ze kregen 3 andere maaltijden ernaast waaronder wat ze vanmiddag aten en dit inderdaadquote:Op woensdag 2 april 2025 18:48 schreef Willewa het volgende:
Hebben ze dit bedacht zodat ze de tonijnwraps niet hoeven te eten? Of hebben ze een recept gekregen ofzo?
Ahhh zo okee. En nog 1 over dus voor morgen?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze kregen 3 andere maaltijden ernaast waaronder wat ze vanmiddag aten en dit inderdaad
ze hebben er ketjap door heen gegooidquote:
Jordy zal van de Hollandse bolognese houdenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze hebben er ketjap door heen gegooid![]()
ik doe het precies zo, is gewoon makkelijkerquote:Op woensdag 2 april 2025 19:16 schreef mazaru het volgende:
Spaghetti eten is te moeilijk voor Jordy
[ afbeelding ]
Ketchupquote:Op woensdag 2 april 2025 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze hebben er ketjap door heen gegooid![]()
ja weet even niet meer wat ze gisteren hadden want tonijn hebben ze nog niet gegeten natuurlijkquote:Op woensdag 2 april 2025 19:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ahhh zo okee. En nog 1 over dus voor morgen?
Finaledag krijgen ze vast een feestmaal.
Hoezo Hollandse ? haha ik doe ook geen ketjap er door heen denk Italianen ook niet tochquote:Op woensdag 2 april 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy zal van de Hollandse bolognese houden
Ik heb geleerd hoe spaghetti te eten toen ik klein was. Maar mijn moeder sneed het in het begin ook klein voor me.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik doe het precies zo, is gewoon makkelijker
dacht ketjap hoor nah ja ook goed ook dat doe je er niet doorheen hahahhaquote:
Ja iets scherper vind ikquote:Op woensdag 2 april 2025 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is bijna hetzelfde als tomatenpuree
ja daar heb je het al hahaquote:Op woensdag 2 april 2025 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb geleerd hoe spaghetti te eten toen ik klein was. Maar mijn moeder sneed het in het begin ook klein voor me.
Echt niet. De meeste Hollanders kunnen heel goed spaghetti eten zonder het te snijden. Moet nou alles tegengesproken worden?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
De meeste Hollanders snijden spaghetti
Is ook een non discussie
Net als dat Chinees hier totaal niet lijkt op Chinees eten in China
* greysbones gaat vast zakdoeken in slaan voor Odie morgenavondquote:
als je niet neukt heb je ze ook niet nodigquote:Op woensdag 2 april 2025 19:30 schreef Koos1958 het volgende:
Matti dus geen condoomgebruik gebruiker. 1x gebruikt in zijn leven.
geen zorgen, die schijtpoll van salarquote:Op woensdag 2 april 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gaat vast zakdoeken in slaan voor Odie morgenavond
En daar voor nog met de staafmixer?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb geleerd hoe spaghetti te eten toen ik klein was. Maar mijn moeder sneed het in het begin ook klein voor me.
waar staat deze, op instagram?quote:
Die andere zegt ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 2 april 2025 19:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
geen zorgen, die schijtpoll van salarzou toch wel weer niet kloppen
Ik geloof het wel. Ik kan hem zelf nooit vinden bij Salar. En als ik hem vind dan kan ik er niet op stemmen op 1 of andere manierquote:
wat die poll van FOK ?quote:Op woensdag 2 april 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die andere zegt ongeveer hetzelfde
nek aan nek dus, weer hoop gebral om niksquote:Op woensdag 2 april 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is van 15 minuten geleden
Waarschijnlijk wel, maar toen was ik nog wel heel klein.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En daar voor nog met de staafmixer?
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou dan maar weer wat mail adressen aanmaken![]()
![]()
Hebben we niet mogen zien. 1 grote SLquote:Op woensdag 2 april 2025 19:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor de kleur oranje vallen.
Is het finale kleedje/jurk/pak van Charice oranje?
Dat klopt maar we weten dat het pak van Jordy blauw is en van Mattheus wit en de jurk van Jolien rood.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hebben we niet mogen zien. 1 grote SL
Rood is een mooie exit kleur voor morgenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat klopt maar we weten dat het pak van Jordy blauw is en van Mattheus wit en de jurk van Jolien rood.
Ze hebben er over gepraat.
Jaaa maar ze mag hem morgen nog niet aan hequote:Op woensdag 2 april 2025 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rood is een mooie exit kleur voor morgen![]()
Dus morgen naar huis in d'r oude kloffie, ook goedquote:Op woensdag 2 april 2025 19:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaa maar ze mag hem morgen nog niet aan he
In haar schaatspak.quote:Op woensdag 2 april 2025 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dus morgen naar huis in d'r oude kloffie, ook goed![]()
in d'r plottwist truiquote:Op woensdag 2 april 2025 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dus morgen naar huis in d'r oude kloffie, ook goed![]()
zit axel daar nog ? of die pan van elsaquote:Op woensdag 2 april 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
Ze denken dat er een geur weg komt uit de pr
Pootje!quote:Op woensdag 2 april 2025 20:09 schreef mazaru het volgende:
Pootje denkt ook dat Jolien kan gaan wieberen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Eindelijk inpakken, de koffers hebben ze al een tijdje.quote:Op woensdag 2 april 2025 20:06 schreef mazaru het volgende:
Ze hebben de koffers. Jordy is aan het inpakken
En heeft BB deze keer wel gezegd dat ze pyama en een outfitje voor morgen nog niet moeten inpakken?quote:Op woensdag 2 april 2025 20:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eindelijk inpakken, de koffers hebben ze al een tijdje.
Ze weten dat morgen iemand moet vertrekkenquote:Op woensdag 2 april 2025 20:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En heeft BB deze keer wel gezegd dat ze pyama en een outfitje voor morgen nog niet moeten inpakken?
Of gaan ze weer hele avond stress-wachten of/wanneer de schermen aangaan en 1tje weg moet?
quote:Op woensdag 2 april 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze weten dat morgen iemand moet vertrekken
Oh oh kakken en niet zijn handen wassen. Nou daar gaat sharice vast iets van zeggenquote:Op woensdag 2 april 2025 19:58 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
weer 1 van de TOP grappen van sharice
klopt, ze zij, hij ging zijn handen wassen in de voorraadkamerquote:Op woensdag 2 april 2025 20:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh oh kakken en niet zijn handen wassen. Nou daar gaat sharice vast iets van zeggen
Niet overal op reageren is ook een optiequote:Op woensdag 2 april 2025 19:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt niet. De meeste Hollanders kunnen heel goed spaghetti eten zonder het te snijden. Moet nou alles tegengesproken worden?
quote:Op woensdag 2 april 2025 19:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
als je niet neukt heb je ze ook niet nodig
het noorderlichtquote:
de chemtrails van schipholquote:Op woensdag 2 april 2025 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
het noorderlicht![]()
maar wat ze zien is gewoon luchtvervuilingdan krijg je die mooie rode lucht
Maar zij zien het noorderlichtquote:Op woensdag 2 april 2025 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
De ondergaande zon .. zie ik elke dag hier ook
Ja klopt, daar was hij alweer aan het werkquote:Op woensdag 2 april 2025 20:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Pootje!![]()
Lijkt alweer aan het werk? Ziet er uit als werkoutfit en in zijn bestelwagen
Dat heb ik lang genoeg gedaan. Als ik gequote word dan geef ik antwoordquote:Op woensdag 2 april 2025 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet overal op reageren is ook een optie
Hij zit tussen zijn tenen te wroeten. Dat worden geen leuke caps danquote:
quote:Op woensdag 2 april 2025 21:33 schreef mazaru het volgende:
En wat doe je als je tussen je tenen hebt zitten wroeten? Dan steek je je vinger in je mond![]()
[ afbeelding ]
😂 🤣quote:Op woensdag 2 april 2025 21:35 schreef Linnied het volgende:
Jeffrey heeft een poll gezet met de vraag of men wil dat ie naar de finale komt...![]()
Wat een jankerd.
Heb nee gestemd
wiequote:Op woensdag 2 april 2025 21:35 schreef Linnied het volgende:
Jeffrey heeft een poll gezet met de vraag of men wil dat ie naar de finale komt...![]()
Wat een jankerd.
Heb nee gestemd
Wat dan?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:41 schreef Hznootje het volgende:
Ohhh die poll van Salar op Insta..Love it!
Capje?quote:Op woensdag 2 april 2025 21:41 schreef Hznootje het volgende:
Ohhh die poll van Salar op Insta..Love it!
Oei dat ziet er goed uit.quote:
Sharice weet niet wat haar overkomt als Jolien er uit vliegtquote:
Ik ook. Het ziet er niet naar uit dat ze verder komt dan een derde plaats jammer genoeg. Ik had haar de overwinning heel erg gegund. Of eigenlijk misgun ik het dat stinkkartel heel erg.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Sharice weet niet wat haar overkomt als Jolien er uit vliegtGun ik haar
Staan gestapeldquote:Op woensdag 2 april 2025 21:49 schreef Linnied het volgende:
Is die paddestoel nou zo groot op stream 1?? Snap er niks van
Jamaar.. die omvang..quote:
quote:Op woensdag 2 april 2025 21:49 schreef Linnied het volgende:
Is die paddestoel nou zo groot op stream 1?? Snap er niks van
als jolientje er zo in gaat, dan komt dat helemaal goedquote:Op woensdag 2 april 2025 21:56 schreef GayGuy het volgende:
Ik moet slapen Graag als er nog meer mattie saunabeelden of douchebeelden komen, veel screenshots😘
En haar flapoortjes.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:03 schreef Folies het volgende:
Gebruikt Jolien een Faceapp zodat haar kin er wat mooier uitziet??
wie betaalt dan hahaquote:Op woensdag 2 april 2025 20:18 schreef Folies het volgende:
Mattheus die al z'n zakken leegt voor een schooier, omdat hij zo mooi kon zingen. In de Filipijnen ofzo.
En we weten, hij heeft nooit een cent bij als hij de deur uitgaat op vakantie.
Toch nietquote:Op woensdag 2 april 2025 22:19 schreef Folies het volgende:
Och Jolien, gaat het leuke moment voor ons tegenhouden.
Volgens mij zijn het piepschuim krukjes die de febo zelf een kleurtje heeft gegevenquote:Op woensdag 2 april 2025 21:54 schreef Linnied het volgende:
[..]
Jamaar.. die omvang..
Oh wacht die staan heel dicht bij de camera natuurlijk omdat ze gestapeld zijn..
![]()
Sorry. Moe.
of 'n fles vodkaquote:Op woensdag 2 april 2025 22:29 schreef latevogel het volgende:
Als BB ze nu eens lekker flesje champie gunde he zou toch leuk Zijn
Als het al niet vanzelf is weggelopenquote:Op woensdag 2 april 2025 22:41 schreef odie22 het volgende:
onder het bed van elsa zal nog wel e.e.a. liggen
Ze gaat ook.quote:Op woensdag 2 april 2025 21:48 schreef mazaru het volgende:
En Sharice is er weer van overtuigd dat ze morgen gaat.
Jolien heeft van alles gedaan,maar knap vind ik haar niet. ze is niet lelijk,maar niets bijzondersquote:Op woensdag 2 april 2025 22:03 schreef Folies het volgende:
Gebruikt Jolien een Faceapp zodat haar kin er wat mooier uitziet??
in BB? vorige keer was het nog helemaal niets dacht 80 dagen geen idee maar heel lang was vorige week dat hij het zeiquote:Op woensdag 2 april 2025 22:48 schreef engine het volgende:
Rechterhand! En voor de afwisseling een keer links!
Na de finalequote:Op woensdag 2 april 2025 22:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
in BB? vorige keer was het nog helemaal niets dacht 80 dagen geen idee maar heel lang was vorige week dat hij het zei
36 centimeterquote:
Ik vind haar steeds mooier. In het begin dacht ik pffff miss dit miss dat. Maar het bleek een leuk mens, en als ze zo in de zon buiten ligt te slapen is ze echt een schoonheid.quote:Op woensdag 2 april 2025 22:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Jolien heeft van alles gedaan,maar knap vind ik haar niet. ze is niet lelijk,maar niets bijzonders
Dat is denk ik een lange lummelquote:
stond onder frikandel check bijpassende foto hahahaquote:
Resultaten frikandelonderzoekquote:Op woensdag 2 april 2025 22:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
stond onder frikandel check bijpassende foto hahaha
nog keer gekeken google gaf niet echt goed weer lange lummel idd 36cm
normale frikandel 18,5 cm @:engine
zei Big Brotherquote:
quote:Op woensdag 2 april 2025 23:07 schreef odie22 het volgende:
sharice haalt nog wel even alles er uit haar laatste avond
Was het maar zo'n feest.....De polls zeggen anders. Ah Mattie op zijn rots. Met bouwlamp als ster???quote:Op woensdag 2 april 2025 23:07 schreef odie22 het volgende:
sharice haalt nog wel even alles er uit haar laatste avond
it ain't over until the fat lady singsquote:Op woensdag 2 april 2025 23:08 schreef kater1 het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.....De polls zeggen anders. Ah Mattie op zijn rots. Met bouwlamp als ster???
quote:Op woensdag 2 april 2025 23:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
it ain't over until the fat lady sings
Jolien heeft het hem gisteren proberen uit te leggen met haar tandenborstel die aangeeft wanneer je teveel druk zetquote:Op woensdag 2 april 2025 23:15 schreef kater1 het volgende:
Hebben die mensen nooit van een mondhygiënist geleerd hoe je moet poetsen met een elektrische tandenborstel??
Dat doet Mattie al een paar nachten. Dus dat is niet raar.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:22 schreef engine het volgende:
Matthie ijsbeert in de tuin. Jolien doet make up af.
Ja, geen idee wat.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:22 schreef engine het volgende:
Ik weet niet wat precies maar er is nog wel iets
Helaas niet.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:30 schreef kater1 het volgende:
[..]
Heb je niet het moment net ervoor? Dat ze schreef op dat recept?
dat zei ik al voordat het begonnen wasquote:Op woensdag 2 april 2025 23:27 schreef Ynti het volgende:
Deze tuin nodigt niet uit om lekker stevig door te stappen, zoals vorig seizoen.
Tja die blijft denken dat het leven alleen feestvieren isquote:
Nee.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zei Mattie net: ik slaap liever naakt tegen Jolien?
Ik had het al eens gelezen inderdaad.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
dat zei ik al voordat het begonnen was
Ik zag nu ook hetzelfde gedrag als wat ze toen deed bij Jeff.quote:Op woensdag 2 april 2025 23:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jolien moet eens stoppen met achter Mattie aan te lopen en zich op te dringen en aan te bieden.
Mattie heeft thuis nog heel wat uit te zoeken en dat weet Jolien. Haar gedrag richting hem gaat mij meer en meer
storen.![]()
Zingen? Bidden? Het is niet te verstaanquote:Op woensdag 2 april 2025 23:39 schreef kater1 het volgende:
Geen idee waar het gesprek over ging. Iets van Mattie: als hij het nou eens zei kon ik hem helpen. Jordy? Nu ja, te weinig gehoord. Speculaas. Mattie loopt nu in zichzelf mompelend rondjes buiten.
Dit is haar laatste nachtjequote:Op woensdag 2 april 2025 23:44 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
nog 2 nachtjes slapen, dan kan je haar weer zien
Deb? Ik weet niet, mss mag hij het daar niet over hebben van Big Brother?quote:Op woensdag 2 april 2025 23:46 schreef engine het volgende:
Toch jammer dat Matthie ook nu niet durft te zeggen waar hij echt mee zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |