook een keer toch in een soort tent naast het huis?
Ze mocht zijn rug op......quote:Op donderdag 3 april 2025 22:45 schreef superniger het volgende:
Ach Jolien.
Zou ze inmiddels onder Jeffrey liggen?
Dat denkt hij maar. Je wordt geleefd na die finale. Allemaal mooie plannen maar daar steekt de FEBO een stokje voor.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:46 schreef Hznootje het volgende:
Jordy gaat het. Morgen op de afterparty op een zuipen zetten22:30 naar huis
Je bent er bij geweest? Ik heb andere beelden gezien namelijkquote:Op donderdag 3 april 2025 22:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denkt hij maar. Je wordt geleefd na die finale. Allemaal mooie plannen maar daar steekt de FEBO een stokje voor.
Jawel hoor heeft nog mooie doelstellingenquote:Op donderdag 3 april 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
terug in het regime
niks meer om naar toe te werken
of naar toe te leven
Weet hoe het er aan toe gaat na zo'n finale.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Je bent er bij geweest? Ik heb andere beelden gezien namelijk
Hele Jazz Hotel afgebroken en alle dierfiguren die ie kan vinden aangerand. Na 2 biertjes en 6 gemberbierquote:Op donderdag 3 april 2025 22:46 schreef Hznootje het volgende:
Jordy gaat het morgen op de afterparty op een zuipen zetten22:30 naar huis
Ik ookquote:Op donderdag 3 april 2025 22:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet hoe het er aan toe gaat na zo'n finale.
Wat dit betreft ben ik het wel eens met @freaky40 ... de winnaar moet pers langs, filmpjes maken voor BB, tiktok optreden enz... die gaat niet gelijk zuipen.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Je bent er bij geweest? Ik heb andere beelden gezien namelijk
Reken maar dat Jordy gaat zuipen, glaasje hier, glaasje daarquote:Op donderdag 3 april 2025 22:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat dit betreft ben ik het wel eens met @:freaky40 ... de winnaar moet pers langs, filmpjes maken voor BB, tiktok optreden enz... die gaat niet gelijk zuipen.
Dat klopt, de nummer 2 kan dat wel doen.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Reken maar dat Jordy gaat zuipen, glaasje hier, glaasje daar
Ik ben er wel eens geweest..Er wordt genoeg geschonken en toebedeeldquote:Op donderdag 3 april 2025 22:48 schreef freaky40 het volgende:
Dat was vorig jaar ook nog te zien na de liveshow op een instagram account, iedereen moet wat van je.
en dan kruipend naar het hotelquote:Op donderdag 3 april 2025 22:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Reken maar dat Jordy gaat zuipen, glaasje hier, glaasje daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je hebt allang antwoord maar je blijft drammen. Sharice was gewoon op de bank in het huisquote:Op donderdag 3 april 2025 22:50 schreef mario390 het volgende:
waar is sharice geweest bij de exit ? niemand gevt me antwort
Tatjana en Geraldine zijn er ook.... We gaan zien of het budget hen live toelaat of dat we het met maquettes van elk moeten doen,quote:Op donderdag 3 april 2025 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, nog wel in een studio volgens mij.
ff naar de hoeren.....quote:Op donderdag 3 april 2025 22:50 schreef mario390 het volgende:
Zolang DB nog goed draait zal het wel niet. Hopelijk zetten ze daar de streams aan na morgen.quote:Op donderdag 3 april 2025 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop ergens nog steeds op een seizoen 2 van EJVJL
quote:Op donderdag 3 april 2025 22:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Tatjana en Geraldine zijn er ook.... We gaan zien of het budget hen live toelaat of dat we het met maquettes van elk moeten doen,
nou dat was meestal in vorige edities wel leuk als er weer een paar aangeschoten waren, dan was er altijd wel weer sensaquote:Op donderdag 3 april 2025 22:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, hoe meer drank, hoe leuker de filmpjes!
Op de plee (heel lang)quote:Op donderdag 3 april 2025 22:50 schreef mario390 het volgende:
maar niet bij de 3 gesitzttquote:Op donderdag 3 april 2025 22:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Je hebt allang antwoord maar je blijft drammen. Sharice was gewoon op de bank in het huis
Pffff om dat jij haar niet gezien hebt, wil niet zeggen dat ze er niet was..En nu is het klaarquote:
Dat deed Salar idd dat jaarquote:Op donderdag 3 april 2025 22:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hele Jazz Hotel afgebroken en alle dierfiguren die ie kan vinden aangerand. Na 2 biertjes en 6 gemberbier
quote:Op donderdag 3 april 2025 23:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vind er geen ene donder meer aan, ben woestboos
Jolien is nu een stuk benaderbaarder dan toen ze in het huis zat hoorquote:Op donderdag 3 april 2025 23:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
De jacht is geopendquote:Op donderdag 3 april 2025 23:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jolien is nu een stuk benaderbaarder dan toen ze in het huis zat hoorPak je kans
ik snap je hoorquote:Op donderdag 3 april 2025 23:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik ga ook heel slecht op dat soort broeken.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:14 schreef kater1 het volgende:
Die vreselijke broek met scheuren van Sharice doet gewoon pijn aan mijn ogen. Maar dat is persoonlijk. Anderen zullen zeggen dat het weer helemaal hot is. Of zo.
Jij hoeft em niet aan tochquote:Op donderdag 3 april 2025 23:18 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik ga ook heel slecht op dat soort broeken.
we hebben wel meer naar bepaalde kleding moeten kijken! en dat vond ik erger dan deze broek.....zo smaken verschillen.quote:
Ga ik ook niet ontkennen, Sharice vindt hem leuk, top toch.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:23 schreef Thorelf het volgende:
[..]
we hebben wel meer naar bepaalde kleding moeten kijken! en dat vond ik erger dan deze broek.....zo smaken verschillen.
ik mis ook die outfitjes van die troela's die het verleden jaar presenteerde. Dat was echt oogaidsquote:Op donderdag 3 april 2025 23:23 schreef Thorelf het volgende:
[..]
we hebben wel meer naar bepaalde kleding moeten kijken! en dat vond ik erger dan deze broek.....zo smaken verschillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ja Geraldine kon er ook wat van...maar zij kan het hebben mooie vrouw! wel verschil met Jolienquote:Op donderdag 3 april 2025 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
ik mis ook die outfitjes van die troela's die het verleden jaar presenteerde. Dat was echt oogaids
Jolien is wegquote:Op donderdag 3 april 2025 23:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe bedoelte jolien dat , dat sharice vor haar niet meer existiert?
Nee voor mee naar huis dus volgens mijquote:Op donderdag 3 april 2025 23:31 schreef kater1 het volgende:
Zijn Matti en Sharice nu recepten aan het doornemen? Voor morgen? Hadden ze opties?
Je bedoelde Sharice? Geeft niets, foutje is zo gemaakt.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:27 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja Geraldine kon er ook wat van...maar zij kan het hebben mooie vrouw! wel verschil met Jolien
Zijn ze alle driequote:Op donderdag 3 april 2025 23:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo ontzettend bewust van de camera's.
nee ik bedoel echt Geraldine... was antwoordt op souryquote:Op donderdag 3 april 2025 23:32 schreef kater1 het volgende:
[..]
Je bedoelde Sharice? Geeft niets, foutje is zo gemaakt.
Ik ben toch niet serieus. Is gewoon een grapje omdat er te pas en te onpas gegooid wordt met topdit, topdat, door voornamelijk ook Jordy zelfquote:
Ja precies die lult ook gewoon met iedereen mee om er zelf beter van te worden... Niet mijn soort mensquote:Op donderdag 3 april 2025 23:39 schreef T0wler het volgende:
Mattie effe naar Jordy neehoor...
Jolien was allang gaan kijken
Dat hebben ze al dagen lang gedaanquote:Op donderdag 3 april 2025 23:45 schreef Thorelf het volgende:
jammer...ik had ze graag buiten bij het vuur zien zitten...met een drankje.en terug zien blikken op hun avontuur in BB
Morgen nog een (bijna) hele dag, dus denk ff krachten sparen voor de big dayquote:Op donderdag 3 april 2025 23:45 schreef Thorelf het volgende:
jammer...ik had ze graag buiten bij het vuur zien zitten...met een drankje.en terug zien blikken op hun avontuur in BB
Ja dat was wel lief van die Amber, Jolien gaat haar hard nodig hebben.quote:Op donderdag 3 april 2025 23:44 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee joh die gaan samen met amber naar k3![]()
![]()
Ja was het maar waarquote:
Hoe heb je beeld? Ik heb alleen zwart schermquote:Op donderdag 3 april 2025 23:51 schreef latevogel het volgende:
MATT loopt weer buiten in brabbeltaal een gebed te doen 🙄
Heel eerlijk denk ik niet dat Amber voor het kaartje heeft gezorgd maar BB (FEBO) zelf, dat optreden van hun is al 2? weken geleden. Maar is mooi gedaan voor Sharice die ook een K3 fan isquote:Op donderdag 3 april 2025 23:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat was wel lief van die Amber, Jolien gaat haar hard nodig hebben.
ik snap alleen niet wat dat met die broek te maken heeft
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 3 april 2025 23:58 schreef mario390 het volgende:
wat is dat gedoe hier met k3 wat is dat? en wie is amber?
K3 is k3 en amber is beste vriendin van Jolien. Je had dit toch ook wel kunnen volgen. Je hebt vakantie genoeg gehadquote:Op donderdag 3 april 2025 23:58 schreef mario390 het volgende:
Amber = vriendin van Jolienquote:Op donderdag 3 april 2025 23:58 schreef mario390 het volgende:
Ja 85 verschillende BB's volgen is best lastig.quote:Op vrijdag 4 april 2025 00:00 schreef tassie127 het volgende:
[..]
K3 is k3 en amber is beste vriendin van Jolien. Je had dit toch ook wel kunnen volgen. Je hebt vakantie genoeg gehad
Mja had hij het bij 1 moeten houdenquote:Op vrijdag 4 april 2025 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja 85 verschillende BB's volgen is best lastig.
quote:Op vrijdag 4 april 2025 00:16 schreef Willewa het volgende:
Ik dacht toch nog ff spieken op de live of er toch nog wat leven was toevallig. Mattie zit nu buiten onder een dekentje met een drankje. Voor hem waarschijnlijk/zeer aannemelijk extra spannend morgen.
Nope, niks gehoordquote:Op vrijdag 4 april 2025 00:37 schreef TheVulture het volgende:
Jolien exit, heb niet kunnen kijken de laatste 2 dagen maar heeft Jeffrey nog wat laten horen?
Denk dat Mattie uiteindelijk gaat winnen nu de stemmen van Jolien naar hem zullen gaan...
Nee hoor Jolien wil dat je op Jordy stemt die ziet ze als winnaarquote:Op vrijdag 4 april 2025 00:37 schreef TheVulture het volgende:
Jolien exit, heb niet kunnen kijken de laatste 2 dagen maar heeft Jeffrey nog wat laten horen?
Denk dat Mattie uiteindelijk gaat winnen nu de stemmen van Jolien naar hem zullen gaan...
Was op stream 2quote:Op donderdag 3 april 2025 23:55 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Hoe heb je beeld? Ik heb alleen zwart scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |